2021年12月28日星期二

2021.12.23 Edinburgh Christmas (United Kingdom Day 02)

今日行程:
Royal Yacht Britannia → Palace of Holyroodhouse → Dean Village → Water of Leith Weir → KFC Edinburgh(Lunch) → Surgeons' Hall Museums → Edinburgh Zoo → McDonald's(Dinner)



早餐七點開始供應,由於我哋都慣咗早起身,就早啲落去食早餐,早啲出發去玩~
早餐係普通西式自助餐,選擇不多,不過一分錢一分貨,以咁嘅價位,提供咁嘅早餐,合格有餘~

今日嘅天氣預測,全日落雨,基本上落去食早餐時已經知道落緊雨~
噚日已經淋咗超過半日,今日連朝早都落埋雨,不過今日有部份時間喺室內,又衰唔晒......


今日第一站 Royal Yacht Britannia
服務皇室 44 年,據說為英女皇最喜愛遊艇,亦係彭定康當年喺香港完成港督任期後,一家乘坐離開,返回英國嘅船~

不過呢,我並沒有安排上船參觀,因為要成 £18 一個人,有啲掙扎,最後決定都係唔上~
咁反正住到咁近,就行去睇吓隻船~

出咗酒店門口,見到條馬路,令我諗起噚晚嚟嗰時~
噚晚跟住 google maps 嘅指示,酒店門口係一個迴旋處,酒店入口位於迴旋處第三個出口後~
當我去到地圖上嘅迴旋處位置,我很疑惑,迴旋處呢?
幸好附近一架車都冇,即使我喺疑惑中行得比較慢都冇影響人,不過最後都係行錯咗......
噚晚環境昏暗,加上落雨,其實真係好難睇楚道路環境,今朝再睇返,原來呢個就係迴旋處......

要走近睇 Royal Yacht Britannia,我諗就冇咩可能~
所以諗住穿過個商場,睇吓有冇看台之類可以睇到隻船~
我哋入咗商場就跟住指示,睇吓可以去到邊,睇到啲咩~
一如預期,乜都睇唔到~




睇唔到真船,就睇吓 Lego,睇吓模型~


再繼續睇吓有冇啲咩地方可以睇到隻船~
搵到有個露台,不過係一間餐廳嘅地方嚟,莫講話未開出唔到去,開咗咁又點呢?我哋又唔係顧客......
不過又咁講,就算出到露台,其實個角度都唔算好理想~
所以,基本上只能窺探到隻船嘅一小部份~

商場隨影~


期間見到隻穿梭機模型,望真啲,外層原來係 keyboard 嚟,幾特別~



下一站 Palace of Holyroodhouse
英女皇其中一個居所~

泊好車就行過去,途經側門~

本來可以一次過遊覽埋 The Queen's Gallery,不過上次嚟 Edinburgh 就例休,今次嚟就臨時休館,無緣~

Palace 嘅門票預先上網買咗,攞埋 audio guide 就開始遊覽~

外圍~




室內~





窗外~

繼續室內~


















幾鍾意呢條樓梯,尤其喜歡個天花造形~


據聞,地上嘅血跡係 David Rizzio 遇害時留下的,但我覺得奇怪,如果係真嘅,冇理由唔封咗佢,任由其他人踐踏......

感覺上,呢度冇去過嘅歐洲國家嘅皇宮咁奢華,相對內歛一點~

行完室內,就走到 Holyrood Abbey~



再走到花園~







離開~


下一站 Dean Village & Water of Leith Weir
河邊一條美麗村莊~

環境上,唔似係同一條村,亦唔知邊條村打邊條村,不過呢個角落,真係相當漂亮~










沿住步道,一路行落去就會到 Water of Leith Weir~






下一站 KFC Edinburgh(Lunch)

做功課時,最頭痛就係搵嘢食,唔係唔啱食就覺得太貴唔值,對我嚟講,呢樣係喺英國搵食好易發生嘅事情~
屎塔話,其實佢冇乜所謂,食 KFC 都得~
本來我都唔係好想去食 KFC,但係真係對本地餐廳冇乜興趣,其實都係想開心,如果食 KFC 都開心嘅,何必苦惱?就 KFC 啦~

泊好車,order 完嘢食,等攞嘅時候,我醒起唔記得拎相機,放咗喺車嘅當眼處,即刻行返車攞~
行到返停車場,見到有幾部車等緊入場,唔知咩事~
跟住有個人喺停車場行出嚟,佢唔似係工作人員,邊行邊同頭位個司機講:The machine is out of service, I don't think you can get in in a short time.
跟住啲車就開始倒車走~

由我哋入閘到而家,大約十分鐘到,我哋真係好彩~
呢頭如果泊唔到呢個場,我都唔知泊邊好~

屎塔知道呢件事後,佢話可能係我整壞部機......
我當然知佢講笑,不過認真諗吓,只係撳掣出飛,開閘後入車,係咁多,係想整壞都冇能力......


下一站 Surgeons' Hall Museums
顧名思義,一個關於外科嘅博物館~

上次嚟 Edinburgh,去咗一間叫 City 嘅餐廳食嘢,呢間餐廳,正正就喺 Surgeons' Hall Museums 對面,但我都冇安排入去~
原因係睇相好似冇乜趣咁(館內不準攝影,所以都唔係睇到好多相),上次第一次去 Edinburgh,都仲有地方想去,就冇考慮~
今次唔同,真係冇乜地方去,睇評語又好似唔錯,不如自己去探究一下~

去到門口,想話影張門口相,屎塔話,咁大雨,走先影啦,好~
不過唔知點解,入咗門口,大家都有繼續影相~ XDDD


我喺寫遊記呢一刻先發現,原來官網有 virtual tour:
https://museum.rcsed.ac.uk/about/virtual-tour

Surgeons' Hall Museums 主要分三部份:
The Wohl Pathology Museum
The History of Surgery Museum
The Dental Collection

館內有非常多嘅標本同歷史用具,至於好唔好睇,真係好個人~
標本嘅顏色,大致相同,唔係好有興趣嘅人,應該會覺得幾悶~
而我哋,就覺得幾好睇,絕對有種開眼界嘅感覺~
館內仲有啲手術模擬片段,亦有啲醫療機器可以俾人試用,係幾好嘅體驗~
醫學用嘅英文,我哋好多都唔識,咁都行咗兩個鐘有多,如果睇得明,分分鐘行到四個鐘~

期間,屎塔話,走先影門口相,係一個錯誤嘅決定~
因為走嗰時,已經入黑~
其實都冇問題嘅,我哋都只係想做個記錄,有個回憶~


下一站 Edinburgh Zoo
夜晚嚟動物園,唔係為咗睇動物,係睇燈飾~

去停車場攞車嗰時,部閘機仲未整好,再次感覺幸運,真係遲啲嚟都入唔到場~

動物園都算幾大,都行咗個幾鐘~




















企鵝,係唯一一種計劃好開放俾人睇嘅動物~


唔覺意俾我哋見到山羊~

有一小段投影 show,啱晒小朋友睇~




有個燈光 show,可惜沒甚看頭~

同聖誕老人見面嘅地方,要預約嘅~

離開~

自從多年前喺日本參觀過神社嘅夜間拜觀,就抗拒/愛上呢種活動~
抗拒,因為我哋都覺得一般,唔係覺得好好睇,免費還好,冇損失,收費嘅,就覺得唔值~
愛上,每次失望過後,大家都同意唔好再俾錢睇呢啲夜燈,但係之後都經常會去俾錢參與,呢啲究竟係咩行為?

講返今次嘅 Edinburgh Zoo's Christmas Nights,£16 一個人,屎塔同我講嗰時,我沒有半點思考,就將佢加入行程,直至買飛一刻都冇動搖過~
Royal Yacht Britannia £18 一個人,思前想後,左右掙扎;Edinburgh Zoo £16 一個人,不用考慮,沒半點猶豫~
其實,喺未去之前,點睇,都係 Royal Yacht Britannia 比 Edinburgh Zoo's Christmas Nights 更值得令人花費~
或者,我潛意識諗緊嘅係,下午四時入黑後其實已經冇乜地方去,Edinburgh Zoo's Christmas Nights 正好可以填補呢段時間吧~

遊覽過後,有點失望~
俗語有話,冇期望就冇失望,但其實我覺得冇期望都可以失望,遊覽完動物園就係呢種感覺~
失望以外,仲有嘅係痛心,因為就咁就冇咗 £32......
其實 Edinburgh Zoo's Christmas Nights,係適合一家大細去行吓開心吓,小朋友開心,大人就開心,根本個活動就唔適合我哋嘅......


下一站 McDonald's(Dinner)

出去玩,除非預算好緊,否則晚餐我唔會安排呢種隨時都食到嘅快餐店~
而我做功課時亦確實安排好去一間餐廳食晚餐,只係,我哋對於英式食品實在太冇期望,倒不如食一啲符合預期,基乎唔會失望嘅食肆~
屎塔提出不如食 McDonald's 啦,我二話不說,可以舉嘅舉都起贊成,即刻上 google maps 搵吓附近有冇 McDonald's~
正,就喺歸家途中有一間,而且仲好近動物園,gogogo~

食完嘢就揸車返屋企,兩小時三十分車程,有兩小時十五分都落緊大雨,係返到屋企附近先細返啲~
今日雖然冇一刻唔係落雨,但整體好過噚日,因為今日喺室內嘅機會比較多,有時仲喺車入面~

兩日一夜嘅 Edinburgh Christmas trip,就此完結~

沒有留言:

發佈留言