2015年8月6日星期四

2015.03.23 濟州 (韓國第二天)

今日行程:
Day 02:濟州島 → KT(租車) → 民宿(寄存行李) → 神秘的道路 → 性愛樂園 → 산골숯불왕소금구이(豚肉燒肉店) → Hello Kitty Island → 珍手食堂 → Seri World → 山君不離 → 산골숯불왕소금구이(豚肉燒肉店)


今日第一站係「濟州島」
出發前已經買咗機票,我哋搭嘅係濟州航空,起飛時間係 07:15,所以今早天未光就要出門口~

穿過地鐵再上火車站,好易就搵到機鐵月台~

到咗機場,指示唔算清晰,但花啲時間都唔難搵到離境櫃檯喺邊嘅~
去到櫃檯嗰層,又搵唔到濟州航空喺邊,我哋唯有由頭行到落尾咁去搵~
不過行到中段就知道喇,因為濟州航空嘅招牌橙色好起眼,離遠就望到~
不過佢位置喺最尾,始終都係要由頭行到尾......

成個離境大堂嘅櫃檯,人唔算多,唯獨濟州航空人頭湧湧,非常多人~
排到我哋,搞晒手續,職員俾咗張 label 我哋,叫我哋十分鐘後返嚟搵佢,我見其他人都冇呢啲嘢,我估佢哋對外國人嘅行李查得嚴啲,查清楚先會俾登機証我哋~

咁多人排隊,十分鐘後,我哋應唔應該直接搵佢,定又排一次隊呢?
到時先算~

十分鐘過後,櫃檯面前只有一組人,咁我哋等佢處理埋就拎返張 label 俾佢,佢就俾登機証我哋~
又一次不同嘅經驗~

上機喇~


成日以為濟州喺韓國最南邊,應該暖好多,落咗腳就知原來唔係,同首爾比都係差唔得幾多~

下一站係「KT(租車)」
KT 喺機場有接待處,不過手續就唔係喺機場搞,要搭佢啲穿梭巴士去佢哋位於機場附近嘅營業中心,約需十分鐘車程~


好快就搞掂手續攞得車,我哋租咗部 Kia - Morning,好細架,我哋三人 + 兩個大篋,出發前覺得啱啱好,嚟到就知道,原來都真係啱啱好,再放多件細行李都唔得......
不過其實都可以接受嘅,想平嘛,冇計啦~

David 個篋係 29 吋,我哋個篋係 28 吋,咁梗係放個 29 吋去尾箱啦,點知放唔落,爭少少,唯有試吓個 28 吋,28 吋就啱啱好~
咁冇計喇,David 要同佢自己個篋喺後座親密啲喇~

未喺韓國揸過車,初時有啲緊張,不過經歷過喺台中揸車嘅經驗,喺濟州呢度,尚算輕鬆~
初步印象,係呢度冇咩讓人文化,你入錯線,打一世燈都唔會有車讓,錯咗唯有繼續錯落去,冇人會俾機會你~

GPS 方面,螢幕夠大,反應唔錯,指示亦幾好,不過路遙知馬力,要用落先見真章嘅~

下一站係「民宿」
憑住 GPS 嘅帶領,好順利就到達民宿......附近......
我停咗喺條細街,其實都有少少阻人,不過我見周圍啲車都係求其泊,心裡面就好過啲,感覺冇咁罪疚~
而屎塔就去搵吓間民宿喺邊~

等咗都幾耐,終於見屎塔行返嚟,間嘢真係喺附近,仲有幾個免費停車場,不過係公家嘅,有冇位泊就睇運氣喇~
我哋去咗個最近嘅,有劃位嘅,滿晒,冇劃位嘅,都滿晒,幸好,喺呢個時候,有部車離開,不過係啲亂泊位嚟,唔理喇,照泊啦,泊一陣姐~

呢間民宿會連住三晚,希望唔會太差至好~
我同屎塔就一定會住私人房,而 David,一個人,為咗住平啲,出發前準備 book 住宿時,我哋問佢住床位介唔介意,佢都唔太介意,就試吓~

搞完手續,我同屎塔就正常咁俾一間房,而 David,除咗房鎖匙,仲俾咗個牌佢~
個牌嘅用途,就係佢入到房,揀張冇人用嘅床,再將個牌插喺床邊,以示床位已被佔用~
房內另有細 locker,僅僅夠放 David 個背囊,係要用力塞入去嗰隻~

就咁睇就普普通通,冇咩特別,都可以~

下一站係「神秘的道路」
喺神秘的道路,據說部車唔俾油都會向上斜嘅方向越行越快,其實說穿了,只係錯覺,望落係向上斜,實則係向下斜~
好神奇?其實又唔係,不過都想去現場探過究竟,想睇吓個錯覺有幾真實~

去到現場,已經有好幾部車玩緊,大家都係慢流狀態,的確,部部車都係向看似向上嘅斜路行~
自然,我哋都去試埋一份啦~

試咗幾次,結論係,望落條路係向上斜,但部車唔俾油又的確係會向前行~
不過咁,實則條路係向下就大家都知嘅,但就肯定唔算係咩斜路,因為我將部車停定,空波放 brake,部車係唔會郁,咁顯示佢嘅斜度非常低,低得不足以突破部車嘅組件之間嘅磨擦力~
要玩到佢越行越快(當然唔係衝住去啦),一定要令部車仲有少少向前嘅慣性動力,先玩得到~
由於佢嘅加速力實在太低,其實都幾沒趣~
我哋後來放個水樽落地,一動也不動,原因係個水樽樽身唔係全圓形的,冇咩效果~



下一站係「性愛樂園」
一個以性愛為主題嘅公園,我自己就未參觀過類似嘅公園,所以就去參觀吓~

性愛樂園,就喺神秘的道路一百米範圍內,幾秒就到~

樂園分室外雕塑同室內博物館~
室外部份唔算太露骨,雖然雕塑本身絕非精雕細琢,甚至可以話求其,不過從意境出發,亦算係藝術品吧~
室內部份,有啲都幾露骨,有啲就幾有趣、幽默~
不過更有趣嘅係,我睇返啲相,室內部份,我同 David 冇影過相,屎塔就影得三張,一張大圍相,一張舖頭相,一張模型相,唔通係唔俾影相嘅?咁我又冇咩印象喎......

雖則室外部份唔算太露骨,不過都係揀少少貼出嚟就算,始終係比較敏感嘅話題~









遊覽完性愛樂園,本來計劃係去 Hello Kitty Island 嘅,不過時間晏咗,不如食晏先,反正咁樣更順路~

下一站係「산골숯불왕소금구이(豚肉燒肉店)」
喺網上面見到有人去完返嚟介紹,係一間好地道嘅黑毛豬燒肉店,基本上冇咩遊客會去,好似幾好咁~
其實我就覺得就算去黑豬一條街食,都唔會差,始終我又唔係食家,就算相差少少我係唔會分得到~
不過地道喎,少遊客會去喎,少咗份商業味道,梗係好啦~

聽報料人講,呢度唔容易嚟,好易入錯路口,我到咗 GPS 以指嘅目的地,見到同報料人嘅相一樣環境,咁我就知我冇行錯,但係點解間舖頭好似冇開咁嘅?
行近啲睇吓門口嘅牌,韓文字加 4:00 ~ 8:30,其實就唔難估到係開下午四點嘅,不過我哋唔係好想接受現實,見到舖入面有人,就行過去敲門~

有個大叔開門,不過唔係好溝通得到,屎塔走返去車度,打定輸數~
後來有個女仔走出嚟,識講國語嘅,呢個女仔,徹底咁將我哋拉返嚟現實,係呀,係開四點呀,而家冇得食咖喇~
個女仔好有禮貌,態度亦親切,仲叫我哋去附近行吓再返嚟~

我哋幾個坐返入車,我提議,今晚唔去 O-il 蔘雞湯店,反正噚晚都食過韓式蔘雞湯,晏晝玩完就返返嚟食黑毛豬~
其實行程係我計劃嘅,一般我改嘅行程,佢哋都冇咩意見~
咁午餐食咩好呢?我決定去珍手食堂,不過珍手食堂比較遠,所以我哋去埋 Hello Kitty Island 先再去~

下一站係「Hello Kitty Island」
呢個 Hello Kitty Island 真係勁靚、超夢幻,唔單止係咁,我仲覺得佢幾有心幾有誠意~
屎塔遊覽完,唔知會唔會痴咗線......

講多無謂(其實係冇咩好講),貼相去吧~




























下一站係「珍手食堂」
以我自己記低過嘅地方嚟計,Hello Kitty Island 附近係冇咩食肆,由於之後會去 Seri World,所以揀咗去珍手食堂,順路啲~
珍手食堂主要係食海鮮窩,睇相係相當吸引~
其實之後嘅行程都有安排去類似嘅食肆,不過唔理咁多喇,搞掂呢餐先,可能間間都有自己特式呢~

我哋叫咗三個鍋,分別係「鮑魚海鮮砂鍋」、「海鮮營養石鍋飯」、「海膽營養石鍋飯」
都等幾耐先上檯,因為即叫即做,睇住佢煲嘅~

兩個營養石鍋飯就真冇咩特別~


不過個鮑魚海鮮砂鍋真係不得了,用料極為新鮮,蝦同蟹都鮮味到不得了,肉又夠扎實,好好食,好好食,真係好好食!
其實隻鮑魚都好食,但鮑魚本身嘅鮮味唔會好出,所以反應嚟得冇咁誇張~ =P
不過咁,佢個湯底就唔係人人頂得住,幾鹹吓,而我覺得係佢嘅特式嚟,並唔係重手咗~
又要講返隻蟹,喺咁重味嘅湯底吓,仍然食到咁鮮嘅蟹味,冇因為個濃味湯蓋過啲蟹味,証明隻蟹真係好新鮮,好鮮甜!

呢餐本身唔喺計劃之內,無啦啦嚟咗,好有驚喜,回味無窮!

下一站係「Seri World」
Seri World 有幾樣嘢玩,高卡車、騎馬、迷宮花園、跳彈床(Euro Bungy)
而我哋嚟呢度,只會玩高卡車~
屎塔就唔會玩嘅,而我,其實都興趣不大,不過 David 想玩,冇理由佢自己一個玩咖,就陪吓佢~
出發前 David 話想玩四驅電單車同高卡車,二選一,其實如果只係諗我自己,我寧願玩四驅電單車,不過我唔放心 David 四驅電單車,因為操作不當係會翻車的,所以只好玩高卡車~

有時做人真係辛苦,一秒鬆懈就有機會奶嘢~
我喺 GPS 入 Seri World 個電話,正正常常咁有晒指示,由於個 GPS 一直都唔錯,於是我入完就開車,冇仔細睇~
一路行一路行,咁鬼耐都未到嘅!
由於都行咗好耐,並且唔想搞個 GPS,費時有咩嘢搞唔返轉頭,反正仲有唔係好耐就到,就繼續跟~
到咗 GPS 所指嘅目的地,嘩,完全唔係嗰回事,去咗某 Resort!
肯定錯啦!
我嘅功課記低咗兩個電話,咁就試吓入第二個,再對吓地理位置,今次應該啱喇!
半個鐘車程,變咗個半鐘......

喺度玩高卡車,近二百港幣玩十五分鐘,真係好貴,我真係唔想玩!
不過都嚟到,又唔想 David 自己一個人玩咁沒趣,瞇埋眼俾錢啦......

行到埋去車場度,冇人玩緊,亦冇客等緊,只係有幾個工作人員喺度吹緊水~
呢幾個工作人員對我哋嘅服務態度,真係差到爆~
黑口黑面,一言不發,唔係必需要開口嘅情況都絕不發出任何聲音,根本就當正我哋係仇人,只係為咗份工先為我哋提供最基本嘅服務咁~

高卡車,都係咁啦,不過今次有少少特別,我揸嗰部車係唔快得嘅,一快,車頭就會左右跳,我直情覺得我再加速係會翻車,只好就住揸啦~
而 David,風馳電掣,能收能放,著實比我預期揸得好~
興幸 David 唔係揸我部車,否則我真係擔心佢會出事,亦唔能夠盡興~

十五分鐘,當然係眨吓眼就過,不過屎過嘅呢十五分鐘,可能會比我哋長......
David 就開心到不得了,仲話如果唔係咁貴,真係想玩多次~
之後佢仲買咗張工作人員幫佢影嘅相~
幫佢影相嘅女仔,同細細粒真係餅印一樣,如果佢現身香港,應該會有好多人認錯~
不過又未必,佢嗰副嬲咗成村人嘅西面,應該冇人覺得佢係細細粒~

下一站係「山君不離」
山君不離,據說係一個世界罕見嘅火山口,不過太學術嘅嘢就唔講喇,總之就係一個火山口~

由於之前去 Seri World 行錯路,浪費咗唔少時間,所以而家去山君不離,係有啲遲,去到都可能就閂門~
但其實又有咩所謂呢,只要仲俾我哋入,起碼都有一段短時間行吓嘅,總比冇嚟過好吧~

嚟到喇,好冷清,售票員提醒我哋仲有半個鐘就閂門,冇問題,反正我知道嚟呢度只係睇火山口,半個鐘,夠喇~



入咗場要行一段路,往山上行,好快就到~
上到山頂已經係火山口~
睇完!



呢個時候,冬末,又未到春至,相信係全年景色最差嘅時候,所以除咗火山口,都真係冇咩睇~

不過個火山口又真係幾特別,成個火山口都係植物,仲要似一大片平地咁~
如果可以喺夏天以鳥瞰方式嚟欣賞呢個火山口,應該會幾靚~

下一站係「산골숯불왕소금구이(豚肉燒肉店)」
充滿期待咁回程返去燒肉店!

行車中途,我發現咗樣嘢,就係街燈一著,個 GPS 就會轉去 night mode,幾貼心~
我冇乜印象日本係咁,台灣都冇~

去到燒肉店,基本上選擇唔多,老闆娘介紹咗一輪,我哋最後點咗燒黑毛豬同冷麵~

老闆娘係中國人嚟,嫁咗嚟韓國,所以我哋可以用普通話交談,方便好多~
閒談間知道老闆娘來自哈爾濱,佢話佢唔喜歡咁凍嘅地方,就算韓國嘅冬天都比哈爾濱舒服~
佢對於近排有遊客到來感到非常好奇,我哋就話咗俾佢知都係從網上面睇到佢哋嘅資料~

講返食嘅嘢,燒黑毛豬,由老闆娘一手一腳燒嘅,佢話盡可能都會幫遊客燒,希望客人可以食到地道口味~
人多不能分身就冇計,幸好當晚客人不多,亦只有我哋呢檯係遊客,唔駛落手燒又可以食到地道口味,幸福!

面頭一粒粒嗰啲,我初時以為係洋蔥粒,原來係鹽嚟嘅~

一路燒一路剪開佢~

燒好之後,仲一人夾咗一舊俾我哋,又話睇到肥嗰啲,可以照食,食落口唔會覺得肥,真正嘅肥油已經喺燒嘅過程中流晒出嚟~
黑毛豬可以就咁食,亦可以用生菜包住嚟食~
真係好好食,肉爽有豬味,燒到微焦,香味更濃,直情有幸福嘅感覺~
佢推介嘅份量亦都啱啱好,而我食到飽時亦完全未冇膩嘅感覺,好食!

個冷麵本身就普通,不過當加咗 wasabi 之後(碗邊右側),成個麵唔同晒,雖則未到話勁好食,但加 wasabi 前後嘅差別真係幾大,加咗 wasabi 嚟食,個麵不再普通~

食完飯,買埋明早早餐就返民宿,完結今日行程~

沒有留言:

發佈留言