2019年4月16日星期二

2019.01.15 冰島 (Iceland) (歐洲第五天)

今日行程:
Arcanum Glacier (ATV 越野四驅車) → 天空之鏡 (Dyrhólaey) → Dyrhólaeyjarviti (燈塔) → Kirkjufjara Beach (黑沙灘) → Reynisfjara (黑沙灘) → Vik i Myrdal Church (教堂) → Halldorskaffi (Dinner) → Vík Apartments (住宿)



今日早餐係住宿包埋嘅~
都係一般西式早餐,不過就有提供網上面經常有人提過嘅牙膏式魚子醬~
又幾好味喎~




今日第一站 Arcanum Glacier (ATV 越野四驅車)
去玩 ATV,係因為想去飛機殘骸,我哋就揀咗個最懶嘅方法~
要去飛機殘骸,有三個選擇:沙地上步行一小時(來回就兩個鐘)、Fat Bike、ATV
我哋就揀咗最懶又最好玩嘅方法~

呢度係 Arcanum Glacier 嘅 Basecamp~


出發前要簽一份嘢,都係啲免責聲明嗰啲,不過就冇問我哋攞過國際車牌,可能簽咗名,有冇車牌都好,一切責任自負,所以唔需要檢查~
之後就要換佢啲衫、面罩、頭盔,呢幾樣係必需嘅~
另外佢會問你要唔要手套,佢啲手套薄身啲,操控部 ATV 可能觸感會好啲,但又怕唔保暖,都係攞咗先,中途想換都有得換~
佢又問我哋啲鞋防唔防水,我哋諗都唔諗,梗係話唔防,否則陣間又搞到濕晒!
但係佢話唔會點濕,問我哋係咪都想換佢哋啲鞋~
唔理喇,以防萬一呀,對鞋濕到入入面真係好唔舒服,梗係用佢嗰啲啦~
佢嗰啲真係全能防水防滑鞋嚟,掂呀!



著好晒裝備,就跟教練出去~
不過個教練面口麻麻地,可能睇見我哋五隻嘢換衫換咁耐唔係好耐煩......

出到出面,有四部 ATV 攞咗喺度,我哋五個騎三部,剩返嗰部當然係教練嘅~
教練騎咗上車,開始慢慢講解~
講到一半,有個年輕東方男子過嚟問路,原來佢係問點去飛機殘骸,車可以泊邊度~
教練同佢講要行一個鐘~
咁我哋陣間喺飛機殘骸都可能見到佢~

呢類越野四驅車,我之前都玩過,記憶中係扭油筒嘅,講解前,我成日都提佢哋,有啲咩事,記得唔好太過緊張死扭油筒,否則就好危險~
點知呢款 ATV 唔係扭油筒嘅,係用手指公推嘅,咁樣好似安全啲~

講解完之後就上車~
我哋五個人入面,只有阿珊係冇車牌,不過無論有冇車牌,飛珊都係一架車,冇關係~
我哋三個,媽咪嚟講經驗最少,我諗一開始時,佢都係做乘客好啲~
咁照道理,媽咪就梗係跟屎塔,不過屎塔自己都唔係話好有經驗(其實 ATV 嚟講我都冇乜經驗......),結果媽咪就係我嘅乘客嘞~

部車好易控制,冇咩特別需要去適應,咁就好嘞,咁樣大家都易上手,意外風險就細好多~

離開咗主路,路變得崎嶇,仲要過幾次河,好彩著佢啲鞋咋!














沿途風景好正,雖半途開始落雪,但絕對無傷興致~
黑色嘅沙,白色嘅雪,陰暗嘅天色,我們還在地球嗎?






導遊帶我哋到一處沙灘停低,算係一處風景,或是當作中途休息吧~






我哋見呢度夠廣闊,冇其他人同車,就問吓媽咪有冇興趣試玩吓~
媽咪就當然有興趣啦,於是我哋就同導遊講,點知導遊話,跟佢走,佢帶媽咪行一圈,仲好呀!
媽咪負責駕駛,屎塔做乘客,又有導遊帶領,呢個組合真係 PERFECT!


再出發時,媽咪做司機,屎塔做媽咪乘客~
行經一處地方,啲浪衝入沙灘時,係行唔到車,要等,等待合適時機先可以通過~


行行吓就去到個小斜波,俾油,衝上去,過癮!


過咗呢個小山丘就見到飛機殘骸~


嚟到飛機殘骸呢度,只有幾個遊人,而且仲唔係喺飛機旁邊,正~











不過呢,機身佈滿遊人留下嘅字句,有啲仲貼埋貼紙,其實咁樣真係好自私,又唔知咁做係為乜嘢......






喺參觀途中,先前喺 Basecamp 問路嗰個年輕男子出現了~
佢一嚟到就走入殘骸內部,然後放低隨身物品~
初時我都冇為意,繼續自顧自地參觀~
其後,想影相時,螢幕中有啲嘢好突兀,原來係嗰個男人啲袋!
而個男人就喺外面玩緊航拍!
佢都好自私吓,一嚟就好自然咁走入去放低私人物品喺殘骸入面,當正自己私人地方咁!
咁人哋點影相呀,唔通想影你啲袋咩!


我原本唔知呢個自私男係咩國家嘅人,不過見同佢一齊嚟嘅三位女士,似係大陸人,當時呢三位女士在殘骸機艙內影緊相(自私男不在)~
我刻意走近屎塔佢同講呢件事,其實我係刻意俾嗰幾位女士聽到,再睇吓佢哋反應~
佢哋帶點尷尬咁一齊望一望我,哦~~~原來聽得明廣東話嘅~
之後我冇理佢哋,繼續參觀~
不過神奇的事情發生了!
個自私男刻意走過嚟,滿臉敵意咁望咗我一眼(本來我同佢係在殘骸一左一右的),我都冇理佢~
再之後發現佢啲私人物品已經不在殘骸內!
呢個知錯能改嘅行為,令我深感意外,我心底裡係欣賞嘅~

好嘞,要回程嘞,屎塔話做媽咪乘客,咁就我自己一架~


行咗唔係好耐,去到一處沙灘,又停咗一陣~





再起程時,我叫屎塔自己揸一部,我做媽咪乘客~
成個冰島遊其實都係我揸車,我覺得喺可以嘅時候應該讓返個位出嚟~

回程時,有時會見到藍天,有時又冇~
我真係覺得,喺呢個環境,如果天氣好好(藍天),個畫面係冇咁正,係灰灰濛濛,襯返個環境先夠荒涼感~







媽咪真係揸得唔錯,完全唔覺係冇乜經驗~
其實做乘客都幾正,可以好自由咁欣賞吓沿途風景,係"凳"啲囉,坐到腰骨都痛......

返到 Basecamp 又見到貓,由室內玩到室外~





門外有兩部怪物~



下一站 天空之鏡 (Dyrhólaey)
冰島嘅天空之鏡,最為知嘅,一定係 Stokksnes~
不過出發前有人分享咗 Dyrhólaey 附近都有一個~
試著根據分享者提供嘅資料去搵,唔係太確定到個位置,咁冇辦法,去到現場先算~

不過呢,今日咁嘅天氣,大風又有啲雨,其實都打定輸數,天空之鏡唔會出現......


去到座標所指嘅現場,似係似呢度,不過就唔確定係唔係~
我同阿飛就再行遠啲去探索吓,不過都真係唔見有,放棄吧~




下一站 Dyrhólaeyjarviti (燈塔)
上燈塔,只係為咗上高啲嘅地方,本身對燈塔興趣不大的~

不過要上燈塔,真係要睇天氣,因為上燈塔條路聽聞幾斜,又窄又冇圍欄,幾危險吓~
如果天氣唔好,應該唔會冒險上去了~
其實今日天氣絕對唔算好,不過咁啱嚟到 Dyrhólaey 呢頭冇落雨,就慢慢揸上去,邊行邊評估,上斜路前再決定上唔上~
條路好多凹凸洞,唔怪得限 20km/h~


望落唔係好斜,不過真係行過先知~


初時係怕喺斜路會有啲結冰嘅路,結咗冰嘅斜路,淨係聽都覺危險,不過我見啱啱有車落嚟,咁即係話條路其實唔係咁差~


路係窄嘅,不過只要係適當時候識得停車讓,其實都冇問題~


平安到埗~


我哋身處嘅地方其實好高,相係反映唔到出嚟~


上面呢度嘅風景真係正,嚟冰島幾日,天氣差嘅時候佔大多數,難得上嚟呢刻冇落雨,否則都唔敢上~




Dyrhólaeyjarviti (燈塔)


由於天氣開始轉差,開始落雨,為免危險,我哋決定盡快落山~

就係咁為呢種心情,我忘記了仲有一個景未睇,就係 Dyrhólaey 呢邊嘅海蝕洞~
雖則海蝕洞其實......都係咁啦,咪好似沖繩嘅万座毛咁囉,我哋五個都去過啦~
只係明明安排咗,錯過咗竟然係因為唔記得!
其實我可以賴嘅,天氣轉差,要盡快離開,反正又唔係未見過海蝕洞~
點都好啦,都離開咗......
不過都好彩走得快,啲雨越嚟越密~


下一站 Kirkjufjara Beach (黑沙灘)
其實我都唔知呢邊係點樣嘅,比較少人去,見有時間就過去睇吓~

呢邊風景都唔錯呀~




好大浪~




呢度可以行落去黑沙灘,不過,應該一落到去就俾啲浪卷走咗~ XDDD



呢度都有個海蝕洞,頂住先~ XDDD


幾鍾意呢張相~


因為呢頭冇乜餐廳,所以今日嘅 Lunch,係自製嘅~
係,Reynisfjara 嗰邊係有餐廳,不過啲評價唔係幾好,所以就唔去喇~
所謂自製,其實只係求其買啲蛋糕仔填飽個肚就算~
喺車食完先開車~


下一站 Reynisfjara (黑沙灘)
呢個黑沙灘係遊南部必到,因為可以睇到 Hálsanefshellir Cave (玄武岩山洞)、Reynisdrangar Cliffs (玄武岩懸崖) 及 Reynisdrangar (海上玄武岩小精靈)

沿途風景~




喺冰島,通常入城鎮之前,都會有呢啲測速器,冇超速就微笑;有超速就不快,不過據聞只係提醒,並非警方影快相~


經過見到座小教堂,就停低參觀吓~




面向教堂嗰邊嘅天色幾好,但另一邊就多雲~


嚟到 Reynisfjara,首先見到嘅係一舊舊嘅岩石~


非常遠處就見到先前忘記咗嘅海蝕洞,不過真係太遠了~


好大浪,間中都睇到片有人走唔切俾海水沖到濕晒,真係好危險,分分鐘俾海浪卷走!


Hálsanefshellir Cave (玄武岩山洞)




Reynisdrangar Cliffs (玄武岩懸崖)



Reynisdrangar (海上玄武岩小精靈)


黑沙灘所謂嘅沙,係火山爆發後噴出嚟嘅黑曜石,經年累月,被海水沖刷到咁樣~



下一站 Vik i Myrdal Church (教堂)
其實我首先唔係去教堂所在嘅地方,係再上高啲,由高處望返落教堂同 Vík 鎮~

上教堂條斜路有啲結咗冰,要好小心咁慢慢揸上去~
過咗教堂再上高啲,唔單止有少少結冰,仲係窄嘅彎路,好彩只係過兩個彎就到~

由呢度望落去,真係幾正~



跟住就落一落教堂嗰度~


呢度望個小鎮真係爭好遠~


跟住就去 Kr (超市)~


買完嘢就去 Vík Apartments (住宿)~
不過搵嚟搵去都搵唔到間嘢,明明睇地圖,我哋係到咗,但眼前嘅呢間嘢係冇名亦唔見有接待處嘅地方~
於是屎塔同阿飛就落車周圍行吓再睇~
等咗陣,我又落車周圍睇吓~

其實放眼四周,只有一間嘢係有名,就係 Icelandair Hotels~


我都覺得好惆悵,唯有盼望佢兩個搵到~
我返上車後,阿珊話俾我知有個男人走埋嚟好惡咁問司機喺邊~
原來我頭先揸車唔小心進入咗一啲唔係路嘅地方,所以佢就走埋嚟想鬧我~
咁就真係唔好意思,滿地都係雪,我真係唔知道,不過衰咗俾人鬧好抵死啦~
其實好彩我唔喺度,我咁講並唔係因為俾人鬧嗰個唔係我,而係對方對住個女仔,又唔係司機,一定冇鬧得咁勁~
之後對方又問我哋喺度做乜嘢,阿珊就話俾佢知我哋搵緊 Vík Apartments~
對方話要去 Icelandair Hotels 嗰邊 check-in 咗先~
頂吖,唔係做錯咗俾人鬧,真係一世都搵唔到!
當然我唔係話我錯得啱啦,錯就係錯......
阿珊之後即刻通知屎塔同阿飛,成功 check-in,間房亦都真係地圖所指嘅地方~
Vík Apartments 間房幾大,好舒服~


下一站 Halldorskaffi (Dinner)


呢間餐廳入面有間小小的博物館~


叫咗四樣嘢~
Tagliatelle spiced with a mexicana herbs, grilled chicken on a spear
雞肉好食~


Tagliatelle with Italian herbs, cream and white-wine, prawns on a spear
呢碟嘢睇表面就好普通,不過食落係幾好食,有蝦味,個汁亦唔錯~


Garlic marinated cod with sweet potato mash and fresh icelandic salad
雪魚竟然普通,味道一般~


Pizza - Giantess
Pepperoni, ham, beef topping and bacon
Pizza 太鹹~


我哋喺超市仲買咗雪糕同汽水~





我同阿飛分別都帶咗部 Switch 過嚟冰島,諗住早天黑,夜晚比較長時間冇嘢做可以消磨吓時間~
不過嚟到先知道,其實係完全唔需要,一來日日轉酒店其實都有好多嘢要處理,二來其實都攰,有時間都係休息吓~

今晚就真係有點早,結果就拎咗部 Switch 出嚟玩~
總算冇白拎啦~


今晚天氣唔錯呀,望到星星,不過留意咗好多次都冇極光嘅蹤影,半夜又起身睇都冇......

沒有留言:

發佈留言