2019年4月3日星期三

2019.01.11 冰島 (Iceland) (歐洲第一天)

終於嚟到今日,正式起程嘅呢一日~
其實我內心係壓力多於興奮~
行程係我編嘅,固然會有啲壓力,怕編得唔好,始終每人嘅旅遊步伐同想睇嘅嘢都唔同,難以滿足所有人~
再者,冰島嘅天氣難以捉摸,隨時會刮大風雪,導致道路封閉,需要臨時更改行程,不過呢樣冇得預,見步行步吧~
不過呢幾位旅伴,我都覺得係相當不錯嘅旅伴,問題就應該冇乜嘅~
自駕,今次要喺深冬到冰島自駕,唔擔心就假嘅,壓力都大咖,不過只要小心啲,相信都冇乜問題嘅~


飛機行程:
HKG(0100) → CPH(0600) 12HR0MIN
CPH(0815) → KEF(1040) 3HR25MIN


今日行程:
Lagoon Car Rental (租車) → Rok Restaurant (Lunch) → Hallgrimskirkja (尖頂白教堂) → Perlan (珍珠樓) → Sægreifinn (Dinner) → Valdís (雪糕店) → Blue Luxury Apartments (住宿)


第一次坐 SAS,冇咩特別,都係正正常常咁~
到咗 Copenhagen(CPH),搞好晒轉機手續,向閘口進發時,經過間髮型屋,店外嘅燈箱畫面,係大家都熟識嘅「加油仔」!

到咗閘口,趁有時間,又身在歐洲,即刻試吓啲電話/上網卡先~
五個人用,就買咗五張電話卡,共有四款~
買唔同款,就係為免有邊款用唔到都唔駛攬炒~
結果,五款都用到,好似都幾可靠喎~

再搭多幾個鐘機,終於嚟到冰島喇~

呢刻冰島氣溫大約八度,同埋落緊大雨......
希望關於冰島嘅傳聞係真,「落雨唔緊要,等多十分鐘再看看」

行行吓,阿飛發現漏咗嘢喺飛機,即刻跑返上機攞,好彩都攞得返~

到拎篋時,阿飛發現佢個篋爆咗角,決定向在場職員提出索償~


今日第一站 Lagoon Car Rental (租車)

出到大堂,已經見到有個年輕男人,手持 Lagoon Car Rental 嘅牌等緊我哋~
呢個男人,目無表情,招呼都冇打一個就用手勢叫我哋跟住佢走~
這也難怪,我哋真係比正常遲咗出嚟,可能佢真係等咗好耐~
呢個男人行得幾快,我哋拖住個篋係要追住佢行,否則真係會唔知佢行咗去邊~

Lagoon Car Rental 嘅公司,離機場約十分鐘車程,所以要坐呢間公司嘅車過去~
到咗之後,對方已經做好晒佢哋事前可以做嘅嘢,例如份 form 已經列明部車邊度有花痕,我哋揸住份 form 出去部車度對一對,冇問題的話,簽個名,再影印証件,問埋駛唔駛加購保險,係咁多~
成個過程比想像中快得多,因為真係冇乜交流,冇提醒喺冰島揸車有咩要注意,冇提醒邊啲地方要小心,冇 hard sell 保險,由頭到尾,都只係講必需要講嘅嘢,其他嘢一律冇講冇問~
其實呢,「冇提醒喺冰島揸車有咩要注意,冇提醒邊啲地方要小心」,呢樣嘢係我去邊租車都冇講嘅,只係網上面,啲人話喺冰島租車都會講,覺得有啲同人哋嘅經歷唔同啫,其實係完全冇問題~
保險方便,我向租車公司買咗最基本嘅保險,全保就......實在太貴,而且全保都有啲項目唔包,所以我轉而向第三方保險公司投保,保障範圍比租車公司嘅全保更大,只係如果要索償的話,手續一定會麻煩啲,隨遇而安吧~

同我哋處理手續嘅,同喺機場接我哋嘅,係唔同人,不過都係年輕男人,態度亦完全一樣......
究竟係冰島人,係咁樣嘅一貫冰冷態度,還是個別事件呢?我自己呢刻感到嘅係不屑~
不過效率就真係一流~

態度好與壞就唔影響旅程,部車嘅好與壞就可以好影響~
表面上部車好企理,佢話車身有花嘅地方,我都唔係全部睇到有~
外表同內籠一樣乾淨,胎嘅狀態就咁睇落相當不錯~

我預約嘅車係 2017 Kia Sportage,通常俾嘅都唔係同一款車,其實俾咩車我都冇所謂,放得落行李就得喇~
今次佢俾嘅,正正就係 Kia Sportage,係咪 2017 款就唔知喇~

試好晒啲基本掣,可以開車喇~
左軚唔難適應,反而係 SUV 要啲時間適應,因為未揸過 SUV,覺得空間感比較難掌握~

可能因為現場雨有點大,大家都冇認真咁用相機記錄住 Lagoon Car Rental 同部車嘅樣......


下一站 Rok Restaurant (Lunch)

開咗上公路,雖然雨一直落,不過部車其實幾好揸,唔難適應,同埋,只係落雨,又唔係落雪,所以都冇乜關係~

由於食完飯之後會去 Hallgrimskirkja (尖頂白教堂),我當然揀間近教堂嘅餐廳啦,車就泊喺教堂旁邊嘅免費停車場~
成個 Reykjavík,最為人所知嘅免費停車場,一定係教堂呢邊嘅停車場,而且仲幾大吓,不過車都多,所以都要兜吓先搵到位~

操控部車上路,唔難,不過駕駛左軚車泊位,一直都係我嘅弱項,仲要泊 SUV......真係比平時要用多兩手先得......

Rok Restaurant

呢間餐廳嘅 menu 上,建議每人 order 2-4 碟,即係份量唔會多,不過我哋都怕食唔晒,就叫咗 10 碟~

ROK salad with avocado dressing, and caramelized hazelnuts
沙律普通,冇咩特別~

Wild mushroom risotto with fresh parmegiano and red wine sauce
Risotto 我一向麻麻,所以覺得普通~

ROK "Plojjfiskur" Traditional Icelandic fish pie with cheese, hollandaise and rye bread
魚幾滑,味道唔錯~

Cured reindeer with blue cheese, almonds and burned butter
馴鹿......唔好食,又鹹......

Chicken skewer with grilled paprika and garlic served with hummus, lemon and herbs
雞好食,又滑~

Duck confit with bacon, potatoes and bourguignon sauce
鴨真係好食,係鹹咗啲~

Steak with chimi churi, roasted potatoes and aioli
牛扒好食,就咁食同點醬食都好食,各有風味~

Flavoured lamb rib eye with smoked peppers and mint, served with fresh coleslaw and spicy hummus
羊好好食!好重羊味,但唔係羶味,肉又夠嫩!係呢餐最好食!

環境好,服務好(友善、自然),食物好,非常好!


下一站 Hallgrimskirkja (尖頂白教堂)

雖然食飽飽,個人應該會暖啲,而且溫度有成八度咁「高」,不過落緊雨又大風,都覺得凍~

呢座教堂真係成座穿梭機咁,好特別~

趁人唔多,上咗塔頂先~
上塔頂要搭 lift,再上一層樓梯~




風景唔算得上好好,不過一場嚟到,上塔頂都係指定動作吧~

教堂內部,比較簡約,都幾靚~



遊覽完教堂,仲係落緊大雨,都真係冇乜心機周圍行吓,匆匆走返上車算數~


下一站 Perlan (珍珠樓)

嚟到 Perlan,繼續大雨,最後大家決定唔出去觀景台喇,出去都應該冇咩好睇~
Perlan 呢度,本身係一個博物館,不過我冇計劃參觀嘅,幸好佢有啲商店可以行吓~





跟住就去咗 Bónus (超市) 入吓貨~
Reykjavík 市中心呢邊嘅 Bónus 外邊嘅停車場,係收費停車場,嚟到呢刻仲係要收費嘅時間~
我泊好車,就同屎塔去買票泊車,佢哋就入去行住先~
呢部機真係奇怪,當然好可能係我哋唔識用啦,撳嚟撳去都撳唔到理想嘅泊車時數,一係 68 分鐘,一係就到聽朝(泊到聽朝係因為過咗收費時段,所以可以泊到聽朝,呢樣我知),真係人都癲~
兩條友已經俾雨淋到濕晒,唔搞喇,就泊 68 分鐘啦!

買完嘢就開車過 Blue Luxury Apartments (住宿),去到附近唔係好搵得到,屎塔就落車去搵,之後電話再匯報情況~
雖然我都揸咗好多年車,不過方向感實在一般,幸好屎塔同阿珊啲方向感都幾好,靠佢兩姊妹,終於到達 Blue Luxury Apartments~
本身 book 呢間住宿時,個網話泊車要 8€,嚟到問佢可以泊邊,對方話街邊位都可以,免費的,就喺對面有個位,正~

休息到差唔多時間就出發去食晚餐~
晚餐我冇安排到喺住宿附近食,因為今晚要去食幾乎係旅客都會去嘅餐廳~


下一站 Sægreifinn (Dinner)

據聞係全世界最好嘅龍蝦湯~
不過,飲食嘅嘢,每人口味不同,哪有最好?而且,睇評價,真係一半一半,唔緊要啦,呢啲嘢,係要自己親身試吓嘅~

入到餐廳,揀咗嘢食,俾埋錢先搵位坐~

好快就上咗個湯~
即刻試吓佢~
飲一啖湯,再食一啖龍蝦,呆咗......
完全唔係飲開嘅龍蝦湯嘅味道~
相信係因為冰島嘅所謂龍蝦,其實係小龍蝦 Langoustine,味道同想像中嘅有出入自是正常~
湯係濃郁嘅,但味道則算不上驚為天人,去到全世界最好飲嘅龍蝦湯吧~
其實我覺得當中可能存在誤會,可能係用中文嘅旅客,錯誤地用上「龍蝦」呢個字,而非「小龍蝦」,令人心中想像與事實不符~
不過如果用全世界最好嘅小龍蝦湯嚟形容......又好似怪咗啲~ XDDD
剛才食咗一啖小龍蝦肉,竟然係入口即溶!
食蝦類,竟可入口即溶,一般如我等唔識煮唔識食嘅人,會覺得「梅」,事實係「梅」還是品種問題則不得而知了~

到串燒喇~
左起:
Hörpuskel (Scallops)
幾好,最好食呢個~

Lúða (Halibut)
只有魚嘅質感,但冇乜味......

Lax (Salmon)
還可以啦~

今晚呢餐,食之前,我已經抑壓住心中期望,深知名氣與事實往往未必相稱,不過仍難免失望咁離開~


下一站 Valdís (雪糕店)

呢間雪糕店,有多款味道選擇,真係揀都有排揀!


我呢啲重度選擇困難症嘅,都係揀返朱古力味好了......
揀朱古力味都唔係錯嘅選擇,佢個朱古力雪糕味道夠晒濃,好食!


今日天氣差成咁,極光無望了,早點睡吧......

沒有留言:

發佈留言