2024年3月10日星期日

2024.01.29 福島県 (猪苗代町、會津若松、下鄉町)、栃木県 (宇都宮) (日本第九天)

今日行程:
【福島県】豬苗代湖(長浜) → 会津さざえ堂 → Denny's(午餐) → 塔のへつり → 【栃木県】宇都宮みんみん(晚餐)《住宿:宇都宮東武ホテルグランデ》



早餐都係嗰啲,其實唔係好合胃口,不過通常日式早餐都係咁~

噚日有人嚟到車邊接待,都冇影到間旅館,今朝補返~

離開旅館結賬後,我哋對鞋已經攞放喺著鞋位嘅最中間位置,好有心~
不過就冇幫部車除雪~
我就唔係話要求要有咁嘅服務,我真心唔需要,呢啲嘢自己做得喇,唔駛麻煩人,只係難免會比較啫~

而家出發去豬苗代湖嘅長浜,據講有無數候鳥棲息~
沿途隨影~





嚟到豬苗代湖 - 長浜,喺停車場已經有一堆~

行落個灘度仲多~
不過呢,我見人哋啲相有好多天鵝,但我哋只係見到幾隻,其他嗰啲係......雁?













佢哋啲腳印好搞嘢~

禁止狗狗進入,咁又係呀,如果俾狗入,場面應該好混亂~

睇夠就離開,而家去会津さざえ堂~
呢個堂嘅設計好特別,螺旋形嘅~
上落位唔會有交曡,沿路上向前行就會沿路落~







可惜建築物上冇積雪,否則螺旋形嘅輪廓就會更明顯~

会津さざえ堂對開環境都唔錯~




再向上行就係白虎隊嘅墓地~
不過我哋上嚟只為企高望遠,風景唔錯~

本來定好咗去令来軒食堂食会津豬扒,不過去到嘅時候冇開~
呢次旅程都預到幾多摸門釘情況......

其實我仲有個後備餐廳,不過要查吓佢個營業時間~
佢冇官網,上 google map 睇,顯示永久停業......

再 search,提供会津豬扒嘅,一係好唔順路,一係星期一定休,好多都星期一定休~
唔理喇,向住下個景點行住先,沿途再睇,放棄食会津豬扒~

行過見到 Denny's,唔知咩嚟,門面靚靚地咁,不過由於喺對面線,所以都係停埋一邊,上網睇吓咩嚟嘅先~
原來佢係好似我哋之前喺九州食過間 Joyfull 咁,好多選擇嘅西日式餐廳~
咁掂啦,費事再諗,又有停車場,方便,就佢啦~


カットステーキ
Sliced Steak with sauce
海老フライ
Fried Shrimp
咁嘅價錢,當然唔係高級和牛,但有時有啲咬口嘅牛肉,都唔錯,幾有肉味~
炸蝦就冇乜特別~

た~っぷりたらこのスパゲッティ
Cod Roe Spaghetti
ベーコンとブロッコリー~チキンブイヨンがけ
Bacon & Broccoli topped with Chicken Bouillon
個明太子意粉相當唔錯,唔會過鹹~
牛油係用北海道產,唔知係咪因為咁,個意粉係好好食~
煙肉西蘭花係想像到嘅味道,都唔錯~

食物質素絕對比預期好~
睇 menu 時見到佢啲甜品都吸引,食完正餐再一人叫一個甜品~

DEVIL'S ブラウニーサンデー
Devil's Brownie Sundae
我體重咁多年嚟都冇乜點變過,但今次去完日本之後,重咗差唔多十磅!
我認定咗係呢杯嘢搞成我咁!呢杯嘢真係勁邪惡!又勁好味,痴Q線咁好味!
食到中途,樣樣嘢都溶咁啲仲好味!係痴Q線咁好味!

キャラメルミルクプリンミニパルフェ
Caramel Milk Pudding Mini Parfait
焦糖我就一般,不過屎塔話幾好食~

食完呢餐超滿足,當然主要係個邪惡嘅甜品啦~
食飽飽就開車去塔のへつり~

去到停車場,發現成個停車場都係雪,唯有四圍搵吓有冇咩地方可以停吓~
不遠處有一個位,好彩~
行到去塔のへつり,原來冬天唔開放,唔怪得停車場冇人除雪~
咁就落唔到下面條橋了~
左邊有間商店,一場嚟到,就過去行吓~
不過如果塔のへつり冬天唔開放,佢真係有生意?

行到去舖頭,得一個店員,相信係老闆吧,佢不停用手勢好誠懇咁邀請我哋行去露台~
原來佢係叫我哋出去睇景~
落唔到條橋,可以去佢個露台度睇景都唔錯呀!




喺露台時,我哋商量好點都買啲嘢~
不過行過晒都真係冇嘢買得落手~
佢主要賣啲乜乾物乾咁,即係類似芒果乾嗰啲~
我自己由細到大,屋企買親我都唔食,真係唔多鍾意食~

行咗個圈,原來老闆早已準備好嘢俾我哋試食,其實試食完都係唔多啱~
但人哋咁好主動叫我哋出去佢個露台睇風景,唔啱都要買啦~
最後買咗一包,我哋都相信我哋未必會食~
買完就離開~

由於聽日要喺成田機場離開,我揀咗個中間點今晚落腳,宇都宮~
沿途隨影~






做功課時,睇吓喺宇都宮食咩,全部都係餃子,咁就入鄉隨俗,晚餐食餃子~
不過餃子就係餃子,唔覺得會好食到飛天,所以都不抱咩期望~

喺眾多餃子店入面,隨便揀咗間方便嘅,近旅館嘅就算,呢間都有人氣嘅~
宇都宮みんみん

嚟到時有兩個人排緊隊,門外有 menu,好簡單嘅 menu,純純的吃餃子~

我哋叫嘅都係一樣~
焼餃子(1人前)+水餃子(1人前)+ライス
一如期望,係好食嘅,但,都係咁啦~

食完嘢就步行返旅館~

沒有留言:

發佈留言