2024年3月11日星期一

2024.01.30 千葉県 (柏、成田) (日本第十天)

今日行程:
【千葉県】Tokyo Hands 柏店 → トヨタレンタカー 成田空港(還車) → 成田空港(午餐)



今日下午就要搭飛機返香港,所以只剩朝早少少空閒時間~
嚟日本嗰晚只係行咗幾分鐘 Tokyo Hands,同冇行過冇分別,所以今日就補返 Tokyo Hands 嘅行程俾屎塔~

其實就冇邊一間真正方便,不過呢個景點,只許成功,不許失敗,就算點兜遠路都要去到~
我選擇咗 Tokyo Hands 柏店~

今日屎塔準備好出門嘅時間比預定仲要早,可見 Tokyo Hands 呢個行程有幾咁重要~
不過可能因為返工時間關係,交通非常繁忙~

呢個商場共有四個館,計埋停車場就五棟建築~
假設停車場係第一棟,Tokyo Hands 喺第四棟~
而棟與棟之間係有通道連接,不過通道就 10:30 先開,而家係 10:13~
咁當然唔等啦,只好落返地面出大街行過去~

屎塔大約行咗一個鐘,雖然我知佢行唔夠,不過如果佢再行就冇時間去食嘢~
俾錢時想搞免稅,不過今次搞免稅係要去專用櫃檯,好彩櫃檯喺行返去停車場嘅途中,唔駛兜路~
不過去到嘅時候,有兩個工作人員處理緊兩個客人嘅免稅,不過搞免稅應該唔駛好耐,就等吓~

喺等待嘅期間,見到有人拎張泊車飛嚟扱免費泊車,咁我當然唔執輸,搞免稅時俾埋對方搞~
搞完晒手續,對方除咗俾返張泊車飛我,仲俾咗張一時間延遲,咁應該係免一個鐘卦~
泊咗差唔多兩個鐘,出閘時係人手收飛,佢收完飛就話 OK,即係唔駛錢~
我刻意開車開慢啲,睇吓我有冇誤會佢,睇吓佢會唔會追返我俾錢~
但佢冇,即係真係唔需要俾錢,又會咁嘅~

睇返時間,還車前應該冇時間食飯,直去入油再還車~

還車時,工作人員打咗個電話,傾咗 5 分鐘有多,會係咩事呢?
佢傾完就俾張單我,正常嘢,係 TEP 唔包嘅高速公路費~
之後就搭穿梭去機場~

去到機場 check-in 完就去食嘢~
唔知係咩原因,冇咩想食,可能個人冇乜原因地冇乜胃口~
咁點都要揀樣嘅~
我揀嘅~
特上天ぷらうどん
喺冇胃口時食到好食嘅嘢,都可以覺得開心~
但喺冇胃口時食到唔好食嘅嘢,真係想掉咗佢算數~
呢兜嘢好唔掂,冇一樣好食,炸粉淋嘅,油膩感又重~


屎塔揀嘅~
和牛焼そば
成碟嘢油膩到不得了!
但牛肉本身又真係好食,雖然好油膩~


沒有留言:

發佈留言