2024年2月17日星期六

2024.01.23 秋田県 (田沢湖、仙北、北秋田、大館、十和田湖) (日本第三天)

 今日行程:
【秋田県】田沢湖 → かしわ家食堂(午餐) → 秋田內陸線八景〈比立內橋樑〉 → 秋田內陸線八景〈大又川橋樑〉→ 阿仁合駅 → 内陸線資料館 → ふれあいショップ ひまわり → 秋田內陸線八景〈荒瀬川橋樑〉 → 秋田內陸線八景〈森吉山眺望〉 → 北秋田市コンベンションホール四季美館 → 秋田比内や 大館本店(晚餐)《住宿:とわだこ賑山亭》



今日先去田沢湖,沿途都係積雪,呢邊明顯係凍啲~
本來見到雪都有啲開心,唔再係噚日咁,只有雨~
但行到中途就落雨,時大時細~
再近啲田沢湖就開始落雪,仲要唔細~

沿途隨影~



圍繞住田沢湖,我有幾個地方想去,而家去田沢湖白浜展望台先~
去呢個展望台,車可以泊喺春山第一駐車場,呢度有洗手間,可惜冬季唔開放~
但就有指示話可以去春山第二駐車場~

沢湖白浜展望台
田沢湖嘅冬景,如果天色好及湖面平靜,湛藍色嘅湖面,舖滿白雪嘅山峰,相當漂亮~
唔係今日咁囉,陰鬱嘅天色及波濤洶湧嘅湖面,相當唔漂亮呀~





御座石神社




御座石神社の鳥居
建於湖邊嘅鳥居,別有一番意景~


鳥居隔籬有個觀景台,不過積雪好深,而且都知道風景同之前嗰個唔會有咩分別,就冇行過去~

漢槎宮(浮木神社)



田沢湖 たつこ像


遊覽完田沢湖就去食嘢~
かしわ家食堂
非常家庭式嘅一間餐廳~
似係父母加個女咁樣經營~

鍋焼きうどん(冬のみ)
上檯時仲係滾緊(唔係有火煲住),夠晒熱~
個烏冬幾好食,湯底好香,反而雞肉就冇乜特別~

カツ丼(鹿児島県產黑豚)
蛋汁好好味,豬肉都幾有肉味~

睇睇時間,有啲趕,嗱嗱聲埋單走人~

秋田縣裡面,有一條火車線叫秋田內陸線,其中有八個地方被選為鐵道攝影點,稱秋田內陸線八景~
我哋知道,一定唔可能影到人哋咁靚,天時、技術、器材,後兩者我哋冇,天時呢,以今日嚟講都係冇~
不過都想去試吓,留個記念~
要夾火車時間去影相,一日之內係冇可能影得晒八景,我揀咗當中四景,時間上係夾得到~
不過而家有啲趕,唔知趕唔趕到去第一個地方~

沿途隨影~







第一景叫〈比立內橋樑
嚟到現場,早到咗成差唔多十分鐘~
不過其實個環境都唔係咁理想,真係高手先可以影得好~

喺條橋度有兩個位~
一個近景冇咁多樹,比較開揚,但有幾條電線橫跨,所以啲人話要扒喺地下影嚟避開電線~

一個比較容易避開電線,但近景遠景都唔好,好唔理想~
(後記:只有冬天先會有呢個疑慮,因為其他季節,呢個位會俾樹葉遮住晒,諗都唔駛諗~)

其實後者基本上都唔駛諗,一定係前者~
就喺呢個時候,我哋聽到火車聲,頂!火車到喇!但我哋喺後者呢個位,同埋部火車行得勁快......
屎塔夠手快,影到架火車囉......咁我都唔差,睇到架火車~

好失敗,不過又冇咩咁重要,都係一笑置之~

而家就去第二景〈大又川橋樑
今次呢個好影好多,又近又開揚~
之前都有聽講過部火車喺條橋上面會行得慢啲,但真係估唔到,係慢成咁,成件事好似慢動作咁~

距離第三景,時間上有超過一個鐘,所以我就安排咗去阿仁合駅/内陸線資料館/ふれあいショップ ひまわり行吓,全部都喺阿仁合駅範圍~

阿仁合駅





内陸線資料館




ふれあいショップ ひまわり



阿仁合駅對開有幅好靚嘅地圖~

時間仲有啲早,不過都冇乜嘢好做,就早啲過去第三景~

第三景叫〈荒瀬川橋樑
我最鍾意呢個,但非常可惜,行人路積雪及腰,根本冇可能行到入去,放棄~
我而家知道點解,網路上非常少〈荒瀬川橋樑〉嘅冬景相~

網絡圖片~

本來第四景係未必趕得切,而家唔駛等第三景,可以早啲過去~
沿途大雪非常~


第四景叫〈森吉山眺望
影呢個景,有三個地點可以影,其中一個似係人哋私人地方,就無謂入去~
我哋揀咗條小路,雖然因為積雪關係,唔可以行得好入,但都 OK,反正我哋都係貪得意,又唔係專業~
同埋今日天氣差,係眺望唔到森吉山的......
火車車速唔算慢,但冇第一景咁快~

我自己都幾鍾意呢張~

完成秋田內陸線四景,距晚餐時間又有點早,所以就安排咗去北秋田市コンベンションホール四季美館行吓~
普通手信店,都買咗少少嘢~

時間仍然太早,查吓 google map,決定去 Aeon 行吓~
中途見到藥妝店,入咗去買返之前 tax free 入咗袋唔用得但又想用嘅嘢~

俾錢時,今次我哋主動要求 tax free,該位女士就帶我哋到第二個櫃檯搞,可能費事阻住正常櫃檯吧~
該位女士似係唔識搞,要請教同事~
兩位女士一齊搞我哋嘅 tax free,到最後入袋時,佢哋都唔係好識點封口,結果要拎過第二個袋嚟用~
我睇佢哋都好努力嘗試同埋都嘗試得好開心,一路搞一路笑,其實我哋見到佢哋咁樣,我哋都覺得好歡樂~
之後佢哋問我哋係咪韓國人,我哋話我哋係香港人,佢又問我哋係咪嚟滑雪~

行完藥妝店,比預先計劃好嘅時間仲要遲,當然唔會再去 Aeon,直接去食晚餐~

餐廳隔籬有個收費停車場,一入去,就令我想起多年前進入佐敦德興街嘅黑洞停車場~
不過其實比起黑洞停車場,呢個又唔算係啲咩,只係個格局有啲似,但就冇咁窄~
泊好車走去攞飛時,佢話食完飯簽個名,就可以有一個鐘免費~

餐廳名叫秋田比内や 大館本店,主打比內地鷄親子丼及米棒鍋~

就叫主打呢兩樣嚟試吓~

比内地鶏親子丼
個蛋汁勁香,好好味,反而出名嘅比內地鷄肉就好似冇乜特別,可能我唔識食啦~

きりたんぽ鍋
個米棒味道偏淡,但食落又幾鍾意~
湯底又有份香甜,相當不錯~

食到一半,睇睇時間,不好了~
今日行程本來好鬆動,就係因為太鬆動,有點不太在意,結果搞到而家比預期晏咗好多都唔知~
今晚間旅館最遲 check-in 時間係 21:00,時間上真係有點趕,不過如果一切順利,應該冇問題嘅~
嗱嗱聲食埋走人~

之前喺香港買電話卡,問咗好幾間都冇可以打電話嘅卡,全部只有數據,所以都冇得預先打電話俾對方~

車泊咗個半鐘,免一個鐘的話,應該要俾多一個鐘~
不過埋到去俾完飛,佢話 OK 了,又會咁嘅~
是旦啦,又趕時間又溝通唔到,佢收我兩個鐘我都會照俾,更何況唔駛錢~

行經便利店,我覺得趕得切嘅,所以就去咗便利店買宵夜~
都真係用咗幾分鐘就出返嚟繼續上路~

一路行,離開咗市區原來要行山路~
雪越落越大,沿路一架車都冇,全程山路都冇街燈,當然冇人除雪~
路面尚有好多車輛行過嘅痕跡,照跟返啲痕跡去行都冇乜大問題,係雪地抓地力真係好差,經常跣胎,但小心啲的話,還好~

直至去到路上乜嘢痕跡都冇晒,明顯感覺到積雪越嚟越厚,無一刻係有足夠抓著力,我就知道我哋而家面對住好大問題,可以話生死攸關~
現場漆黑一片,四野無人,雪越積越厚,再係咁落去,四驅加雪胎都幫唔到手,要履帶車先應付到~
不過至少部車而家係滿油,真的被困都唔怕凍死~

時間緊迫,唔止因為 check-in 問題,更因為要同風雪競賽,我要喺積雪深到再行唔到之前離開山區~
但我又實在唔能夠開得太快,連直路都冇足夠抓著力,更惶論有無數彎角嘅山路,仲有大雪關係,只有超低嘅能見度~

都叫做揸咗咁多年車,呢刻我要相信自己,我要喺我認為我有嘅能力範圍內盡量開快啲,我要盡快帶屎塔離開~

行行吓,個水撥開始刮唔清擋風玻璃上嘅水,仲要係啱啱好喺視線水平一大片刮唔清,真正雪上加霜~
我停咗車,落車檢查個水撥,唔落車都冇咁驚,一腳踏落啲雪度,原來已經好厚雪,而我幾乎肯定,前面嘅雪只會越嚟越厚,我一定要盡快離開山區道路~
其實我都唔知可以點樣檢查個水撥,但又唔可以咩都唔做,叫做抹過吓個水撥,但完全冇用~
我而家一係挺直條腰,試圖令水平視線高過抹唔清嘅部份,但我發現咁樣係睇唔清條路,開高燈係有幫助,但同時亦因為風雪關係,反光太利害,嚴重影響視線~
一係就烏低身,低過抹唔清嘅部份,但咁做係極之疲累,而且我目標係喺能力範圍內揸到最快,咁樣揸法係好唔方便,會大大咁影響反應~
前者睇唔清,俾你識飛都冇用,所以只能選擇後者~

超級極度專注咁行咗好一段路,面前我遇一個畫面,呢個係我成晚最驚嚇嘅畫面~
喺一彎角處,我見到啲雪多到已經好似一個山坡咁覆蓋咗另一邊行車線,意味住前面可能剩返一條行車線,如果係的話,我唔可以揸得太快,遇有對頭車係一定停唔切,雖然我都唔覺得會有對頭車~
剩返一條行車線,都仲可以行,如果雪多到連一條行車線都冇呢?我唔敢諗,我只可以繼續高度專注咁走落去,我要盡快離開山區,我要盡快帶屎塔離開山區~

幸好,只係嗰個彎角積雪多到覆蓋咗成條行車線,過咗隻彎,另一邊行車線漸漸咁出返嚟,個心叫做定返啲~

個水撥呢,我之前開到最快,希望佢可以撥返走啲水,初時真係冇用,但後來我發現係有用,不過開最快咁撥都要成十分鐘先可以撥走啲水~
(後記:返到屋企,我發現我自己部車都有咁嘅情況,原來係因為個水撥有啲冰喺上面,微微咁升高咗個水撥,所以抹唔清啲水,當啲冰溶咗之後,個水撥就正常返晒~)

當個水撥正常返之後,我又熄咗佢,因為大風大雪,其實好少雪可以停留喺擋風玻璃表面變成水,係咁撥反而阻礙視線~
不過當我熄咗佢之後,幾分鐘後再用,佢又已經回復之前撥唔清嘅狀況,自呢刻開始,到旅館之前,我就再冇熄過個水撥~

幸運地,我哋成功離開山區,返到平路嘅道路,但環境並沒有比山區好多少,只係知道唔喺山區,個心定返啲,但情況一樣惡劣~
再幸運地,我哋成功達陣,21:00 係最後 check-in 時間,我哋到達門口時間為 20:59~
我都當然知道,冇過鐘唔代表咩事都冇,最後一刻先到係好X老土嘅事,冇工作人員會鍾意咁樣~

我將車直接停到最近大門嘅位置,屎塔趕去 show up 先~
之後我就拎住行李進入旅館,見到屎塔後,佢話冇人喺度~
現場雖然燈火通明,包括商店都係,但就一個人都冇~
檯面有個鐘,屎塔話佢撳過,但都係冇人應~
我哋試過用檯面電話打電話,都係冇人聽~
喺無計可施嘅情況下,我又撳多次個鐘~
兩分鐘後,有人出現了,她極力做好表情管理,但其實佢不高興嘅心情,係表露無遺~

我當然知個問題喺我哋度,難怪對方唔高興~
我哋兩個前後道歉咗五次都有,對方面色先冇咁難睇~
我做過,亦都做緊服務性行業,但我自己真係唔會俾面色客人睇~
不過我唔會咁做,係我個人嘅做法,又唔代表其他人都要一樣~

安頓好之後,我必需檢視往後嘅行程,要避免今晚嘅事再發生~
幸好,往後嘅行程都應該唔會好似今晚咁,不過本身今日嘅行程都唔係咁緊又真嘅,看著辦吧~

睇睇鞋櫃存放嘅鞋,今晚呢間旅館,我估計埋我哋,只有五個人入住~
喺旅館入面,我見到三個女仔,我估佢哋係浸完溫泉返上房嘅,所以,好可能只有兩組人入住~
呢個時候,可能真係東北嘅淡季~
今早東北新幹線疑似因電纜問題停駛,日半前我哋先搭完......

沒有留言:

發佈留言