2014年4月9日星期三

2014.01.22 沖繩本島 (日本第八天)

今日行程:
泊 lyumachi 魚市場 → 与儀公園 → 護國寺 → 波之上海灘 → 波上宮 → 泊 lyumachi 魚市場 → 舊海軍司令部戰壕 → Tomiton → OTS (臨空豊崎営業所) → 那覇空港國內線

今日第一站係「泊 lyumachi 魚市場」
聽唔少人講話嚟泊 lyumachi 魚市場,要早啲,一晏咗就冇嘢食咁話~
所以我就安排一早就嚟到~

結果,只有一半舖頭開咗,開咗嘅都唔見有生蠔,我哋決定晏啲再嚟過~


下一站係「与儀公園」
那覇嘅櫻花名所~

我哋懷住零期望嘅心去与儀公園,因為我哋知道那覇嘅櫻花開得比名護遲,連名護嘅都未真盛開,那覇又點會見到盛放嘅櫻花呢~
一如所料,冇咩櫻花,見到有一兩棵上面有少少已經算係幸運~



影影吓櫻花,落起雨嚟,匆匆走返上車~

下一站係「護國寺」
沖繩歷史最悠久嘅寺廟~

本來諗住泊部車喺波上宮嘅,不過喺 OTS 攞車時,有啲資料提及波上宮車位係俾職員用的,一般人唔可以泊,所以我諗住嚟到附近睇吓點先~
不過嚟到呢度,兜咗幾個圈,唔覺有位可以偷雞泊陣,一係泊立體停車場,不過其實我哋只係停一陣,又唔想搞到咁煩~
結果,我哋都係泊咗入波上宮~

波上宮入口斜路有幾個車位,上面平地亦都有幾個車位,我見咁早,連波上宮都未開,我覺得泊一陣應該唔會阻到人~
泊車時,有個阿姐喺附近掃緊地,我決定,只要佢冇阻止我,就泊喺入口斜路車位~
成個過程順利,泊好車就行過護國寺~


門口嘅神像前,掛有嬰兒用嘅「口水肩」,感覺幾有趣,見識少嘅我哋,實在未見過咁嘅畫面~


由於可供參觀嘅部份實在唔多,所以都唔係逗留咗好耐~


下一站係「波之上海灘」
市區內嘅海灘~

喺海灘附近,見到咁樣嘅指示(下圖),我哋決定去展望台睇吓先~


唔......展望完畢......

再行返落海灘~
海灘對開就係行車天橋,對我嚟講都真係幾特別的~

喺海灘留咗一陣,都諗住差唔多走人嘅時候,竟然俾我哋見到彩虹!

而且仲係好完整嘅一條~

當然,彩虹唔係咩好罕有嘅現象,只不過每次見到,都會忍唔住望多兩眼~

下一站係「波上宮」
一間普通廟宇,對我嚟講有點像國際通,唔係話真係點名要去,只係......唔去又唔捨得,為去而去吧~

對於唔係參拜嘅我哋嚟講,好快就已經「遊覽」完波上宮~








下一站再去「泊 lyumachi 魚市場」

再次到嚟,啲舖頭都開得七七八八,行咗一個圈,講唔上好吸引,諗返起上次去和歌山,吸引到得多,只恨自己個胃太細!





係咁易揀咗啲嘢食就坐埋一邊慢慢食~

魚生都幾新鮮,但講唔上鮮甜~
帶子都係,新鮮,但就係唔係好鮮甜,奇怪~
生蠔幾好,唔錯!
海膽美味,不過一板裡面,唔係隻隻都咁正~


唔知係咪準備有「解体」表現呢?

下一站係「舊海軍司令部戰壕」
本來如果去末吉公園的話,就唔會去呢個戰壕,不過那覇呢邊啲櫻花未開,所以就唔去末吉公園喇~

入壕前,先喺附近行吓~





再睇資料館~





之後就入戰壕~


戰壕內四通八達,如果冇現場嘅順路指示,比較易行錯路~
我哋參觀戰壕時,冇咩人,戰壕顯得格外陰森~






當時下士都被迫企住瞓,非常擠壓咁一個一個企晒喺度瞓~

當時軍人使用手榴彈自決時留吓嘅彈痕~

參觀完戰壕,個肚開始唔舒服,不過唔係肚痛,只係不適~
由於唔係肚痛,屎塔又冇事,我排除咗係之前啲嘢唔乾淨嘅想法,我想信係一早食咁多生嘢,自己頂唔順多~
上車休息咗一陣~

下一站係「Tomiton」
Ashibinaa Outlet 以外嘅購物選擇~

其實本來唔會嚟嘅,原來嘅行程係去「本家我物祖河食堂」食地道豬手麵,不過以我而家嘅情況,石垣牛阿咕豬擺喺我面前都食唔落啦~

休息咗陣,覺得情況許可,就開車去 Tomiton~
泊好車後,唔掂,真係好唔舒服,都係休息陣先~
如是者,休息到夠鐘交車都冇入過 Tomiton......

下一站係「OTS (臨空豊崎営業所)」
去呢度交車,同時享用機場接送服務~

由 Tomiton 去 OTS,好近好近,不過交車前,記得入返滿油先~
喺 OTS 隔籬有間油站,聽過人講,呢間油站啲油偏貴,在商言商,實在係無可厚非嘅~
不過佢賺我唔到幾多錢,因為我去入油時,支油針仲係指向滿油嘅,結果最後入咗大約 500 円而已~
入完油,職員指示我點行去 OTS,其實只係教我轉左,行唔到一百米就到~

駛到去 OTS 職員指定嘅地方停車,職員檢查咗唔夠兩分鐘,俾返張單我,搞掂~
跟住就話我知喺邊度搭車去機場~


OTS,由攞車到交車,啲職員嘅態度冷冰得像機器,我一啲都感受唔到日本人對遊客常有嘅友善同熱情,不過又唔係冇禮貌嘅~

搭穿梭巴士去機場,我全程進入休息狀態,希望爭取時間休息,精神可以快點復原~
講開呢程穿梭巴士,真係未坐過啲位咁窄嘅巴士,我同屎塔都唔係肥嘅人,都可以坐到完全唔郁得,肥少少嘅人,一定要一人坐兩個位先得!
到咗機場,辦完登機手續就行過去國內線~

過到國內線,一如其他人咁講,比國際線多嘢睇好多~
不過嚟嚟去去都係見慣見熟嘅嘢,冇咩驚喜~
如果真係要講驚喜,係價錢,因為有啲貨物我都記得大約價錢,喺機場呢度嘅價錢同喺國際通或其他地方見到嘅一模一樣~
仲以為喺呢度一定會貴啲添~

期間屎塔睇中咗個 Hello Kitty 小手袋,大過拳頭少少吧,只售 6xx 円!真係抵!
行經有間舖頭有售生嘅阿咕豬,屎塔想買啲返香港,我即時諗起薛家燕嗰句說話:攜帶沒有衞生證明的生肉入境是違法的!
我唔知道「衞生證明」嘅定義係點,係咪包裝上印有(咁當然係經過檢測啦)就已經可以,但係,冇理由博姐,作罷~

行咗一半左右,我開始頂唔住,要坐低休息,屎塔就自己行埋餘吓嘅部份~
屎塔行完就同埋我一齊去食嘢,不過呢,我又點食得到嘢吖~
屎塔食嘢嘅時候,我又全程瞓~

好嘞,夠鐘上機就行返過國際線,排隊過安檢排咗成半個鐘~
我見前面啲人除晒頸鏈手鏈,又拎晒啲硬幣出嚟先過機,我就有樣學樣~
不過去到過機前,個保安員俾返晒啲鏈同硬幣我,咁我就袋落鞋袋啦~
點知過機即響,俾女保安員就二話不說就搜我全身,係仔細到腋下同大腿內側都俾佢掂過!

其實我個人就唔係太介意嘅,不過我覺得有兩樣嘢可以做好啲囉~

1. 男搜男;女搜女
男搜女固然冇可能,我亦深信唔會發生,不過女搜男,其實係咪可免則免呢?

2. 搜身前作出口頭聲明
過機響,即時托高我雙手至水平位置,係,我即時意會到之後會發生咩事,但你要搜人身,喺合法侵犯他人身體前,係咪話聲俾人知好啲呢?

佢搜完我身就示意我可以繼續行,真係一個幾意想不到嘅經驗~
入到候機室,好自然,又係全程瞓,直至真係可以上機~
今次呢班機遲咗大半個鐘先起飛,冇所謂啦,回程嘛~

上到機又係即時瞓,除咗食飛機餐之外,全程都係瞓,唉,真係慘!
飛機餐又係嗰個包......
(後記:我第一次搭香港航空,我以為香港航空嘅餐就係包,點知之後見到唔止一個人搭香港航空去沖繩,係有正常飛機餐的,唔知點解會有分別呢?)

一直瞓到落機,謝天謝地,精神上好返好多!
好彩精神好返啲咋,因為等行李等咗差唔多一個鐘先有,印象中未試過咁耐的~

沖繩真係一個好地方,我很喜歡!

沒有留言:

發佈留言