2021年9月15日星期三

2021.09.01 Aberdeenshire (United Kingdom Day 02)

今日行程:
Stonehaven War Memorial → Dunnottar Castle → Tandoori Haven Restaurant (Lunch) → Falls of Feugh → Loch Kinord → Dess Waterfall → Home (Dinner)



原定計劃係 0845 出門口,不過噚日大家都攰喇,同埋今日啲行程可以輕鬆啲,有咩刪減都唔會太可惜嘅,我就同佢哋講,唔駛準時,隨心就得~
結果......0845 已經準備好出得門口,平時想準時嗰陣就成日遲......


今日第一站「Stonehaven War Memorial」
上嚟呢度,係睇風景為主~

其實 Dunnottar Castle 有條步道可以行過嚟 Stonehaven War Memorial,不過單程要半小時,個問題係行完一轉,要返轉頭攞返部車~
所以,最後決定,去咗 Stonehaven War Memorial 先,陣間行唔行條步道就陣間先算~

今日天氣好好,好過噚日好多,啱晒,今日比較大自然,天氣好的話,景都靚啲~



屎塔指定要去睇到小鎮個位,我就行去探索吓~
原來好近就已經到~
咁嘅好天氣,坐喺呢張椅度,對住呢個景,不得了~




之後就沿小路行上去 Stonehaven War Memorial~

行到去呢度,唔通唔入得?

原來入得嘅,側邊有度活動門,呢個閘可能係用嚟欄牛~

有條唔係路可以直鏟上去~






今年剛好係一百週年~


呢度風景非常不錯~





住喺附近,得閒嚟行吓真心正~


下一站「Dunnottar Castle」
Scotland 眾多已損毀城堡之一,呢個要收入場費,相信會比免費嗰啲多啲嘢睇~

由停車場至 Dunnottar Castle,要行一小段路~


呢座城堡好特別,喺一個獨立嘅小山頭上面~




風景好好~

入城堡前,左邊有條路落海灘~

海灘呢邊嘅風景都好正~



回頭上返去,呢度唔知點解咁樣嘅~

咁樣睇,座山同城堡,好似已經融為一體咁~

由呢度上去就係售票處~



我哋喺網上面買咗飛,嚟到售票處,俾個 QR code 佢 scan 便可~
工作人員同我哋講,唔好直上,嗰度係出口嚟,跟住 This way 個牌行~

城堡損毀程度不輕,但城堡內外嘅環境都係相當唔錯,算係有啲驚喜~






























唯一保存得比較好嘅,係一間叫 Drawing Room 嘅房間,1920 年翻新過~


當時曾以獅子為寵物~


茶餐廳?地下同閣樓都有卡位喎~

有鬼估聽~

行完城堡後,睇吓大家有冇興趣行過對面,大家都話好,就行過去~

期間我哋經過呢片草地,令我想起 Windows 嘅開機畫面~

沿途風景~





之後就行返返去停車場~

經過小食店,買咗杯雪糕食~


之前講過有條步道可以行吓,就係向 Stonehaven War Memorial 嗰條步道,不過佢哋似乎覺得都夠喇,所以就冇行到~


下一站「Tandoori Haven Restaurant (Lunch)」
都係求其搵,覺得 OK 就入~

喺小鎮停車場停好車,呢度係要走去票機買飛,再將張票放喺車頭~
我哋同兩位老人家一齊到達部機,禮貌上當然係讓俾佢哋先~
不過兩位老人家搞咗好耐,我哋都唔敢自告奮勇嘗試去幫人,因為其實我哋都未接觸過~

佢哋真係搞咗好耐,終於搞掂,轉身同我哋講一定要用 coins~
到我哋走到部機前,我見到可以俾現金可以俾卡,正路我哋都會試卡先~
不過我試咗幾次都唔得,屎塔用佢張卡又試吓(同我唔同銀行),都係唔得~
唔怪得婆婆話一定要用 coins 啦......
我見後面嗰位女士等得唔係幾耐煩,我就讓佢先,或者人哋趕時間呢,我哋唔趕~
喺呢個時候,我走返車拎 coins,再走到部機前,阿朱正在嘗試用佢張卡(同我哋唔同銀行)俾錢,一試就得,奇怪......

Tandoori Haven Restaurant

Set lunch 包一個 starter,一個 main,一個 rice, bread or chips
我哋就叫咗三個 set lunch~

Starter x 3
Chicken Pakora(圖右上)
Succulent chunks of marinated chicken, deep fried in batter sauce
Fish Pakura(圖左上)
Pieces of sea fish slightly spiced and deep fried in batter sauce
A mouth watering appetiser
Vegetable Samosa(圖下)
Slightly spiced and deep fried onion fritter

Main & Rice/Bread x 3
South Indian Garlic Chilli Balti (with chicken tikka and boiled rice)(圖左一及左五)
Cooked in South Indian style with fresh garlic, chilli, fresh herbs and onions
Muglay Dishes (with prawn and pilau rice)(圖左二及左三)
Cooked with egg, coconut powder and fresh cream
Dupiaza (with vegetable and plain nan)(圖左四及上)
A medium strength dish cooked with diced onions, green pepper red pepper and herbs

我哋揀印度嘢係因為覺得一般唔會奶嘢,今次呢,都冇奶嘢,但唔會有下一次~
絕對唔係難食嘅,但真係覺得麻麻地~

食完嘢飲緊嘢嘅時候,突然發現泊車已經過時,嗱嗱聲跑返去部車度,由佢哋搞埋單~
好彩冇俾人抄牌......


下一站「Falls of Feugh」
呢度有機會睇到三文魚逆流而上及跳出河面~

沿途風景~




佢跟咗我一段時間,我知我阻住佢,一到直路,對面又冇車,我就打燈示意俾佢扒頭(可能我唔示意,佢都會咁做)~
佢一支箭咁就走咗,幾秒間連燈尾都見唔到~

泊好車後,喺主路有部車停低咗,女司機落車~
原來佢見到馬路上有隻狗,仲問我哋知唔知隻狗係邊個~
女司機話想睇吓隻狗嘅頸圈上面塊牌,希望有主人資料~
不過女司機冇辦法埋到隻狗身邊~
佢走近隻狗,隻狗開始驚,一邊褪後一邊吠~
女司機不停講:「I don't know what to do」

行經嘅車,都因為該位女司機嘅指示而停下,怕撞到隻驚慌中嘅狗~
由於附近係一條單線雙程嘅橋,只要有一邊唔暢順,交通就會陷入癱瘓~

最後,隻狗因為太多車同人而感到更驚慌,跑走了......
一隻毛色發光,有狗圈嘅狗,唔需要 Sherlock Holmes 都知,佢唔係流浪狗,只希望佢唔係剛被人遺棄......

Falls of Feugh 比我想像中大同洶湧,絕對係有啲意外,只可惜唔見三文魚嘅蹤影~



The best time to see salmon is between July and October.
我哋季節就嚟啱咗嘞,爭啲運仔~

由於今朝去 Dunnottar Castle 用多咗時間,跟住落嚟嘅地方,唔夠時間去晒,我就俾佢哋揀~
1. Loch Kinord
2. Dess Waterfall + Newburgh Seal Beach 睇 Seal

問心講,選擇 2 呢,好唔順路,不過阿朱一場嚟到,我覺得睇啲佢想睇嘅嘢比較重要~
所以就俾咗個選擇佢,睇吓佢想去邊~

阿朱話真係冇所謂,我哋話事~
咁我就做決定啦,我覺得今日咁好天,去遊湖比較合適,就決定去 Loch Kinord~


下一站「Loch Kinord」
行一條兩小時內可以環湖嘅步道~

跟最低下 Loch Kinord Trial 就啱~

見到有啲好靚嘅菇,直徑足有 6-7 吋!
隻菇咁靚,唔知會唔會好毒呢?

唔知點解,行極都係森林景,係咪有嘢搞錯咗?







啲團友仲質疑,咁行法,真係兩小時內可以環湖?
我手機有兩個 map 可以用,兩個 map 都顯示我哋係啱,只係真係要行一段路先會見到湖水~

行咗 25 分鐘,終於見到個湖~


見到湖水呢一幕,我知道大家心入面都有啲想法......
咁難先見到個湖,但個景真的不怎麼樣~
我知道,繼續行落去係冇意思,我哋唔係為行而行,係為睇景而行~
於是,我提議,一係掉頭走,去 Dess Waterfall,但我唔 100% 肯定去唔去到 Dess Waterfall 的......
一係硬著頭皮完成環湖~
最後,大家共同決定,掉頭走,去 Dess Waterfall~


下一站「Dess Waterfall」

點解我話唔 100% 去到呢~
因為,去呢個瀑布,一般搵到嘅資料都係三小時嘅健行路線~
為呢個瀑布,行三個鐘,完全唔值得......
但我喺 google map 發現瀑布嘅上方,好似有條小路,我都係估可以靠呢條小路去到個瀑布~
部車仲可以停喺呢個小路口~

我哋沿住小路行落去,好快就兜咗個圈返上部車度......
呢條小路,只係落咗大半層樓嘅高度就冇得再落~
我再次行落去,嘗試睇清楚啲~
落到去,我明明聽到好大水聲,我深信瀑布就喺附近,但係點落去呢?
屎塔無意中發現遠處有條橋,但真係唔知點先去到條橋~
小路固然冇路行到過去,上面大路係車路,冇行人路亦冇路肩,真係只有兩條行車線,絕對唔可以個人就咁行過去~
我有諗過揸車過去睇吓,但係如果過到去搵唔到路又或者冇位泊車嘅,就真係搵嚟搞~
我唔係好甘心,再落一次小路,再仔細啲睇吓~
今次終於有啲眉目!
我一直都睇唔到有條路,係因為另外條路太斜太直,唔細心啲睇,根本下意識覺得係懸崖,而非道路~
其實佢都真係唔係一條道路,不過總之,有新發現,就落去睇吓~
我叫佢哋唔好落嚟住,等我去探吓路先,一來條路未必啱,二來條路都真係幾難行~
落到去,真係去到瀑布度,我 send 咗張相俾屎塔,再叫佢打俾我,如果佢決定落嚟就話我知,我上嚟扶佢~
我知佢實會落嚟,條路亦未難行到要勸退佢,小心啲其實可以的~
至於阿朱就真係唔好喇,佢著住對 Birkenstock,真係唔得,好易出事~
轉個頭,我見屎塔落緊嚟,我趕緊上去扶佢,最後都平安落到嚟~

要跨過呢度,先有個好啲嘅角度去欣賞個瀑布~



阿朱等得唔耐煩,又走咗落嚟,仲要冇人扶......
欣賞夠,大家就半扶半爬咁返上去~

之後就開車返屋企,由屎塔煮晚餐,仲有個湯~
好味道!

食完飯,食埋生果,沖埋涼就大家早抖~

沒有留言:

發佈留言