2019年4月6日星期六

2019.01.12 冰島 (Iceland) (歐洲第二天)

今日行程:
Hið íslenzka reðasafn (冰島陰莖博物館) → Sólfar (太陽航海者) → Harpa (音樂廳) → Kolaportið (市集) → Icelandic Street Food (Lunch) → Dómkirkjan í Reykjavík (雷克雅未克主教座堂) → Alþingi (冰島國會大廈) → Ráðhús Reykjavíkur (市政廳) → Tjörnin (托寧湖) → Skólavörðustígur (購物大道) → Efstidalur II (Dinner) → Brekkugisting Holiday Home (住宿)



今日第一站 Hið íslenzka reðasafn (冰島陰莖博物館)
其實我對呢個博物館唔係話好有興趣,不過話晒係世界唯一,一場嚟到冰島,就去睇吓啦~

大家準備好就拎晒啲篋落車,點知今次點放都放唔晒落車,噚日明明都好容易,唔知點解會咁......
搞咗十幾分鐘,終於都搞掂~
而家氣溫係 2 度,但我哋都覺得好熱......
為免又唔記得點放,影低佢~


由於今日係 Reykjavik 市一日遊,全部都係步行,所以我就將車泊咗喺 Hallgrimskirkja 先~
再一次嚟到 Hallgrimskirkja,不過係唔同時份,天色昏暗再加上教堂著咗燈又幾靚~






影完相就開始向 Hið íslenzka reðasafn 進發~
行咗無耐就開始落雪,唔係好大,但都幾密~
氣溫始終唔係太低,啲雪落到件褸度好快就溶~

經過見到,幾靚~


雪越落越大,冒住大雪,終於嚟到 Hið íslenzka reðasafn~


間博物館好細,真係一眼見晒,不過叫做見識吓,比想像中值得嚟嘅~










我幾鍾意佢洗手間個門柄個設計,幾有心思~


仲有間小商店~








下一站係 Sólfar (太陽航海者)

沿住海邊行過去,風唔算大,雪就有點密,整體還好~





Sólfar (太陽航海者)
到此一遊吧~



下一站 Harpa (音樂廳)

行過去嘅時候,見到啲堆疊石仔,據說喺冰島都幾常見~
用意,有說以前係為咗辨別方向,現在係祈求幸福,不曉得是真是假~



Harpa (音樂廳)









我同屎塔對呢啲新式建築嘅興趣都係普通,冇乜感覺~


下一站 Kolaportið (市集)
呢個市集星期六日先開,撞啱今日星期六,有開,就去行吓~
不過部份網上資訊係話冇乜嘢行,我只係覺得,撞啱今日開,又順路,咪走去睇吓~

行咗個圈,其實都唔係冇嘢睇喎,連我咁唔行街嘅人都覺得可以行吓~











下一站 Icelandic Street Food (Lunch)
呢間嘢,Facebook 嘅亞洲 group 或者係外國 group 都大把人推薦,話個羊肉湯好好飲,仲話可以免費 refill,所以就去試吓~

行到門口,原來間嘢好細,入面滿晒座,不過佢話可以拎過去隔籬兩個舖位嗰間 Bar享用~



原來佢最主要賣嘅係羊肉湯同貝殼類海鮮湯,可以用麵包裝,另外可以加麵包,仲有啲甜品~
團友入面,冇咩人係大胃王,烏蠅腸就有唔止一個,本來諗住叫四個湯加一個甜品,不過由於係可以免費 refill,為避嫌起見,我哋最後都叫咗五個湯~
不過諗深一層,佢主要都係湯,其實唔會怕太多食唔晒~
甜品諗住叫 Pancake,可惜賣晒~
賣晒唔緊要,佢仲有幾款迷你甜品係免費任攞嘅,我哋就攞咗十件(好細件),每人兩件試吓~

落單時佢會問你叫咩名,到攞得時就會叫名~

外面落緊雪,拎住啲湯要喺冇遮冇擋嘅情況下行過問 Bar 度,啲湯一定有雪入咗去,不過都冇辦法~

五個湯,加咗兩份麵包,仲有啲甜品~


兩款湯都非常足料~


羊肉湯~
真係幾好飲,勁重羊味,反而羊肉本身就冇乜味~


貝殼類海鮮湯~
非常濃郁,好好飲,蝦都 OK,其他料就麻麻地~


兩個湯我都講唔出邊個好飲啲,真係兩個都好好飲!

飲飲吓,啲湯喺個底度漏出嚟~


如果要 refill,佢會點做呢?就係咁嘞~


我哋初時以為 refill 只會 refill 湯,因為覺得冇咁著數,點知,refill 一樣有湯有料,正!
唔怪得咁多人推薦,又好飲又抵飲,有時唔係話著數咗就好開心,而係成件事令人好窩心,好滿足~

甜品方面......個反差真係夠晒大,兩款甜品都只係食到沙糖,甜到不得了,每一啖都食緊溶唔晒嘅沙糖......
不過為免浪費食物,仲要係人家好好咁免費任你攞,點都要食晒佢~


下一站 Alþingi (冰島國會大廈)


Alþingi 對面的小廣場~



下一站 Dómkirkjan í Reykjavík (雷克雅未克主教座堂)





下一站 Ráðhús Reykjavíkur (市政廳) & Tjörnin (托寧湖)

Ráðhús Reykjavíkur 就在 Tjörnin 的湖畔~


團中幾位女士見到湖邊嘅天鵝呀海鷗呀鴨呀就好開心~




如果天氣好啲,呢個湖加埋周邊嘅環境,應該相當靚~





湖邊有個雕像,唔知有咩寓意呢~


見到呢度啲錶位,諗起以前香港嗰啲~



下一站 Skólavörðustígur (購物大道)
我見仲有啲時間,就加插少少行街時間俾佢哋~


揀行呢條街,因為呢條街行到底就係 Hallgrimskirkja,可以去攞返部車~


睇報導,呢間 Handknitting Association of Iceland 賣嘅都係真冰島羊毛嘅製品~
因為原來,喺冰島有啲售賣羊毛製品嘅,並非用冰島嘅羊毛,不過售價平一截,一分錢一分貨,豐儉由人~


另外入咗 Icemart,行完咁滯先發現有隻貓喺度!




原本計劃好今晚都會去返噚日間 Bónus 入貨,但噚日去完覺得選擇唔算多(自己想買嘅嘢),咁啱喺呢度有間超市,就入去呢間,睇吓買唔買到想買嘅嘢,買到就唔駛刻意再去搵超市~
呢間其實係細過噚晚嗰間,不過我哋都係買生果同早餐,其實要買就實買到嘅~

經過呢兩日(其實係日半)喺 Reykjavik 嘅遊覽,其實都真係有點悶,不過對於食就真係幾驚喜~
今晚終於都離開首都,向冰島其他城市進發,開始環島遊,希望餘下嘅行程有更多驚喜等住我哋去經歷~

離開首都,我哋先去 Brekkugisting Holiday Home (住宿) check-in 咗先~
開車前,用手機 app 睇吓沿途路況先,確定沒有封路先開車~
個 app 話俾我哋知,沿途有啲路段係「Spots of ice」,有啲係「Slippery」,但風速唔算高,所以小心點係冇問題嘅~
我不得不承認,第一次喺冰島雪駕(離開首都計)就安排喺冇日照嘅時間,係不智,係冒險,仲要遇著今晚嘅壞天氣~
但我有信心,只要夠謹慎,揸慢啲,係冇問題~

真真正正揸到離開首都,走到上雙線雙程嘅一號公路,非常暗,有點跣,仲落緊雪,能見度低得可怕,有時條路仲幾窄~
路面有積雪嘅地方,可以反映車燈就冇咁喑~


冇積雪嘅地方,未能反映車燈就真係好暗吓~


動魄驚心咁揸咗個幾鐘車,幸運地安全到達 Brekkugisting Holiday Home 嘅接待處~
以僅僅一次經驗嚟講,路況「Spots of ice」及「Slippery」唔算太可怕,不過如果加上好大風,又可能係另一回事~
比較可怕嘅係黑暗中加上落雪,能見度變得非常低,真係要好小心好小心好小心~

基本溝通過後,由男戶主駕車帶我哋去住宿嘅地方,估唔到都有一點路程,唔怪得佢要揸車帶我哋去~
今晚住嘅係小木屋,所有團友都好鍾意~
我對住宿呢方面要求真係唔高,只要有私浴私廁乾淨企理就滿意~


下一站 Efstidalur II (Dinner)

揸車去到 GPS 帶嘅目的地,一啲都唔似餐廳,唔通去錯咗?
原來我哋去咗間餐廳嘅背後,係農場嚟,唔怪得啦~


餐廳正面~


呢餐可以話係第一餐傳統嘅餐廳~
之前嘅 ROK,每樣都係細細碟,一人起碼叫兩碟,形式同傳統餐廳有點不同~
Sægreifinn 主打係龍蝦湯同串燒~
Icelandic Street Food 主打都係湯~

我哋非常肯定,叫五樣係會食唔晒,所以只係叫咗四樣~

Icelander's Burger
 - cheese, egg, bacon, red onion, lettuce and bernaise sauce
呢啲咁基本嘅材料,係想像到嘅味道,一定唔會唔好食,但又唔會有咩驚喜咁囉~


Skyr Burger
 - our melted feta, skyrsauce, lettuce, red onion and fries
呢個都 OK~


Meatzza (like pizza but no bread, minced beef instead)
 - rhubarb/chili sauce, our fetacheese, peppercheese and cheese, served with fries and salad
以免治牛肉代替 pizza 底,概念上可能係幾特別,其實食落就都係普通嘢,但味道係不錯~


Beef Tenderloin
 - potatoes, vegetables and salad
差唔多 HKD$400,得到咁嘅一碟牛扒,覺得件扒有點細,真心覺得唔係太值,可能呢啲就係冰島嘅物價吧~
件牛扒都幾有牛味,同埋整得幾好,唔錯~


最後我哋都係食唔晒,食剩晒啲薯條,用個密實袋帶走,聽朝用焗爐整返熱佢做早餐,唔好嘥~

樓上有樓上嘅人食嘢,樓下有樓下嘅牛食嘢~


之後就落咗樓下買雪糕食~


呢間餐廳環境幾好,食物還可以,滿意啦~

返到住宿處,留意吓個天,竟然冇雲,仲見到星星,唔知有冇機會見到極光呢?
我哋幾條友,輪流一得閒就去望吓,可惜到最後都唔見有......
其實我知,捕捉極光,梗係坐定定望住個天最好,最為有時極光只係出現好短時間~
之但係,其實大家都有唔同嘅嘢要處理,再者,大家都攰喇,其實花費唔到咁嘅精力同時間坐定定去等極光,隨緣吧~

沒有留言:

發佈留言