2024年2月26日星期一

2024.01.26 秋田県 (仙北、北秋田)、宮城県 (大崎) (日本第六天)

今日行程:
【秋田県】秋田內陸線  角館⇆鷹巣  一日遊《住宿:とどろき旅館》



噚日約咗今朝 07:00 食早餐,06:55 落到去,食嘢嘅地方門未開,入面亦冇燈光~
06:57 有多一對男女落到嚟,大家都係裝吓裝吓,覺得疑惑~
07:00 準時著燈開門,一直有人喺入面做緊嘢?但我又睇唔到有人喺入面行喎,奇怪~
同埋點解唔開燈做嘢嘅?會唔會係禮貌嚟?我真係唔識~

男店員出嚟同嗰對男女講咗句すみません,跟主係我聽唔明嘅日文,之後男嘅向浴場方向行,女嘅就行返上一樓~
隔咗一陣就過嚟同我哋講可以入去~
我哋坐低無耐,嗰對男女就一齊入嚟食嘢~
超好奇,究竟男店員同佢哋講咗啲咩呢?

早餐唔算好豐富,但都幾唔錯,有飯到肚實夠飽~
隻蛋煎得幾靚,覺得係用心煎嘅~


食完早餐就返上去沖涼浸多次溫泉~
今次一定係揀木の湯,喺條溪隔籬,朝早有光可以一邊睇景,一邊浸溫泉~

浸完返上房,先發現原來有個露台,不過積雪太多,當然就冇出到去~

離開前,走去清吓部車啲雪先~
車頂積雪太厚,比想像中要花更多時間去清理~



離開結賬時,旅館 wifi 有問題,導致卡機不能運作~
店員嘗試解決,但我估佢未必可以自己搞到,所以最後就俾現金~

今日只有一樣嘢做,就係乘搭秋田內陸線,由角館至鷹巣,再由鷹巣搭返到角館~
由於有部車跟身關係,冇得只係搭一程,一定要搭返轉頭攞車,如果景靚嘅,都值得嘅~

鐵路班次關係,要入黑前搭來回程,係冇時間食午餐,所以就要喺便利店買啲雜糧作午餐~

沿途隨影~


去到角館駅前,見到個停車場只係可以俾泊 30 分鐘,唯有根據指示去搵個長泊停車場~
不過都兜咗兩個圈先搵到~
(後記:我哋以為搵到,其實係錯,我哋泊咗個錯嘅停車場,好彩冇事發生~)
(再後記:原來我一早已經知道駅前停車場只可泊 30 分鐘,我亦一早已經搵好長泊停車場喺邊,但當時係一啲印象都冇,事後睇返啲功課先醒起......)

由於搵停車場用咗啲時間,而家可以話有啲趕,於是我哋兵分兩路~
屎塔去便利店買雜糧,我去售票處買兩張一日票~

去到售票處,本來冇人,就咁啱有個人行先我一步到售票處~
好衰唔衰,搞成五分鐘先輪到我,買張飛唔知點解要講咁多嘢同搞咁耐,咁我當然知總有原因嘅,佢哋又唔似係閒聊吹水~
到我喇,同對方講想買秋田內陸線一日票,原來我去錯咗地方,我而家呢度係 JR 駅,秋田內陸線駅喺另一邊,嘥咗五分鐘......

去到秋田內陸線駅,同對方講想買秋田內陸線一日票,佢問我去邊,我指俾佢睇去鷹巣~
唔知點解佢要知我去邊呢,可能驚我買錯飛?

秋田內陸線列車~

遲上車冇乜好位剩,最後坐咗個最差嘅位~
向橫坐,望前望後都冇窗,望左係司機背脊,望右係車卡尾~
基本上唔起身搵位望吓景係乜景都睇唔到,莫講話影相~
可能真係冇乜嘢睇到,屎塔上車無耐已經瞓著咗……

車頭向前有三隻窗,左邊係司機位,右邊窗比中間窗大~
有個阿叔一上車就佔據車頭向前嘅右邊窗,佢右邊係車側上落門,門上同樣有窗~
阿叔長時間佔據最有利位置,不停向前向右影相~
儘管有啲靚景位後面有人排隊影相(只剩中間窗可影到相,啲人係排中間窗),都冇動搖到佢霸佔向前嘅右窗同右面車門嘅窗嘅決心,係縮少少讓啲位出嚟都冇~
不停兩邊影相,完全冇其他人可以喺呢兩個窗度影到相,佢仲揹住個中型背囊~

我都好想好似佢咁,可以霸佔最有利位置,企兩三個鐘對我嚟講完全唔係問題~
但正常會考慮別人感受嘅人都知唔應該咁做~

中途開始落大雪,車內嘅窗開始起霧,但向前嘅車窗未起霧,不過中間隻窗已經越嚟越多水珠喺窗外面,初時望吓景仲可以,但影相就唔得~
阿叔隻窗比中間嗰隻大少少,而且司機開水撥係會撥埋佢嗰邊,企喺阿叔隔離挨近佢的話,都可以睇到景,但影相就難好多~
過程中,無論幾多人排隊影相,幾多人嘗試挨近佢,阿叔仍然不動如山,揈住背囊兩邊影相~
還好,阿叔半路落車,但就換咗另一個男人上前,長駐,但佢見到有人上前佢會側一側身等人可以影吓相~
我自己就覺得算吧,影到就影,要人讓就費事,只好將畫面收藏於記憶中~

到咗阿仁合站,超過一半人落車,之後就再冇人佔據右窗,連上前影相都冇,可能全部都係常客,遊客落晒車~

呢程火車,感覺有點無聊,可能係因為風景未如想像般詩意~
單程兩個多小時,沿途風景變化不大,沒有令我驚嘆嘅畫面~
真係要形容心情的話,可謂相當失望~
















車廂內環境~





兩個多小時後,到達鷹巣駅,等十幾分鐘,就有回頭車~

不過呢班車,只係開到阿仁合駅,要喺阿仁合駅轉車去角館駅~
回程人唔多,基本上任坐~




到咗阿仁合駅,所有人都急急腳咁落車再上對面部車,我哋都跟住上~
之後先發現原來呢班車有三個車廂,最前面係貨切車廂,不過見唔到有人~
我哋身處中間車廂,大半滿~
後面唔知係咩車廂,但都係見唔到有人~
唔怪得個個都急急腳,上慢啲都冇好位坐~
前後都有車廂,即係前後都冇風景睇,只剩左右車窗~
但天氣關係,車窗外好多水珠,基本上呢程車係乜都睇唔到~
不過都已經唔重要,反正風景都係普通而已~

今日呢個行程,我真係覺得浪費咗一整日,不過唔試過又唔知嘅~
睇返官網,佢個秋景又係普通,冇乜紅葉,唔知係真係冇紅葉定啲相嘅問題,反而春夏好少少~

返到角館駅就行去攞車,去今晚嘅溫泉旅館~
沿途隨影~




到咗旅館,泊好車就發現旅館門外有位女士,我估都係等緊我哋~
真係久違了嘅感覺,好耐未試過~
不過我哋都好少住溫泉旅館就真嘅~

溝通方面,可以話難,可以話易~
難,係難在語言;易,係易在文字~
老闆娘(我當佢係啦)好聰明,佢知我哋睇得明漢字,乜都寫漢字嚟問,溝通即時變得無障礙~

晚餐係喺房入面食,算幾多嘢食,但整體味道算係普通~

第一次食馬刺,真心唔識欣賞~

魚同天婦羅算係合格~

呢片唔知係咩肉,但呢種肉味係我哋未食過嘅,我哋估都係馬肉,味道......唔太鍾意~

其他~

甜品,個士多啤梨唔係幾甜~

食完飯,休息咗一陣,就去浸溫泉~
嚟到旅館嗰時,停車場只有一部車,計埋我哋就兩部~
可能真係得兩組客~

呢間旅館,房冇得沖涼嘅,咁要落去睇吓~
貸切溫泉冇人,亦有供沖涼嘅地方,不過就室外嘅,唔係好頂得順~
反正冇乜人,就去大浴場沖涼~
成個沖涼過程都係得我自己一個,沖完涼仲跳埋落溫泉池浸熱個人先~

貸切溫泉嗰邊就一邊有頂,一邊露天~
對外都被竹棚圍住,冇景嘅~

浸完返到上房,被舖已經準備好~
成間旅館俾我嘅感覺,似係好老牌嘅溫泉旅館~
對方嗰種熱情,殷勤服務,真係似曾相識,但已經唔記得幾時同邊度遇過~
今晚呢間 HKD$2000 有找,我覺得抵到爛!(我唔係太在乎食物係咪真係好食)

沒有留言:

發佈留言