2024年2月12日星期一

2024.01.22 宮城県 (松島、田代島)、岩手県 (盛岡) (日本第二天)

今日行程:
【宮城県】トヨタレンタカー仙台駅西口店(租車) → 松島さかな市場 → 南部屋(午餐) → 松島 → 田代島 → 【岩手県】源喜屋 盛岡店(晚餐)《住宿:アートホテル盛岡》



落雨落雨,係咁落雨,睇天氣報告,今日會落足一日雨~

本來今日安排咗去仙台朝市行吓同埋食早餐,不過屎塔有啲唔舒服,想瞓多陣,所以就冇去度~
咁我就自己落去便利店買啲嘢返房一齊食~

差唔多時間就行去トヨタレンタカー仙台駅西口店租車,過程非常順利,俾咗部 Yaris 我哋~

今日時間有啲緊,因為臨時改咗行程~
出發前,阿珊 post 咗田代島嘅相,好多貓,搞到我都好想去~
之前冇安排係因為啲船嘅班次好唔理想,但睇完佢分享嘅相又好想去,我當然都知道屎塔一定好想去~
反正今日嘅松島......唔好話雪,唔落雨都偷笑啦~
冇雪嘅松島,我就真係冇大興趣~

本來今日係松島+猊鼻渓作主打,不過冇雪加落雨關係,不去也罷~
不過去田代島之前有啲時間,而且係順路,所以都會過松島速遊一吓~

沿途隨影~
(後記:今晚唔記得 backup 車 cam 張卡,張卡本身又唔係大容量,所以今日啲車 cam 片冇晒,不過真係唔可惜,天氣太差,冇咩景觀可言~)

嚟到松島,我哋去食嘢先~
松島さかな市場,有燒蠔放題,本來都有啲興趣,但諗起單一咁不停食蠔,其實食到幾多隻?
唔係食量問題,係胃口問題,應該好快食到唔想食~
呢度就係食燒蠔放題嘅地方~

都係入個市場,睇吓有咩其他嘢食~

地下有魚生飯,不過想食啲熱嘢,上一樓睇睇~
上面有熱嘢食,我呢個選擇困難重症者,好難先決定到食咩,點知間嘢原來未開......

Menu 右上角寫明 10:00 開,而家係十點幾,所以先企定定喺度揀~
到想埋去點嘢食時,見到上面個掛牌,寫住開 11:00,妖~~~

還好,我有後備食嘢嘅地方,不過就算冇都唔緊要,喺日本要食合胃口嘅嘢太容易~
就算去返地下食魚生飯都絕對 OK~

出發前見到有人推介げんぞう,就去睇吓~
不過去到發現都唔係咁啱食,就再去其他後備食店~
(後記:原來相都冇影過......落雨係咁,乜都唔想做,淨係想坐低食嘢~)

南部屋,都好多人推介,係好多遊客都會去嘅食店~

かき丼セット
かき丼、焼きがき、かきフライ、みそ汁、小鉢、お新香付
嚟南部屋,都係想食佢個三食蠔,純綷貪心,想一次過食幾種煮法嘅蠔~
燒蠔
呢個係我得最普通嘅,冇乜蠔味~
炸蠔
外層唔係炸得幾好,唔夠乾身,蠔味就還可以~
第三種唔知係咩煮法,好似蠔豉咁嘅,呢個又幾好味,不過純粹係佢個醬汁,蠔味都係一般~

海鮮丼
マグロ、ウニ、いくら、ホタテ、甘えび
感覺都算新鮮,雖唔覺好鮮甜,但仍然好食~

食完嘢就出去行吓~
松島為日本三景之一,確實係有佢嘅魅力,不過以今日嘅天氣,又風又雨,咩魅力都給掩蓋了~
我哋都冇乜興致,匆匆望兩眼影張相叫做到此一遊~




通向福浦島條橋封閉咗,想行吓都冇得行~

途經間舖頭,門外有 Hello Kiity,吸引咗屎塔入去~
入面有件蠔 T 好鬼正~

見到個日本三景展望台,不過據網上面資料,現不開放,而且都見唔到上面有人~

松島,蜻蜓點水,到此一遊之後,就去田代島,日本貓島之一~
上船地點喺石巻門脇発着所,到達嘅時候,勁大雨,真係好灰~
希望田代島嘅天氣冇咁差啦~

買飛時,工作人員告知今日隻船唔會停大泊港,只會停仁斗田港~
我本身個計劃係大泊港入島,仁斗田港離開嘅,不過都冇所謂嘅~
買好船飛就行去碼頭~



船到喇,都唔細喎隻船~



呢個碼頭,得我哋兩個上船,船上面有大約七個乘客,相信佢哋都係喺上一個碼頭上船的~
而我不知道上一個碼頭,石巻中央発着所喺邊......

今日有啲風浪,咁大隻船都拋得好利害,我好似冇搭過船拋成咁~
我本身好易暈浪,今次嚟田代島係有啲即興,冇醒起要準備暈浪丸,唔知陣間會唔會嘔呢~
(後記:我唔單止冇嘔,連暈都冇,好神奇!)

島上面其實都有啲自然景觀睇吓嘅,不過我哋嚟田代島,只為貓而嚟,再加上根本冇時間行晒成個島~
就住船嘅班次關係,我哋大約有兩小時喺島上面~

到咗仁斗田港,雨勢冇嗰邊咁大,咁都好啲,唔係點喺大雨中捱兩個鐘~

離開碼頭就已經見到貓,兩隻咁多~



有雪的話,該有多美~

行到呢度,我哋完全冇留意牌上有「多、少」兩個字,係我寫遊記呢刻先發現~
根據二揀一,我永遠揀錯嘅定律,當時揀咗右邊......

喺地圖上見到貓神社,就向住呢個地方行,可能會有好多貓聚集~

一路行都係呢啲路~

到咗貓神社,原來係咁樣......




而家,要決定之後點行~
一係行去大泊港,但時間上比較緊迫,因為我哋最終要行返去仁斗田港搭船~
一係沿路兜個圈返仁斗田港,但又怕冇貓......
為咗唔想太趕路,都係行返落仁斗田港再搵貓好了~

喺貓神社向仁斗田港方向行,開始見到貓嘅蹤影,而且仲好似好多添!
呢度就正正係阿珊 post 出嚟嗰張相嘅地方,誤打誤撞就嚟到~
呢度叫島のえき,係餐廳嚟,不過今日冇開~


唔知係咪因為落雨或者天氣凍,佢哋都唔係好活躍~



喺度都逗留咗好耐,都要預返啲時間行返去仁斗田港~
喺我哋離開時,有兩隻貓跟住我哋,唔知佢會跟到我哋去邊~

一路行,有另一隻貓向住我哋行嚟,跟住又跟我哋一齊行,即係佢行行吓遇到我哋就掉轉方向行~
如是者經歷咗四次,總共儲咗六隻貓一齊行,勁搞笑~
(圖中只顯示到五隻)

不過行行吓就有啲唔跟喇,最尾得返兩隻~
其中一隻係由一開始跟我哋跟到而家~
不過跟跟吓都冇跟了,仲諗住一齊行去碼頭~
全程可能都跟咗一公里~

差唔多到碼頭,收到電郵,係十和田湖活動方傳過嚟~
佢問我聽晚住邊(因為我 book  咗個活動係後日朝),因為當日朝可能大風,有機會要取消~
佢想睇吓我聽晚住得近唔近,再睇吓幾時做決定~
如果住得近,佢可以最後一分鐘先決定,反正我人都喺附近~
的確,我聽晚住嘅地方非常近佢,佢可以嗰朝早先決定都得~
當佢得知我住得好近,佢話 24/1 08:30 會決定取唔取消~

今朝阿珊 post 咗段新聞,今季最強寒流會喺星期四到達,會有警報級大雪~
真係天公做「美」,你唔想要雨嘛,好,俾多啲雪你......
有雪唔係唔好,但太多雪,輕則影響行程,重則影響生命,這可不是說笑的~
不過都唔到我哋控制,見步行步,隨緣吧~

喺田代島呢度,大部份時間落雨,所以都冇點影相,但總算有滿滿嘅回憶~
搭返回程船,返到碼頭就開車去位於盛岡嘅住宿~

設定好車入面個導航,時間比 google 嘅時間長,但由於我哋唔趕時間,都冇深究,反正啲導航係咁,一路行一路變~
不過越行越唔對路,好似反方向咁行嘅?
仔細啲睇,真係反方向去返松島方向......
佢條路線係去返松島再屈返上北面,雖則全程高速公路,都唔係咁戇居呀?
出發前睇到有五條路線,揀咗條最快嘅,估唔到佢會咁行,真係唔知點解,我唔覺得咁樣真係快啲,嘥咗勁多時間~

而家喺高速公路,已經行咗一段時間,如果離開高速再研究,陣間又帶我行好多燈位嘅路,未必有著數,唯有錯落去~
Google 俾嗰條路係正常好多,仲諗住本土跟車嘅導航會好啲~

一路上都係滂沱大雨,飛咗兩個鐘都係咁落大雨,心真的很累~

屎塔話佢生咗粒好大嘅痱滋喺條脷度,非常痛,所以去到盛岡市,經過藥妝店,就入去搵啲合適嘅藥~
除咗藥,仲買咗其他嘢,最後埋單三千幾円,對方告知買滿五千五円可以有免稅~
又去揀過~
再揀過佢都話唔夠,明明夠吖~
原來係免咗稅後五千五円~
又去揀過~
今次夠喇,登記咗護照,佢就用個專用嘅免稅袋入住~

上咗車,見到袋上面寫「Do not open」,即時意會到,出境前都唔可以拆袋......
其實入面有兩樣嘢係想喺日本用……
今次係我哋第一次搞退稅,完全冇概念,但事已至此,再算吧~

去到旅館放低晒嘢,就行去源喜屋 盛岡店食晚餐~

屎塔點咗杯紅茶,不過唔小心倒瀉咗~

唔知道佢哋會唔會上過另一杯俾我哋~
我知道,會咁做就人情,唔會咁做就道理,我只係想知會唔會啫~
過咗一陣都冇再上過,唯有點多次~

白金豚しゃぶしゃぶ鍋
上檯嘅時候真係好意外~
Menu 係咁嘅~

上檯時係咁嘅,得五片~

我都唔會期望有 menu 上面咁多,咁係好唔現實~
但得五片?好似少咗啲~
不過佢有得加錢再添加,如果好食的話就加~

結果,我覺得好普通,唔覺好有豬味,唔會再加了~

白金豚ロースカツ
外層炸得唔錯,不過肉就有點乾,同喺九州食過嘅爭一截~

講真,今晚呢餐,食碗拉麵可能仲滿足啲~
伏又未到嘅,食前有啲期望啫~

食完嘢,行經便利店,買埋宵夜及明日早餐就返旅館~

今日真係落足一日雨,就算我哋揸咗兩個幾鐘頭車,相距唔知幾多公里,仍然係落緊雨,係咪成個東北都落緊雨?咁樣落雨法,真係煩死人~
不過嚟緊可能會落警報級大雪,一樣令我憂心......

沒有留言:

發佈留言