2019年4月19日星期五

2019.01.16 冰島 (Iceland) (歐洲第六天)

今日行程:
Vík i Myrdal Church (教堂) → Laufskálavarða (祝好運石頭塔區) → Skaftáreldahraun (熔岩地形) → Fjaðrárgljúfur (羽毛峽谷) → Hundafoss (瀑布) → Svartifoss (斯瓦蒂瀑布) → Hof 1 Restaurant (Dinner) → Fosshotel Glacier Lagoon (住宿)



今日一早珊飛兩個都好忙,阿飛負責煮公仔麵俾咁多個人食;阿珊負責預備吞拿魚蛋沙律三文明作為今日午餐~
辛苦晒~~~


今日第一站 Vík i Myrdal Church (教堂)
食完早餐,屎塔問我有冇時間上多次教堂上面個墳場,想喺天光前上去行吓~
當然冇問題啦~

開車前,未天光,幾靚~


上到墳場,景色同有日光時好唔同~




下一站 Laufskálavarða (祝好運石頭塔區)

沿途風景~
今日好好天,天色好靚~





去到應該要停車嘅位置,地圖上有路,但現實冇......
再行前咗唔知幾多,有條小路,出入口好闊,就扭入去停埋一邊再算~
最後,決定放棄~
一來附近真係冇位停,可能停車嘅位置被雪掩蓋掉,鏟雪車亦唔會鏟嗰啲位~
二來,Laufskálavarða 都俾啲雪覆蓋得七七八八,只係見到好少好少石頭嘅顏色,就算入去到都冇用,乜都睇唔到~

今日好好天,但現在氣溫只有 -8 度,一落車嗰吓真係感覺到凍,係嚟冰島咁多日,感覺最凍嘅時刻~
呢邊嘅風景,只有雪地同日出前嘅天色,但感覺已經好正,去唔到 Laufskálavarða,喺呢度周圍望吓都好滿足~




下一站 Skaftáreldahraun (熔岩地形)

倒車離開時,發現後波鏡頭濛晒,落車睇睇,原來被冰封了,處理過後就冇問題~


沿途遇上日出~



去到 Skaftáreldahraun 積雪好厚,但有胎痕,跟返啲胎痕行,跣吓跣吓咁都行到~
落車後,見到有小便嘅痕跡,依推斷,應該係男人嚟......
可能有時都會想啲人真係野外去完都搵雪封返佢,但諗諗吓,封咗就睇唔到,睇唔到,其他人就有機會踩落去......
其實如果真係冇辦法要就地解決,都應該去啲冇乜人會行到嘅地方,而唔係就喺個停車場中間去......

走上觀景台,一大片一舊舊嘅青苔,幾得意~
據聞呢啲青苔要生長到咁嘅規模要過百年,所以冰島呢度係禁止所有人以任何方式破壞佢哋,包括最基本嘅踐踏~







下一站 Fjaðrárgljúfur (羽毛峽谷)
出發前幾日睇到消息,因為保育關係,Fjaðrárgljúfur 要封閉兩星期,就係啱啱好係我哋去呢兩星期......
不過呢,條路係順路嘅,就去睇睇,因為唔知封路封到有幾出,有冇可能去到峽谷口望吓呢?
反正去到真係封咗,都只係花好少時間,唔會怕浪費好多時間去一個入唔到嘅地方~

轉咗入小路,見到有三部車,有兩個人喺部細走上另一部車,嗰兩部車就繼續行,我哋就跟住佢哋行~
我估計部細車唔係四驅,所以有咁嘅決定~

行咗都有一段路,終於嚟到封路牌,冇得再前~



我駛埋一邊,讓嗰兩部車掉頭先~
跟住到我掉頭,掉到一半,部車被雪卡死了......
無論點做都係動彈不得......
此時,相信係呢度嘅管理員走埋嚟,一位身材高大嘅女士,佢圍住部車行咗一圈,就走到車頭推車~
屎塔同阿飛見狀就即刻幫手推,我就入後波俾油後~
幾秒後,部車郁喇,成功脫離當前困境~
我哋每位都向呢位女士道謝,真係好多謝佢!

嗰位女士就係喺呢部車走落嚟,直覺覺得佢係呢度嘅管理員~



下一站 Svartifoss (斯瓦蒂瀑布) & Hundafoss (瀑布)
去唔到 Fjaðrárgljúfur,就要搵地方去,我將本來聽日去嘅 Svartifoss 調上嚟,而家去~
其實去 Svartifoss,朝早去就好啲嘅,不過我選擇唔多,順其自然吧~
Hundafoss 呢,就唔係特別話要去嘅,只係去 Svartifoss 一定會經過啫~

沿途風景,壯麗!
















我將部車泊咗喺國家公園停車場,呢個停車場係收費嘅~
不過兩部收費機都壞咗,唯有走去旅遊中心俾錢~



俾完錢,去埋洗手間,就喺車上食 lunch~
Lunch 係阿珊今朝整嘅吞拿魚蛋沙律三文明,好食!

Svartifoss 位置喺山入面,預計單程要行 45~60 分鐘,唔算好遠~
行咗唔係好耐,就見到啲令人後悔嘅事情~
我見到有個更好嘅泊車地點!
近啲,又唔駛錢,但就冇洗手間~
點都好,如果出發前發現,我應該會選擇泊喺呢度~


沿途風景~






行到開始有斜路,部份係雪面,部份係冰面,要上冰爪了,否則行唔到上去~

再繼續行,行到 Hundafoss 了~
Hundafoss 有部份結了冰,對面有個觀景台,回程時走對面路,應可去到~



再繼續行~



行行吓,屎塔走上嚟鬧我,話我行咗條難行嘅路,明明有條易嘅唔行~
我掛住睇手機地圖,又真係冇為意,但其實,都行咗一半,唔算難行喎......
回程行返條易嘅落去囉~


再繼續行~








離遠望到 Svartifoss 了,不過睇嚟仲有一段路要行~




終於行到,呢個瀑布好獨特,周邊有倒掛嘅六角柱,瀑在底有六角柱狀嘅石頭~
直覺覺得,瀑布底嘅六角柱石頭,其實係從六角柱下半部份,斷裂掉下的,事實唔知係咪咁呢~




回程巧遇日落~








回程行另一條路,即係易行啲嘅,就會去到 Hundafoss 嘅觀景台~


原來,我哋上嚟嗰時,企出去嘅位置,喺呢邊睇返係咁牙煙,之前行出去真係唔覺~


日落後嘅天色,加上雪地雪山,好靚~


跟住就去 Fosshotel Glacier Lagoon 先~
呢間嘢係今次旅程中最貴嘅一間,冇辦法,附近選擇唔多~

去到 check-in 時,見到有「Aurora Wake Up」服務,即刻登記埋,免費的~
登記時,傾吓偈咁問吓對方,覺得今晚會唔會有?對方答:「極光指數唔高,應該冇......」
雖然冇人能夠準確預測,但本地人都咁講嘅時候,機會真係好低了~


下一站 Hof 1 Restaurant
呢間係一間酒店餐廳嚟,其實 Fosshotel Glacier Lagoon 都有自己餐廳,不過太貴喇,唔係好捨得,於是就過嚟呢間食~
出發前幾星期,喺網上面有人提醒,去 Hof 1 Restaurant 要預約,否則有機會冇位,於是我哋就預約咗七點~
而家六點鐘,冇咩做,就早啲過去睇吓俾唔俾入座,唔俾都冇問題,可以周圍行吓,大半個鐘好快過~

我哋六點三到咗,問佢可唔可以入座,佢同同事傾咗陣,話唔可以,因為六點半有團,所以都係要等到七點先可以~
其實......六點半有團,同我哋而家或者七點先入座有乜嘢關係......
如果因為唔夠位,咁,六點半嘅團嚟到,七點都未走咖喎......
可能係廚房唔得閒,我唯一諗到呢個啫~
不過點都好,人哋話唔得就係唔得,人哋有人哋嘅考慮,唔需要下下解釋~
所以佢話七點先入得,我哋都冇意見,七點就七點~

我哋出去行咗個圈,又真係冇咩行,我同屎塔就入返去接待處坐~
接待處個服務員就俾兩份 menu 我哋睇住先,真係細心~
之後其他人都返入嚟,我哋又俾份 menu 佢哋睇~
睇睇吓,服務員話我哋可以入座喇~
當時大約六點五到啦~

食物都係叫咗四樣~
Today's special
Baccala with barley risotto and vegetables
魚唔錯,個 barley risotto 好啱我胃口,所幾鐘意呢個~


Homemade steak pie
Beef cooked until tender in a rich red wine sauce, topped with a puff pastry lid, finished with vegetables, creamy mashed potatos or fries
麻麻地,牛肉冇乜味~


Chicken and chorizo pasta in a rich tomato sauce, served with garlic bread and salad garnish
普普通通,不過不失~


Spinach burger
Grilled spinach burger served on a homemade rosemary bun, finished with salad, garnish and fries
淡而無味~


試過咁多間餐廳,暫時呢間係比較差~

食完飯,行出門口,我見到兩條光,於是就用相機影吓~
係有兩條好暗,但綠綠地嘅光~
呢兩條光,唔肯定係咪極光,只可以話,如果唔係極光,就解釋唔到係咩光嚟~


餐廳對開呢度係比較光,我哋走去第二度冇咁光嘅地方再影一次~
好暗好暗,但我覺得係極光嚟~


不過就算係極光都冇意思,我唔係想遇到,想影到,我係想親眼好清楚咁見到,所以我仲當自己未見到極光~

繼續停留喺度都冇意思,不如快啲返去,拎埋腳架準備吓~

返到去,準備緊嘅時候,電話響,原來係 Aurora wake up service,不過佢話唔係好強~
跟住就到阿飛拍門,佢話極光出現了,叫我哋快啲出去~
不過腳架個雲台唔見咗,有腳架都冇用~
唔理喇,出咗去先算~

一出門口,不得了,好清楚,雖然唔係滿天都係,但我滿足了~
相就比較濛,冇計啦,冇用腳架~





影緊極光嘅時候,有人玩航拍,真係夠晒自私,咁樣個個都影到你部航拍機~
我啲相咁濛都影到部機啲光,人哋有腳架又影得好嗰啲,可能連部機都影到~
真係好痛恨呢啲自私精!


極光持續咗大約 20 分鐘就冇咗,散場~

返房後十幾分鐘,阿飛又拍門,佢話又有~
真係多謝阿飛~

返房嗰十幾分鐘,我搵返個雲台,屎塔終於有腳架用,不過現場都幾大風,所以有腳架都係濛,呢樣就冇辦法啦~
今次仲清楚過頭先,有時仲有兩條,再加上冇人玩航拍,冇咗航拍嘅嘈音,正!





今次持續咗十幾分鐘,而且開始多雲,同天氣預測一樣,九點幾開始多雲,到半夜都係,睇嚟今晚都冇乜機會再見到了~
雖然呢間係今次旅程中最貴嘅,不過睇到極光,即時覺得超值!
但其實我哋睇到極光,主要係阿飛嘅功勞,哈~

極光俾我嘅感覺,好夢幻,佢係不停郁動嘅,就好似一啲你知道冇惡意嘅外星生物嚟到地球同人類打招呼咁,有點感動~

有一樣嘢特別要講講嘅,隔籬有個地盤,有幾盞大光燈,非常光猛,喺極光出現時,燈係熄咗嘅,值得一讚


沖完涼出嚟,越嚟越多雲,月亮呀星星呀,全部都睇唔到~
隔多一陣仲落雪雨,可以瞓了~

沒有留言:

發佈留言