2019年7月19日星期五

2019.01.21 冰島 (Iceland) (歐洲第十一天)

今日行程:
Snow Dogs (雪橇犬) → Goðafoss (眾神瀑布) → Akureyrarkirkja (阿克雷里大教堂) → Noa Seafood Restaurant (Dinner) → Brynja (雪糕店) → Hestasport Cottages (住宿)



今日早餐係酒店提供,選擇唔多,但整體還算可以~


今日第一站 Snow Dogs (雪橇犬)
喺冰島,有得玩雪橇犬嘅地方唔多,好似得三四間~
睇過資料,無論價錢同活動內容,都相去不遠~
所以都冇話特別想光顧邊間,順住行程去決定就好~

通常呢啲要預約嘅行程,都要預早 15~30 分鐘到(各家公司要求不同)~
今日呢間約咗 11:00,即係最好 10:30 前到~

途中見到個指示牌~

由於路面非常暢順,結果我哋好早就到咗,到達時間為 10:05......
再加上同對方傾咗幾句,原來唔需要提早到,即係我哋差唔多早咗成個鐘到......
對我哋自己嚟講,早到唔係問題,周圍行吓睇吓,時間好快過~
但對人哋嚟講,早到成個鐘係妨礙咗佢哋,人哋又要照顧你,又唔可以好自在咁做準備工作......

啲狗狗見到有車到,全部起鬨,瘋狂咁吠,瘋狂咁轉圈,非常興奮!

喺等對方為我哋準備嘅期間,我哋見到有隻狗狗食同伴嘅糞便......

等對方準備好,就帶我哋去著佢哋嘅裝備~
主要都係連身衫同眼罩~

之後都係等,喺等嘅時候,我哋隔住個籠,同啲狗狗玩咗一陣~
我哋拎住對手套遞高,佢哋會跳;我哋喺籠外跑,佢哋會跟住跑~

之後就去雪橇度準備,佢哋會揀幾隻狗出嚟,繫上雪橇繩度~
喺咁做嘅同時,我哋要負責踩住個煞車器,因為繫咗上繩嘅狗會不停係咁向前跑,係咁拉住個雪橇向前 chok,唔搵人踩實個雪橇就麻煩了~
上得越多狗,就越要用力踩,否則真係會俾啲狗狗拉郁個雪橇~

揀狗狗嗰時,啲狗狗再次興奮起嚟,隻隻都好似話:揀我啦揀我啦~

雪橇犬個樣真係好可愛~

我哋五個人,分兩架雪橇,加上每架雪橇都有一個工作人員,即係一架三個人一架四個人~
狗狗呢,三人雪橇就用八隻雪橇犬;四人雪橇就用九隻雪橇犬~

繫好晒狗狗,要甩開雪橇嘅扣時,係甩咗五分鐘!
因為全部狗狗係咁扯,扯到甩唔到扣!
我睇住都覺牙煙,因為個工作人員企咗喺架雪橇前面,啲狗狗係咁扯,當佢一甩到個扣時,如果我又踩唔實架雪橇,咁架雪橇就會被啲狗狗拉郁而會撞到個工作人員~
我同屎塔拼命咁踩實雪橇個 brake,其實我哋都只係僅僅夠力,架雪橇係 chok 吓向前少少,chok 吓又向前少少~

想開始去時,突然超大風雪,大到所有人要入屋避吓先~
當然,入去之前,工作人員會鎖返好啲嘢先~
只要冇人喺度,啲狗狗就冇再扯~

工作人員話等十分鐘~
果然,十分鐘過後,天氣明顯好轉~
我當然知道佢哋唔係神啦,而係大家都知道冰島天氣多變,亦變得快,相信等一下就會有改變啫~

一開始,啲狗狗非常起勁,瘋狂係咁跑,好似脫繮嘅野馬咁,所以一開始係幾有速度感~
不過跑咗一陣就開始慢落嚟,但仍然不減佢哋想跑嘅衝動,仍然非常落力~



向前跑咗唔係好耐就調頭~

期間啲狗狗有啲異動,唔係好肯行,又一齊望向右邊~
原來佢哋見到有隻雀仔~
真係好眼!

過程中會有數次休息~





休息過程中,工作人員做咗一啲調動~
先前提過「三人雪橇就用八隻雪橇犬;四人雪橇就用九隻雪橇犬」
而家變成「三人雪橇就用七隻雪橇犬;四人雪橇就用十隻雪橇犬」

遇到上斜位,每車都要搵一個乘客(連同工作人員即係兩個人)幫手推,否則啲狗狗會拉得好辛苦~


回程囉~
呢張相,感覺好似由朝玩到黃昏咁,其實係日出嚟~ XDDD

返到去之後就入咗間狗舍,係狗狗起居飲食嘅地方~
入面本身有幾隻狗狗,工作人員再帶埋頭先嗰 17 隻入嚟,熱鬧到不得了!
啲狗狗又熱情,不停穿梭於眾人之間,好似好開心咁~
一時間沉沒咗喺啲狗狗之間,我哋個個都好興奮!






都玩咗相當嘅時間,係時候動身去下一站了~
從消費者嘅角度,呢次活動,相當昂貴~
大約 HKD$2000 一個人,我哋五個人就成萬蚊~
連埋中途多次休息時間(狗狗要休息我當然明白),感覺好似玩咗大半個鐘~~
大半個鐘就冇咗一萬蚊,感覺真係燒銀紙咁~
不過,從服務提供者嘅角度,養咁多隻雪橇犬,成本一定相當高~
所以呢,於我而言,真係試一次就夠~

我哋喺車上面食埋自備嘅午餐就出發去下一站~


下一站係 Goðafoss (眾神瀑布)

沿途風景~








到咗 Goðafoss,嘩,風大到不得了,企都企唔穩!
想要有個好啲嘅角度去欣賞,就要落梯先~
不過條樓梯已經結晒冰,變成一條冰面嘅斜路......
可以想像到,係冇可能向前就咁行落去~
我哋唯有背向樓梯,用雙手緊緊咁扶住扶手,背向跣住落~
其實真係有啲危險,輕則會扭親手,重則當然係跣低......

一直以為 Goðafoss 係有返咁上下大嘅瀑布,原來比想像中細得多~

靚都幾靚嘅,不過可能真係同想像中爭幾遠,有啲失望~
瀑布有兩邊,要走過另一邊係有啲步程~
但而家啲風大到留多一秒都唔想,更莫講話要行一大段路過對面~
大家都想盡快返上車避風,所以就冇行過對面了~

Goðafoss 附近風景~





下一站 Akureyri (阿克雷里)
主要係去 Akureyrarkirkja (阿克雷里大教堂) 同埋行吓街~

沿途風景~




Akureyrarkirkja (阿克雷里大教堂)

教堂唔算特別,但由教堂望出去嘅風景就相當不錯~



跟住就去行吓街~
呢邊條街唔算長,好快就行晒,其實都係嗰啲嘢~
反而條街就幾靚~


嚟到 Akureyri,又點少得影吓呢度嘅心型交通燈~

日落時份,個天又變成粉紫色~

想做嘅做晒,食飯又太早,就去超市入貨~
呢度間 Bónus 好大間~

本來諗住時間咁早,今晚晚餐好唔好自己煮呢?
不過呢度去住宿處都有一段路程,又覺得唔係咁好,作罷~


下一站 Noa Seafood Restaurant (Dinner)

餐廳門口有「欢迎光临」幾隻中文字,唔知係咪成日有團嚟呢~
可能時間尚早,餐廳一個客都冇~

我哋坐低咗,睇緊菜牌時,廚師行咗過嚟~
佢知道我哋來自香港時,表現有點興奮~
原來佢 23 年前當兵時,喺香港駐守過半年~
佢仲話好鍾意香港~

佢個麵包加埋冰島著名嘅 Skyr,好好食!

呢間餐廳以魚為主,所以我哋叫咗兩魚兩肉~

The Catch of the Day - Wolf fish
Pan fried and served with potatoes and salad, finished in a cream sauce with dill lemon and grain mustard
好好食!有魚味,佢個 cream sauce 都好正!

Cod Fillet finished in butter the classic Icelandic way
鱈魚都好食~

Beef short ribs, slow cooked in Icelandic malt and star anise with potatoes and salad
個牛好好食,夠晒腍味道又好~

Slow braised Icelandic lamb shank, in a rich sauce with potatoes and salad
羊就普通咗啲,不過不失~

今晚呢餐好滿足,不過價錢就有點貴~


下一站 Brynja (雪糕店)
呢間雪糕店,唔係玩雪糕口味,係玩 topping~


口味只有朱古力、雲尼拿同士多啤梨~
Topping 就好多,唔同 topping 唔同價錢,又啲又玩組合,其實有點亂,唔知佢點計~
不過唔理喇,雪糕啫,收得你幾多錢吖~





跟住就去 Hestasport Cottages (住宿)
Akureyri 夜晚路旁有啲六角形燈飾,都幾特別~

我哋首先要去佢嘅接待處,佢放咗封信喺門外信箱,信內有鎖匙同地圖,照住佢指示,好容易就去到~

之前去入油時,喺佢間小超市度買咗盒雪糕,呢盒雪糕喺香港好似好多年冇見過了,都幾好食~


今晚天氣差,不用等極光了~


沒有留言:

發佈留言