2019年5月5日星期日

2019.01.18 冰島 (Iceland) (歐洲第八天)

今日行程:
Glacier Adventure (Vatnajökull Blue Ice Cave) → Humarhöfnin (Dinner) →  House on the Hill (住宿)



今日早餐由住宿提供,都係普通嘅西式早餐,不錯~

今日唔計食嘢,只得一項活動,就係 Blue Ice Cave (藍冰洞)~
我哋冬天嚟冰島,重點兩樣嘢,其一係北極光,其二就係藍冰洞~

藍冰洞存在於冰川內,有大有細,由於係自然形成,因此形狀同位置每年都有可能唔一樣~
一般較易去到嘅都係細啲,我哋就揀咗個大啲但遠啲嘅~
一來當然係貪佢大啲,二來會少啲人,三來佢都有少少冰川健行,咁就可以一個團有晒藍冰洞同冰川健行~
後記:網上睇到有人話報咗呢個藍冰洞團就唔駛報冰川健行,今日完成咗之後,可以肯定,兩個團睇嘅嘢完全唔同,兩個都好值得報,不過我哋時間唔夠,二選一,一定揀藍冰洞~

要去藍冰洞,不論大細遠近,都一定要跟本地團先去到,我揀咗 Glacier Adventure~
其實冇咩特別原因揀佢,主要係先入為主,個個去遠嘅都係揀佢,之後先見到有其他推介~
無論跟邊間都好,全部都係正面評價,咁跟邊間都冇問題啦~

根據呢個藍冰洞團嘅介紹,成個過程係咁:
30 分鐘車程
90 分鐘健行
藍冰洞 (可能唔止去一個)
90 分鐘健行
30 分鐘車程

全程約需 6 小時,所以喺體力上係有啲要求~
更重要係......中途冇洗手間的......
由於中途冇洗手間關係,食早餐時都唔敢飲咁多嘢,同埋確保每人要去多次洗手間先去報到~

呢間博物館係博物館,係接待處,亦係餐廳,我好懷疑,Glacier Adventure 都係喺博物館呢度~
我去完洗手間,等其他人嘅時候,出門口望吓,原來今次估錯,Glacier Adventure 喺另一間屋度~

門口有兩部四驅車,唔知陣間係咪坐其中一部呢~

入到去報到後,佢就為我哋分配裝備~
我哋即時同佢講埋要租鞋~
睇佢表情,可能覺得我哋唔需要,不過都冇講啲咩,淨係話租鞋 ISK1000~
冇問題,我出發前問咗,所以都知價~
有成四五個鐘喺戶外,真係怕自己對鞋防跣防水唔太足夠,呢啲錢唔好慳~

裝備有兩樣~
冰爪、類似攀山嘅繩,套喺下半身嘅,不過佢話今日應該用唔著,穿上身備用~

其實就仲有一樣嘅,就係行山用嘅手杖,不過佢又話今日唔需要用,但如果有人想攞都可以~
既然佢咁講就唔拎啦,未拎過咩~
不過導遊話佢會拎,至少可以俾我哋影相咁話喎~

個團呢,最多可以八人,我哋嚟到時已經有四個人準備緊,加埋我哋五個就九個,初時我以為係同團~
到我哋準備好晒,另有導遊帶嗰四個人出發,而且裝備有少許不同,咁我諗佢哋係行冰川卦~
好嘞,我哋準備好晒,導遊又唔出發,等咩呢?
此時有兩位西方女土進入,原來我哋要等埋呢兩個先出發~

等呢兩個人準備好就出發嘞~
不過佢哋冇租鞋,目測佢哋對鞋同我哋自己著嚟嘅差唔多~

出咗門口,正正就係上藍白色嗰架四驅車,正!
初時就係行馬路嘅,行行吓就轉咗落去啲望落唔似路嘅地方~
沿路非常顛簸,普通車係一定行唔到~

導遊沿路都有講解吓冰島同藍冰洞嘅嘢~
亦都有講佢而家行緊嘅係真正嘅路嚟,並不是 offroad,因為冰島係禁止 offroad 的~

到咗停車場,我哋係第二部車~
落咗車,佢叫大家先套上冰抓~
之後派頭盔,佢話可以唔戴住,陣間入山洞先戴都得~

今日天色都幾差吓,不過應該感到興幸,落雨可能會取消,大風雪都可能會取消,而家如期出發已經好好~

導遊拎行山手扙係有用嘅,因為佢要一路行一路探路,因為沿途都有好多冰洞,一唔小心就會跌落去~
不過導遊話,今日嚟講,佢唔係第一團,所以跟住前團步行過嘅痕跡係安全嘅~
可能為咗安全,亦為咗保持住個警覺性,佢仍然係有邊行邊用手杖探路~

沿途大大小小嘅冰洞~







越行越熱,今日喺衣著上真係奶晒嘢!
前幾日收到 Glacier Adventure 傳嚟嘅電郵,提醒要準備嘅衣著,主要都係要保暖同防水~
於是我哋都預咗可能會好凍,結果......越行越熱,行到出汗咁滯......

行山行個半鐘,相信對好多人嚟講唔係咩問題,我對自己亦有信心~
不過,行嘅係雪地,則另當別論~
攰又唔係話好攰,只係喺雪地上咁行法,其實幾難行~
再者,行行吓,冰抓係會結住一舊冰,一踏落去嗰吓,係會頂住腳掌,都幾唔舒服,仲要係咁行~
解決方法有二:
1. 行一陣就整走舊冰
2. 除咗對冰抓佢

其實後者絕對唔係一個可行方法,冇咗冰抓仲難行!
唯有行一陣就整走舊冰,行一陣又整走舊冰......

導遊指住上面嗰團,佢笑住話嗰個導遊行得好快~
其實我覺得我哋嗰個導遊都唔慢呀,可能佢成日行唔覺自己快~

沿途風景~









行行吓見到呢個地方,我哋都覺得應該係佢喇!

肉眼睇唔係好藍,只係少少少少藍~

導遊指示我哋扶住條繩落,梯級係人工造出嚟嘅~
個洞入面一個人都冇,正!

就咁睇唔係好藍,不過靠近望就會藍啲,影相調吓啲設定就更加藍,同埋唔同相機影出嚟嘅色都好唔同~



導遊話唔可以過呢條繩~

咁就唯有就咁影埋去啦~

啲冰面全部都一個個窩形咁~



睇到中途就有其他團嚟,本來都冇乜嘢~
但睇睇吓,見到另一團導遊同團員越過咗條繩~
唔係唔可以越過咩?
不過係導遊帶領下越過定係團員越過先我就唔知~

我哋本來都冇諗住過去,但睇睇吓,我又見到我哋嘅導遊同同團嘅西方女士越過咗條繩~
喺咁嘅情況下,我哋自然都過埋去~
導遊話今日天氣唔算差,所以行入少少冇問題~




呢幅冰牆,如果有密集恐懼症都幾驚~

雖然同想像有啲距離,肉眼睇唔係真係好藍,不過真係一啲啲角度~
有啲就咁望都睇到藍色,有啲就冇,可能同光線反射角度有關吧~
點都好,都係一個好奇妙嘅自然景觀,非常值得到此一遊~

跟住就繼續行~

原本我哋都唔知係回程定點,總之跟住導遊行~
行行吓就去到另一個藍冰洞~
不過導遊話,嚴格嚟講,呢個唔算洞,上年就仲係,今年已經唔算係洞了~



喺度見到個結咗冰嘅微型瀑布,大約只有一呎高~

再行前啲,就去到要彎身先可以入到去嘅洞穴~
導遊話,上年呢度係好低,入唔到的,今年先可以入~

入去之前,放低隨身物品,戴好頭盔,同時派咗幾盞燈俾我哋~
唔夠一人一盞,到時唯有互相照應~

頭段還好,只係烏低少少就行到~

之後嗰段,比前段低得多,有啲位仲低過條腰,烏低晒身之餘,仲要屈膝咁行,行得超級辛苦!

有時左邊先有位行,有時右邊先有位行,所以沿途都過咗好幾次水路~
有啲係薄冰,一踩就爛,下面係水,有啲冇結冰,真情係小溪咁~
我哋覺得呢 ISK1000 租鞋真係抵俾,我哋都幾肯定嗰兩位西方女士對鞋濕晒!

過咗呢啲咁矮嘅地方,係一個垂直嘅冰洞,地方唔大~


導遊刻意踩爛啲冰面,我估佢係為免有人唔知係薄冰而踩咗落去~

導遊冇咩做,開始堆雪人~


入嚟之前放低咗隨身物品,意味住,離開時係要走回頭行得好辛苦嘅路......

幾經辛苦終於出返嚟~


再繼續行~


行行吓,阿珊話唔見咗手套,咁我就沿路行返轉頭幫佢搵~
行返去啱啱嗰嗰藍冰洞,有一團人,可能佢哋見我搵緊嘢,就開口問我係咪搵緊手套~
咁樣問得,當然係搵得返啦~

我行返轉頭,佢哋剛剛穿過呢隻藍冰眼~



過咗呢隻眼,我哋就喺一個小山丘上,小山丘下係一個鑽石沙灘~
呢個鑽石沙灘,一般遊客係去唔到嘅~

落呢個小山丘,有兩條路,一邊係行落去,一邊係瀡落去~

呢度好正,冇咩人,個景正都不得了~




回程就沿住湖面行返去~
湖面好平靜~

沿途風景~


離開湖面,開始行上斜,雪有點深~
導遊行行吓指住路邊一處黃色的雪說:Yellow snow
說實在,真係好難避免,咁多個鐘冇洗手間......

導遊又話,有啲細啲嘅藍冰洞易啲去,但可能會有大約二百人排緊入去......
咁我寧願花一日時間辛苦啲去睇個大啲又冇乜人嘅~
仲有個冇乜人嘅鑽石沙灘呢~

雪地行上斜,非常消耗體力~
中段開始,屎塔已經出現體力不足情況,要行吓抖吓~
最後要食幾粒可樂糖吊命......
我自己呢,未上斜之前,其實都冇乜嘢,亦唔覺肚餓~
中段開始覺體力下降,但還可以,去到尾段,都真係邊緣,最後都冇乜嘢捱到返車~
呢個團真係唔可以睇少,對體力有一定要求~

尾段開始落雪,算非常幸運了,回程先落雪~

捱到去部車到,好似見到救世主咁~

上車前還返晒啲裝備俾佢~
佢份工真係唔易做~
我哋行咁多,佢就行咁多~
我哋冇食嘢,佢又係冇食嘢~
我哋冇去洗手間,佢又係冇洗手間~
佢仲要照顧同行嘅安全,又要揸車~
不過佢可能真係操得多,見佢都好輕鬆~

開車時落雪,中途變落雨~
導遊話好跣,其實我哋都感受到,係跣咗好多次,而且回程比嚟嗰時更顛簸~

返到去,大家第一件事當然係排隊去洗手間啦~
呢度亦有免費嘅 coffee/tea/chocolate 提供~
大家去完洗手間,飲埋杯嘢,休息咗陣就離開~


下一站 Humarhöfnin (Dinner)
Höfn 有兩間比較出名食小龍蝦嘅餐廳,一間係 Pakkhús Restaurant,一間係 Humarhöfnin~
原本我計劃咗去 Pakkhús Restaurant,不過最後去咗 Humarhöfnin~

去 Höfn 途中,行行吓突然跣咗一跣,個個都感受到,拜四驅所賜,即時已經找回循跡,有驚無險~

去到 Höfn,經過有個小山丘,有人喺山丘上瀡緊落嚟,阿珊想玩,不過最後都冇去到~

去餐廳之前,去咗 Nettó (超市)入貨,見到傳說中嘅冰島發酵鯊魚肉,不過我哋唔係好敢試......

去到 Pakkhús Restaurant,好似冇開門,但明明今日唔係休息日,於是就落車走過去睇吓~

原來有漏水問題,所以冇開~

咁冇計啦,唯有去 Humarhöfnin~
Humarhöfnin 成個幻彩揈香江咁款,不停有唔同顏色嘅燈照住間廳~


打開 menu,選擇不多,唔理喇,貴都唔理,想食就叫~

A Grande mix of whole langoustine and tails
One whole langoustine (150gr) and tails (300gr) grilled w/butter, parsley and garlic. Served w/salad, tomatoes and basil. Fresh bread, pink langoustine sauce and black magic sauce.
蝦身同蝦尾喺味道上有少少唔同,雖講唔上鮮甜,但都算係幾好食~

Whole langoustine
3 whole langoustine, grilled w/butter, parsley, and garlic. Served w/salad, tomatoes and basil. Fresh bread, pink langoustine sauce and Black magic sauce.
味道同上,只係份量同配搭不同~

Langoustine pizza
"9" pizza w/garlic langoustine, tomatoes, olives, red onion, feta cheese and rucola.
蝦肉味道唔係好突出,但整體係好食嘅,尤其配搭咗火箭菜,好夾~

Lemon sole
Lemon Sole served with lemon sauce, capers, ovenbaked potatoes and salad.
味道相當普通,似喺快餐店食到嘅質素~

埋單時送咗幾片朱古力俾我哋~

佢個小龍蝦係幾好,難怪馳名中外,不過冰島嘅餐飲,普遍都係唔錯,要食到一樣高嘅水準,我相信唔難~

食完嘢就去 House on the Hill (住宿)~
途經又去返之前經過嗰個小山丘,注定阿珊有得玩,不過阿珊猶豫咗一陣都係話唔去~
就係經過呢一輪嘅對話同猶豫,我分咗心冇睇到導航,行錯路了~
左兜右兜,原來,House on the Hill,就係喺個小山丘上!
呢鑊真係迫住阿珊要瀡餐飽!

Check-in 完,整頓好晒啲嘢,珊飛媽咪就出咗去瀡,我同屎塔就選擇休息吓~

今日天氣唔錯,望到星星,不過極光指數好低,睇 app 亦冇人有報告有發現,最後倦極入睡了~

沒有留言:

發佈留言