2021年11月2日星期二

2021.10.30 Aberdeenshire ~ Fraserburgh (Aurora trip)

30/10 喺網上面見到極光預測,話聽晚大機會出現極光,預測仲去到 KP7 咁勁!
睇埋雲圖,21:00 ~ 01:00 呢段時間冇乜雲,嘩,又星期六又冇雲,真係要把握機會!



我一心就諗住揸車直上到 Fraserburgh 嗰頭去睇,感覺機會點都大啲~
由屋企去 Fraserburgh,大約一小時車程,我接受到~
最後揀咗三個地點:
1. Mounthooly Doo'cot,貪佢有個小山丘,冇遮冇檔,同埋應該少人~
2. Aberdour Beach,貪佢絕對開揚,仲可以喺車睇住等,不過我估應該多人~
3. Museum Of Scottish Lighthouses,都唔知貪佢咩好,純粹直上就係,亦估計會多人~

我哋首先去咗 Mounthooly Doo'cot 先,去到嘅時候,一個人都冇,又勁黑,正!
落車向天空一望,嘩,痴X線,咁大個人未見過咁多星星!

走上個小山丘,望向北面,仍然未見有極光~
不過喺度睇星都夠晒開心~

呢度要上個小山丘先有機會睇到極光,即係唔可以喺車等~
以咁嘅氣溫,其實就唔多理想,決定轉場,去 Aberdour Beach~

由呢度去 Aberdour Beach,約十分鐘車程~
到達 Aberdour Beach 時,成個停車場都係車......
不過好彩,部車夠細架,搵到個細位停~

現場未見有極光,不過見到遠方有啲唔尋常嘅暗光,就搵相機影吓~
因為好多時肉眼睇唔到,影相會影到~

真係極光!不過肉眼見唔到,其實有同冇都冇乜意思~

等等等,等咗唔知幾耐,肉眼開始見到相對清楚嘅極光,肯定係極光,一用相機影,就非常清楚~




期間有位阿姨,走過嚟問:Do you see the colour through the camera?
我答佢 yes,仲俾咗啲相佢睇,佢講咗句 lovely~

最後影相影到 23:30,喺車等到 23:45,極光開始淡落嚟,就揸車返屋企~
雖然呢度睇極光,應該冇乜機會睇到好似喺冰島咁,睇住佢一條條絲帶咁跳舞,但都已經好滿足~

沒有留言:

發佈留言