2024年2月19日星期一

2024.01.24 青森県 (十和田、青森) (日本第四天)

今日行程:
【青森県】タンポポ食堂(午餐) → 十和田市現代美術館アート広場 → 青森県立美術館 → A-Factory → おさない(晚餐)《住宿:アパホテル青森駅東》



一早起身就見到十和田湖活動方有電郵俾我,收到電郵嘅時間為 06:24,確認活動會取消,每日都有留意天氣嘅我,其實都預咗~
呢個活動係屎塔指定要去嘅,但其實我又唔覺得佢有幾期待~ XDDD

活動取消,即係有時間多啦,睇吓去邊好先~
噚晚我都有大約諗過吓,不過想改去嘅地方都係睇天氣,所以都係今朝先決定好啲~

選項之一,係上八甲田山睇樹冰,雖則我噚晚已經知天氣差,冇乜機會會去,但都要到今朝再確認吓~
唔好話介唔介意上到去會唔會因風雪而乜都睇唔到,係連上都上唔到去,今日纜車全日運休~

我決定食完早餐就去十和田市現代美術館先~

出門口時都有點大雪~

十和田湖マリンブルー
網上啲人話佢個蘋果批好好食,想嚟試吓,可惜,冇開門~

原定今日午餐嘅地點,食堂 十和田家,都係冇開門~
可能天氣太差預咗冇生意~
向十和田市現代美術館方向行住先,邊行邊睇~

一路行,見到啲環境相當唔錯,我先醒起,我哋而家行經奧入瀨溪流~
做功課時,好想嚟,但冬天嚟講,係比較難~
一係步行,但步道喺冬天會關閉,有人話可以行馬路,我就唔會喇~
一係住星野酒店,有酒店嘅穿梭巴士載住客遊覽奧入瀨溪流,但大部份時間冇得落地,我又覺得冇意思~
一係揸車隨意停,我覺得呢個建議(網上係有人提議同話試過咁做,仲好意思放埋相)係相當不負責任,我當然唔會咁做,所以只好放棄呢個景點~

不過由於配合行程關係,我都係會行經奧入瀨溪流,只係冇刻意加入為行程之一~

中途,我記起有個銚子大滝,好似有停車位,就諗住停低部車行過去睇吓~
不過原來係入唔到嘅~
啲積雪深到呢~~~

之後經過見到白糸の滝~

同埋千筋の滝~

奧入瀨溪流隨影~






屎塔睇到沿途有個道之駅,應該有嘢食,所以而家就去呢個道之駅先~
可惜,撞正間餐廳今日唔開~

睇睇地圖,不遠處有間拉麵店,殺啦!
タンポポ食堂
一間非常家庭式嘅拉麵店~

店入面冇圖睇,我哋都係上 google map 睇圖,再俾店員睇~
我唔知係屎塔問題(相係屎塔隊俾人哋睇嘅)定邊個問題,嚟到唔係我哋想要嘅嘢,不過我哋唔係好挑食嘅人,真係食咩都冇所謂,同埋都煮咗囉,人哋肯換我哋都覺得唔好意思啦~
湯底同個麵都幾唔錯,係塊叉燒鞋咗啲~
我哋原本想叫有幾塊叉燒嘅麵,好彩而家得一塊,因為實在太鞋,錯有錯著~

向住十和田市方向行,越近十和田市,天氣就越好~
畢竟惡劣天氣主要喺西邊,十和田市喺東邊~

十和田市現代美術館本身冇停車場,要泊距離美術館幾條街嘅露天停車場,不過有泊車優惠~

入停車場時,冇卡提供,咁點樣可以攞到泊車優惠呢?
唔理啦,人哋自有一套方法,去到再算,攞唔到優惠都係有限錢啫~

泊好車,一出停車場範圍,風雲變色,大風大雪,啲雪係打橫打埋嚟,仲話東邊天氣好啲......

行到去十和田市現代美術館アート広場~






跟住就行去十和田市現代美術館~
館外都有啲嘢睇吓~




準備入館參觀時,見到呢張嘢~

吓?又唔開?
唉,可能我做功課做得太早,嗰時係未有資料~
不過我呢刻上佢官網睇,佢咁樣講真係好易令人忽略,可能要睇得好深入先會知佢呢個星期唔開~

唉,我係好刻意走過嚟,完全唔順路,只因屎塔話想睇~
嘥時間嘥油錢嘥埋停車場費!
度度都唔開,我都唔開……心呀!

好失望咁行返去停車場~
返到停車場,研究咗好耐而家去邊好~
最後決定去青森美術館先,之後去旅館放低部車,再去 A-Factory(屎本來想去,但冇時間,所以本身冇加入行程入面~)

青森美術館,我個人冇乜興趣,不過屎塔話想睇奈良美智展,所以就嚟參觀吓~
睇完之後,無論係展館本身嘅恆常展覽定奈良美智嘅展覽,我自己都係冇乜興趣~










青森美術館,最出名嘅,可能係佢~

參觀完青森美術館,就去旅館 check-in 放低行李,放低埋部車,行去 A-Factory~
經過ねぶたの家 ワ・ラッセ(睡魔之家),不過冇打算入~

A-Factory


見到呢個告示,真係嚇死,又唔開?哦~~~原來係講二樓間餐廳啫~

A-Factory 原來冇咩嘢睇,主要賣蘋果酒同蘋果產品~

見到有雪糕賣就買咗杯~
350 円,會唔會太平呀?仲幾好食添!

不過呢,店員好似好唔願意做咁,呢個係我哋喺日本好少遇到嘅態度~

見到呢個蘋果批,好想買嚟今晚食,不過個批要雪嘅,我哋而家又準備去食飯,即係而家食又唔係,今晚又唔係,就冇買到~

行完 A-Factory 就行去食晚餐~
今晚安排咗去食おさない,算係有點期待嘅一餐~
主打食帆立貝,係人氣長龍店,每晚 19:30 截龍,想食嘅嘢仲可能會賣晒~

去到果然有人龍,不過條人龍算好短,唔似得網上面講嘅要排超過一個鐘~

原來而家 19:00 截龍了~

我哋算好彩,等咗一陣,條龍長咗一倍,遲啲嚟可能真係要排一個鐘~

排隊嘅時候有個小插曲~
有個男人喺隔籬樓梯碌咗落嚟,屎塔最近佢,想話扶吓佢,不過對方笑住不停講大丈夫,唔似好傷,屎塔亦只好採觀望態度~
期間有個男人走過嚟,應該都係睇吓有咩可以幫手,不過傷者都仍然係婉拒協助~

過嚟幫手嘅呢個男人,係咁同我哋講日文,又指指條樓梯上面,我哋同佢講聽唔明,對方轉而講英文~
佢話,樓上 menu 同樓下一樣,唔駛排隊,呢個係秘密嚟~
佢仲不停打手勢示意「請」,好熱情,好似要睇住我哋上去咁~
講真,唔係話信唔信嘅問題,而係,我哋只係嚟一次(至少呢次旅程),條龍又唔係真係好長,我哋都唔想之後不停諗,會唔會本身嗰間好食啲呢?
再講返信唔信嘅問題,明顯排隊中有本地人,唔通佢哋都唔知?
所以最後我哋都係尷尬地婉拒佢嘅好意~

排咗應該唔夠半個鐘就到我哋~
我哋一早已經揀好食咩,其實係我出發前已揀好~ XDDD

ほたて組合せ定食
(活ほたて刺し、活ほたてバター焼、とろろ)
帆立貝刺身好新鮮,鮮甜~~~
牛油燒帆立貝就鹹咗啲,但仍然覺得好好食~

ほたて貝焼みそ定食
(活ほたて)
味噌烤帆立貝,有帆立貝、滑蛋,以味噌作調味,上面再加海膽刺身,真係超好食!

將來如果有機會再嚟青森,一定,一定會再嚟食~
價錢又平,又好食,唔怪得係長期人龍店~

食完嘢,就去買宵夜再行返旅館~

沒有留言:

發佈留言