2021年9月16日星期四

2021.09.02 Edinburgh (United Kingdom Day 03)

今日行程:
National Museum of Scotland → City Restaurant (Lunch) → Rosslyn Chapel → Ikea → McDonald (Dinner) → Calton Hill



今日同噚日一樣,唔需要跟預定好嘅時間出門口,最後都同噚日一樣,個個都準時~

今日第一站「National Museum of Scotland」
個名咁勁,仲要免費,一定要去睇吓~

我哋見到呢啲,都好好奇,究竟係咩嚟,時而圓柱,時而長方~

見到呢部車,佢兩個話要跟住佢,睇吓佢去邊......

之後上網查吓,原來係收起佢,等冬天嘅時候用嚟餵動物嘅~

行到中途,阿朱話肚餓,途經休息站,就走咗入去食啲嘢~

到咗 Edinburgh,泊好車就行去 National Museum of Scotland~


National Museum of Scotland 可以話咩都有啲,科技呀民族呀大自然呀生物呀衣飾呀歷史呀地理呀,真係包羅萬有,就係冇乜主題~
睇就真係好多嘢睇,但我又唔覺得好好睇~
行呢個展館,好難確定有冇地方睇漏,呢度轉吓嗰度轉吓咁~
唔算係一個好嘅體驗,不過 National Museum of Scotland 喎,點都要入一次嘅~








反而有一個唔起眼嘅地方,我比較感興趣,係全館入面我比較感興趣嘅地方~
而呢個地方,係比較容易忽略冇行到過嚟嘅~
呢個地方就係自成一角嘅「Typewriter Revolution」
呢個係有限期嘅展覽,有啲運仔可以睇得到~




由展館外望,Edinburgh 最吸引我嘅地方,就係保存得咁好嘅歷史建築~

我哋三個一開就始分開自己行,約好咗 1300 再聯絡~
到咗 1300,我就啱啱好睇完,落咗大堂邊休息邊等佢哋~
屎塔通知要 1315 先得~

離開展館時,喺街見到部車咁樣......
明顯泊咗喺度先俾人撞,唔知係咪 hit & run 呢?


下一站「City Restaurant (Lunch)」
由 National Museum of Scotland 行去攞車會經過,係我預先安排好會去嘅餐廳~

去到門口,睇吓啲嘢啱唔啱食,到決定好想推門進入時,有一對男女又想推門,我哋讓咗佢哋先~
跟住我口多多,會唔會因為讓咗佢哋就冇位呢?
如果樣樣嘢都可以開口中,你話幾好呢?
世事就係咁,好嘅唔靈醜嘅靈,佢哋有位,我哋冇位......
等咗幾分鐘,非常幸運地,有個大窗口位坐,對住大街,正!
世事就係咁,塞翁失馬,焉知非福~

Battered Haddock
Served with our homemade chips and mushy peas
我之前同佢哋講我未食過英式 fish & chips,所以今次一定會叫~
好失望,塊魚柳冇味嘅......

Penne Carbonara
Made in a cream sauce with smoked pancetta & mushrooms
香港幾十蚊嘅 Carbonara 都香過佢好食過佢~

Caesar Salad
Grilled chicken, grana padano with Caesar salad dressing and toasted garlic bread
Salad 就正常都唔會中招,不過佢啲雞就鞋到不得了,又唔好食~

White Pudding
之前試過 Black Pudding,見到呢度有 White Pudding,就叫嚟試吓~
冇乜特別,主要都係藜麥嗰類嘢~

見到 Dr. Pepper 唔知咩嚟,口痕叫咗杯嚟試吓,點知係藥味,屎塔話佢飲到,飲晒~
(圖中間黑色嗰杯)

雖然都唔係話有期望咁嚟,但真係估唔到咁差~

行到去停車場,去部機度俾錢,見到只收現金,有啲意外~


下一站「Rosslyn Chapel」
電影「達文西密碼」曾經在此取景~
呢間教堂,每日有指定時段開放參觀,其中兩個時段會有人講解十分鐘,我預約咗嘅時段,就係其中之一~
我同屎塔,一般都唔貪呢啲講解,鍾意自己周圍行周圍睇,不過唔知阿朱會唔會鍾意,所以就刻意安排有講解嘅時段~

進入教堂前,係售票處同商店~

一間比較細嘅歌德式教堂,同我睇過嘅教堂,感覺好唔同,好特別~








室內好靚~

(室內禁止攝影,以上相片來自官方網頁)

不過,入場費要成 £9.5 一個人,我覺得有點貴,個教堂好細,雖則好靚,但其實又唔算多嘢睇~

至於講解部份,官網就話 10 分鐘嘅,不過現場就講咗大約 20 分鐘,主要都係講吓歷史~

睇完出返商店,有個露台,係供餐飲嘅地方,不過睇嚟已經閂咗~
入教堂前,阿朱話露台嗰邊好似好靚,陣間睇完教堂要過去行吓~
好嘞,而家睇完教堂,就過去行吓,個景係咁~


下一站「Ikea」
Ikea 就 Ikea,冇乜好講,由頭行到尾,大家都買到嘢~

真係要講嘅,呢套嘢,可能係 Scotland 內嘅 Ikea 先有?唔知 UK 其他 Ikea 有冇~


下一站「McDonald (Dinner)」
本來係去 KFC 嘅,一來好近 Ikea,二來網上有傳 UK 嘅 KFC 好難食,所以想介紹俾阿朱~ XDDD
我哋有喺 UK 食過 KFC,同香港真係完全兩回事,至少同一間 KFC,我哋唔會再去~
不過,去到呢間 KFC,只接受 drive thru,停咗堂食,就咁外賣都唔得,唯有走去第二度,最後去咗 McDonald~

屎塔打開個盒,吓咗一聲,少咗塊包皮!

原來......

McDonald 就......都係咁啦,冇乜特別~


下一站「Calton Hill」
一座好矮嘅山,上去睇夜景~

上面漆黑一片,手持手機影出嚟,算係咁~






我唔知道可以揸車上嚟,我係泊咗喺街行上嚟嘅......

差唔多時間,就車返阿朱去巴士站~
阿朱就係搭呢部 2245 開出嘅巴士返 London~

下次落 London 探你,下次......下次......

沒有留言:

發佈留言