2024年3月2日星期六

2024.01.27 山形県 (最上、尾花沢、天童) (日本第七天)

今日行程:
【山形県】最上川(遊船) → 芭蕉庵(午餐) → 銀山溫泉 → 布丁 酒茶房クリエ(下午茶) → スシロー(晚餐)《住宿:コンフォートホテル天童》



一早起身,又去浸貸切溫泉~

噚晚我只係見過一個男住客,屎塔話見到一男一女,我哋就諗,咁少人,大浴場可能冇人,不如過去浸吓~
去到大浴池,原來係男女混浴~
(以下原圖來自官網,再以線上 AI 放大工具放大~)

早餐係傳統日式早餐,味道普通~

食完早餐就結賬離開~
行到去部車度先知有人已經幫手清咗雪,開車就走得~

開車時,一男一女喺旅館門口揮手道別,直至我哋出咗大路,仍然在揮手中~
好耐之前都經歷過,好傳統嘅日式溫泉旅館招待,實實在在感受到咩叫賓至如歸~

而家開車去最上川(遊船)~
最上川嘅冬景,被稱為東北必去之一,確實有啲期待~

沿途隨影~










到咗最上川,由於我事前有預約,只要講自己個名,對方就即刻搵到我資料~
對方突然問我有冇揸車,心入面覺得奇怪,點解佢會咁問?但我都冇諗太多,就答佢有~
跟住佢俾咗搭巴士嘅資料我,我先醒起,最上川遊船,一般係單程,雖然可以跟船返轉頭,但就要預先話佢知,等佢安排,否則一般都係落船就散,或者有需要返轉頭嘅,可以搭巴士,就好似我哋咁,有揸車嘅,當然要返轉頭攞車~
功課做完太耐,唔記得晒~

行完商店冇咩做就行去搭船~

沿住樓梯行去隻船度,見到呢啲標示~
原來幾年前啲水位去到咁高,勁誇張!

去到隻船度先醒起,好似有人話坐右邊啲景好啲,不過其實都冇得揀~
船尾已經有一對男女,船扶叫我哋坐該對男女嘅對面,好自然係因為要保持平衡~
不過又好彩喎,我哋呢邊就係右邊~

船係暖房船,冬天獨有嘅~

陸陸續續有人上船, 最後好似都係得返一兩個位~
中間有對男女被迫分開坐,因為兩邊人數唔平均,而佢哋對面又有一個空位,所以佢哋就要分開坐~

船上有兩個工作人員,一個係船扶,一個係主持人~
好明顯,扶負責開船,主持人負責講嘢~

成程船,主持人不停講嘢,有時講幾個英文生字,有時又唱吓歌,見到瀑布又會話我哋知~
期間問到有幾多人係第一次嚟,多數人舉手~
佢再問冇舉手嗰啲,有人話兩次,有人話四次~
四次......佢真係好鍾意,可能春夏秋冬,所以今次冬天嚟係第四次~

至於被譽為東北必到嘅最上川冬景,真係有點過譽,全程景色千篇一律,坐右邊還好,坐左邊係真係差好多~
我而家知點解要有個主持人搞吓氣氛喇......
不過其實呢,主持人不停講嘢,為表尊重,其實係真要聽吓佢講咩,聽唔明都要有眼神接觸,唔可以完全無視佢,否則太唔禮貌~
但,真係好坦白咁講,上船真係唔係為咗聽佢講嘢,又想睇景(雖然冇乜好睇),又要同佢有眼神接觸扮有聽,呢個安排真係好咩?
好彩我哋坐最後,唔駛扮嘢扮得咁用力,試想想,坐得前又聽得明佢講咩嘅,睇佢好定睇景好?

雖然景就真係普通,但今日天氣唔錯,天色唔算太暗,有點飄雪,都好適合遊船河~
隻暖房船又幾特別,遊吓船河都幾唔錯嘅~






上岸後就有間商店,都係賣手信為主~
不過 15 分鐘後就有巴士,唔係好夠時間行~

上咗巴士,我發現如果早一個站落,會比較近我計劃好要去嘅巴食堂食午餐,於是我哋就早一個站落~
原先要行 10 分鐘,而家 1 分鐘都唔駛~

入到去,冇店員喺舖面,咁就自己搵位坐低睇 menu~
我諗我哋坐低咗都有 10 分鐘,完全冇店員出現過,但至少我聽到廚房係有聲嘅~
入嚟嗰時,其中兩張檯坐咗共有三個人,全部檯面冇食物,唔知佢哋叫咗嘢食未......
期間有位女士自外進入,行入少少講咗句すみません,咁啱舖頭電話又響,入面有個男人走出嚟聽電話同同個女士講咗兩句,個女士就準備錢,男士講完電話就 走返入去~
如是者又等咗 5 分鐘,我決定唔等~
等到佢出嚟落單,都唔知等幾耐先有得食~
就此離開~

我知道最上川碼頭有嘢食,就去返嗰度食嘢,行過去要大約 10 分鐘~
越行越大雪,行到返碼頭,個袋已經濕晒~

芭蕉庵

傳說呢度嘅烤魚好食,但睇 menu 唔覺有~
經過 google 翻譯,只得一項係魚,就叫佢,雖然我覺得佢唔係我想食嘅烤魚,但係魚都 OK~

鮎魚そば
條魚係天婦羅,唔係烤魚,同埋認真麻麻地~

天ぷらそば
個天婦羅就幾好食,炸得好好,可能因為同條魚有比較,呢個天婦羅直情係有少少驚喜~
蝦同菇最好食~

食完嘢就去銀山溫泉~
聽說冬季嘅銀山溫泉,唔可以揸車入去,只可以搭穿梭巴士~
其實我都唔知係非住客唔可以揸車入去,定係純粹路況差時唔可以揸車入去~
唔同情況都有人講,都唔知信邊個好~
所以我決定唔好煩喇,就用一個一定唔會錯嘅方法,搭穿梭巴士~

要搭穿梭巴士,可以將車泊喺大正ろまん館,再撳鐘仔召喚巴士~
第一次咁樣撳鐘仔召喚巴士,好新鮮~

巴士到了,有個女人(佢實在太無禮貌,唔配我將佢稱呼為女士)自車外同司機講嘢,我當時唔知呢個女人係咩人,喺車外講咗最少都有三分鐘,跟住走上車又講咗兩三分鐘,跟手仲買咗一疊車飛~
跟住佢落車企喺車門,向遠處招手及大聲呼叫(此時佢講嘅係國語,我覺得係國語,唔係普通話),跟住成村人陸續走過嚟上車,直至上滿了整部巴士......
車下面等上車嘅人,全部人都充滿問號......
但巴士司機俾佢上,又必定有佢嘅理由~
最後,巴士司機叫我哋兩個上埋(我哋排最前),之後就閂門~

屎塔問嗰個女人,點解佢哋可以上車先,個女人話佢預約咗~
佢不停重複,佢預約咗,呢度係日本,如果冇預約,司機唔會俾佢哋上車~

我自己成日都提醒自己,做人要客觀啲,但有時我都好討厭自己做人有時太客觀,今次我就嚟主觀一吓~
個女人喺車外同司機講咗成超過三分鐘,如果係預約咗駛講咁耐?
之後上咗車講咗超過兩分鐘,如果係預約咗駛講咁多嘢?
個司機嘅神情,十足十做遊客服務做到厭世咁,佢唔在乎呢啲嘢我係一啲都唔驚訝,就算係日本都一樣可能發生呢啲事~

到咗站,我哋落咗車,睇緊呢度係咪終點站,個女人走埋嚟叫我企開啲,話我阻住其他人落車~
佢真係超級冇禮貌,我並唔覺得我哋有阻住人落車,但我都冇理呢樣嘢,我有啲火遮眼,一開口就提返佢叫其他人上車呢件事~
我話你應該讓他們先排隊,你想想如果你是下面上不到車的人,你會怎樣想?
我不得不承認,我講嘅呢句嘢邏輯上未必站得住腳,如果預約咗都要排隊,咁預約嚟做乜?
個女人只係重複我預約咗我預約咗~
佢個格好有潑婦嘅潛質,所以我哋都冇同佢嘈落去~

事後我上網睇返,係冇得預約嘅~
咁當然,我唔排除佢有辦法預約啦,呢樣我證實唔到~

銀山溫泉真係超多人,明明呢幾日去嘅地方都算少人,我以為呢段時間東北少遊客,但睇返銀山溫泉呢度,真係人頭湧湧~
要避開人潮,其中一個方法係喺度住一晚,不過要 book 一晚房相當唔容易,據網上面啲人講,有啲係半年前開放預訂,有啲係三個月前,但全部都係一放出嚟就會被秒訂,邊間旅館都一樣~

現場人太多,興緻大減,旅遊品質相當差~
我當然知道,我嘅存在亦都影響緊他人嘅旅遊品質,事實就係咁,都冇辦法~

銀山溫泉本身氣氛相當好,古色古鄉,好似穿越咗時空,返返去古時咁~
今日天氣又幾好,唔係藍天白雲嗰隻好,係陰天得嚟但夠光,仲有啲飄雪~









由於我想睇銀山溫泉嘅日景同夜景,所以安排好睇完日景就去食啲嘢,攝吓時間等夜景~
我安排咗嚟布丁 酒茶房クリエ,原來係長龍店嚟,由啱啱嚟到嗰陣見到條龍,到我哋遊覽完,條龍都係咁長~
不過我哋而家有時間,花時間排吓隊都冇乜所謂~

喺排隊嘅時候見到呢舊冰,驟眼睇以為係隻結咗冰嘅白鴿......
究竟係咩情況先可以形成到呢舊咁奇特嘅冰呢?

排咗大半個鐘,終於輪到我哋入座,好好彩,被安排到上二樓窗邊,對住能登屋~

呢度限定一人要叫一杯食料一份甜品~
我點嘅~
焼きココア
最高人氣嘅朱古力~
賣相係靚嘅,噱頭嘢,都係一杯唔錯嘅朱古力~

パウンドケーキ(安納芋と黑胡麻)
Pound Cake,淡淡嘅甜味帶點香氣,唔錯~

屎塔點嘅~
クリームソーダ
雲尼拿味雪糕加蘇打水
唔記得問佢覺得點~

プリン
布甸,呢個好食,好食過晒喺便利店食過嘅~
(咁我都知冇得比嘅......)

食完嘢,天色已暗,係時候又去行吓~
黃昏時份嘅銀山溫泉,又有另一番味道~







入黑時份嘅人潮,一啲都冇比下午少~
我哋都冇諗住留到天色黑齊,一來怕搭唔到車,咁多人喺度,尾班車前可能載唔晒,雖然冇揸車嘅應該係搭第二條路線嘅巴士,但都係安全啲好~
二來人太多,都冇興緻留低~
三來冇腳架,越黑越影唔到相,冇意思~
越夜越大雪,仲喺現場嘅人應該好開心~

搭穿梭巴士返到大正ろまん館,喺車上面,我俾咗兩個選項屎塔,去 Big Boy 定スシロー(寿司郎)食晚餐~
Big Boy 係類似之前喺九州食過 Fulljoy 咁樣,西餐為主,好多選擇~
屎塔揀咗スシロー~

到咗スシロー,例牌喺門口影張相,但見到有兩部車啱啱入停車場,都係嗱嗱聲走入去先,唔駛排佢哋後面~
入到去冇人等位,諗住可以即時入座,原來係啱啱滿座,要等~
攞完飛等咗陣,已經有超過二十人等緊位,好彩當機立斷入咗嚟先~

當有廣播時,我哋聽唔明,但我覺得係我哋,望一望個店員,佢笑容滿面咁一支箭咁飛奔過嚟幫手~
我個人唔駛真係要咩服務,咁樣嘅工作態度,我已經可以俾 100 分~

食物方面,雖然只係集團式連鎖店,但我哋都覺得唔錯,滿足~


食完嘢就補影返門外相~

之後就開車去旅館~

瞓之前,要諗諗聽日行程~
聽日有兩個行程,山寺及藏王樹冰~

我嘅掙扎點係,兩個都要天氣好先有意義,我而家確定山寺聽朝係好天,但下午麻麻,而我自己都好想去山寺,亦都確定藏王聽朝好天,但下午麻麻,不過呢個只係藏王,而非藏王山~
可能我唔識搵,我搵唔到比較好嘅藏王山嘅天氣預報,只係搵到一個預測未來幾小時嘅藏王山天氣預報,想睇多啲係要俾錢,咁當然就免了~

講順路就一定係去山寺先,之後先藏王樹冰,但我哋已經錯過咗八甲田山樹冰同森吉山樹冰,如果再錯過埋藏王樹冰,今次為樹冰而成嘅行程,就冇樹冰行程~
冬季嘅東北,我覺得我未必會再嚟,咁即係我呢世都可能睇唔到樹冰了~
問題係要取捨,去山寺先,再去藏王就順路,但好天氣唔等人;去藏王先的話,我應該唔會返轉頭去山寺,唔想走咁遠返轉頭~
經過商量,決定去山寺先,而我更加決定早啲去山寺,早啲完成山寺行程,早啲去藏王,多啲時間碰運氣~

沒有留言:

發佈留言