2019年7月27日星期六

2019.01.22 冰島 (Iceland) (歐洲第十二天)

今日行程:
Blönduóskirkja (鯨魚教堂) → Hvitserkur (大象岩) & Seal Watching (觀賞野生海豹) → Bakki Restaurant (Lunch) → 59 Bistro Bar (Dinner) → Grundarfjordur Guesthouse and Apartments (住宿)


今日第一站 Blönduóskirkja (鯨魚教堂)

冰島有部份教堂,設計獨特,非常值得欣賞~
Blönduóskirkja 係其中之一,而且仲好出名~


被稱為「鯨魚教堂」,大概係因為呢面嘅設計吧~

教堂冇開(還是未開?),不過唔緊要,醉翁之意不在酒~


下一站 Hvitserkur (大象岩) & Seal Watching (觀賞野生海豹)
去 Hvitserkur 條路,有機會因路況不佳而封路~
如果去唔到 Hvitserkur,等於去唔到 Seal Watching 嘅地點,因為佢哋喺同一個地方~
Seal Watching 嘅地點仲有兩個,不過就比較唔順路~

開車前睇過路況資訊,確定冇封路~

沿途風景~





Hvitserkur,有人叫大象岩,有人叫犀牛飲水~


觀景台呢度,有條唔似路嘅路落到去~
不過呢條路,就算係夏天冇積雪,都屬於危險級數,冬天有積雪,真係唔好行~
當然我哋都冇行落去~

離開觀景台,行返去停車位置,再行遠少少就有路可以落到沙灘~
中途,喺高處,有人話見到有兩隻疑似海豹,大家都企定定係咁望~
不過可能一瞬即逝,剛才話見到嗰個都再搵唔返海豹嘅蹤影~

落到沙灘,不停望,都唔見,再等吓~
等等吓,終於見到喇!
見到一隻,佢明顯對我哋好好奇,同時亦好有戒心~
佢望住我哋,望一陣就潛返落水,隔一陣又上返水面再望住我哋~
好似扑傻瓜咁,喺右邊望完,縮返落水,隔一陣就喺左邊再出返嚟,時近時遠~
當然,係咪同一隻就唔清楚喇~
不過我覺得,一係就冇,如果有嘅,冇理由得一隻咁少~
等咗一段時間,終於見到兩隻一齊露出水面~

不過器材太低級,比較難影到清晰嘅相~
呢張就影到佢露出水面比較多嘅身影~

之後等等等都係差唔多,我就自己行過去 Hvitserkur 嗰邊~


回程時,我見佢哋幾個好似喺度跳緊舞咁,手舞足蹈好似好興奮咁~
可能係想吸引啲海豹游近啲卦~
行吓行吓,嘩!原來水面有成十隻咁多!不過一舉相機就潛晒落水......影唔到了~

附近風景~






下一站 Bakki Restaurant (Lunch)

餐廳係酒店餐廳,推門入去,一個人都冇~
時間係有點晏,所以我懷疑餐廳係休息中~
跟住有個人行出嚟,我哋問佢餐廳係咪仍然營業中~
對方話係,跟住帶我哋入去餐廳~

入到去,見到啲櫈翻轉晒放喺檯面......
真係唔好意思,但又係對方話營業中......
對方有禮、主動、殷勤,呢刻都冇咩好諗,只好以有禮態度回應對方嘅專業~

佢慢慢咁擺放餐巾同刀叉,有種堅持自己專業嘅感覺~
對方可能好樂意去服務我哋,只係我哋自己有種意外地強迫人服務自己嘅心態,有點不好意思~

選擇不多,三主菜一沙律~

Dish of the day
Lobster Rigatoni, soup of the day is included
(自已求其譯嘅,總之就係小龍蝦長通粉,對方係講 Lobster 的,其實係小龍蝦~)
爆鹹,除咗鹹味,咩都食唔到!


Baconburger
180gr. beef burger, egg, bacon, BBQ sauce, cheese and french fries
件漢堡牛夠晒厚,亦都係一貫牛肉漢堡嘅美味~

Lobster Pizza
Homemade pizza with lobster, bell pepper, onion, cheese and sauce
好普通,同時亦都係太鹹~

Side Salad
Mixed salad with some dressing
反而沙律幾好,可能係因為食完咁鹹嘅嘢,再食啲咁清新嘅嘢,一定好食~


下一站 Bjargarsteinn mathus、Laki Hafnarkaffi、59 Bistro Bar (Dinner)
係,食完 lunch 就去食 dinner~ XDDD
因為呢程車要成四個鐘甚至更耐,去到目的地都可以食晚餐了~

沿途風景~



呢程車,開車唔係好耐,啲乘客已經瞓晒,山狗就唔知點解錄錄下冇錄到~
所以呢一段嘅風景,沒有留下記錄,可惜~

近黃昏時,天氣轉差,係突然轉差,差得好快,烏雲蓋頂,開始大風大雪~
大風大雪,由黃昏至到天色全黑,冇減弱過,相反,係越嚟越大~

行經 54 號公路,天全黑,風大雪大,拐了一個左彎後嘅直路,見到有個人喺馬路上,雙手舉高大幅度搖擺,似乎係想求救~

以我嚟咗冰島十多天嘅觀察,冬天嘅東部至北部,唔計城市同小鎮,真係可以好耐都冇一架車經過~
我十分相信事發地點都係好少有車經過,唔知對方等咗幾耐......

現場嘅路有點窄,我後面亦有一部車尾隨,我緩緩減速,亮著危險警告燈,盡量靠右慢慢停下~
後車係一部小貨車,亦有跟隨一併停下,司機(下稱冰島男)落埋車~
我同屎塔阿飛三個落車睇吓咩事,阿珊同媽咪就留喺車,畢竟現場環境非常惡劣,如非必要最好留返喺車上~

求救嘅係一個台灣人(下稱台灣男),原來佢部車跣咗落左邊嘅斜坑,動彈不得,車上還有佢老婆同八歲女孩~
佢見我哋落車,即刻訴說佢嘅情況,同想我哋點做~
方法只得一個,就係嘗試推返部車上嚟~

冰島男望咗兩眼,覺得行唔通,著台灣男打電話求助~
台灣男話想試一次,希望冰島男願意幫忙,冰島男亦一口答應~

我哋幾個用盡力氣,推~~~
結果同冇用力係冇分別,完全唔郁!

冰島男覺得冇得救,再次著台灣男打電話搵救援~
可惜,現場係冇訊號......

天呀,推車冇用,電話都打唔到,現場環境又惡劣到不行,怎辦......
冰島男建議,載三個台灣人離開現場,找個安全地方再求救~

冰島男的車有兩個空位,佢話佢載兩人,叫我哋載一人,一齊離開~
可惜,我哋部五人車,已經有五個人,實在冇辦法再載多一個人......
冰島男唯有喺唔太願意嘅情況下叫三人上車~
可能始終關係到法例問題先至唔太願意,但為咗幫人,超載都係迫不得已~

事情發展到呢度,我哋都唔多作逗留,盡快上車離開呢個危險地方~

下圖係事發地方,紅圈係台灣男車子墮進斜坑嘅地方~
想像一下,現場全黑,左右兩側係咩環境完全睇唔到~
加上非常大風雪,兩眼都睜唔開,又怕有車駛過收掣不及會被撞到~
就算阿珊同媽咪喺車上面,我都一樣唔放心~

所以我係一刻鐘都唔想多逗留,決定好由冰島男載台灣男一家離開後,我哋都冇猶豫,盡快上車離開~

去到餐廳附近,其實大家都未肚餓,未想食嘢住,咁就去咗 Grundarfjordur Guesthouse and Apartments (住宿) 先~
安頓好之後,再休息咗一陣~
有諗過去超市買啲輕食就算,不過睇返時間,超市早就閂門了~

之後上網睇吓 Bjargarsteinn mathus 收幾點,諗住就返時間去食嘢~
點知,Bjargarsteinn mathus 正值 Winter Break,冇開度!
哎吔,今晚會唔會餓死咖!

即刻上網睇吓附近有咩食~
得返兩間餐廳未閂~
一間係 Laki Hafnarkaffi
一間係 59 Bistro Bar
搵好資料就即刻出門口,費事連呢兩間都閂埋~

由於 Bjargarsteinn mathus 就喺住宿處附近,都有走過去睇吓,一如網上告示,Winter Break~

跟住就去 Laki Hafnarkaffi,有燈有人,又未過營業時間,掂啦!
推門入去,對方話正在準備閂門,因為冇客,所以提早關門......
人哋講到咁,唔通賴死唔走咩......

咁好啦,去 59 Bistro Bar 啦~
呢間係最後一間,都閂咗門就要食乾糧做晚餐喇......

去到 59 Bistro Bar,燈火通明,好多客喺餐廳入面,放心晒~
由於我哋仍然唔肚餓,五個人入去叫少少嘢又唔好意思,一於買外賣返去食~

我哋只係買咗一個大 Pizza,Mexican Tortilla Chips Pizza
由於我唔鍾意食墨西哥玉米片,所以真心覺得唔好食~
同埋,就算唔講味道,講質感,夾咩???

除咗 Pizza,仲有之前喺超市買咗嘅乾糧~
Chocolate Donut 幾好食~


今晚天氣差,不用等極光了~


沒有留言:

發佈留言