2021年12月26日星期日

2021.12.22 Edinburgh Christmas (United Kingdom Day 01)

今日行程:
The Colinton Tunnel → Calton Hill → City Art Centre → ALBA Bistro(Lunch) → Forth 1 Big Wheel → Christmas Market (East Gardens) → Ice Skating → Light Night Installation → Old Town → Christmas Tree Maze → Christmas Market (West Gardens) → Bonnie & Wild at St James Quarter(Dinner) → Holiday Inn Express Edinburgh



為求天光就開始行程(日照時間太短),我決定朝早六點就開車,落到去第一個景點,應該開始天光~

出發前,睇咗 Edinburgh 天氣報告,今日兩點開始落雨,落到深夜先會停......
而我哋今次嘅主要目的,係感受聖誕氣氛,睇吓燈色,全部都係室外~
今次真係唔係好夠運,唯有希望唔會落好大啦~


今日第一站:The Colinton Tunnel
一條廢棄咗但又充滿壁畫嘅鐵道隧道~

去到目的地,泊好車,拎部相機出嚟諗住影吓相,咦?對唔到焦嘅?
搞極都搞唔掂,屎塔又幫手睇吓~
佢搞完,有進步呀,撳實幾秒就對到焦......
但係要撳實幾秒先對到焦,點影......
唔通天氣太凍 short 咗?冇理由,冰島 -11 度,北海道 -16 都冇事,而家只係 0 度,點會有事~
到最後,唯有出絕招,回復原廠設定,呢招真係萬試萬靈,通常都掂,部機正常晒~

我冇戴手襪,隻手好凍,但其實還好,完全覺得冇問題,我覺得係做而家呢份工練返嚟,習慣晒~

行到去隧道,見到壁畫,其實唔止係壁畫,有啲仲係好似木板咁嘅畫板咁痴上去~
不過個感覺其實有啲一般,唔係幾係我杯茶,唔係話真係好鍾意,但都值得到此一遊嘅~














附近環境~





下一站 Calton Hill
市中心一個小山丘~
上次去 Edinburgh 已經去過,不過係夜晚,今次屎塔指定要朝早去一次~

今日餘下嘅旅程,全部都係步行,所以就要搵個停車場放低部車先~
仲記得上次去 Edinburgh,因為個停車場個網頁冇解釋清楚佢啲條款,搞到我蝕咗 £11(其實係用唔到佢個優惠),今次我知點做喇!
一心諗住今次泊返呢個場,不過穩陣啲,我實會再上佢個網睇多次~
今次,佢個網頁已經冇咗當時嘅優惠,唔知係之後都唔做,定臨近聖誕,所以唔做~
點都好,總之我就再次用唔到嗰個優惠,激死!

要近市中心泊部車全日,預咗貴,最終搵到兩個停車場,價錢一樣,泊全日 £22,就揀個位置好啲嘅,個場叫 Q-Park OMNI~

泊好車就行上去 Calton Hill,沿途好多亞洲面孔,偷聽吓佢哋講咩語言,全部講普通話,好多都係大陸人,而且都係年輕人~
我相信,呢啲都係嚟讀書嘅,而大學又放假,所以約埋一齊去玩~

山上面,佔咗最少五成係亞洲人面孔,除咗有啲聽到佢哋係講普通話,感覺上聽唔到嘅,從衣著去判斷,都似係大陸人,真係好多~
不過又咁講,住喺度嘅,唔會成日上嚟嘅,少本地人又好正常~

上次夜晚嚟,其實睇唔到啲咩,今次就睇到喇,睇到晒成個城市,個景都幾好~











下一站 City Art Centre
一個免費入場嘅藝術中心~

沿途隨影~







本來呢,我哋係去 Museum of Edinburgh 嘅,免費入場,有人話好多嘢睇~
點知,去到見全館都冇著燈,心知不妙啦,冇開,原來 17/12 開始已經休息,休到出年 4/1~

我通常做功課,都會盡量睇吓有冇官方網頁,再睇吓啲收費同入場時間~
呢間都唔例外,我睇嗰時大約係 10/12,我完全冇見到官網話 17/12 ~4/1 暫停開放......
咁冇嘅,一係人哋有講,但我大意睇唔到;一係真係佢冇講囉......
咁講真,後者機會係細啲嘅,點會唔講吖,爭一星期咋喎,冇理由仲唔通知~
但係如果話係我睇唔到,我又唔岔氣,我明知聖誕,一定會睇清楚啲開放時間~
唉,唔知呀,總之好失望.......
Edinburgh 已經冇咩想睇,仲要呢個預咗兩個鐘俾佢,而家冇得睇,都唔知有咩做......

再睇吓佢個通知,另一部份話 City Art Centre 25/12 先開始休息~
咦,即刻睇吓 City Art Centre 喺邊先~
步行可達喎,唔駛諗啦,梗係行過去睇吓啦~

沿途隨影~





行到去,咦?又係免費入場喎,仲好似幾大,應該多嘢睇~

向上有三層,可以影相;另外仲有一層地庫,因為版權關係,唔可以影相~




呢幅畫主題係 Birthday Party,但我有種中秋節嘅感覺~

油畫以外,我並不感興趣,或者可以話唔識欣賞~












未入嚟之前,展館好似好大,但入面其實冇想像般大~
更甚嘅係,展品相當少,好多展品都係佔據一大幅牆或一大片空間的~
例如以下展品,一個比網球還少的冷球,就以一整幅牆來呈現,我相信係藝術嘅一部份,只係我唔識睇~


至於地庫,主要係視覺作品,有畫有攝影有雕塑作品~
相當唔錯,可惜唔俾影相~


下一站係 ALBA Bistro(Lunch)
本來計劃好係去 Circus Cafe Bistro 嘅,不過而家地點唔同咗,費事走回頭路,反正只係一間普通餐廳,就不如向下一景點進發,沿途再睇吓~

喺日本,邊行邊搵食,真係易如反掌;但係喺 Scotland(其實我深信成個 UK 都係),真係一啲都唔容易,因為其實啲嘢唔算好啱食,同埋價位一啲都唔低(速食店除外)~
諗諗吓,不如去返上次嗰間......唔知點形容,總之係一間大家都記得,食 Fish & Chips 嘅餐廳~
(其實要食 Fish & Chips,我深信直徑一百米範圍內實搵到,係唔知點解行咁遠走去呢間......可能有個目標好過漫無目的咁搵~)

沿途隨影~



其實只記得位置,叫咩名就唔記得,嚟到先知叫 BERTIE'S~
可惜,門口寫住 Catch up at 5pm......又摸門釘~

最後揀到唔想揀,見到呢間有 pasta,價錢相對可接受,就揀佢~
ALBA Bistro

Spaghetti Alla Carbonara
Pasta with egg yolk, bacon, garlic sauce, parmesan cheese
意粉份量少,用叉捲兩嘢已經冇咗半碟,但以咁少份量嘅意粉嚟講,bacon 算多~
不過成碟嘢係冇味嘅,望落係 creamy 嘅,但完全聞唔到亦食唔到奶油香~
連 bacon 都冇乜味,總之成碟嘢就冇味~

Angus Cheese Burger
Scottish beef burger topped with melted cheese and served with chips and salad
漢堡不過不失,正常味道,但已經係今餐最好食!

Calamari
Deep fried squid rings served with tartare sauce
屎塔好鍾意食魷魚,我喺 menu 見到,已經鎖定一定要叫~
不過,一叉落去已經深知不妙,好硬!
啲粉厚到不得了,如果蒙住眼嚟食,係食完都感受唔到有魷魚質感,味道亦完全冇,即係食完都唔知咩嚟!
我淨係食到好硬嘅粉!真係未食過咁差嘅魷魚圈!

呢餐埋單 £33.5,喺呢度出街食嘢嚟講,唔係特別貴,但單純講用咁嘅錢食啲咁嘅嘢,真係好唔值~

呢度嘅天氣報告,感覺比香港嘅準,食完飯出嚟,落緊雨,同今朝睇到嘅預報,時間一致~


下一站 Forth 1 Big Wheel
只要去嘅地方有摩天輪,我多數都會安排乘搭,屎塔喜好之一~

沿途隨影~



個摩天輪唔大,即係唔會去到好高,未上已經知唔會有咩睇,再加上落緊雨,冇乜期望~







下一站 Christmas Market (East Gardens)
聖誕嘛,就算我哋唔好 shopping,都應該行吓聖誕市集,感受吓聖誕氣氛~

市集主要係食店 + 精品店~
可惜,雨勢唔算小,真係極為掃興,咩 mood 都冇晒~






下一站本來係要入黑先開始嘅,但由於 City Art Centre 完成時間比預期早,更加由於冇乜心情行市集,而家離天黑仲有最少一個鐘,要搵啲地方去~
一路係咁落雨,真係好沮喪,諗住搵個商場行吓,但其實大家都深知,根本唔係想嚟行商場~


下一站 Ice Skating
最後,去咗臨時搭建嘅溜冰場,睇人溜冰~

呢度,封咗一段馬路,搭個溜冰場,面積都算大,主要係夠長~
大人細路都玩得開心,眼見多數都識溜冰嘅,只係有啲唔係好叻嘅,有時會跌低~

天氣咁凍,有啲人仲著短裙溜冰,好勁!

唔識嘅,或者冇乜信心嘅,可以租用呢啲椅嚟扶住溜~

中間有個看台~




下一站 Light Night Installation
只係一個草地上嘅燈色,反正喺市中心,就去睇吓~

我哋喺溜冰場睇到開始天黑就行過去 Light Night Installation 嘅地點~

沿途隨影~


去到好似未開燈,我哋就搵咗個地方一邊避雨一邊等~
等到差唔多,就行過去,其實冇乜特別~


下一站 Old Town
Old Town 上次當然有行過,今次就係去睇吓有冇啲咩燈色咁~












下一站 Christmas Tree Maze
用聖誕樹砌成嘅迷宮~

Christmas Tree Maze 位於 West Gardens,呢度有另一個市集,亦有少少機動遊戲~

Christmas Tree Maze,比想像中好,除非有超乎常人嘅記憶力,否則,必定迷路~



純粹搵出口的話,的確係單調咗啲,所以佢加插咗啲小玩意,就係要喺入面搵到七個 hidden letters,咁離開時就會有份小禮物~

出口呢,一早就搵到,但為咗搵晒七個字母,兜兜轉轉,來來回回咁行~
期間撞口撞面都係嗰幾組人,大家係咁兜,係咁同對方講 sorry,因為成日喺轉角位遇見~

NSNAOMW(佢個 N 字係點印都係錯方向嘅......),究竟係咩字呢?

屎塔好嘢呀,好快諗到,係 SNOWMAN,答中咗,工作人員就送咗兩包仔糖果俾我哋~

呢邊市集比 East Gardens 細,冇乜嘢睇,機動遊戲亦冇乜看頭,我哋都冇乜興趣周圍行~
俾雨淋咗成日,其實身心俱疲,唔想行喇~

West Gardens 隨影~





下一站 Bonnie & Wild at St James Quarter(Dinner)
見到某 Edinburgh 谷有人推介,就去試吓~

St James Quarter 係商場,而 Bonnie & Wild 係商場內嘅 Food Hall~


一入門口就有人問你想行吓先定想坐低~
我哋第一次嚟,就想行吓先再決定~
對方話如果想坐低就要返嚟搵佢~
咁即係唔可以自己見到位就坐啦~

周圍行,主要搵兩間餐廳,一間係 The Gannet,一間係 Creel Caught~
喺 The Gannet,我哋想叫 seafood platter~
喺 Creel Caught,我哋想叫 fish tacos & seafood platter~
兩間都有 seafood platter,就諗住喺同一間叫,就揀咗喺 Creel Caught 叫晒佢~

Creel Caught Platter
Smoked salmon, prawn Marie Rose, smoked mackerel pâté, hot smoked Loch Etive sea trout, olives, cornichons, celeriac Arran mustard slaw, brown bread
呢碟嘢,算係海鮮拼盤?睇落唔及引,食落呢?會唔會有驚喜?
係完全冇驚喜,而且係非常失望!
味道唔係難食囉,只係極之普通,叫得海鮮,真係唔期望會係咁~

Fish Tacos
Chipotle mayonnaise, shredded lettuce, avocado dressing, pico de gallo
唔知佢係咩魚,但算係有啲魚味,還可以,係細舊咗啲~
我同屎塔都好鍾意食魚,最好食梗係蒸魚,所以,炸魚嚟講,好難可以滿足我哋~

(補充:睇 The Gannet 時,我係有睇到個 seafood platter 有 scallop;但睇 Creel Caught 時就冇留意佢有咩,有人推介嘛,見到 seafood 就狗衝,有時啲嘢,都唔知點解會咁決定,有 scallop 都唔揀,錯晒......)

食完飯,喺第二個出口離開商場,咦?一種好熟識嘅感覺湧上心頭~
哦~~~上次等阿朱嚟同等佢夠鐘上巴士嗰度,我都曾經喺呢個位存在過超過一個鐘~


下一站 Holiday Inn Express Edinburgh
今次揀住宿,真係想揀間有早餐食嘅,但唔想只係提供多士同牛油嗰啲早餐,呢間應該滿足到我哋~

而我哋訂住宿訂得比較遲,選擇唔多,呢間個地點唔好,但唔計地點,佢算係唔錯~
咁我哋自己揸車,地點方面,只要唔太遠,其實都可以接受~

如果要泊佢個停車場,要額外俾多 £5~
本來呢,我哋晚歸早出,泊街其實都冇問題,不過呢區治安好似一般,泊佢個停車場穩陣啲,又唔係貴~

去攞車時(泊咗全日嘅嗰個停車場),去部票機俾咗錢先出車,不過有啲意外~
入咗張泊車飛落部機度,俾埋錢,到佢出飛時,喺出口頂住咗出唔到嚟......
相信係張飛俾雨水整濕咗,唔夠直身,就喺出口度頂住出唔到......

我哋撳機上面個掣求救,對方問明情況後冇咗聲,唔知係咪會嚟幫手定點~
我哋鍥而不捨咁試多幾次整張飛出嚟,又用信用卡嘗試撩佢出嚟,最後佢自然排出!
我哋再撳掣通知返對方,搞掂~

今日由食完午餐開始,直至去到酒店,都一直落住雨,完全冇停過,好攰,好攰,今晚應該好好瞓~

沒有留言:

發佈留言