2024年3月5日星期二

2024.01.28 山形県 (山形、米沢) (日本第八天)

今日行程:
【山形県】立石寺(山寺) → 蔵王山 → 樹氷高原駅(午餐)《住宿:小野川温泉 河鹿荘》



今日起身,第一時間查吓蔵王山嘅天氣,因為我只搵到一個網頁可睇到未來幾小時嘅蔵王山天氣~
同山寺一樣,成朝都係好天氣,直至大約 13:00 先轉為陰天~
雖然我知道山上天氣通常變幻莫測,但至少預告係咁,都起碼有啲希望~

旅館望出去都幾靚~

早餐就普通西日式,普普通通咁啦~

為咗趕及喺好天氣時拜訪山寺及蔵王樹冰,我哋 08:00 就出發~
沿途隨影~



去到山寺附近,好多停車場,唔諗咁多,就泊本身記低咗嗰個,反正全部都係 500 円~
泊好車見附近冇人,唔知點俾錢就周圍望吓~
都係冇人,可能太早,咁返嚟再算~

就喺我返車著褸時,有個男人自對面商店行過嚟,俾咗張地圖我,教晒點行,又話泊車 500 円~
我拎緊錢俾佢時,佢話「after」、「shopping」,我感覺佢個意思係返嚟先俾,入嚟舖頭俾,順便買嘢~
咁好啦,就返嚟先俾,買唔買嘢就......

研究完佢張地圖,行上山寺原來唔係過橋後直上,係過橋後向右行到過埋日枝神社先轉左上,咁樣就最順路又唔會錯過根本中堂同日枝神社~
沿途隨影~









如果由日枝神社上,就會錯過根本中堂~

第三個路口轉左上,就係根本中堂~

就喺呢段路,我見到幾個停車場都係 300 円,竟然越近越平,真係離奇!
雖然心有不甘,不過其實都係蝕咗 200 円啫~
同埋泊得太近,就睇唔到上面啲相嘅風景~

根本中堂




日枝神社







日枝神社對開,正!

呢度就係山寺(立石寺)嘅入口,開始收費嘅區域~

入口處有隻好有型嘅貓~

時間尚早,得幾個人行緊上山~
之前有人話上山寺一定要用冰爪,不過以今日嘅情況,似乎唔太需要~

對山寺嘅印象,最主要都係五大堂外望嘅水墨畫風景,原來行上山寺呢段路,本身都相當不錯~















終於嚟到傳說中,山寺五大堂嘅漂亮水墨畫風景~
不過今日太好天,個太陽對到正一正,打咗啲折扣~


回程經一經奥の院就落山~
















落山呢,係有啲跣,因為已經有好多人踏去冰上面嘅雪,底層嘅冰露晒出嚟~
不過地面並唔係 100% 被冰覆蓋,只要小心啲其實還好~

返到去部車度,就走入商店俾 500 円泊車費,之後就行吓商店睇吓有冇咩想買~
結果都買到嘢,俾完錢之後,老闆娘俾返 500 円我~
咁我知喇,即係購物滿 500 円就免費泊車~
本來係蝕 200 円,而家係賺 500 円,因蠢得福~

完成咗山寺行程,嗱嗱聲衝去藏王山~
沿途隨影~











去到停車場,外面有個滿字,即係今日好多人上山~
今日係星期日加咁好天,多人上山自是必然~
之前聽網上嘅人講,有啲排咗個半至三個鐘不等,最誇張嗰個排咗四個鐘~
如果我哋要排四個鐘,排得嚟都尾班車了......
不過唔理咁多,一場嚟到,當然係排咗先~
停車場雖然滿咗,但仍然有人招手叫我埋去~
收咗停車費就指示我泊邊個位~
我泊緊嘅位,唔係本身劃好嘅停車格,不過車太多,都只好咁做~

泊好車就走去排隊~
現場有多部旅遊巴,隊中亦有唔少日本老人家,應該都係跟團嚟吧~

條龍嚟講,又唔算真係好長,我諗應該唔駛四個鐘,我諗......兩個鐘卦~
排咗 30 分鐘,去到見到個牌寫住由此起要排 90 分鐘,咁即係前後我哋要排兩個鐘~
不過我覺得奇怪,而家我哋嘅位置,距入口唔係好遠,真係要排 90 分鐘?可能入面打晒蛇餅~

排排吓被工作人員要求排成四人一行,後面排嗰兩個人就行上前排我哋隔籬~
之後排到入口,只能容兩人一行,本身上咗前嗰兩個人就讓我哋行先~
喺日本排隊,真係好放心,唔會驚俾人打尖~

排到去售票處,有自助售票機,亦有人手售票,但就完全冇人走去買飛,呢刻我真係好疑惑,咩事?
咁我相信因為我哋前前後後都係跟團嚟嘅人,佢哋唔需要自己買飛,所以呢刻售票處係一個人都冇(工作人員除外)~
咁我就走去自助售票機買飛~

喺日本排隊,真係好放心,唔會驚俾人打尖~
Well......世事無絕對......
我哋由二人一行,再次被要求以四人排成一行~
排排吓,因為係行樓梯上一層樓嘅關係,會有 180 度轉嘅樓梯轉角位,喺呢啲位,條隊就好難好整齊~
喺呢個時候,我睇到兩種情況~
一個情況係,先前讓我哋行先嗰兩個人,無論情況點樣佢都唔想行喺我哋前面~
一個情況係,有個排我哋後面嘅阿姨比較進取,不停想鑽前啲~
轉彎位空間大,如果佢有心鑽上前,係一件好容易嘅事~
四圍都係阿姨阿叔或以上嘅老人家,就當讓吓佢~
期間,呢位阿姨,不時轉身招手,叫另一個人上嚟,不過佢個朋友就係唔上,相信佢知道唔應該咁做吧~
去到收飛位,原來呢位阿姨手上冇飛,佢只好行返去佢朋友度攞飛同排隊,所以結果都係打尖不成~

由一開始排隊到收飛位,共排咗 90 分鐘,比預期快咗 30 分鐘~

藏王山頂,要搭兩段纜車~
第一段係大型纜車,得幾個座位,多數人都係企~
第二段係小型纜車,全部坐位,唔可以企~
喺我哋行入部小型纜車時,之前打尖嗰位阿姨,一個箭步走在我同屎塔之間~
屎塔行緊去窗邊位,打尖嗰個女人快速衝向屎塔~
我估佢想快過屎塔進佔窗邊位,但其實除非佢推開屎塔,否則係冇咁嘅空間俾佢喺呢個情況打尖~
當佢知道唔會成功後,即係高速掉頭,差點整個撞上我,之後快速咁繞過我離開~
我冇理佢走咗去邊,我只係覺得成個過程好有趣,我會形容佢整個動作就像被貓追嘅老鼠咁亂竄~

沿途隨影~





山頂天氣唔多好,有啲風,能見度低~
但總算見到樹冰,因為我知道能見度係可以低到乜都睇唔到~










唔知而家山頂幾多度,據先前睇嘅天氣報告就係 -9℃~
(後記:上面係有地方顯示度數,不過當時冇睇到~)
-9℃ 加上有風,體感一定更低~
身體係夠暖嘅,但我隻手就真係冇晒感覺,要返入室內暖吓先~

入到室內,見到有熱嘢食,我哋又未食午餐,就喺度食~

行埋去睇吓有咩食,不過超過一半嘅嘢已經售罄,唔可以再諗,排咗隊先算~
主餐只剩咖哩~
特製ビーフカレー (Beef curry and rice)
一貫日式咖哩味道,唔錯,係啲牛肉太多肥膏~
フランクフルト (Frankfurter sausage)
腸幾好食~
肉まん (Meat bun)
肉包就普通,冇乜味~

食緊嘢嘅時候,太陽出來了!
不過所有靠窗嘅位都有人坐緊,所以就影唔到相~
而坐咗喺最靚位置嘅,係一對講廣東話嘅男女,我相信佢哋係香港人嚟,個女嘅影完相就行開咗,我就問個男嘅我可唔可以行埋窗邊影吓相,個男嘅話可以~
不過此時太陽已經再次被雲遮蓋~


食完嘢,見天色好過最初上嚟嗰時,又走出去行吓~












上頂樓係由呢個出口出嚟,我感覺佢本身個建築唔係咁,只係因風向加結冰而成而家呢個形狀~


用部手機影全景相,部手機凍咗傻咗~


時間差唔多,亦都睇夠就返落山~
沿途隨影~











今日兩大行程可謂完美完成~
而家就直接去旅館,今晚住嘅係溫泉旅館,所以安排咗早少少到~
沿途隨影~







到咗溫泉旅館,即刻有人出嚟幫我哋拎行李~
入到去就詳細講解成個溫泉旅館嘅大大小小事情~
貸切風呂係要預約嘅,但只可以預約一次~
咁我哋揀咗夜晚,但係夜晚要去到 22:00 先有位,時段係 22:00 至 22:40~

今晚嘅晚餐,我哋點咗米沢牛~
米沢牛有兩食,佢有問我哋想食邊樣先,不過我哋就冇乜所謂,是旦答咗樣~
首先嚟嘅係壽喜燒,切到好薄片,牛味唔係好重,但整體係幾好味~

之後嚟嘅係燒牛扒~
量唔多,就只有三塊~
不過佢唔多都好,因為我實在唔識欣賞,脂肪多過肉,成口都係油,要喺口入面刻意搵啲肉嚟咬吓~
由於油脂嘅味道太重,牛肉本身好唔好食,我就食唔出嘞~

其他嘅都係冇乜特別~


差唔多夠鐘就落去浸溫泉~
個貸切溫泉係室內嘅,雖有落地大玻璃,但就冇乜景~

沒有留言:

發佈留言