2021年9月7日星期二

2021 United Kingdom - 事前準備

屎塔有個朋友 - 阿朱,今年過咗 London,七月某日同屎塔講話想上嚟探吓我哋,我哋當時當佢講吓,聽過就算~
七月尾,阿朱話有條巴士線由 London 上去 Edinburgh 好平,係通宵車嚟,問我哋點樣由 Edinburgh 去我哋度最好~
其實我哋同佢一樣,都係唔知,真係要搵料資,都係上網睇吓~
過咗幾日,到八月頭,阿朱話佢已經買咗巴士車飛,£20 來回 London 至 Edinburgh,日期及時間為 31/8 0720 到 Edinburgh 及 2/9 2245 離開 Edinburgh~
聽到咁嘅消息,我知道,我要開始做功課,計劃行程~



同平時旅行唔同,我哋其實係咪可以唔駛租旅館住呢?
如果,第一日落 Edinburgh 接阿朱,夜晚接埋阿朱返屋企住,第二日 Aberdeenshire,夜晚返屋企,第三日再落 Edinburgh,咁夜晚阿朱就可以喺 Edinburgh 搭車走~
咁樣安排,直情唔駛 book 旅館,亦有三個 full day 玩,就咁決定~

Edinburgh 係熱門旅遊城市,不過我對佢冇乜認識,其實有咩玩呢?
做完一輪功課,竟然,唔算好多嘢睇!Palace of Holyroodhouse 同埋 The Georgian House 又咁啱喺呢三日唔開放......
去唔到上面兩個景點,Edinburgh,真係兩日啱啱好~
有間教堂我自己幾有興趣,但因疫情關係,暫不開放......
而其中 Arthur's Seat 係阿朱指定想去嘅,而屎塔指定想去嘅地方,就有啲奇怪......係 Ikea......
都明嘅,我哋住嗰度冇 Ikea,上網訂貨,click & collect 又要加錢,唔係好想俾......,送貨仲好貴,唔值得俾......,同埋其實唔係樣樣嘢都可以唔駛睇實物就去買~

Aberdeenshire 好大,我哋得一日時間,離屋企遠嘅,唔實際,近啲嘅,又冇乜地方好去,都有啲頭痛~
做功課嘅時候,先發現,好多城堡只開五六日一,而阿朱嚟嘅呢幾日係二三四,有冇咁蹺呀~~~
都真係度咗好耐先度到去邊好,仲難過諗兩日 Edinburgh~

有啲博物館,可能為咗控制人流,就算免費入場,都要預先喺網上訂票先可以入~

成個行程砌好晒,呢次旅程,純講四程長途車,三日裡面已經超過十個鐘車程,其實好癲......
但係阿朱咁有心由 London 坐九個鐘通宵車上嚟,冇理由唔叫佢上埋嚟我哋屋企坐吓~
反正我哋又未去過 Edinburgh 呢個滿有讚譽嘅旅遊城市,落去接佢返上嚟係最理想做法~

預先計劃嘅行程如下:

Day 01:Arthur's Seat → St Giles' Cathedral → Scottish National Gallery → The Coffee Mill Café (Lunch) → Edinburgh Castle → Scott Monument → Edinburgh Old Town → Princes Street → Dine Murrayfield (Dinner)

Day 02:Dunnottar Castle → Stonehaven War Memorial → Gino's (Lunch) → Falls of Feugh → Dess Waterfall → Loch Kinord → Home (Dinner)

Day 03:National Museum of Scotland → City Restaurant (Lunch) → Rosslyn Chapel → Ikea → KFC (Dinner) → Calton Hill

出發!

沒有留言:

發佈留言