2019年5月15日星期三

2019.01.19 冰島 (Iceland) (歐洲第九天)

今日行程:
Stokksnes (天空之鏡) → Eggin í Gleðivík (蛋蛋港口) → Bulandstindur (金字塔神山) → Seyðisfjörður (小鎮) → Fjalladyrd - Modrudalur á Fjollum (住宿)




今日出發前,大家都出咗去個小山丘度瀡餐飽先~


今日第一站 Stokksnes (天空之鏡)
其實冰島嘅天空之鏡,周圍都有,只係大多數都要細心去搵,仲要等合適條件先會出現~
但位於 Stokksnes 嘅天空之鏡,一來唔需要去搵,二來唔難預到出現天空之鏡嘅條件,當然啦,要好靚好靚嘅天空之鏡,就要碰碰運氣喇~

今日天色唔算好,但起碼冇落雪或落雨,我覺得有機會出現天空之鏡~




行行吓見到隧道,但個方向同導航有好大出入~
冇計,行錯都要繼續行落去先~



過咗隧道個景都幾正!

不過方向肯定係錯咗,只好搵個合適嘅地方掉頭~
好彩呢條隧道唔駛錢嘅~

掉頭再過返隧道,仔細睇住個導航,原來我錯過咗條小路~
呢條小路路面係冰面,有啲跣~

行行吓見到幾隻冰島馬~

冰島真係處處是風景,好靚~

離遠見到隻冰島馬,我本來已經揸得慢,而家要再慢啲,以免撞到隻馬~

隻馬真係走過嚟我哋度,我只好停車~


玩咗一陣,隻馬行到去車側,用個屁股對住我哋,我哋又開咗窗,真係驚佢馬有三急,我即刻開車走人~

Stokksnes 呢邊嘅呢座山,又名蝙蝠山,因為兩邊山角好似隻蝙蝠耳咁~
入去呢個地方,係要俾錢嘅,就係去呢個 Viking Café 度俾錢~

ISK(Kr)800 一架車......咪住,ISK(Kr)800 一個人?
我之前上網睇,唔止一個人講話 ISK(Kr)800 一架車咖喎!
嘩,ISK(Kr)800 一個人,貴就唔算好貴,只係突然間貴咗四倍覺得難接受啫!

俾完錢,對方俾咗張地圖我哋,好簡單咁講解咗個地形~
呢度其實都幾靚,唔為天空之鏡都值得嚟~





泊好車,我就行快兩步去探吓路先~
去到一處黑沙灘,有啲絕望~
天空之鏡,應該要有平靜嘅水面,但而家呢刻天色唔好又大風,放眼遠望,完全睇唔到有平靜嘅水面~
睇嚟,要遇到天空之鏡,唔係好樂觀~
但行到嚟呢度,除咗走落沙灘,其實都冇咩路行,遠處有人影緊相,唔理喇,行落去睇吓先~

行到去人哋影相嘅位置,真相大白!
一直以嚟,以為要有平靜嘅水面,例如湖面,先會出現天空之鏡嘅想法係錯誤嘅!
走到落嚟沙灘,先發現,水浪延伸至沙灘上,再倒回去時,在沙面上留有一層薄薄嘅水,呢層水面,沒有受現場大風嘅太大影響,勉強算係平靜,於是就可以反映出蝙蝠山嘅倒影,是為天空之鏡!

見到天空之鏡後,我即時打電話通知佢哋~

天空之鏡,著鮮色衫嚟影相,效果非常之好!
今日個條件已經唔係好,但天空之鏡個效果一啲都唔差,所以我主觀地相信,喺呢度見到天空之鏡嘅機率應該唔會低~
如果條件好時,相信可以倒映出完整並且清楚嘅蝙蝠山~

海浪一個又一個咁衝上沙灘,有時啲浪大到會衝到我哋企緊嘅位置,要即時逃跑,所以我哋盡量都要搵一個人負責睇浪,以免被浪衝倒~
我哋企嘅位置比較入,就算被浪衝倒都不至於有咩危險,但整濕晒對鞋就唔好啦~

啲浪衝上嚟時,有一種抹鏡嘅效果,沙面嘅所有痕跡都即時被熨平,新嘅鏡面又再出現~

我哋都玩咗好耐,影咗非常多嘅相,玩玩吓突然落雨,一落雨水面就唔平靜,完全冇咗鏡面效果~
不過只係落咗一分鐘就停咗,繼續玩!

之前我自己走落沙灘時,佢哋見到天色咁差,覺得天空之鏡未必出現,行經途中見到有個平靜嘅小水面,當係天空之鏡頂住先~

玩到夠晒皮就揸車離開,去返 Viking Café 去個洗手間先~

回程時影嘅,好似一幅畫咁,似畫出嚟多過係現實環境~


下一站 Eggin í Gleðivík (蛋蛋港口)
所謂蛋蛋港口,係 Djúpivogur 當地有位藝術家,喺當地一個港口,樹立咗 34 顆鳥蛋嘅雕飾,每顆鳥蛋都係當地唔同品種嘅鳥類嘅蛋~

其實喺計劃旅程時,我係剔除咗呢個景點,因為今日嘅行程本來就係有點趕,不過屎塔話想去,咁就安排去埋啦~

由 Stokksnes 去 Djúpivogur,以冬天嘅路況,車程要差唔多兩個鐘~
離開南部向東部進發,路況明顯比南部具挑戰性~
彎道較多,地勢較高又近海,有時上到斜路頂後係急彎,非常危險~
揸咗差唔多兩個鐘車,只係遇到過兩部對頭車,真係少車得有點不可思議,好似去咗一個冇人存在嘅地方~
睇嚟,冬天環島嘅人,比想像中少得多~

沿途風景~









Eggin í Gleðivík~



睇睇吓又落雨,落咗兩三分鐘就停咗,再出太陽,所以就見到彩虹了~


下一站 Bulandstindur (金字塔神山)

離 Djúpivogur 不遠嘅地方,有個可供停車嘅位置,就可以清楚望到呢座仿如金字塔嘅神山~
Well......所謂清楚望到,只係講地理位置,天氣呢......就睇運氣喇......

等咗五分鐘,好少少~

算吧,反正順道經過先會嚟,到此一遊算吧~


下一站 Seyðisfjörður (小鎮)
東部嚟講,其實冇邊一個小鎮真係好想去,但係我又唔想一日下來就只有揸車,最後就揀咗去 Seyðisfjörður~

由 Djúpivogur 去 Seyðisfjörður,車程要成三個鐘~
本來就唔駛嘅,有條路係 1 號轉去 939 再轉去 95 公路,咁就兩個鐘到就到~
939 號公路,有人稱之為冰島最美公路,不過冬天行 939 其實係幾危險,我初時唔知,到全部行程定晒先知,所以就決定睇情況再算~
今日,939 號公路封咗,唔駛花心神去諗行唔行喇,冇得揀,要行條長啲嘅路~
所以今日行程一定有所延誤,但唔去 Seyðisfjörður 又有時間多,亦有少少唔甘心,所以都係去啦~

沿路都有唔少危險位,不過只要唔好揸咁快,喺某啲位真係要識得收,望清楚安全先繼續行就得~
其中最緊要係去到斜路頂一定要慢車,因為斜路頂後可以係直路,亦可以係急彎,更加可以有人有馬有羊有其他生物或死物,一定要望清楚先好行~

沿途風景~





行到中途,全車人都瞓晒,當然唔包括我啦~
而喺呢段車程入面,山狗原來冇運作到,我都係事後先知~
啲人瞓晒,山狗又冇錄到,所以中間有一段風景,完全冇任何記錄......

乘客瞓醒後嘅沿途風景~




下圖係 Egilsstaðir 附近,距離 Seyðisfjörður 最近嘅小鎮,即係我哋就嚟到~

特別提起 Egilsstaðir,係因為原來由 Egilsstaðir 至 Seyðisfjörður 呢段路,係喺山腰上面~
雖然係山腰,但其實都相當高,有啲彎係 U 型彎,彎外係乜都睇唔到,只係見到天空,係咪懸崖其實都唔係好清楚~
再加上山上非常大風,又落緊大雪,有啲路面仲結咗冰,感覺係幾驚險~




落斜時去到某處,突然有一堆厚雪,好彩我唔係行得快,不過都係收唔切有少少衝住入雪堆,還好我睇住前人留下嘅胎痕行,跣咗兩嘢就冇事,行返直線~
過咗呢度,屎塔問:陣間係咪都要行返呢條路去住宿處?
我先愰然大悟,係喎,回程時咪天黑?漆黑一片行呢條路危險程度一定倍增~
不過我相信只要識得慢,識得避開危險嘅路面,問題應該不大~

去到 Seyðisfjörður 時,天已全黑,我哋去咗 Seyðisfjarðarkirkja (教堂)先~

教堂前係一條彩虹小徑,不過冬天通常都被雪覆蓋掉~

我揀咗嚟 Seyðisfjörður,除咗教堂,其實仲有一個景係幾靚嘅~
不過天都黑晒,心目中嘅靚景係唔會存在~
一場嚟到,都走過去行吓,叫做嚟過存在過吧~

本來想睇嘅景,係教堂呢邊嘅屋仔,加上背後嘅山景,倒影在水中~
不過而家水面有部份結咗冰,冇結冰嘅亦都因為大風而不平靜,就算有日照時間嚟到亦唔會睇到倒影~
就影張相記念此時此刻吧~

原來嘅計劃,約 1630 會完成 Seyðisfjörður 嘅遊覽,所以唔會喺度食晚餐~
由 Seyðisfjörður 至住宿一段都搵唔到餐廳,所以原來嘅計劃係自已煮~
雖然而家係五點幾,但食晚餐略嫌太早,所以就維持原來計劃,自己煮~

我同佢哋去咗超市先,再自行返教堂揸部車過超市~

入咗超市,問吓職員最近洗手間喺邊,佢教咗我去~
於是我就同團員講,我自己揸車去探吓路搵洗手間先,轉頭返嚟~

當我去到超市員工所指嘅地方,閂咗門,冇得用佢個洗手間,咁唯有喺地圖睇吓附近有啲咩,再揸車過去睇睇~
我哋已經幾個鐘冇去過洗手間,嚟緊仲有一段路程,所以我哋喺 Seyðisfjörður 呢度,一定要去咗先~

最後搵到間油站快餐店,寫明如非顧客,洗手間 ISK200 一個人~
都好,起碼有得解決先,或者陣間一人買啲嘢就可以免費用,陣間先算~

我再揸返車返超市,知道今晚會整小龍蝦湯、小龍蝦、雞搥同腸仔,嘩,夠晒豐富!
買完嘢就去返間油站快餐店,我哋每人買一樣雪糕,咁就可以免費去佢個洗手間~

搞掂晒就起程去 Fjalladyrd - Modrudalur á Fjollum (住宿)~
開車時係落雨,不禁令我心情有點緊張~
要知道結咗冰嘅路面遇上落雨,係可以好跣~
不過經過呢幾日嘅經驗,我相信只要小心啲,係可以駕馭到~

上到山路,由落雨變落雪,落雪好呀,能見度低唔緊要,唔好太跣就得~
不過山頭啲風仲大過嚟嗰陣,啲雪被吹到打橫過嘅~



有驚無險咁過咗呢個山頭,成個人鬆晒!

繼續行繼續行,左轉離開 1 號公路,導航顯示仲有七公里~
一路行一路行,左右乜都冇,一間屋都冇,究竟七公里後係咪真係會有可供住宿嘅地方?
如有,點解會去到咁入先有呢?奇怪~

行咗七公里後,真係有屋,有幾間屋,有一間仲應該係接待處嚟,咁都放心啲~
我哋走近接待處,有燈但冇人,門又鎖咗,敲門又冇人應,只好打俾佢~
響咗好耐終於有人接,係個男人嚟,我哋說明來意,對方乜都冇講就收咗線......
咁嘅情況下,只好再打多次~
呢次,再打通咗之後,即刻變唔通,擺明係拒絕接聽~
呢刻我哋都唔知點算好,徬徨之際,有個男人走出嚟,原來佢就係頭先接電話嗰個男人~
個男人黑面到呢,好似我哋半夜先到,嘈醒佢咁~
網頁明明話 check-in 時間至到 2100,我哋打俾佢嗰時係 2030,係,2030 絕對唔算早,但至少我哋冇遲過你定好嘅時間,嚴格嚟講,我哋冇問題喎......
不過唔理佢啦,佢鍾意黑面就黑飽佢~

間屋呢,有幾間房,除咗房間,其他都係共用空間,不過今日得我哋五個住客,所以,成間屋都係我哋嘅~
不過間屋有點殘舊,燈光昏暗,乾淨程度雖算滿意,但就冇一種好乾淨嘅感覺,可能因為有點殘舊令人有種錯覺吧~

放低晒行李,Chef Daisy 開始動工,仲有二廚三廚~
今晚呢餐真係不得了,非常豐富,辛苦晒珊飛同媽咪~
味道當然係非常棒啦,樣樣都好食!





今晚天氣好差,不停落雪,極光無望了~

沒有留言:

發佈留言