2013年8月31日星期六

2008.02.18 大阪、札幌 (日本第二天)

今日 0700 起身,酒店嘅早餐,係和式嘅,其實和式早餐真係唔係幾啱我胃口,但都未至於食唔落嘅~
溫泉蛋聽就聽得多,食我真係未食過。呢個早餐有提供,咁我就試吓啦。麻麻地姐,仲有啲抗拒添......





好嘞,食完早餐,就拎埋啲行李向環球影城出發!

今日預計要開門(1000)前到達,1600 走人(樂園閂 1700),都有六個鐘玩。


我哋先搭地鐵到梅田站,再到大阪 JR 轉乘 JR 往環球影城站。之前上網睇過有直通車由大阪站到環球影城站 ,仲要係全車拉花嘅,但點搵都搵唔到更深入嘅資料 ,所以我哋第一站係大阪 JR 嘅 Ticket Office!


問好晒幾點嘅車同咩月台係往環球影城嘅列車,我哋就入閘搵月台。 (成惠 170 日元一個)


去到月台,見到部列車往櫻島嘅(去櫻島嘅車一定經環球影城站),又見時間差唔多,但我哋都好猶豫,因為部列車冇拉花......

好,我搵咗咁多資料,要對自己有信心!上車!!!

上到車,我不停留意經過嘅站,到最後,我肯定呢班車係啱嘅 ,先放心啲,好刺激~@@


放心後先有心情留意吓四圍嘅嘢,我發現有唔少人都係去環球影城嘅 ,因為佢哋手上都睇緊啲小冊子......


出發前,諗住星期一,好放心唔會太多人,嚟到呢刻開始有啲擔心。


沿途見到幾部對頭列車都係公仔拉花,我深深不忿,就算冇份坐都要有份影!

我同屎塔講,我相信我哋坐早咗一班,不如到站落車後等一陣 ,起碼影張相吖......
意料之中,屎塔實話好~ =P

我哋落車後就企喺車尾,等下一班車到。

下一班車嚟喇,真係拉花車!好,我舉起相機準備,屎塔亦都準備好,萬事俱備,只欠列車!
佢埋站喇......咦,點解唔停嘅?@@?
原來佢唔係唔停,只係呢架車好短,停得前啲姐......
我同屎塔笑到收唔到聲!XDDD


笑完一輪,走上前影相,好彩架車未走。

去到 JR 環球影城站,第一件事要搵 locker 放行李,左搵右搵,都搵唔到,一問之下,原來俾條大柱遮住咗......

好啦,搵個空 locker 先......
竟然冇晒大嘅空 locker!點算呢?我再行多個圈,都係冇......
就喺我哋絕望之際,救星到!我哋周圍望,望到似係寄存行李嘅地方,即刻走過去問吓,真係得!正!


佢話 300 日元有交易,我直情唔信呀,locker 都 500 日元啦!

我再問清楚啲,300 日元係一日定係一個鐘?但由於溝通上出現咗少少問題,我只能夠估計係 300 日元一日。
反正就算 300 日元一個鐘我都要俾咖啦,唔通拉住個喼入場咩......@@
唔理喇,玩完先算!

0920 去到門口,己經覺得有啲唔妥,因為實在太多人......

我隨即發現,咦,多咗新嘢玩喎!多咗個睇嚟幾好玩嘅過山車!我一向都好鍾意玩過山車,幾高我都唔怕!
不過咁,肯定有排排......

好啦,埋去買飛,原價 5800 日元,我有九折劵(香港旅行社俾嘅),成惠 5200 日元,好 & 很貴!@@

買完飛就排隊等開門,眼見多數都係日本人,日本人排隊好有秩序,我完全唔擔心一有空位就會俾人打尖,我又唔係特別崇日嘅 ,但無可否認,日本俾我感覺非常好。歷史嘅包袱......算把啦......

不過,有樣嘢有啲失望,Jurassic Park 18/2 開始要暫停一段時間,我哋立即諗吓即係幾時,原來就係今日!@@


未夠 1000 就開始俾人入場,就到閘口時,屎塔話見到有人搜隨身嘅袋,我哋都好擔心,因為...因為...因為...我哋個袋有支水!(好多樂園都唔俾帶飲同食嘅嘢入場)

不過佢哋又唔係個個查嘅,博一博囉,最多搜到咪唔要支水,都冇咩大不了嘅~

過閘前,又見到有啲人會被要求用一個盒狀物,裡面有多塊鏡子嘅嘢照一照,都唔知乜嘢嚟,個職員講嘢又鬼咁快(其實講得慢都係唔識聽...XDDD),我哋求神拜佛過閘時唔駛搜唔駛照呀......

過閘喇!好好彩一切順利!

一過閘,就俾個女仔截住!原來係做問卷調查,其實咁多人入場,我哋都趕趕地,不過又唔好意思推,算啦,我估都唔會好耐嘅 。問問問,都問咗好多頁,都係問點知有呢個樂園,我哋係邊度人,嚟過幾多次,到過日本幾多次,到過邊度......等等問題,做完份問卷,都唔知佢喺邊度(好似屁股XDDD )拎咗份禮物出嚟,話多謝我哋喎,匆匆收埋落袋就走人,冇睇係咩。


呢個樂園,主要分三部份:機動遊戲、純 3D 電影、真人 Show。眼見入場人數都幾多,我哋決定主力玩機動遊戲,依地圖嘅次序,一路行(其實都唔係咁易睇),去到條橫街,見到好多人排隊,走埋去睇吓啦,原來係玩 E.T.外星人!咁經典嘅項目,我哋又豈能錯過呢?即刻走過去排隊,點知,我哋所見嘅,係入口嘅另一邊,我哋只好兜返去前面入口排啦。入口掛咗個牌,寫住要等 30 分鐘。嘩!一開波就咁多人!@@

冇計啦,都係要等......

等等吓,見到有啲人 show 一 show 手上一張好細嘅飛,就可以排第二條隊,正確嚟講,係唔駛排隊,可以直接走到最前。

點解可以咁呢?原來佢哋買嘅係「環球快速」飛!我完全唔知有咁嘅飛,否則我都會買呢種,一場嚟到,駛多少少冇所謂,好過想玩嘅玩唔到 。

排隊途中,見到出面落雪呀!!!點解?點解落親雪我哋都喺有頂嘅地方?點解呀!唉......


佢哋啲時間都預得幾準嘅,半個鐘多少少啦,就輪到我哋,遲咗主要因為俾快速飛果班人「尖」咗。

究竟係玩乜咖呢?其實我玩過咖喇,不過真係一啲印象都冇,又俾人問我有冇搞錯......@@

終於等到入場,入面係一個樹林設計嘅地方,間中有啲會郁嘅 E.T. 公仔,但唔知佢噏乜 Q。

行行吓,前面有一班人,原來排緊隊。裡面係唔俾影相嘅,真係好可惜......

排排吓有個閘口,過咗閘口有個 counter,佢問我叫咩名,我噏咗俾佢聽,佢就襟電腦,跟住俾咗張信用卡大小同物料嘅卡我,話係 passport(日本乜鬼都叫 passport......),同樣地,屎塔都攞咗一張,都唔知有乜用。


過咗 counter,又係排隊,原來係玩遊覽車,車係一架大型單車,一車可坐八人,二三三嘅排列方式,我哋被編排坐中間,同時又收返張卡,真係無聊到爆!


單車係採用懸掛方式,所以會有少少搖。其實都冇乜特別,周圍都係講緊我哋坐住架單車逃走,不停咁喺啲警車上方擦過,用聲效營做單車僅僅擦過警車頂嘅效果,仲有急速轉彎以避過障礙物 。

再講述部單車越踩越高,最後去到 E.T. 外星人嘅家鄉,有好多鄉親父老同小朋友。
其實呢個都有少少悶,不過咁經典嘅電影,值得回味一番嘅~

好嘞,跟住玩咩好呢?我哋嘅目標有三個:過山車(喺右邊) 、蜘蛛俠(喺左前方)、回到未來(喺蜘蛛俠後方)

為咗一定要玩到過山車,所以我哋就過去排過山車先。

部過山車叫 Hollywood Dream The Ride,勁多人排隊,排到過晒屬於過山車範圍嘅區域,咁都冇計啦,埋去排隊,門口寫住要排 55 分鐘,咦,OK 喎!就喺門口隔離有排 locker,咁我估計跟身嘢都要放低入 locker 先,所以就去放嘢,屎塔就排隊。


Locker 設計係要入錢但可以 refund 嘅,放好之後就返返去搵屎塔,佢仲未排到門口。

好嘞,去到門口(只係過山車範圍嘅大門口),有位小姐指住我哋部相機耍手,我哋以為唔可以手拎住,屎塔就將之放入褸袋,打算拉好拉鍊之際,果位小姐即刻用鐵鍊打橫扣起並作出交叉手勢禁止我哋進入,原來放落袋都唔得,其實都可以理解嘅......

咁我唯有將部相機放埋落 locker 啦,出到嚟已經唔見咗屎塔,佢已經排咗入去~

我去搵返果位小姐,佢當然可以俾我入去,但要經過三條排隊線 ,場面實在尷尬,唔知情嘅人,會唔會以為我打尖呢?唔理得咁多啦......

入到門口,根本見唔到龍頭,一路排,至少過咗半個鐘,都仲未見到龍頭......

再過多一段時間,經過唔知幾多個蛇餅,終於到我哋,排隊時間超過一個鐘,其間見到好多手持快速飛嘅人一入嚟就有得玩,真係好恨點解我買嘅唔係快速飛!!!

好嘞,一坐上去,我哋坐最後,車未加速,心跳已經加速......

郁喇郁喇......

屎塔由開波嗌到落車咁滯......@@

中間仲有段時間嗌嗌吓冇咗聲(事後佢話我知嗌到冇氣~XDDD) 。其實我都唔知其他人有冇嗌,因為我只係聽到屎塔把聲......@@

玩完返落嚟,腳步浮浮,實在太刺激喇,絕對係我玩過最刺激嘅過山車!勁好玩!

屎塔話,叫佢玩多次都唔掂~XDDD


其實相就睇唔到啲咩嘅......


我哋決定唔好嘥時間食嘢,繼續去玩下一個項目。


下個項目係蜘蛛俠,一樣啦,我都係唔記得玩咩咖喇~@@


嘩!要等 100 分鐘......@@

都要等咖啦,唉,嘥晒啲時間~
等等等,真係擔心連回到未來都玩唔到......

兜咗好多好多個蛇餅,入到室內,我哋好好彩,打咗十幾人尖,點解呢?因為準備開果部車淨返兩個位,前面全部組合都唔止兩個人,正!


玩蜘蛛俠要戴3D眼鏡,究竟玩咩呢?原來係坐上車,部車可以坐九人,三三三咁排列,部車會配合播放緊嘅360度 3D 畫面,營造到部車真係郁緊咁。


故事講述好多壞人要襲擊部車,但每次喺千鈞一髮之際,蜘蛛俠都會出手營救!

由大樓頂跌落地,又或者喺地下俾人拋高,上下左右不停搖,雖然部車唔係真係飛嚟飛去,但個感覺做得好好,真係好似直墮十幾層樓咁,有水嘅時候真係有噴水,有火嘅時候又真係有熱力,幾值得玩。

玩完嗱嗱聲走去回到未來果度睇吓要等幾耐......

要等 80 分鐘!
計吓數,都 OK  喎!玩埋呢個仲有少少時間四圍行吓!

我由細到大記性都唔好,唔只係唔好,直情係差!

自然,都唔會記得回到未來係玩乜鬼嘅......
排排排,真係排到腰骨都痛,成日嘅時間排隊多過玩,唉......
不過啲日本人耐性真係好,排咁耐都冇俾我哋見過唔耐煩嘅一面,大家都好守秩序,完全冇怨氣~

好嘞,到我哋喇,玩嘅同蜘蛛俠差唔多,都係坐車,部車可以坐八人 ,四四咁排嘅。

不過就唔駛戴 3D 眼鏡,呢個遊戲比蜘蛛俠稍為遜色,既冇3D,走在熔岩上連一點熱力都冇。
但就有啲涼意,因為講佢穿越時空時嘅高速感,我哋坐後排,前排果個食晒啲冷霧,肯定好 & 很凍!XDDD
佢比蜘蛛俠強嘅地方,係搖得好勁,玩完我哋都有啲頭暈......
不過不失,始終係超級經典嘢,值得玩吓嘅~

玩完出嚟,比預計時間遲咗,已經係 1555,但預計 1600 要離開......@@

其實玩之前已經諗住 1615 先走,但冇諗到玩埋回到未來會去到成 1555 咁晏,唯有加快腳步周圍行吓啦~
好唔好彩,屎塔對鞋仲未著得夠鬆,搞到佢鬼咁痛,唯有就住行啦~
最後搞到遲晒,成 1630 先去到 JR  站,好彩我預時間預得鬆,一切順利的話,1630 先離開係冇問題嘅。

好嘞,緊張時刻到喇!究竟寄存行李 300 日元係一日定一個鐘呢?

好彩!係 300 日元一日!攞返行李就嗱嗱聲到綠色窗口買車飛。
其實只係搭幾個站,亦唔係咩指定席,喺售票機買都得,但係我仲未識買 JR  嘅車飛!@@
唔理啦,反正可以搵佢哋幫手~

我哋今次係要由環球影城搭 JR 到新今宮(都係成惠 170 日元一個),再轉南海電鐵到關西機場。

由環球影城到新今宮,係要經過西九条站再轉車嘅,我哋到咗西九条站就落車過對面月台搭環狀線到新今宮站。

我喺車入面睇佢展示嘅地圖,確定列車方向係啱嘅,就好安心咁坐落去,去到今宮站,我哋都好猶豫,明明係新今宮,點解個站名係今宮?

唔理喇,落咗車先算!點知,一落車,睇到個站嘅燈廂係咁嘅......


唉,下個站先係新今宮呀......

咁我哋唯有等下班車再上啦,但係時間就由剛好夠變成好趕,甚至一定會遲添......
不過咁,我哋搭 1915 內陸機,一個鐘頭前 check-in,我相信內陸機遲少少係冇問題嘅。

睇吓指示牌,下一班車嚟緊喇!妖,班車唔停呢個站嘅,只係經過!

又等下一班車,都係飛站嘅,真係急鬼死人!!!錯過咗班內陸機我都唔知點算!!!

好嘞,第三班車係停站並且會到新今宮嘅,咁我哋就上車啦。

計吓時間,好趕吓,但都應該冇問題嘅。
順利喺新今宮落車,由於太急嘅關係,出咗 JR 閘之後,我走到 JR counter 買南海電鐵嘅車飛~XDDD

個職員指返我過對面買飛,咁我就照做啦,啍!遇到個唔係好熱心嘅職員,我同佢講我要買飛到關西機場,佢指一指部售票機,我頂你咩,我識買駛鬼同你買咩!


我同佢講我唔識買,咁佢就唔係好願咁教我買啦,最後買到嘞,但我要搭嘅係空急(即係到關西機場嘅直通特急列車)列車,你教我買區急列車嘅車飛梗係唔得啦!(買咗先知係區急......)咁我就問佢,嚟緊呢班區急列車開幾點同幾點到,佢話開 1727,1815 會到。


1815 正係我要 check-in 嘅最遲時間,但我相信遲少少冇問題,都 OK  喎!(成惠 890 日元一個)

咁算啦,當時都成 1708,唔想同佢糾纏落去,拎行李走人~
落到月台等車時,睇吓啲時間表,睇吓有冇空急列車會早啲開或到,有的話可以補錢換空急飛。
跟住俾我發現咗樣嘢......

1727 嘅區急列車係往和歌山港嘅!大鑊!!!我明明寫得好清楚要去關西機場,搞乜呀???@@

就喺呢個時候,見到月台有個票務處,你唔好彩喇,準備同我雞同鴨講啦!@@

又寫又講又指吓指吓,都係未能完全溝通到,佢走出崗位,去到個時間表同路線圖度係咁指,我明喇,佢叫我喺泉佐野(到和歌山港會經嘅一個站)度轉車到關西機場!

(由於出發前一心諗住搭空急列車,完全冇諗過要轉車,再加上本身時間充裕,以一個鐘頭有幾班空急列車,相信一定搵到班合適嘅空急列車搭。)

好,區急車要轉車,但可以 1815 到,咁空急呢?有冇空急車啱呢?呢一刻,俾多一倍錢完全唔係問題,最緊要快!

我又走過去問果位職員,下一班空急車係幾時,佢話 1738 開車,1824 到。
咁冇得揀啦,轉車就轉車啦......

1727 前都有幾班車埋站,呢位職員好照顧我哋,不停示意叫我哋唔到上,仲好好笑容,好多謝佢。

到咗 1727 班車,我都知道係啱咖喇,果位職員立即示意可以上車,臨上車前又同我講拜拜,真係同下面果位差天共地!
跟住順利到泉佐野轉車到關西機場。

去到機場,就搵 check-in counter,JL JL,JL 即係咩航空公司呢?@@

我同屎塔都係估 JAL,所以我哋就走埋去問,果時都成 1822。
真係 JAL,我哋就排隊 check-in,大約有十多人排緊,其間空姐問有冇 JL XXXX(不是我們那班) 班機嘅乘客喺度,我哋都好心急,好想問吓佢,咁我哋呢,我哋趕唔趕,駛唔駛打尖 check-in 先?

後來先知道,佢哋問緊果班機開 1830,嘩,果時係 1824,真係有人咁遲先到,我哋完全唔需要擔心嘞~XDDD


Check-in 後,第一件事,梗係搵嘢食啦!早餐後都未食過嘢,又趕又肚餓,仲要的住十五公斤係咁走,好慘呀!

Check-in 後都唔係剩好多時間,只好食啲快嘢,我哋揀咗時間同品質都有保証嘅麥記!

食品方面同香港有啲出入,我哋揀咗 McWrap,McWrap 有兩款,我哋一人揀一款,梗係交換食啦!



McWrap 係一塊薄餅包住生菜同沙律汁,一款中間係雞肉,一款中間係蝦同唔知乜肉,不過不失,冇期望亦冇失望。


內陸機係冇飛機餐嘅,只有飲料同糖果。


準時九點鬆啲就到達札幌新千歲機場,我到咗北海道喇!!!

今次出面冇落雪,我裝吓啲地勤人員著咩衫,究竟北海度有幾凍呢?

內陸機過關冇咩搞,攞行李過海關就搞掂。不過有樣唔同嘅係,過海關要俾返寄行李嘅 receipt label 佢。

我哋出到機場大堂,不停留意啲人著咩衫,點解個個都咁單簿嘅?@@
北海道嘅冬天唔係好凍咖咩?零度喎!啲人係咪癲咖 ?唔通入面著咗十件防寒?@@
其實我哋一直都好擔心件羽絨同雪褲唔夠暖......

一件咁嘅 McWrap,又點可以當正餐吖。於是我哋諗住喺新千歲機場搵吓嘢食。

點知,好多都閂咗門,有一間未閂嘅又好鬼貴,我哋又未去到唔即刻食嘢會暈嘅地步,我醒起酒店附近有啲嘢食嘅,仲開到半夜嘅,於是我哋決定返酒店放低行李再出去食嘢。

我哋要坐 JR 到札幌站再轉乘地鐵先可以到酒店。仲記得我係唔識買 JR 車飛嗎?所以我要搵綠色窗口買飛。點知,連綠色窗口都閂埋!@@

屎塔提議到 JR 閘前睇睇,都啱嘅,於是我哋就跟住指示去到 JR 月台閘前,見到 JR counter!好嘢!!!

買完飛就入閘(成惠 1040 日元一個),2130 部車已經到咗,只係等夠鐘開車。

由於只係普通嘅 JR 快速列車,並非指定席列車,上到車搵唔到連位,只好分前後坐。
坐好後,我再由頭走到尾,幾卡車都冇連位,冇計啦~

再坐好後,發覺身體好似著火咁!梗係啦,車內廿幾度,我哋又外套又羽絨又頸巾......@@

即刻除晒佢啦,但係個位又細,又要拎住件外套同羽絨,都真係好麻煩。
眼見窗外滿地都係雪,我哋都好興奮同覺得好靚。
(上次到日本,只見地下有少少雪,今次係一望無際嘅雪地~)

開車後一段時間,玻璃變得好模糊,相信係車內同車外溫差太大所致,心情有啲緊張,心中再次出現同樣問題,究竟北海度嘅冬天有幾凍呢?


終於捱到落車(真係好熱@@),落車後要轉地鐵。初時睇地圖,見到都有一段距離,以為一定要上地面。點知係唔需要嘅,JR 至地鐵站係一個地下城,大約行五分鐘就到。今次搭地鐵買飛,售票機同喺大阪嘅系統一樣,所以完全冇問題。


到站後,都要喺地鐵範圍行一段幾長嘅路,終於上地面喇,嘩!成地都係雪呀,個感好正,直情想喺條街度跑一個圈!

咪住先......咁個喼呢......最後當然冇跑到......

一出地鐵已經到酒店,發覺間酒店麻麻地,不過算啦,一分錢一分貨,係咁上下。Check-in 後,梗係搵嘢食啦!一樣啦,都係問佢攞咗一張紙嘅地圖,我哋去咗好多遊客都會去嘅拉麵橫丁。


本來以為係成條街咁嘅,點知原來只係一個唔起眼嘅商場入口,而呢個所謂商場,只得幾間拉麵店,我哋一落到去,又見到始祖兩個字,又係第一間,所以就揀咗第一間。


一人叫咗一碗,嘩,好味到唔識形容!那管只係一粒粟米,都好食過人!個麵啦,同湯底,真係好好味,好好食呀!!!



食完發現附近都冇咩好行,於是我哋就返酒店。回程途中,因為冇著雪褲嘅關係,對腳都幾凍......

每日點滴:

冇買到環球快速飛,係今日一個遺憾,不過都好好彩,最想玩嘅都玩得晒先走~
Jurassic Park 要暫停,有好有唔好,唔好嘅當然係冇得玩,好嘅,就係唔駛決定玩少邊樣,因為實在冇咁多時間......
其實就算唔計排隊,一日時間係玩唔晒所有嘢嘅,所以佢有兩日票,但我就好懷疑會唔會有人(我指非本地人)咁有心玩足兩日!@@
最後睇返份禮物,係一支好普通印有環球影城幾隻字嘅原子筆。
今日落錯站,又趕飛機,好彩有驚無險。
親眼見到一望無際嘅雪景,好開心!
不過今日仲未感受到落雪......

沒有留言:

發佈留言