2019年4月22日星期一

2019.01.17 冰島 (Iceland) (歐洲第七天)

今日行程:
Skeiðará Bridge Monument (斷橋遺跡) → Hofskirkja (傳統古式教堂) → Glacier Goodies (Lunch) → Fjallsárlón Glacial Lagoon (小冰湖) → Jökulsárlón (傑古沙龍浮冰湖) → Diamond Beach (鑽石沙灘) → Hali Country Hotel Restaurant (Dinner) → Hali Country Hotel (住宿)




今朝早嘅差天氣,可能係由噚晚延續到今朝~



今日第一站 Skeiðará Bridge Monument (斷橋遺跡)

行車中途,阿珊話漏咗件衫喺酒店~
陣間其實會走返回頭路,會經過酒店,所以陣間可以返去攞返~

到咗停車場,前面部車有個男人走埋嚟,指一指我哋嚟個方向,問天氣如何,是否可以安全行車~
當然係答佢可以啦,因為我哋就喺嗰邊嚟,只係天氣差啲啫~

Skeiðará Bridge Monument (斷橋遺跡)







下一站 Hofskirkja (傳統古式教堂)

沿途風景~


據說冰島只剩下六座古式教堂,以呢座為最古老~






下一站 Glacier Goodies (Lunch)

去 Glacier Goodies 時會途經 Fosshotel Glacier Lagoon,順便去攞返阿珊件衫~
返到去,原來仲未執房,好輕易就可以攞返件衫~

途中屎塔喺車向外望,見到呢度,以為有天鵝~ XDDD

天氣越嚟越差,能見度開始下降~

風雪中的 Fosshotel Glacier Lagoon~

風雪越嚟越大,能見度越嚟越低~

轉咗入小冰湖條路,好厚雪,剩係見到兩旁嘅黃色杆~
有諗過放棄,但又見到入面有車,就跟住胎痕慢慢駛入去,見步行步~

最後都入到去停車場,但白茫茫一片~
其實咁嘅能見度,真係懷疑仲睇唔睇到小冰湖......


唔理喇,食咗嘢先,不過都唔知 Glacier Goodies 有冇開~

原來門口大大隻字寫住「WE ARE OPEN!」


入到去見到服務員,就問吓佢,仲可唔可以去到小冰湖~
對方話可以,只係有點跣,要小心行~

呢間嘢,我見佢有廚房嘅,平時有咩食物提供就唔知,但今日呢度只係得速食,同埋湯~
Lunch 食簡單啲冇咩所謂~

叫咗幾樣嘢,有 Salmon,有 Cheese & Ham,有 Homemade Muffin~
樣樣都唔錯~




下一站 Fjallsárlón Glacial Lagoon (小冰湖)
嚟冰島旅行,相信無人不知 Jökulsárlón (傑古沙龍浮冰湖)~
但喺呢個著明嘅冰湖附近,有個小冰湖叫 Fjallsárlón Glacial Lagoon~
呢個小冰湖,都有好多人知道佢嘅存在,但會去嘅人似乎唔多~

食完嘢行出去,嗯......係咪確定真係要行?
如果係,咁呢個決定係咪喺神志清醒時作出嘅決定呢?
我唔知,淨係知,既來之,則行之......


一路行,從天而降嘅雪,越嚟越多,地面嘅雪亦越嚟越深,深到過埋膝頭,唔理,總之要行~
其實可能行完乜都睇唔到,都要行!

終於,終於唔係白茫茫一片~
終於都見到冰湖了~
啲冰好大舊!





唔駛走回頭路,條路線係行一個圈返返起點~



下一站 Jökulsárlón (傑古沙龍浮冰湖)

駕車離開時,因看不清路面,意外地駛進厚雪中,再次被困了......
有了先前的第一次經驗,我哋稍為清理吓四條胎附近嘅雪,就開始推車,不過唔成功......
不停嘗試,不停清理積雪,重覆咗幾次,終於脫離困境~

其實喺同一時間,不遠處都有部車被困雪堆中,不過,佢哋大鑊過我哋好多~
我哋部車在平地被困,我哋都幾有信心可以脫困,只係時間問題~
反觀對方,佢哋部車係跌咗喺路旁嘅小斜坡,要脫困,比我哋困難得多~

當我哋搞掂咗之後,由於能見度太低,喺車望出去係睇唔到胎痕,於是屎塔就喺條路度做指揮,引領我行條啱嘅路線~
駛經另一部被困嘅車旁,我哋決定落車幫手,雖然我哋完全冇信心,但又唔想就咁走咗去~

對方係三個年輕男士,來自柬蒲寨,面部表情,只有絕望同無助~
我哋重施故技,清理積雪,推車,失敗,再嘗試~
之後有多一位外藉人士加入幫忙,可惜始終失敗~
其實我哋係有一點進展,至少部車郁到兩尺,不過每次郁完,因為斜坡關係,原地再跣返落斜坡底,有時比原先跌得更深......
其時,有兩部大腳八經過,佢哋係入緊停車場,我哋都希望佢哋可以幫忙,因為揸得大腳八,極有可能係本地人,相信點都比我哋經驗多~
可惜,佢哋冇停低,泊好車亦都冇行過嚟......
之後再有多兩部車嘅人加入幫手,都係唔得,每次上返啲,最後都打橫跣返落去~
其實我心裡面已經放棄,咁多人都推唔返部車上嚟,我諗都要叫拖車先得~
就喺呢個時候,先前揸大腳八嗰兩個人行過嚟幫手~
佢哋一個上車掌軚,一個喺車外指揮,試咗五六次,成功揸返部車上條路!
果然係本地人先夠經驗!好嘢!
不過如果早啲出手就好啦......
嗰三個柬蒲寨少年,面露喜悅表情,講咗好幾次 thank you,我都替佢哋開心,我自己都困過兩次嘛......

搞完自己部車,再搞人哋部車,冇咗一個鐘有多~
搞自己部車唔耐呀,搞佢哋嗰部先耐,但幫到人又好值得~
(其實我哋都幫唔到人哋,可能我哋唔落車幫手,最後都係揸大腳八嗰兩個人搞掂......)

搞掂晒,大家都上返車,我後面部車個司機叫我讓佢行先,佢帶路~
啱嘅,人哋有經驗,佢行頭,我跟佢行,對大家都好~

上返公路,能見度仍然好低~

好彩去到近 Jökulsárlón 時,能見度高返啲~

到咗 Jökulsárlón,都有唔少人~
原來可以咁近個湖,而且仲幾大,可以行到好遠~







湖邊有個小山丘,可以走上去望吓~


由於救車用咗好多時間,我哋都唔能夠好好咁喺呢度行吓,好可惜,我真係好唔捨得離開~
但再唔離開,天黑前就去唔到鑽石沙灘,冇計~


下一站 Diamond Beach (鑽石沙灘)

Diamond Beach 上面嘅冰塊,就係由冰湖嗰邊經水流漂出大海,再俾浪沖返上沙灘~

一舊舊冰塊,用 Diamond 嚟形容,真係好貼切~
不過由於不停咁落雪,啲冰面都係雪,所以其實 Diamond 嘅效果唔係咁出~






天色差,不停落雪,冰面亦鋪滿雪,完全反映唔到 Diamond Beach 嗰個意境,不過我仍然覺得呢度好正,好值得嚟~

雪越嚟越大,都係走人,趁仲有啲光,將摸黑上路嘅時間減少~

跟住我哋就去 Hali Country Hotel (住宿)先~
Hali Country Hotel 呢邊,確實地點係有啲模糊,唔同地圖所顯示嘅位置都有少少偏差,或者係成個地區都屬於佢啦,去到自然知道~

去到附近,見到有間好特別嘅嘢,我都有啲印象,係一間博物館嚟~


我哋冇停車,繼續行,想搵咗接待處先~
途經一間黃色屋仔,阿珊話好靚~

邊行邊留意,可能太黑嘅關係,去到最入都冇咩發現,唯有落車問吓人~
對方話接待處喺博物館嗰度......哈~

去到接待處搞完手續,佢話沿住大路行落去,黃色嗰間就係~
正正就係阿珊話好靚嗰間,合晒佢河車!


下一站 Hali Country Hotel Restaurant (Dinner)
其實又係博物館嗰度~

叫咗四樣嘢~
Arctic Char from the farm Hali
steamed Char served with potatos, salad and garlic sauce
味道有啲似三文魚,幾好食~

Plokkfiskur - Icelandic traditional fish stew
served with salad, brown bread and sauce
雖然個主角係魚,但食落唔係好似,味道都幾好~

Meat balls
with potatos, red cabbage, served with gravy and homemade rhubarb jam
味道好特別,唔算好好食,可以啦,但味道真係特別~

Pork schnitzel
served with grilled potatos, salad and Béarnaise sauce
嗯......如果合埋眼食,會以為食緊麥樂雞~ XDDD

食完嘢就返房,今晚厚雲,而家仲落緊大雪,極光無望,可以早點瞓了~

沒有留言:

發佈留言