2013年9月3日星期二

2008.02.22 登別、函館 (日本第六天)

本來今日要 0530 起身,但因為噚日去咗熊牧場,今日可以唔駛咁早,0600 起身都 OK。
亦因為以上情況嘅關係,今日可以食完早餐先出發,唔駛捱餓玩完先食早餐,真係非常好!

食早餐時,有人同細路爭盤用~=P

早餐都係西日式咁啦,冇咩特別~

跟住就去征服個火山口!

做功課時有人話過,地獄谷+大湯沼要行兩三個鐘,如果積雪太深,就連大湯沼都去唔到......
一場嚟到,梗係唔想啦,希望 OK 啦~

一行出酒店門口,嘩!勁大雪!


咁大雪,究竟應唔應該開心呢?
眼前嘅場面,實在令人興奮,大雪俾我嘅感覺好特別,我唔識形容,感覺非常良好!
問題嚟喇,大湯沼!會唔會去唔到大湯沼呢?@@

我哋開始行,要行十分鐘先到達地獄谷嘅入口。


呢刻都仲係好大雪,但氣溫並不如想像般凍,著住件羽絨,仲好似有啲熱,當然又不至會出汗。

一路行上去,其實唔會見到整整一個圓形嘅火山口,只係見到連綿不斷嘅山丘。

地上(山面嘅地上)有好多山溪咁嘅水路,上面全部都係黃色嘅硫磺,氣味帶點刺鼻,但就唔係好濃烈。


我哋所行嘅,好多都係木板地,當然係建喺山地上面。
自從到咗入口,行入少少至離開咗石屎地,就再見唔到有其他人,只有我同屎塔。
因為咁,地面上,就只有我倆嘅足跡......


咁嘅環境,莫講話大湯沼,就連地獄谷都可能只係行到少少。雪不停下,地面嘅積雪亦好深,就連腳底下嘅防跣橫木都睇唔到。我哋步步為營,好小心,好小心咁逐步行,又有斜路......
有欄嘅還好,可以扶一扶,木地板上仲有橫木防跣,只要小心啲就得。

我哋都知道附近完全冇人,有咩事真係冇人知,唯有不停咁同自己講,要好小心,好小心......

絕對唔容許任何一個有事!

一路行,基本上已經睇唔到所行嘅路,亦知道開始要往上行,進入山谷,危機程度有增無減!


地獄谷範圍唔太大,危險是有的,但只要小心就冇問題。

但要過大湯沼,就一定要跨過山頭!
 我哋只好邊行邊評估,行到行唔到先再算。

一路行過嘅斜路都唔算好斜,同埋好多都有得扶吓,難度唔算大。

直至去到某處,首次遇到真正嘅考驗!我哋停咗落嚟,視察咗一陣,睇吓究竟應唔應該行落去,還是放棄,打道回府呢?

我哋所面對嘅環境,係一條約三四十米往上嘅彎曲斜路,斜度頗高,地面只有雪,雪下面係點完全唔知,左右兩旁除咗植物,根本冇任何嘢可以借力,步行上去係冇可能嘅!

其實呢條所謂路,只因為中間冇植物之故,我哋先認定佢係一條路......

我哋猶豫咗一陣,我心中已經有答案:如果屎塔唔上去,我會上去探吓路先,如果之後嘅路唔太差,我希望可以返轉頭協助屎塔上嚟。


再等咗一陣,屎塔開聲先:「我諗可以試吓,睇落都唔係好長。一場嚟到,唔想去唔到。」

 好!真係好!同我諗法一樣!GoGoGo!

屎塔講完就郁身,佢拉住啲細小植物,半爬半拉咁擒上去,幾經辛苦,又跣腳,跣完再爬跣完再爬,就係咁,佢終於爬到上去。

屎塔真係好嘢,幸好佢不畏艱辛,我哋先可以再行前多一點!


到我!先前佢爬先,我喺後面一路睇住佢嘅跑法......(睇得太多頭文字D......)爬法,我跟住佢嘅線位,佢拉邊棵植物,我就拉邊棵!

好,我開始上,一手就拉住屎塔拉過嘅植物,哎呀......

我一拉,棵植物應聲折斷......@@

唯有自創一條路線啦......

其實附近真係冇咩合適植物可以作為借力之用,幸好,我見到有啲木梯嘅扶手頂,於是我就將木柱作為承托,每一步都撐穩先再行,好小心,好小心咁,搖搖晃晃咁行到上去。
 啲積雪原來真係好深,深到扶手都爭啲見唔到......@@

繼續行,積雪太深,只好一步一步咁行,好有冒險家探險嘅感覺!=P


有啲斜位嘅右邊會有繩綁住喺樹與樹之間,方便可以扶住上,不過只係好過冇,因為啲繩綁得好鬆,一啲都唔好扶,感覺上唔夠紮實。



一路行,都見到有指示方向點去大湯沼嘅。


行咗成個鐘,差唔多到喇!

大湯沼

奧之湯

我哋發覺積雪比想像中深,外圍積雪竟達膝蓋位置!
想到欄邊近距離睇吓兩個湯都唔得,我哋再唔能夠走落去,危險程度已經超過我哋能夠冒險嘅範圍。

時間上亦唔容許喺呢個廣場逗留太耐,附近有個天然足湯,試嘅興趣就真係冇,但都想探個究竟,到此一遊~


跟住諗都冇諗,大家都做咗個決定:唔去!
時間同環境都令我哋唔能夠再走落去,我哋好唔想走,好唔捨得,不過都冇計啦,唔通要玩雪葬咩......@@

成個過程,部相機都好似唔見得光咁,一拎出嚟影完就要即刻收返埋......

我同事同我講過,相機都怕凍,凍得滯部相機會唔聽話!
仲有,當部相機接觸到雪,其實即係掂到水,所以要好小心處理~

真係要走喇,本來個設計,回程係行第二條路走嘅,但係以咁嘅惡劣環境,我決定行返原路走比較保險,反正我哋都到過大湯沼同奧之湯。


嚟嘅時候有好多上斜位,自然,走嘅時候會有好多落斜位,屎塔多次由高處跣落低處,幸好,完全冇受傷,到後期,佢仲係刻意咁樣跣落去,好似好好玩,我又跟佢咁試咗一次,點都冇佢玩得咁瀟灑......


我哋回程時發現,好多我哋行過嘅足跡,都消失晒,好明顯,係落雪嘅關係。

如是者,經過同樣嘅艱辛路程,我哋終於腳踏實地,再次踩在石屎地上,不過回程比去程快,因為唔駛爬又可以跣住落,呢個時候係 0940。


今早嘅行程可以話係樂而忘返,喺一望無際嘅雪地下歷險,一個普通人,一生可以有幾多次呢種經驗?


到目前為止,登別,係我喺呢個旅程入面最喜愛嘅城市,嚟緊仲有函館同東京。當然,東京對我嚟講,絕對不比登別可愛,所以,餘下就只剩函館。


返到嚟現實(石屎地),經過商店街,經過閻魔堂,其實登別到處都係閻王......



據說呢個魔王係會變臉嘅,不過我哋就無緣見到喇~

經過十多分鐘路程,我哋又返到酒店,攞埋行李就可以休息吓。

休息,其實係被逼嘅,我哋要搭 1142 嘅 JR 落函館,但嚟緊喺酒店去 JR 登別站嘅巴士,分別有 1043(1100 到) 及 1128(1142 到),好明顯,而家離 1043 班車有四十五分鐘,並且只有呢一班可以搭,搭遲一班車,只會睇住 1142 班 JR 走......


四十五分鐘,可以做得啲乜呢?尤其喺呢個乜鬼都冇嘅登別......

再講,就算我哋件羽絨聲稱係防水嘅,都經唔起兩個鐘內不停落雪環境,好多地方都開始濕到入去,尤其係袖口位。我哋只好坐喺大堂,除咗件羽絨灘開少少,等佢可以乾啲。

其間,我哋食咗好多北每道嘅美食~ =P

我哋住咗幾間酒店,房內都有啲小食,我哋袋起咗但未食,就喺呢個時候,可以食盡札幌、小樽、登別嘅美食嘞!=D

都等到差唔多,就起程行去巴士候車室,坐低買咗罐唔知乜鬼嘅嘢飲吓,傾吓偈咁,好快就有巴士到。(330 日元一個)


好嘞,1100 就到 JR 站,個站又細,附近真係乜都冇,我哋足足呆咗最少半個鐘先見到去函館班車......

呢個站同其他站有啲唔同,其他站係可以晨早就企喺月台等,呢個呢?呢個係唔可以嘅,差唔多開車先可以過閘(人手)行過對面月台,奇怪......

呆咗咁耐,終於可以上車。

而家係 1142,預計 1350 到達,成兩個鐘,瞓又怕唔知醒落車,唔瞓又未必頂得順......@@
結果我都係瞓咗~=P
瞓之前教咗鐘,都 OK 嘅~=)

未到 1330,我已經醒咗,屎塔早過我瞓,但遲過我起身~=P

一切都好順利咁到達咗函館,一個號稱世界三大夜景嘅城市,究竟係點嘅呢?

我哋好快就已經搵到要去嘅酒店,誇張啲講句,就喺隔離,好快 check-in 咗就可以出去玩。


間酒店叫 Harbour View,我一直都期望房間係望海嘅,入到房,好可惜,完全唔係我想像咁樣,不過都唔算得係啲咩嘅,好小事嗟~


離開酒店,我哋會去金森赤倉庫群。金森赤倉庫以前係貨倉,而家就變成商場,而且係成群咁嘅。

由酒店去金森赤倉庫,要搭當地主要嘅交通工具:電車



好近酒店就已經有站,好方便,個站叫做函館駅前,搭到去十字街呢個站落,只係三個站,再步行十分鐘就到。(200 日元一個)

函館一日電車票係 600 日元一個,不過我哋計過,今日每人都係搭 400 日元,聽日每人都係搭 440 日元,所以唔駛買一日票。


未去到金森赤倉庫,就見到明冶館同西波止場(都係商場咁上下嘅地方 ),我哋冇入去,只係經過吓,叫做到此一遊咁啦~


到咗金森赤倉庫,我哋決定醫肚先,見到附近有個西波止場嘅食堂,入去睇睇,都啱食喎,就係咁坐低咗食飯先~



我哋點嘅,都係啲好普通嘅嘢,不過味道就超乎想像嘅好味!


食完飯,又點咗雪糕食,北海道嘅雪糕,真係冇理由唔好食!
 食完嘢,發覺時間比原定嘅遲咗,唯有縮短行街嘅時間,對於我哋嚟講,冇問題啦~

離開食堂,有啲嘢跌咗落個頭度,好自然咁搵手摸吓,濕濕地嘅???@@

哦,原來落雨......
 嚟北海道,完全忘記咗呢個世界係會落雨嘅,感覺上只會落雪咁~=D

我哋當然唔會有遮啦,幸好,都唔係好大雨,都冇問題嘅。

溶雪加上落雨嘅關係,我哋越行就越覺得凍,我提議著返條雪褲,於是我哋就走入其中一個金森赤倉庫,搵洗手間著返條雪褲。 
再行咗一陣就離開呢區。

下一站緊要囉,登登登登......世界三大夜景之一:函館

呢個夜景,又稱百萬(美元)夜景!
函館夜景,絕對係今次遊北海道嘅重點項目之一。

欣賞函館嘅夜景,要上函館山山頂。山蔍站(即纜車站)離金森赤倉庫大約十五分鐘路程,行過去就得。


好容易就到咗山蔍站。

呢部纜車,冇座位嘅,只有企位,一次過可載 125 人,勁!

更令我驚訝嘅係,全程大約一公里嘅綱纜,中途完全冇支點,係一嘢過由平地到山頂嘅,第二個勁!(紅箭咀為地面嘅山蔍站)
由山腳到山頂,只需三分鐘,第三個勁!


之前做功課嘅時候知道,二月份,函館嘅日落時間為 1710,一場嚟到睇夜景,點可以錯過日落時份?所以我哋 1615 到就上到山頂,打算睇完日落就食晚餐。

上到山頂,眼見仲有時間,就周圍行吓。

果度有個類似香港山頂凌宵閣大小嘅商場,商場有四層 ,第一二三層係室內,第四層係天台,可以飽覽整個函館。
呢個商場,人流好多,每一層都有好多人,第四層就更加唔駛講啦~

我怕日落時份餐廳會多人,好位俾人坐晒,所以我打算早啲入餐廳坐低。


呢度嘅餐廳有三間,一間係似 bar 咁嘅;一間就食自助餐嘅;一間就係食西日晚餐嘅。

我決定食西日晚餐,餐廳名係 Genova。

一入到餐廳,當然要坐靠窗邊位,為免淨坐太礙眼,我叫咗杯函館牛乳做吓樣~=P

又真係幾好味!

一路等日落,等佢由光變暗。



相信因為我哋唔係向西,而且極有機會係向東,完全睇唔到太陽落山嘅情景......
其實都冇咩所謂,主要都係想睇夜景嗟~

天開始黑嘅時候,就有人遞上杯墊,呢款杯墊,有光嘅,都幾特別~


時間一路過,天亦開始黑,百萬夜景終於來臨!

係時候食晚餐喇,我哋叫咗薯茸、燒原隻帆立貝、鐵板刺身飯。

薯茸:都幾好食,但唔覺特別。
燒原隻帆立貝:正到爆!好味!好味!好味!
鐵板刺身飯:真係人都癲,點可能咁好食咖!


食完飯,梗係叫雪糕食啦,一人一杯,正! 
美女靚景再加上美食,此情此境,何止百萬?

呢間餐廳,我預咗起碼食 $500,賣單一計,唔駛 $330,抵食!平靚正!


食完飯,先係真正去賞夜景,先前喺餐廳隔住玻璃,總係爭啲咁~

我哋上到天台,嘩!搵個位影吓相都難!好鬼多人!@@

等咗一陣先可以搵個位影相~


老實講,靚係靚,但又未到咁嘩嘩聲咁囉......


跟住就落山喇,嘩!好多人呀!@@

好多旅行團......

落到去,就去影吓相,影啲當地比較有特式嘅建築物~

其實我都唔想夜晚先去影,部相機唔 pro,人就更加唔駛講,咁嘅情況下,點會影到靚相吖~
不過時間上真係就唔到,冇計啦~

當中包括:


聖約瀚教堂


哈利斯特斯正教會


元町教會

舊函館區公會堂


舊北海道函館支廳廳舍

元町茶寮
函館之板道
基督教團教會
船魂神社
元町日和館
元町公園

全部建築物都算係集中,所以都唔係行咗好耐。

不過由於溶雪關係,地面非常跣,我哋兩個有好幾次都爭啲跣低咗,好彩冇咩事。
其實我哋今晚行過嘅地方真係好靜,好偶然先見到一兩個人,靜得有點可怕。

行晒之後就搭電車返酒店,由元町公園行落電車嘅末廣町站,搭到函館駅前,都只係幾個站,每位 200 日元。

 不過我哋等咗差唔多半個鐘先有車......@@


每日點滴:

今朝早兩條友獨自探險嘅情形,真係畢生難忘!亦係今次旅程最正嘅一段!
函館俾我嘅感覺就麻麻地,只係一個比普通更普通嘅城市~

沒有留言:

發佈留言