2013年8月31日星期六

2008.02.17 大阪 (日本第一天)

按照原定計劃,一早  0700  就由屎塔家出發!心情既興奮亦緊張,擔心我哋做嘅功課唔足夠......

我選擇揸車去,去同返都會比較方便。


為咗返嚟時可以用八達通俾停車場費,我刻意在出發前一晚食飯時將八達通增值至  $700( 預算泊車費為  $550)。

去到機場停車場,發現停車場號碼跟過往有所不同,以往露天長泊係 4 號,而家就改為 2 號。


一路跟指示牌行,到咗 2 號停車場,查問咗詳情,入閘攞飛仔,出閘就有兩個選擇,一係用八達通,一係到樓上繳費亭俾咗錢先可以出車。


哈~!我當然暗裡沾沾自喜,因為我早有準備,返嚟唔駛行嚟行去~!


泊咗一個比較近閘口嘅車位,好似一切都好順利咁,其實根本乜事都冇發生過。哈哈~!一個人開心就係咁,睇乜都係咁順心!


由於我哋出發前已經喺網上預辦登機,去到  CX 櫃檯就揀返「已於網上預辦登機」嘅櫃檯辦理餘下手續,好似勝人一籌咁!哈哈~!其實,喺呢個資訊發達嘅世代,淨係你識咩,多數人都識啦!XDDD


屎塔話我知對新鞋鞋踭有啲刮腳,咁就慘啦,去咁多日旅行,點算呢?屎塔提議買鞋踭墊,於是 check-in 完,我哋就搵萬寧屈臣氏之類嘅舖頭。但係個鞋墊實在太貴, 屎塔唔捨得買,我話唔怕啦,佢又話好快習慣,好易適應......

咁我都唔勉強佢嘞,佢有自己嘅主意嘅~

跟住我哋去咗 Burger King 食早餐 ,係我提議嘅,因為出面好似冇得食,我又唔記得自己食過未, 屎塔實話冇所謂......

都幾好食,夠晒飽。

見時間都差唔多,我哋就起程去入閘口,過程順利。


因為我哋早已在網上辦理登機,機位係自己揀嘅,我哋當然會揀窗口位啦!

放好兩件羽絨,唔計跟身嘢,手上已經冇晒行李。

屎塔話佢最驚起飛同降落嘅一刻,真係喺我意料之外,我自己一向有少少畏高,喺銅鑼灣 Time's Square 上幾層望落中間廣場都會腳軟,但坐飛機又唔係好驚,反觀屎塔,佢一向唔怕高,但就係怕坐飛機,世事真係奇妙~


滿以為可以借打機消磨時間,點知隻飛機冇得打機,咁我唯有聽吓歌睇下新聞咁啦......


過咗一陣,前面兩位人仕以高速將椅背放下,好彩我哋都飲晒我哋果杯嘢,否則......

其實前面放盡椅背,我哋所剩嘅空間真係好少!正所謂「己所不欲,勿施於人」,我同屎塔都只係輕輕將自己嘅椅背稍為放下了一點而已,並沒有將呢份壓逼感以骨牌效應將之傳後~

過咗大約一個鐘,有飛機餐食,我哋一人點一個唔同嘅,可以交換食吓。

呢次嘅飛機餐......




以飛機餐嚟計,都算可以啦,個蛋糕幾好食。


沿途都聽到機艙服務員提醒乘客要將椅背放直,用意好明顯,等後面啲人可以有多啲空間去進食。

但係,那機艙服務員並沒有提示我哋前面兩位乘客將椅背放直,我哋真係冇可能食到個飛機餐......
此時,我前面果位女仕稍為將椅背放直,只係稍為放直了一點點......
我逐示意那服務員,要求前面的兩位乘客將椅背放直。豈料,那服務員似面有難色,我知道所為何事了~
因為屎塔前面的乘客係一個小朋友,而且瞓著咗,那服務員正為進退兩難而感到難做......
但問題係,要不,弄醒那小朋友,要不,屎塔唔駛食......
我認為,你有你瞓嘅權利,我有我食嘅權利,但大前題係唔可以影響到人!
我心理上已準備直接向前面那位女仕提出我嘅要求,就喺呢一刻,那服務員先向我哋道歉,說明那小朋友瞓著咗,不便打擾。
屎塔向那服務員講,其實少少都好,唔駛多......
那服務員先要求那位女仕放直椅背,那位女仕便照做,那服務員再以手勢(板直手掌作一個請的意思)向著小朋友的位置伸一伸,幸好,那位女仕很快就立刻將那小朋友的椅背稍為放直,事件得到決了。
個人認為,有啲嘢係應該自動自覺,顧己及人嘅~

食完飯,屎塔話反正有時間,讀吓書先,我就唔係好贊成嘅,去玩要玩得開心,拋開顧慮嘛,不過玩還玩,又真係唔可以唔理考試,好啦,佢自己揸主意啦......

哈哈,結果,筆記是攤開了,人卻是睡著了。XDDD

好辛苦先捱到落機,嘩!雪呀!!!機外面落雪呀!!!我未見過落雪咖!!!

(我同屎塔一樣,成地雪就見過,落雪就真係第一次見......)
我同屎塔都好興奮,同機嘅人都一樣咁興奮,但係冇理由個個都係第一次見雪卦!?@@

落機攞行李過關,一切順利冇問題。


好嘞,真係開始自遊行,心情難免緊張,要知道所有交通資料只有我知道,如果連我都搞唔掂,都唔知點算!@@


第一件事,走去賣車飛的地方問一問先。問完,佢話唔關佢事,佢度冇得賣,跟住指咗我去第二度,正當我想循住佢所講嘅方向去,發現就喺佢隔離有地方可以買到車票嘅!

小姐,點解你要指我去第二度呀?唔通呢啲就係文化差異?

咁我又走過去隔離問吓啦,好嘢,真係可以喺佢度買車飛往難波(往酒店的其中一程),我乘搭嘅係南海電鐵(南海空港線急行)。果位小姐同我哋講,下一班車六分鐘後開出,問我哋有冇問題......

我正想問佢再下一班車係幾點,屎塔就搶答問佢車站喺邊,果位小姐話喺二樓,屎塔即刻話冇問題......@@
吓???冇問題?既然係咁,博一博啦,果位小姐都好快手就將兩張飛交到我手,成惠 1390 日元一個, 我俾完錢就嗱嗱聲走人!


(一張係乘車劵,一張係特急劵,點解唔可以一張過?好難明......)

我哋本身喺一樓,即係要上一層,我就的住十五公斤嘅篋往上跑,上到去,有兩條路,但冇指示嘅,死啦,點算!求其見到個男人就拉住佢問,俾張飛佢睇,佢睇咗一陣指一指講:「呢邊。」佢講嘅係純正廣東話!XDDD

我哋唔該咗佢之後就向住佢所指嘅方向衝落去,要搭扶手電梯落一層,途中只見右邊有架列車,聽到剛才個男人講:「左邊果架就啱咖喇。」
左邊?左邊有車咩?望真啲,真係有喎!我哋實在太急趕,月台有少少暗,右邊架列車係白色嘅,左邊架列車係深紫藍色,再加上左上右落,扶手電梯係靠左邊,左邊視野自然較難睇得清楚。

好,一條氣衝向列車,上咗車,因為係指定席,所以要搵下邊個位先啱。一坐低,列車車門就閂,真係好好彩趕得切!@@

本來諗住喺機場買定其他長途指定席車飛,不過冇時間,唯有將計劃改一改。


到咗難波之後,要轉地鐵,但係,到咗之後完全唔知要點做,唯有問吓啲職員......

原來好簡單,只需到南海電鐵嘅出閘口出閘,再行去地鐵買飛入閘,就係咁簡單,好似以前九龍塘地鐵站轉去九龍塘火車站咁。XDDD
咁合邏輯嘅事情,我哋竟然唔知點做,諗返轉頭都真係好好笑!哈哈~!

到咗地鐵站,因為好多人,我叫屎塔企埋一邊,我去買飛。

我行到埋去,睇下點買,睇咗一陣,唔識買,又裝下人哋,佢哋個個幾秒鐘就買到,我完全睇唔到點買......
再研究多兩次,都係唔識......
咁我返去搵屎塔,我同佢講,我唔識買,我要搵職員問吓......
屎塔話等佢去睇吓,隔咗一陣,佢揸住兩張飛返嚟,仲好得戚咁款!
原來佢都唔識買,佢用身體語言叫後面個位女仕教佢買。哈哈~!呢種身體語言,屎塔稱之為「跳舞」,唔知隻舞老唔老嘅呢?=P
地鐵由難波站去到心齋橋站,成惠 200 日元一個。

初時都有少少擔心出咗地鐵站唔識搵 Nikko Osaka,點知,地鐵站上蓋已經係。酒店 Official website 話要行兩分鐘,其實直接寫邊個出口咪得囉,因為直情有個出口係 Nikko Osaka。


間酒店冇乜特別,幾好。


好嘞,終於可以放低個篋,係時候出街玩 lu~!


由於本旅遊書有一定重量同 size,我哋索性問酒店攞啲簡單嘅地圖,唔駛成日將本書拎出拎入。佢俾咗張 A4 咁大嘅紙我哋,夠用有凸,正!


終於可以感受吓日本嘅冬天,我哋一件 T-shirt 一件普通外套,OK 喎!

(開心得太早,出咗街一段時間,兩條粉腸凍到呢......)

我哋搵路行去心齋橋,一路行,一路俾人問:「你唔認得路咩?又話去過嘅?」

我:「er......你知我啲記性咖啦~@@」
直至行到固力菓大招牌,到喇~!

第一件事搵金龍拉麵食,其實呢間嘢只得普通拉麵同叉燒拉麵揀~XDDD

我哋揀咗普通啦麵(都有三塊叉燒),一碗 share 食,留返個肚食其他嘢。
一貫水準啦,絕對好食過香港食到嘅拉麵。
(咁我都知唔可以咁比較嘅......)


食完麵,當然係周圍行啦,但因為只得一晚留喺大阪,心齋橋成為主要重點必到地方,而比較近啲又冇咁早閂門嘅,只有梅田區。

喺心齋橋,有三處必影嘅(我都唔知點解@@),第一張已經 post 過,就係勁大霓虹廣告版固力菓,跟住就係......





好嘞,一場嚟到心齋橋,墨魚小丸子當然係必食項目啦!



好好食!!!

行完心齋橋,就搭地鐵由難波過梅田,成惠 230 日元一個。

(心齋橋嘅購物區,好近難波地鐵站,反而離心齋橋站幾遠。)

去到梅田,第一件事搵大阪 JR,因為第二日要搭,所以去視察吓環境先。

(梅田地鐵同大阪 JR 非常相近,可以話係連接嘅。)

去到大阪 JR,見到綠色窗口(即 Ticket Office),立即走入去買車飛同問吓去環球影城嘅直通車情況。

成功買到後幾日要乘搭嘅長途 JR 指定席車飛,成個心都定晒!(搭唔到計劃中要搭嘅班次,將會極之麻煩!)

可能夜咗嘅關係,梅田其實冇乜嘢行,只淨商場未閂,其實我哋都好想行商場,唔係因為個商場好吸引,係因為我哋......好 Q 凍~@@

(過梅田主要為咗到 JR,行街?行唔到冇乜所謂,一啲都唔覺損失。)

諗住去到梅田再搵嘢食,點知乜鬼都冇得食,咁唯有淨行商場啦!

佢哋啲商場大到呢,真係可以行一整日!不過我哋都唔係鍾意 shopping 嘅人,去旅行係想開吓自己眼界,同實地踏足過異國嘅地方。
(當然,大把錢的話,我好可能會愛上 shopping~XDDD)

行完就搭地鐵返心齋橋(難波站落車,一樣都係 230 日元一個)搵嘢食,我哋都想搵吓地道嘅迴転壽司。(我習慣讀成回魂~=P)

其實當地唔多呢類壽司店,有嘅都閂咗門,佢哋真係好鬼早收工......
最後搵到一間,佢聲稱自己係迴転壽司嘅始祖,佢就係元祿壽司嘞!哈哈~!


全部 130 日元,即係大約 $9.5,仲可以點海膽!正呀!質素唔錯,絕對新鮮好食。

食完就棄地鐵,選擇步行返酒店。


每日點滴:

第一日行程,好成功,我哋做嘅功課完全用得著,亦都跟足流程,好開心,好有滿足感!
出發前仲笑言每日要影 200 張先影得爆張卡,以為實唔會,結果今日都影咗 1xx 張~@@
喺心齋橋,聽到好多人講廣東話......@@
雪,只有隔住玻璃見到,始終未感受過,唔知今次旅程有冇機會呢?

沒有留言:

發佈留言