2024年3月11日星期一

2024 日本 - 後記

今次去日本,感覺上同之前都幾唔同~
服務業嘅服務態度真係冇之前咁好咁日本,唔知係因為東北地區定因為時代真係唔同左~
喺便利店亦見多咗非日本人嘅店員~






完咗日本旅程,我哋唔係直飛英國,係返香港先,因為仲有啲事要處理~
期間我去 Citibank 入返啲日元入戶口,經歷咗一次非常唔好嘅體驗~

我哋未夠 09:00 就去到,後來先知 Citibank 係開 09:30 嘅,咁當然都唯有繼續等~
等到夠鐘開閘喇,兩個男嘅態度好好咁邀請我哋進入,埋到櫃檯係一位女士~
對方全程一臉不悅,對話如下:
我:早晨
(她沒有回應)
(我遞上 debit card 及日元現金)
我:想存入日元現金,到外幣戶口,唔該
她:張卡係咪你本人?
我:係
她:仲有冇其他?
我,冇喇唔該
她:入幾多?
我講咗個數俾佢聽~
處理完後就俾返張 debit card 及收據我~
(如果以現實描述,佢只係放回檯面,再挑剔啲咁講,張卡同收據近佢多過近我,佢亦冇講任何嘢,需唔需要簽名還是甚樣我不知道,今次係我第一次到櫃檯存入外幣)
之後佢就轉身同其他同事傾偈~
我當時唔知道係咪處理完畢可以離開,為表示禮貌,我等佢同同事談話完畢(過程約十秒鐘),轉身面向我,我先問一句:請問係咪 OK 喇?
她:呀
(我想是表示 yes 吧,這樣一聲「呀」,實在令我感到有點錯愕)
我:唔該晒

基於互相尊重,我自問已經態度友善,保持禮貌,但今次嘅服務體驗真係好差,我絕對唔係覺得顧客大晒或永遠是對的(無論大客或小小小顧客也算是顧客吧),為何要全程黑面?我已經好好禮貌,可惜我連一絲尊重都感受不到~





因為一啲意外(唔係因為執錯篋,係因為一啲好事發生咗,導致唔係咁好嘅後果),我件褸意外地拎咗去寄艙~
喺 Amsterdam 等轉機嗰兩個幾鐘,凍到瀕臨死亡......
今次旅程,搭過 CX 同 KLM,兩者飛機餐真係爭幾條街~
我係亞洲人,點都係亞洲嘢合胃口啲,但 KLM 提供嘅西餐係完勝 CX 提供嘅中餐~

沒有留言:

發佈留言