2019年4月8日星期一

2019.01.14 冰島 (Iceland) (歐洲第四天)

今日行程:
Icelandic Horse World (騎冰島馬) → Seljalandsfoss (Lunch) → Seljalandsfoss (水濂洞瀑布) → Skógafoss (彩虹瀑布) → Sudur Vik (Dinner) → Sólheimahjáleiga Guesthouse (住宿)




今朝我見大家都忙,於是自告奮勇,整返熱噚晚食剩嘅意粉~
我呢,就真係冇乜點煮過嘢食,係識煮飯,由米煮成飯嗰種煮飯,煮吓公仔麵咁囉~
不過我諗翻熱應該冇乜難度,一路煮一路攪等佢唔好黐底就得啦~
看似一樣好簡單嘅工作,其實都唔係咁簡單......
係呀,冇黐底呀,仲成功翻熱咗,食得嘅,不過啲意粉斷開晒......


今日第一站 Icelandic Horse World (騎冰島馬)
呢間有 Winter Sunrise Tour,其實冇話刻意揀呢間,只係就行程,見到佢有個咁嘅 tour,所以就 join 咗呢個 tour~

好多要預先 book 定嘅活動,都有要求早 15 - 30 分鐘到~
可能係我睇錯又或者有啲混亂,我以為呢個都要,於是我就早咗 30 分鐘到~
到咗一處地方,有幾間屋,但見唔到任何公司名字~
我連係咪到達咗啱嘅地方都唔肯定,不過呢度確係似養馬嘅地方~
我係用 Offline map 去導航,唔係用電話或地址,事前我係做晒 bookmark 查晒地點睇埋街景,基本上出錯機會係好低~

我哋行近一間屋,度門有個窗,入面有光,於是就探頭望吓~
入面冇人,不過係個馬廐嚟,咁應該冇去錯地方~
見佢有個電話,話有需要可以打俾佢~
如果我確定我哋冇去錯,係唔需要打俾佢,等夠鐘先再算~
但如果唔係呢度呢?咁我就要即刻動身,去返啱嘅地方,反正呢度寫明開 0900,而家都 0910 了,所以最後都係打咗呢個電話~



喺電話度,確定我哋冇去錯地方,跟住有人出嚟開門~
之後就帶咗我哋去 Cafeteria(佢哋係咁講的),請我哋飲熱飲~
佢叫我哋休息吓先,準備好就再叫我哋~


我哋好明顯鍾意貓多過馬,喺度見到隻貓,不停同佢玩~
冰島馬明明就係非常可愛嘅品種,不過次次都俾貓搶晒風頭~


馬廐~





唔知係咪為我哋準備嘅馬~


佢哋準備好,就到我哋去準備~
我哋要著佢嗰件連身外套、手套、面巾、頭盔,所有嘢都係佢哋提供~

陣間就喺呢個場度練習吓先~


大家都準備好,就行入練習場,佢問我哋關於騎馬嘅經驗,結果係媽咪跑出,原來媽咪騎過馬,唔知一次定兩次~
其餘四個就一次都未騎過~

佢首先教我哋點上馬,同埋點落馬,再教我哋點樣俾指令隻馬,其實聽落都簡單,希望操作時都一樣咁簡單啦~

到大家都準備好,就開門出去喇~
開門嗰陣先知,原來出面又大風又大雪~

總共有三個導遊帶我哋五個出去,一個最前,一個最後,一個就喺側面~
計埋一前一後導遊,總共七隻馬係要連成一線咁行,當然唔可以超越導遊啦~
其實係唔應該超越任何一隻馬,只係有時啲馬唔係真係可以完全控制到~
我嗰隻,係都要貼住前面嗰隻,係馬鼻掂住馬尾咁貼,有時仲想扒頭~
成個過程就係,有馬偏離,趕佢返入隊,有馬扒頭,就不停俾指令佢要佢停~

其實呢,真正控制啲馬嘅,係前方嘅導遊~
因為啲馬係會自動跟住前面隻馬,前面行佢就行,前面停佢就......多數會停~
所以導遊話俾我哋試吓跑一小段,其實係佢俾指令佢自己隻馬跑,其他就跟住跑,我完全唔覺得我係控制到隻馬......

喺騎馬嘅過程入面,風越刮越大,雪亦越下越大,啲雪已經變成一支支針~
啲雪針打埋塊面度係好痛,眼不能睜大,每個人嘅鼻水都不停流~
原來,面係可以凍到冇感覺都感到被雪針打到疼痛非常,夠矛盾吧,就是除咗痛感,已經冇其他感覺~
前方環境除咗因為睜不大雙眼而看不清楚,其實咁嘅風雪,任你可以睜開雙眼,都一樣睇唔清環境~
我唔知其他團友享唔享受個過程,我就真係捱住完成,想快啲完~

佢開始時有講過,想佢影相可以提出,但其實我覺得唔係幾好意思開聲,好似叫人做嘢咁,再加上咁嘅環境,我哋辛苦,佢哋一樣辛苦,更加唔好意思開聲~
結果最後就只係影咗一張團體相......

返到馬廐,佢就同我哋逐一同返之前騎嗰隻馬影相~
之後又請我哋飲熱飲,亦歡迎我哋留到想走先走~


下一站係 Seljalandsfoss (水濂洞瀑布)
我哋會喺 Seljalandsfoss 嘅快餐車買嘢食作為午餐~

離開馬廐時都好大雪,天色幾差吓~


初時能見度麻麻地,一路行,能見度開始高返啲,以為細雪咗,原來唔係,只係由落雪變咗落雨,都幾大吓~

到咗 Seljalandsfoss,一落車,嘩,好大風,好彩大家都有扶住度門~

我知道呢度泊車係收費(幾個月前免費)嘅,泊好車就去買飛先~


張飛拎到上車已經濕晒,冇計,照放喺車頭~

個停車場地下係爛地嚟,凹凹凸凸加上落大雨一定好多水氹,又大風又大雨又要避水氹,個個都好狼狽~

離開咗停車場,向住瀑布行係有條小斜路,唔係好斜,初時都冇乜嘢,但係越行越難行,因為越近瀑布,結冰情況越嚴重~
佢係有條繩俾遊人扶住上嘅,不過其實扶住條繩都係好難上,雖則要上就實上到,但問題係過咗呢條小斜路,都仲有啲路要行,而嗰啲路就冇得扶嘅~
我哋決定返轉頭,落車攞冰抓同雨褸~


就喺返轉頭嘅時候,屎塔跣低咗......
好彩冇乜事,呢條友真係好鬼麻煩!

攞冰抓同雨褸其實都有好大困難,全部嘢喺晒篋入面,現場環境實在冇辦法打開晒個篋去攞~
最後,幾經努力先攞到三對冰抓,雨褸就攞得晒五件~
咁冇計啦,我哋決定分批上,珊飛媽咪上去先,我同屎塔食嘢先,之後對掉~

快餐車~


買完之後,要放返好啲嘢先,由於大風大雨,我哋手腳都比較慢,原本放喺檯面嗰兩個包,被風吹返入去個快餐車入面......
而嗰個工作人員又唔知去咗邊,唯有等吓~
等咗一陣見佢返嚟就攞返個包~

都係嗰啲包啦,都係嗰啲味道啦,午餐,填飽個肚就算~

食完嘢見冇咩做,我見上面呢度都有人泊車,於是我就落去揸部車上嚟,佢哋陣間可以匿上車,唔駛淋雨~
落到去攞車時,見到有部 Van,尾門被風吹爛咗!
佢隻左尾門,原本只可以開 90 度,而家可以開到 180 度了......
而且我見佢閂唔返埋......慘了......

上返去後又等咗幾個字,都未見佢哋返嚟,有啲擔心佢哋有咩事,於是屎塔就 whatsapp 問吓佢哋~
好彩都有人應,同埋冇事發生~

喺等緊佢哋嘅時候,快餐車上嘅杯蓋架連埋入面成百個杯蓋一拼被吹倒,跌晒落地下~
阿工作人員唔知喺邊度閃出嚟,執返地上啲嘢,我見到就幫手執啲~

天氣有機會好轉,雖然呢刻仲係好差~


遠處有舊唔知係咪垃圾斗,個側門吹到嘭嘭聲~
地上面嗰個宣傳牌正呀,咁嘅設計好適合冰島天氣~
至於個垃圾桶點解喺半空......我都唔知,我都係睇相見到咋......


Seljalandsfoss (水濂洞瀑布)








旁邊嘅植物都結晒冰~


其實入得呢個瀑布,就算係冇落雨都預咗濕身,只係我哋未入已經俾雨淋到濕晒,瀑布嘅水花已經不算甚麼~
喺瀑布背後,見到有幾個人冇著冰抓,真係好嘢,冇冰抓都入到嚟,不過真係好危險!

遊覽完呢個瀑布,真正可以測試到我哋啲防水裝備嘅表現~
件褸同條褲其實算交到功課,雖然都係濕晒,但明顯係濕得慢,同埋冇話滲晒落內層~
始終咁大雨,又淋得耐,我諗除咗膠質雨褸,真係咩衫都濕~
鞋就......徹底地慘敗......冇計,其實同衫一樣,要透氣唔焗,係唔可能完全防水~


下一站 Skógafoss (彩虹瀑布)
咁嘅天氣,應該睇唔到彩虹了~

嚟到 Skógafoss,天氣冇咁差喇,細雨咗,但當然唔會奢望見到彩虹啦,都冇陽光~



瀑布右邊有條路可以行上去瀑布頂~









今日呢兩個瀑布可觀性都幾高,我個人就比較喜歡 Skógafoss~

本來我嘅計劃裡面,仲有下一個地方想去,就係 Skogar Museum~
不過我哋全部人都濕鬼晒,所以我提議唔去 Skogar Museum,直接去住宿處~
反正我原本按排去 Skogar Museum 都係為咗攝時間,興趣唔大的~
大家都覺得冇問題,就直接開車去 Sólheimahjáleiga Guesthouse~

去到 Sólheimahjáleiga Guesthouse,我哋間房喺二樓,二樓其實可以話係閣樓,係斜屋頂嘅部份~
由於有一邊都係斜嘅,所以好容易撞到頭,阿飛入嚟無奈已經撞咗幾次~
同埋呢間房住五個人係有啲勉強~

其間聽到啲奇怪嘅聲音,向窗外望一望,原來落雹!
不過只係維持咗幾分鐘~


下一站 Sudur Vik (Dinner)


叫咗四樣嘢一齊食~

Pizza, topped with pepperoni, ham, mushrooms, onions and pepper cheese
好食~


Chicken breast served with sweet potato fries, fresh salad and creamy mushroom sauce
肉唔會鞋,個汁又好味,相當不錯~


Caprese with parma ham and rucola, topped with homemade basil pesto
幾樣嘢夾埋啲 ham 一齊食係幾好食~


Homemade beef burger with bacon, caramelized onion, camemvert, tomatoes, lettuce, mayonnaise and Dijon mustard, served with potato wedges
好食~


整塊咁嘅嘢喺度,唔通有咩事發生過?


埋單之後仲送咗幾片朱古力俾我哋~


食完嘢就去入油,再次試吓張 DBS,結果一樣,之後都係用返 SCB 算~
入完油就去 Kr,- (超市)入貨,隔籬有間 Icemark,大家又喺入面行咗陣~

回程時天氣相當惡劣,一時大雨,一時大雪,同埋好大風~
今晚又係多雲,唉,日日都係咁,點搞呀......

沒有留言:

發佈留言