2014年4月1日星期二

2014.01.18 沖繩本島 (日本第四天)

今日行程:
嵐山展望台 → 屋我地道路公園 → 古宇利島 → 今帰仁城跡 → 八重岳桜の森公園 → 名護中央公園 → 丸隆そば → 道の駅 許田 → 万座毛 → 金武觀音寺 → 仲泊遺跡 → 今帰仁城跡 → 元祖海ぶとう → Renaissance Okinawa Resort

今日第一站去「嵐山展望台」
呢個展望台,可以眺望「屋我地島」及「古宇利島」的~

今朝出門口時好鬼大雨,部車泊咗喺露天地方,今日仲要拎埋行李走~

好彩呢間酒店大門前方有個屋仔頂,於是我衝出去攞車,再駛到個屋仔頂度上人上行李~
不過由於風同雨都大,就算有頂都因為撇雨而弄濕衣服~

離開咗酒店一段時間,雨開始細,最後仲停埋~

去呢個展望台,又係要行埋啲荒山野嶺,有過噚日去秧雞展望台嘅經驗,今次駛入呢啲路嘅時候,已經冇咁猶豫,只係去到有啲成三四條小路嘅時候,真係要望楚邊條路先啱~
其實我真係覺得可以由頭到尾都行正式嘅路,不過我諗 GPS 會優先俾條最短嘅路去做導航,所以先會帶我哋行呢啲山路~

經過一條又一條細小山路,最後出返好正式嘅路行多陣就到~

唔......天色唔好又勁大風,啲相......



下一站係「屋我地道路公園」
去呢個公園,係為咗欣賞吓古宇利大橋~

落山就多數都係行大路,只係行好少山路,好快就到~




睇夠就過埋古宇利島,再搵個位停低望返過嚟~
橋底係海灘,可以穿梭左右的~



之後就打算喺古宇利島兜個圈先走~

離遠見到山上面有個疑似觀景台咁上下嘅地方,有個目標都好,就向山上方向走~

到喇到喇,原來呢度叫「Kouri Ocean Tower」


泊好車之後,有個人喺樓上從建築物外圍嘅樓梯急步走落嚟,佢俾我個感覺好似我哋闖咗入禁區咁......
佢落到嚟話我哋知未開門,其實我都估到,售票處窗口都未開~
佢講完就行開咗,又冇話唔俾泊,冇叫我哋走,於是我哋就周圍行咗陣~

呢度風景係唔錯,不過今日天色咁差,就算開咗我都唔會俾錢入場,冇意思~

行咗陣就駕車離開~


下一站係「今帰仁城跡」

除咗睇歷史痕跡,仲可以睇櫻花~

由於古宇利島唔大,離開 Kouri Ocean Tower 之後,我哋就繼續沿路向前行,相信好快就可以繞一圈去返條橋附近~


過咗橋之後差啲撞到隻狗!

事源有隻狗突然喺對面線飊出嚟,好彩我揸得唔快,不過都一嘢收到時速十幾~
個狗主喺左邊行人路睇風景,完全唔知頭先發生咩事......

只剩半缸油,見到油站就入咗油先~


到咗今帰仁城跡,買好飛後有個阿叔係咁同我哋傾偈,內容都係圍繞沖繩同香港嘅嘢,佢話佢去過香港,又問我哋香港係咪主要講英文......
其實去過香港就知一街都係中文字......

去到入口,唔係好妥,點解冇人收飛嘅?

猶豫咗一陣,唔理喇,橫掂有買飛,就光明正大咁行入去,有人截住我哋先算~
結果行咗唔夠二十米就有人好緊張咁追上嚟,追我哋攞飛~





城牆前有個更亭,我遞高兩張飛,用行動去問佢駛唔駛俾佢睇,佢只係點頭,不過其實我本身都有嘢問佢~

喺同一日內,我會到今帰仁城跡兩次,而家一次,今晚一次~
出發前我一直都疑惑緊,今晚嚟駛唔駛再買飛呢?
我當然可以嚟到先問,不過我心急,又想早點知道多點資料,便於掌握同計劃,於是我就 send 咗 email 去問,得返嚟嘅答案係,只需要購一次票便可,但要到場蓋印~

所以見到呢個更亭,我就再問佢一次,佢都話唔駛再買飛,但又唔見佢有意識去幫我蓋印~

於是我就問佢係咪要蓋印啦,佢即時反應係:呀~~~ yes yes yes haha first time
由於今日係第一日有夜祭,而佢又咁講,我可能係今屆第一個提出呢個問題或要求嘅人~
(妖,咁又點,又唔係威又唔係有獎......)
講完之後佢就喺兩張門票嘅背面寫上今日日期再蓋印,搞掂!

過咗城牆入口,就係兩旁種滿櫻花嘅小路,不過櫻花只係開咗好少,但係都預咗,所以都好滿足~





第一次睇呢啲城跡,覺得幾特別,不過其實外面成個城牆係最好睇,因為入面最主要嘅部份已經唔存在~




睇到有條路標示住舊路,又見有人喺嗰度行上嚟,於是我哋就走落去睇睇,原來行到尾係去返入嚟嗰條櫻花小路~

咁鬼難行,如果知道只係另一條路,真係唔會行......

之後就行埋個歷史文化館~
不過入面唔俾影相的~

食咗杯紅芋雪糕,都 OK 的,食完就離開~

下一站係「八重岳桜の森公園」

嚟呢個公園,純粹睇櫻花,呢個係沖繩出名嘅賞櫻名所~

行吓行吓差唔多到,就去到一處近米字形嘅路口,有個牌寫住啲字,內容大概係指示山嘅唔同高度,櫻花盛開嘅情況,就由呢度開始,我已經完全冇留意個 GPS,一路都係睇牌同睇吓邊度有櫻花~

嚟到現場,同之前喺 GOOGLE MAP 睇嘅完全唔同,咁現場有指示就梗係唔鬼理之前喺 GOOGLE MAP 睇過啲咩啦~

過咗個指示牌一段路,有個小草地,入面有幾棵開得唔錯嘅櫻花,嗱嗱聲扭入去,由於現場唔係正式停車場,最好梗係跟人泊,泊喺人哋隔籬~







睇夠就繼續驅車向上,沿路都見到有人喺路邊影相,間中亦見有人將車停埋一邊,慢慢觀賞~
而我就唔打算咁做,因為路面唔闊,雖然泊埋一邊唔算太阻人,不過有咩意外俾人撞一撞真係有排煩~
喺車入面影就算喇,反正影相唔係最重要,最重要係親身感受~





上到「頂上」就冇再上~
如果喺滿開時嚟到頂上,就會見到遍山櫻花,喺呢度睇就會幾靚~



參觀完呢個八重岳桜の森公園,覺得今次過嚟沖繩賞櫻嘅心願,算係超額完成,要知道咁早過嚟可能真係咩都冇得睇嘛~
之後嗰啲就算冇咩睇都已經不再重要~

下一站係「名護中央公園」

都係沖繩出名嘅賞櫻名所~

沿路落山,人多車多,駛得太左,怕撞到人;駛得太右怕撞到車,真係要打醒十二分精神,要好小心好小心咁揸!


到咗名護中央公園......嘅山腳,泊好車,就要向上爬數之不盡嘅梯級~



喺起程之前,見到隔籬有間小食店,我哋決定回程返落嚟時要食啲嘢補補先!

上到一半,再向上望,已經知道呢度啲櫻花開得比較少,係接近冇~
咁當然,一場嚟到,梗係會行到頂啦~



成條路都係呢間廠嘅燈籠~


上到頂喇!


呢度都幾高~

上到嚟,見到左邊有條小路,就走過去睇吓~

過咗小路,有少少櫻花~



見到有指示牌,方向指向不遠處嘅樓梯,上面寫住「史跡 名護城」,冇櫻花睇,睇城跡都好~


唔......上面只係見到呢個嘢,係咁多......

回程時見到有班棒球小子跑緊上嚟,我哋身處最高位置,見到嘅梗係全部都冇晒力啦,其實可以 keep 住快速嘅步伐走上嚟,都唔容易呀~~~

一路落山,一路有棒球小子上緊山,有快有慢,最令我意外嘅係,約有十份一嘅棒球小子,主動同我哋講「こんにちは」!
其實真係蠻感動的,我自己去過嘅地方雖然好少,約有十個國家吧,就只有日本呢個民族會咁樣主動同人打招呼~
主動同我哋傾偈嘅,其他地方都有,但迎面見到,純粹打個招呼就已經各走不同方向嘅,就只遇過日本人會咁做(之前喺北海道都遇過),而且仲係年青人呀,仲要唔止一個呀~~~
呢樣嘢我係冇記喺電話嘅記事簿,呢種感動嘅記憶,相信不用刻意記低,亦不會忘記吧~

落山途中已經知道有兩個棒球小子一路落,一路數梯級嘅數量~

落到底嘅時候,我有少少想問吓佢哋究竟數到幾多級,不過好似好多事咁,最後都係冇問到~

由於下一站係去食晏,所以喺呢個小食店度,只係食咗少少嘢~



本來想食棉花糖,不過唔知點解又冇食度~

好襯呢度嘅環境~

下一站係「丸隆そば」
旅遊書話丸隆そば係沖繩そば嘅元祖,所以就嚟試吓佢~

途經 Orion 啤酒廠,不過我哋都唔飲酒嘅,冇咩興趣喇~


丸隆そば嘅所在地,對開係一個停車場,附近有超市有便利店,似係一個休息站咁嘅地方~
泊低部車,見到附近風景唔錯,所以就周圍行吓先~

叫都叫唔住,屎塔一嘢就行咗出去,我梗係要跟上去,有咩事我都可以扶佢一把~


唔知點解啲水嘅色咁得意嘅......

跟住就去搵吓丸隆そば喺邊,呢幢嘢嘅左上角見到丸隆兩個字,但下面就係 Blue Seal,我哋試過上去睇吓,不過上咗一層就唔俾上,而呢一層就肯定唔係食肆添~
周圍行咗陣,都仲係唔見,於是我哋就走入超市,諗住問吓人~

入到超市見到有生果賣,就買咗啲,到俾錢時再問吓人丸隆そば喺邊~

收銀嗰個就唔係好清楚,不過佢好好呀,幫我哋問咗兩個同事,不過結果都係冇人知......

唉,好沮喪,諗住問埋便利店嗰個,如果佢唔知就算,喺附近搵吓嘢食囉~

入到便利店,有位年輕嘅女士,佢睇到丸隆そば,即時有反應,佢係咁摷嘢,又喺一疊紙度翻嚟翻去,唔通搵緊地圖?
我即刻拎部手機出嚟,想話俾個地圖佢睇之際,佢就攞咗自己部電話出嚟,以光速打咗一堆字,再撳咗幾吓,遞俾我哋睇~
係一堆韓文字嚟......
我哋話佢知我哋係 Chinese,佢又撳咗幾吓再俾我哋睇,上面顯示住「已經搬家」

噢!搬咗,咁即係冇緣啦,正喺我放棄之際,聰明嘅屎塔就提議,不如喺 GPS 用電話 seacrh 個目的地試吓~

得喎!只要佢冇改電話,實去到咖喎!

Search 完之後,目的地在四公里外,掂啦,四公里之嘛,揸車嘅話,陣間就到啦!

GoGoGo~~~~~~

後記:

丸隆そば搬前搬後~

途經一座建築物,好大隻蜥蝪呀!

嘿嘿,丸隆そば,仲唔俾我哋摷到你!

現場同海畑極為相似,都係一半塌塌米,一半普通檯櫈~

豚肉そば
好食係好食,不過都係普通咗啲......

三枚肉そば
三枚肉好香,唔錯!

唔......慕名而來的話,算係有點失望,不過失望可能只係出於無知,可能識食嘅人真係食得出咩係正宗~

由於今朝嘅行程有所延誤,再加上搵丸隆そば花咗相當多嘅時間,而家要做一個好艱難嘅決定,就係今日餘下嘅景點,cut 邊個好呢?


有兩個比較花時間嘅景點,要二選一,分別係「海中公園」同「金武觀音寺」

去海中公園,係為咗海中展望台同搭玻璃船睇魚~
金武觀音寺,係為咗睇鐘乳洞~

其實真係勁難取捨~

睇魚,以呢次旅程嚟講,只有呢次機會,但係唔睇,又唔係真係覺得好可惜~
鐘乳洞,呢次旅程,計埋金武觀音寺,共有三次機會睇,不過鐘乳洞,係每一個都獨一無異,所以有啲唔捨得~

最後我哋忍痛決定唔去海中公園~


下一站係「道の駅 許田」

由於我哋唔去海中公園,本來係唔需要嚟嘅(本來嚟買飛),不過見順路,就嚟食杯黑糖雪糕啦~

知道道の駅 許田係一個有嘢睇有嘢食嘅休息站,不過其實我哋興趣不大,嚟到喺外面行咗一圈,買咗杯黑糖雪糕就上返車~

好意外,杯黑糖雪糕普通到不得了!
好彩真係順路,否則就真係嘥鬼氣~



下一站係「万座毛」
一早知道呢度得一個景,唔......我承認當中係有點心理包袱,唔嚟好似有點可惜咁~

離開咗道の駅 許田,開始落雨,希望去到万座毛時停咗雨啦~


越接近万座毛,馬路上就越見越多旅遊巴,唔知去到會唔會好多人呢?


到咗万座毛,仲落緊雨,雖然唔係好大,不過都係等一陣睇吓點先~

現場已經停泊咗多部旅遊巴,呢度啲泊位又奇怪喎,旅遊巴嘅泊係完全頂住某啲私家車位嘅,咁如果架私家車要走,旅遊巴就要開車讓,咁都幾煩喎,仲唔排除要讓幾次添!

等咗陣,見到細雨咗好多,唔等喇,落車啦!

哈,落咗車直情唔覺有落雨,好!

由停車場行出去公園,真係兩個世界,停車場都已經好大風,咁沿海城市,大風就梗咖啦,所以都冇咩嘢,行到出公園先犀利,直情大風到吸氣都要用力,要同啲風爭空氣!

(後記:以我喺沖繩去過嘅地方,万座毛係最大風~)

Well......冬天冇咩毛嘅万座毛~


睇完咖喇,不過我哋都唔係好想走咁,當然唔係因為景色吸引,而係咁快就走,好似冇喺万座毛存在過咁......
其實現場又大風到不宜久留,算吧,行個圈就走~

返到停車場,行吓啲商店就離開~

下一站係「金武觀音寺」

去金武觀音寺,除咗佢本身係一間幾有歷史嘅寺,更因為寺旁有鐘乳洞~

去金武觀音寺嘅途中,個 GPS 傻鬼咗,明明一條大直路,佢行行吓會入咗一處根本唔係道路嘅地方,而且個標示唔識返出嚟~

結果我哋要停低部車,重新輸入過個 MAPCODE 先正常返~

去到金武觀音寺,一個人都見唔到,而以我所知,入鐘乳洞係要收費嘅,我哋自然唔會喺未俾錢嘅情況下私自入洞~

再加上現場有維修工程,根本就唔知係咪仍然開放~
唉,山長水遠嚟到,仲要捨棄咗海中公園,唔係唔開放下化......

後來發現洞口有張告示,大意謂:洞內大部份地方正在維修,入場無料

咦,即係入得又免費,咁唔駛等啦,入去啦!


入口好窄,越落就越覺得濕氣好重,地下又跣,每步都要好小心~
洞入面好細,估計係因為維修關係,封閉咗大部份地方,亦因為咁先至可以免費入場~






唔知維修前係咪可以入嘅呢?


唔......第一次睇鐘乳洞,可能因為睇得太少,冇咩感受,好似好普通咁......

上返地面,可能因為冇人,顯得個寺更加莊嚴,我哋都唔係幾好意思只為拍照而走近~


下一站係「仲泊遺跡」
呢個遺跡係古人曾經喺度住過嘅,其實睇人相就冇咩睇,反正順路,所以都走過去睇吓~

嚟到仲泊遺跡,首先見到條「比屋根板石疊道」,喺地面睇唔到盡頭,都諗緊上唔上好,呢啲路勁難行,上都還好,落仲辛苦~

唔理咁多,一場嚟到,上啦!



屎塔叫我行先,佢自己慢慢行,實際上係想我行快啲,睇吓上面有啲咩,冇咩睇佢就唔駛行咁上~
由於有幾個轉折位,當我上到去,睇到上面咩都冇嘅時候,佢都已經上晒嚟咁滯,咁就梗係行埋佢啦~
上到嚟只可以話係一個高地,冇咩遺跡,不過風景都幾好,叫做嚟過~



勁辛苦先平安落返地面......

前方仲有少少嘢睇,其實我哋都估冇咩好睇,所以我就自己行咗去睇,屎塔就自己休息吓~

真係好難想像以前啲人點樣生活!




離開咗仲泊遺跡,睇到附近有個休息站,今晚又冇咁早食飯,就去休息站度方便吓同食啲嘢~
買咗八粒章魚燒嚟食,食完之後,印象深刻,從未食過咁唔好食嘅章魚燒......

下一站係「今帰仁城跡」

晚上再次造訪今帰仁城跡,係為咗今帰仁城跡嘅晚燈~
由於訂好晒酒店先知今日係第一日有晚燈,亦由於知道得太遲,想改酒店都改唔到(是晚住喺北谷),唯有硬住頭皮,揸個幾鐘車落今帰仁城跡~
呢個決定,都真係幾掙扎,來回兩個幾鐘,為咗睇城跡晚燈?我不禁問自己:值嗎?
我唔敢答,我只知做咗冇咩大不了,唔做可能會覺得遺憾,租部車都係想去邊就去邊,諗咁多做乜?
最後當然係決定去啦~

去到城跡,show 一 show 今朝張飛背後個日子同印,就可以大搖大擺咁行入去~

入到去發現,似乎錯過咗個開幕 show,其實都唔緊要,我本身就冇諗住趕嚟睇,醉翁之意不在酒~



城跡晚燈,講唔上特別,只係自己未睇過,但俾我揀多次,我同樣會選擇嚟~






喺呢度影夜櫻,條頸會勁攰,啲櫻花全部都頭茸茸,個人就頭仰仰,要等佢冇乜風,仲要肌肉繃緊咁等曝光,好鬼攰~


相機設定錯誤影出嚟嘅怪色~

下一站係「元祖海ぶとう」
嚟沖繩冇理由唔試食吓沖繩名物海葡萄咖~
之前喺香港食自助餐都食過,著實不算甚麼,希望食啲地道啲嘅會有新嘅體驗~

喺去元祖海ぶとう嘅途中,見到有幢大廈嘅頂有個好大嘅「志」字,唔知咩嚟嘅呢?


到咗元祖海ぶとう,入面客人唔多~




叫咗元祖海ぶとう丼~
呢兜嘢真係絕不欺場,同 menu 同埋現場畫嘅畫係一模一樣!
味道呢......地道嘅海葡萄比較清新一點,其實可能因為量多先有咁嘅感覺,講到尾都係冇咩特別,其實真係唔需要為食而食~
海膽就幾好,味濃;中間白色嗰啲就真係唔知咩嚟,黏黏的~

另外叫咗個苦瓜定食,當係補返之前喺居酒屋ゆきの叫錯咗嘅~
啲苦瓜真係幾好食,好甘香,唔係一味得個苦字,好味道!

下一站係「Renaissance Okinawa Resort」
去呢間酒店係為咗睇燈飾,不過免費嘅,我諗應該會好普通,冇所謂啦,順路啫~

去到酒店門口,職員就問我哋係咪 check-in,話俾佢知唔係,只係嚟睇燈飾,不過佢唔明我哋講咩......

唔理咁多,問佢部車可以泊邊,佢就叫咗我哋泊對面馬路嘅一處地方~
聽得出佢英文唔係咁好,不過佢教我哋去個停車場時,講得好清楚,好有條理,非常好!

泊好車行返過酒店,再問嗰個職員燈飾位置,佢竟然答我哋唔知道......

算吧,唔難為佢喇,自己搵啦~

其實行入少少再兩頭望就見到~

唔......一如所料,極之普通~




睇夠就揸車去酒店,途經便利店,買咗啲宵夜同早餐~
不過今次搵呢間酒店有啲障礙,搞咗勁耐先上到酒店房!

用 MAPCODE 做定位,GPS 帶咗我哋去一個小型停車場,但又唔似係我哋要去嘅地方,當刻真係有點迷茫~

既然 MAPCODE 去唔到我哋想去嘅地方,就用電話號碼啦~

哼,點知,入完個電話號碼,GPS 話電話號碼無效!

我即刻再拎訂房嘅文件出嚟,我相信會有酒店嘅電話號碼~

今次入到喇,兜咗個圈,又帶咗我哋去前一個街口,不過仍然唔似係.......

冇計,真係要落車走去問人~
我走咗入間便利店,問咗個女店員,個女店員就同男店員講嘢,個男店員就走埋嚟問我咩事,我拎住份嘢指俾佢睇,再問佢知唔知喺邊~
個男店員望咗半眼,所謂半眼,只係敷衍我,扮有望度,但其實完全冇望真,更加係唔需要經過思考就同我講唔知道......
真係有啲嬲嬲地,不過人哋又冇責任去幫你,你又奈佢咩何吖,算數~

帶點不爽又帶點無奈咁走出便利店,四圍望,睇吓有冇人可以俾我問吓,我見到有間舖頭著咗燈,似係嗰啲賣時裝用品嘅公司,即係嗰啲假人呀,衣架呀嗰啲~

我帶點尷尬咁走去敲人度門,入面有三個人,似係爸爸媽媽加個仔咁,個仔都應該有三十上下,完全靠估嚟講,佢哋似係印度人~

爸爸皺晒眉頭,帶點不耐煩咁走到門前,仲要摷鎖匙開門,呢刻真係覺得好唔好意思,不過都洗濕咗個頭啦~

佢開咗門我就表明來意,佢帶咗我入去,再問媽媽~
媽媽好努力咁諗,又拎埋部手機出嚟睇地圖,同爸爸熟練地用日語交談,唔係好肯定咁講咗個方向俾我知,其實我都冇咩信心,咁當然都要一臉認真同誠懇咁道謝啦~
其間我留意到阿仔嘅眼神唔多友善,或者我諗多咗,又或者我打擾佢哋之前,佢哋本身正在激烈咁交流緊意見都未定~

轉身準備離開之際,我發現咗樣有趣嘢~

我敲嗰度門嘅隔籬,仲有度門,一直都維持開啟狀態的......
我自然就由開咗嘅呢度門離開~

出咗門口,根據佢講嘅方向望吓~

就係呢個時候,爸爸叫住我,跟住媽媽走出嚟,拉住我行出咗少少,再指住不遠處嘅一幢大廈,示意就係我要搵嘅地方~

好,就照住佢哋講嘅咁走過去~

哈,傻仔,我哋去到佢講嘅嗰度,其實就係我哋用 MAPCODE 帶我哋去嗰度,其實個 MAPCODE 冇錯,只係夜晚我哋唔認得個環境~

我負責泊好部車,卸下行李,屎塔就去搵吓個接待處~

我搞掂晒就見到屎塔同個男人講緊嘢,跟住走埋嚟我度,我相信呢個男人就係我哋要搵嘅人~
(原來屎塔只係諗住搵佢問嘢,點知咁好彩就係我哋要搵嘅人)

佢走到埋嚟,我問佢部車泊呢度啱唔啱,佢就叫我哋等一陣,跟住走咗去~

一等就等咗五分鐘,之後佢返嚟就搞手續,同埋話我知佢有自己專屬嘅停車場~

其實事後睇返,係我哋搞到人哋,人哋規定要 2100 前 check-in,我哋冇留意~

今次係我哋第一次 book apartment 式嘅住宿,冇為意有呢啲規矩,下次要小心啲~

呢間酒店(為求方便,繼續用酒店嚟形容)個門鎖幾過癮,要用密碼嚟開門,而 1 至 9 嘅數字排列每次都唔同,想估都冇得估~

呢間房有按摩浴池的,不過今日搞到咁夜,唔玩喇,早啲瞓~

沒有留言:

發佈留言