2024年2月24日星期六

2024.01.25 青森県 (青森、津輕、弘前)、 秋田県 (仙北) (日本第五天)

 今日行程:
【青森県】青森魚菜センター(早餐) → 高山展望台 → 高山稲荷神社 → 大正浪漫喫茶室(午餐)《住宿:駒ヶ岳温泉》



呢兩日嘅行程完全被天氣打亂晒~
噚日去唔到八甲田山,今日呢刻,網頁都係顯示纜車暫不運作~
同噚日唔同,噚日係全日運休,今日係每小時更新~
不過上面天氣都唔好,就算佢運作我都唔會上~
今次無緣上八甲田山了~
(後記:今日纜車都係全日冇運作過~)

本來今日去嘅青森県立美術館,噚日去咗,八甲田山又上唔到,計劃好今日會去嘅地方,一係去咗一係去唔到,咁要搵啲地方去吓~
研究完一輪,反正今日冇咩好做,又唔想為咗攝時間而去ねぶたの家 ワ・ラッセ(睡魔之家),我決定去遠少少~
有兩個地方,我本身都好想去嘅,但因為唔多順路,所以冇加入行程~
一個係高山稲荷神社,一個係鶴の舞橋~
再加埋去弘前食蘋果批作午餐~
弘前距今晚旅館有點遠,所以食完午餐就去旅館,今日行程就此搞掂~

本來今日嘅午餐係去青森魚菜センター,但因為我決定咗去高山稲荷神社,之後唔會再返嚟青森市,所以就決定而家去~

旅館最遲 10:00 check-out,出去食完早餐返嚟先 check-out 都算好鬆動,咁就唔駛揸部車出去要顧泊車問題~
行過去嘅時候,見到地面不停有水流出,相信係鹽水嚟,防止路面結冰~


青森魚菜センター

青森魚菜センター嘅特式,係以票代錢,即係用錢買咗票先,再去唔同檔口以票換食物~
170 円有 1 張票,2000 円有 12 張票,雖然一次過買 12 張票係抵啲,但其實都只係慳咗 40 円,吸引力唔算大~
不過一場嚟到,一於一人買 12 張票,感覺上盡興啲~

呢度大約有廿幾檔,但唔係檔檔都收飛賣即場食嘅食品,有啲係真係海鮮檔口,收現金賣海鮮~
賣即場食嘅,唔同食品收唔同數量嘅飛,不過我印象中都只係見過收一張同兩張,好似冇見過再多啲~

其中有一檔賣蘋果汁,老闆勁識做生意,我哋行過,佢即刻遞上兩小杯蘋果汁俾我哋試飲~
見咁細杯(一啖都冇嘅份量)就試飲吓,就算飲完唔買都唔會話唔好意思~
點知,飲緊第一杯時,佢就已經斟緊第二杯,同之前嗰杯唔同嘅~
如是者,前後佢斟咗四次共八杯,我哋示意夠了,佢先至冇再斟~
喺咁嘅情況下,唔買真係好衰仔~
再講,其實係好飲嘅,又唔係特別貴,我哋每人買咗一樽~


好少見一大條咁完整嘅八爪魚鬚,好靚~

用晒 12 張票之後嘅成品~
屎塔嘅~

我嘅~

兩個字,鮮甜!
2000 円,真係超抵食!

食完早餐就行返旅館,check-out 同攞車~
而家向高山稲荷神社進發~

沿途天氣時好時壞~




到達時,見能見度唔太低,就上高山展望台先~
不過見到條斜路咁斜,加上有雪,仲唔知底層會唔會係冰,放棄揸車上,步行上算~

上到去,唔知係咁啱刮大風雪,定係因為高處夠開揚本身就大風,上面情況係有點惡劣~
既然都上到嚟,當然會上去~

上去呢個展望台,係為咗可以睇到高山稲荷神社嘅千本鳥居,不過上到嚟先知,係睇唔到嘅~
呢個展望台,唔係 360 度,只有 270 度,千本鳥居個方向,就係喺嗰個展望唔到嘅 90 度~
係咪有人功課做得唔好?嗰個人嘅解釋係,喺 google maps 入面,呢個展望台嘅入面,有一半相都係千本鳥居,咁好自然就以為呢個展望台係可以望到千本鳥居~
呢個解釋好合理,唔合理嘅係放相嗰啲人,亂咁嚟!
而上面睇到嘅景就......




好失望好失望,唯有寄望神社入面有好景觀~

行返落去高山稲荷神社,天氣比之前差咗好多~
我哋並沒有好仔細咁遊覽神社,主要都係為佢個千本鳥居而嚟~











嚟到千本鳥居嘅位置,非常靚!







沿住鳥居行到頂,原來有個觀景台~


呢度就真係可以望到千本鳥居全景~

上咗嚟唔係好耐,就開始刮大風同落冰雹,係落好細粒嘅冰雹,仲要係兜口兜面打橫咁打埋嚟,我哋基本上係背住個景,一秒都唔望得~
強忍痛楚咁影咗幅相,啲冰雹不停打橫咁打埋塊面度~

等咗好一段時間,我哋覺得真係未必等到佢停,唯有背住個風向咁行~

行完神社,可以去鶴の舞橋,亦可以去弘前食蘋果批~
不過由於時間關係,不可兩者兼得~
鶴の舞橋,有雪同冇雪都有不同嘅美,不過,呢段時間正在維修中,觀景可能會被破壞,而且,其實都唔係咁順路~
再講,都要食午餐嘅,所以好快就決定揀去弘前了~

隨意從網上搜來鶴の舞橋嘅雪景相~

喺弘前,有非常多地方可以食到蘋果批,甚至有「弘前蘋果派導覽地圖」~

眼花撩亂,求其揀好了,我相信都會好食~
就求其揀咗去大正浪漫喫茶室~
佢有七款蘋果批,七款唔同口味~
其實咁樣係設個坑俾自己踩~
我已經選擇困難症末期,揀完去邊間,去到仲要揀要邊個批......

大正浪漫喫茶室,位於藤田紀念庭園內,而個停車場位於整個庭園嘅西北方,喫茶室則位於庭園嘅東南方,泊好車要行最少六分鐘,雪地的話,應該仲要耐啲~
去到個停車場,一架車都冇,真係有啲猶豫泊唔泊入去好,但唔泊呢度又唔知泊邊,當然最後都係泊喺度算~

藤田紀念庭園 • 大正浪漫喫茶室


食咗正餐先~
チキンピラフ (Chicken Pilaf)
雞肉係炭燒嘅,好香~
個飯個汁都幾好味~

カルボナーラ (Carbonara)
個意粉就普通,個汁唔算好 creamy~

到主角蘋果批了~
七款入面有兩款暫不提供,即係五選二~
屎塔揀咗凍嘅~
ないすらいふ (Nice Life)
佢中間嗰啲透明啫喱,我本身就唔鍾意食~
可能因為滿口都係我唔太喜愛嘅啫喱,瞬間已經冇咗個期待感,冇話覺得好好食~

我就揀個熱嘅~
タムラファーム (Tamura Farm)
上檯已經聞到蘋果香~
外層焗得夠酥脆,內裡蘋果微酸,酸甜度好啱我,非常好食~

大正浪漫喫茶室入面個環境都好靚,氣氛相當之好~
不過當時有人喺度,就費時影相~
(以下圖片來自 google maps 入面嘅相~)

再加上窗外庭園風景,恰好落下飄雪,意境十足~

今晚住溫泉旅館有一泊二食,唔可以太晏到,否則我食完蘋果批,一定出去行吓個庭園~
之前又唔知有呢個庭園,否則應該會將佢加入行程中~

到達駒ヶ岳温泉時,都近六點了~
Check-in 時,有問我哋會唔會搭 20:00 穿梭巴士去第二個溫泉,而我哋本身係唔知有呢個服務或者有呢個溫泉~
我哋一心只想去貸切溫泉,所以就話唔需要喇~
咁樣仲好,有部份人搭穿梭巴士去第二個溫泉,咁呢段時間,貸切溫泉被佔用嘅機會或者時間就會少咗~
(後記:查返資料先知,原來穿梭巴士係去頂頂大名嘅「乳頭温泉郷 鶴の湯温泉」,不過我係唔會去大浴場嘅,所以對我嚟講係冇損失,屎塔就......)

晚餐嚟講,啲嘢又幾特別,唔講得上好好食,可以話係合格有餘,但就冇乜嘢係特別出色~



根據晚餐見到嘅人,計埋我哋,得四檯,總共七個人,再加上應該有人會去鶴の湯温泉,再再加上呢度有兩個貸切溫泉,我哋相信,20:00 ~ 21:00 呢段時間,應該冇乜人用個貸切溫泉~

食完飯,休息咗一陣就沖涼,沖完涼就落去貸切溫泉睇吓有冇人~
呢度嘅貸切溫泉,走廊會有燈,溫泉入口亦有燈,只要有著燈,就代表有人用緊~
落到去,兩盞燈都冇著,代表兩個溫泉都冇人用緊,非常好~

兩個貸切溫泉,一個叫岩の湯,一個叫木の湯~
我哋入咗岩の湯先~
(以下原圖來自官網,再以線上 AI 放大工具放大~)

浸完出嚟,見隔籬個木の湯都冇人浸,又走過去浸咗一陣~
岩の湯就冇乜景,但木の湯係喺條溪隔籬,流水淙淙,視線範圍內都係積雪,加上天空飄著細雪,可謂完美~
(以下原圖來自官網,再以線上 AI 放大工具放大~)


沒有留言:

發佈留言