2013年9月25日星期三

2010.10.27 台北 (台灣第七天)

今日行程:
菁桐火車站 → 十分火車站 → 九份 → 金瓜石 → 九份 → 基隆廟口夜市


我唔係鐵道迷,但一啲古舊嘅鐵路站對我嚟講仍然有一定嘅吸引力~

九份,就係有一種講唔出嘅魅力,令人陶醉,流連忘返,捨不得離開~
九份之後安排咗去基隆廟口夜市,呢個安排係屎塔嘅意思,絕配,因為九份有一程巴士可直達基隆,無論係佢自己諗嘅定係參考人哋嘅行程,同樣抵讚!

今日嘅行程是否順利,唔計天氣因素,就睇我哋起唔起到身,因為去菁桐火車站嘅車非常疏落,錯失咗一班,整日嘅行程都會受影響~

當然,搭唔到火車都仲有巴士或者計程車,但去遊覽火車站都唔搭火車去,像樣嗎?

今日天氣都唔多好,仍然有雨,只要唔係好似噚日咁大都好啦~

屎塔真係一個旅遊嘅好拍擋,計劃好嘅行程佢都會一一配合,就例如今日七點就要到達食早餐嘅地方,佢真係做到~
我哋未夠七點就到,間嘢都仲未開門,不過裡面有光,等咗一分鐘到就開門,今日我哋要叫外賣上火車食~
今日點咗法式黃金三文治同鮪魚蛋沙拉三文治~


今日第一站係菁桐火車站,佢係平溪線嘅終站,嚴格嚟講,成條平溪線每一個站都值得細味,不過如果時間唔充裕的話,只遊菁桐、十分同平溪站都可以~
但由於火車班次奇怪及極為疏落,錯過一班可能要等多 90 分鐘,而我只能花一個早上遊覽平溪線,經過反覆思量,任何組合都試過,點都係唔得,我決定放棄平溪站,反正環境同情懷都同十分站相近,而十分比佢更多景點~

成功通過七點買早餐呢個 check point,第二個 check point 係一定一定要搭到 0730 台北開往瑞芳嘅火車~


買完早餐就行過去台北火車站,到達時為 0710,心想成功在望,去到入閘口問一問職員可唔可以直接用遊悠卡入閘,阿職員竟然話唔知道,真的有夠神奇!佢指我過另一個閘口,叫我去問果邊閘口嘅職員,我立即行過去,點知睇住個職員行開,理論上佢係守呢個閘口嘅,唔可能離開太耐,但我等咗佢半分鐘都未見人,就問對面果個閘口嘅職員,佢話要上上層買票先得~

頂,我嗱嗱聲走上去買飛再跑返落嚟,想懶啲都唔得~ @@

我哋成功入閘時為 0720,相信冇題啦~

落月台時見到有指示用嘅螢光幕,上面都係一啲火車班次嘅資訊,0730 台北往花蓮(經瑞芳)班次嘅月台喺 4A,掂晒啦,十拿九穩呀!

落到月台又未夠鐘,坐低等等,等咗幾分鐘,到 0730 喇,完全唔覺有車埋站,反而後面 4B 月台就有,我有啲懷疑會唔會係呢架,望一望,埋站時間係 0730,方向花蓮,唔理喇,照上啦!
(我同屎塔都肯定冇睇錯月台編號,真係唔知點解會咁......)

車上座位分兩邊,每邊有兩個位,架車冇乜人,我哋求其搵個位坐低咗,跟住右邊就坐咗兩個男仔~

我不停留意住車上嘅顯示牌,極希望佢會顯示會停瑞芳,但係等咗好耐都未見......

右邊兩個男仔交談係用廣東話嘅,食又係食同一間咖啡店嘅早餐,好可能都係香港人,自由行~

坐開邊果個男仔突然轉過嚟同我哋講嘢,問我哋係咪去九份,我口快快答咗係,隨即兜話下晝先去,朝早去菁桐先~
佢好似聽唔明咁,我再補充話即係平溪線,佢先哦一聲表示明白,又話佢哋同我哋掉轉,而家去九份,晏晝先去平溪線~

其實我諗佢唔係真係想同我傾偈,因為佢哋點睇都唔係外向同健談果種,可能只係想確定部車係咪去瑞芳~

其實我自己都唔肯定係咪上啱車,不停留意火車上嘅螢幕顯示,頭十分鐘都冇講會途經咩站,好彩,最後都有顯示,係會經瑞芳嘅,安心晒!
不過我心中奇怪,咁早去九份,會唔會啲舖頭未開門呢?又,平溪線嘅火車站,相對九份,比較適合朝早去,除非撞啱天燈節啦,同埋九份玩到天黑都冇咩所謂嘛~
不過我自己都唔多識,可能有啲嘢我唔知啦,咪理人咁多,食早餐先~

拎早餐出嚟時先發現杯朱古力瀉咗少少,成個紙袋底都係,好彩唔算多,否則都幾狼狽~

坐咗好耐都冇停過站,我預計唔駛坐好耐,屎塔食完早餐冇耐就開始合上眼休息,我當然唔可以同佢一樣,如果唔係可能去鬼咗花蓮~ @@

一路坐一路欣賞吓風景,一路望吓屎塔,真係賞心樂事~

差唔多到瑞芳站,屎塔仲係熟睡中,真係有少少想樁佢,其實見佢瞓得咁香酣,唔係幾忍心叫醒佢就真,不過都冇計咖,唔通真係去花蓮咩~

落咗車,最緊要搵地方買平溪線一日票先~

呢張一日票,基本上會去遊平溪線嘅人都會買,因為搭三程已經值回票價,又方便,唔駛每程都買票,除非你只去一個地方,來回兩程車啦,我諗都好少遊人會咁~

車上面果兩個男仔都同我哋一樣,買咗一日票先,買完就離開,而我哋就要喺月台呆等,等平溪線嘅車到站~


而家係 0811,我哋要等嘅車 0839 先到站,足足要等成半個鐘,天氣都凍咖,加上呢度都幾大風,不過點都冇噚日咁辛苦嘅~





其實咁樣等法真係勁嘥時間,但係又冇計~
等咗一陣,果兩個男仔又再喺月台上出現,佢哋坐低咗,相信係等車,我估佢哋都係改為朝早去平溪線,下午先去九份啦~
喺呆等嘅期間,我哋又行又坐又影相,雖然真係悶悶哋,但我哋都樂此不疲(好矛盾 XDDD),出面間中有雨,但無損我哋嘅心情,當然係因為唔係好大啦~

月台分兩邊,分別都有顯示牌顯示下一班車嘅到站時間同目的地,等咗成二十分鐘,顯示牌所顯示嘅資訊都係一樣~

我哋早已確定邊個月台係去菁桐,不過等到夠鐘都未有車,係兩邊都未有車~
根據另一邊月台嘅資訊顯示,的確係未夠鐘,而且仲顯示要延遲~
再望望我哋呢邊嘅月台資訊,原來我哋果班車都要延遲,要遲八分鐘~

八分鐘過後,仍然未有車......~_~!!!
跟住又顯示遲九分鐘,究竟想點!再等多一陣,終於見到遠處有車嚟緊喇!
我同屎塔都準備好影相,等...等...等...部車越嚟越近,越近就覺得越唔對路,部車唔係入我哋呢邊月台咖!
我哋嗱嗱聲走過另一邊,唔理係咪我哋要上果班車,影咗先算,為免兩邊都有車入而影唔到相,我同屎塔講我返過去準備~
我果邊係一啲動靜都冇,跟住屎塔就叫我,佢話呢班車係去菁桐,叫我快啲過嚟上車~
頂!台灣啲火車係咪亂嚟咖,鐘意去邊個月台就去邊個月台?
還是處理顯示牌個系統有問題? .\!!/.

條線就舊嘅,部車嘅內部又幾新淨~



呢架係區間車,即係站站都會停,但我哋會坐到最尾果個站,即係菁桐站先會落車~
架車冇咩客,上咗車有三對人,同樣係講廣東話,我哋啦,仲有果兩個男仔啦,仲有一對情侶~
沿途都冇咩特別,係經過疑似十分瀑布,不過不在今次旅程內~
因為一來到咗十分站仲要行好遠先去到,二來多數評語都話好細,不看也罷,三來要收錢 (因為屬私人地方),聽講仲要唔平~

沿途風光~







到咗菁桐站,果兩個男仔同我哋一齊落車~
菁桐站係一個好清簡嘅火車站,一個露天月台,一間簡單嘅小屋作為售票處~


站附近嘅環境~





呢個站有兩間非食肆嘅舖頭,其中一間係「菁桐鐵道故事館」
店內註明不許拍照,唯有喺門口影過便算~
呢間店出售嘅物品以鐵道、台灣、貓為主題,其實嚟咗台灣幾日,感覺到貓喺台灣真係相當受歡迎~

呢度仲有木製明信片,一塊塊厚厚的,厚嘅有五毫米厚,薄嘅都有兩三毫米厚,而且仲可以即場寄,門口都寫明「不要再問了,真的可以寄」XDDD



另一間係「菁桐鐵道文物館」
呢間店出售嘅物品同故事館有啲相似,但其實又有好大分別~
佢主要係紙製品,主題多數都係鐵道,同時又有其他嘢~
不過因為唔吸引,行完就連印象都冇乜~
睇中咗件衫,但冇我碼,試著大一個碼真係太大,屎塔仲話原來著咗上身好低能,唔要啦!




今日第三個 check point 係要搭到 1020 由菁桐開出嘅火車,因為下一班係差唔多十二點~ @@
不過火車站就喺身邊,要成功不是難事~
要睇嘅嘢都睇晒,仲有幾分鐘就開車,時間真係啱啱好,嗱嗱聲去埋個洗手間先上車~

上到車,又見到果兩個男仔,佢哋向車頭方向行去,原來車頭係有座位嘅,不過幾秒後佢哋就返返出嚟,望到我哋,我問佢哋點解唔坐嘅,佢哋話因為喺廁所隔離,好臭~

我哋其實都想坐果個位,於是就上前聞吓係咪真係咁臭先~ XDDD
其實都唔算好臭,只係有好輕微嘅廁所味,可以接受喎,於是我哋就坐咗喺車頭,同車長視野一樣~

下一站係十分車站,中途開始大雨,唉~





到咗十分車站,兩件雨褸再次出場~
十分比菁桐「有規模」得多~ =P

兩個車長交換位之餘,仲會交換一個大圓型嘅鎖匙~

呢度有間「十分鐵道故事館」,不過又細又冇嘢睇~

嚟到十分,除咗遊覽車站,仲有一個叫「台灣煤礦博物館」嘅地方,距車站十五至二十分鐘步程~

雨勢有點大,但無損我哋旅遊嘅雅興,呢啲地方,落雨有落雨嘅情懷,另有一番味道~


十分同平溪都係傳統放天燈嘅地方,所以十分呢度都有相當多同天燈有關嘅裝飾同店舖~







講開天燈,每年平溪都會有天燈節,晚上過千個天燈一齊升空,場面壯麗,不過今次旅程就遇唔上~
一路行,一路覺得唔對路,做乜鬼好似越行越荒蕪,又係人影都冇隻,但一路都有指示牌,冇理由唔信佢咖~




好彩最後都冇信錯佢,我哋搵到喇~
不過又唔好開心得太早,沿路鬼影都冇隻,就算到咗都係,重門深鎖,完全唔覺有任何人類嘅生命跡象~

我哋去到門口睇到營業時間,冇錯吖,0930~1700,而家係 1110,但入面又冇燈,敲門又冇人應,明顯係冇人~

我哋好唔願意咁接受呢個事實,屎塔估計後面好似荒廢咗嘅建築就係呢個博物館供人參觀嘅地方,打算自己走過去睇吓,但我評估過各個因素,認為太危險,無論如何都唔答應屎塔,當然都唔容許佢去~


失望固然會有,但總唔能夠太過冒險去慰藉呢個小小嘅失望感,屎塔亦冇堅持,唯有影完相好失望咁離開~





由於冇參觀到「台灣煤礦博物館」,有機會可以搭早一班車,早啲上九份,好彩我早有準備,記下幾班火車班次,方便控制時間~

嚟到十分,我哋仲安排咗放天燈,不過咁大雨,都唔知放唔放得,聽天由命啦~

其實去程時已經睇中一間天燈店「阿媽之天燈」,返轉頭搵佢,店內有幾種尺吋嘅天燈,原來要放上天就要用最大果隻,字要自己寫,寫字嘅嘢梗係屎塔做啦~





寫完字就由「阿媽」(我估佢就係店名嘅阿媽)埋尾裝上滕架,成個天燈已經完成可以準備升天~
其實由頭到尾都係個店主做招待,唯獨上滕架就由阿媽出手,似乎有特別嘅象徵意義~




萬事俱備,只欠天氣,店主望一望出面,雨勢唔大但亦唔算細,店主話應該冇問題,我哋只好信佢~
佢拎住個天燈快跑橫越路軌過對面,我哋就跟住佢~

過到對面店主要我幫手拎住頂端,佢就點火~

成盞天燈開始脹大同變熱,店主拎起天燈一拋,咁巨型嘅天燈就自動急速上升~
店主話如果天氣好就過以穿過雲層,燃燒耗盡就會跌落附近山頭,我哋望住豆豉咁大嘅天燈,說著說著,只係十多秒,就睇住盞天燈進入雲層消失,真係出乎意料,咁大嘅天燈可以升得咁快仲升得咁高!
如果有人問我有咩咁好玩,我真係講唔出,但絕對過癮同興奮!



係時候離開返返車站等車,我哋啱啱好趕得到早一班車,行返去時見到又有人放天燈,佢嘅天燈比我哋多樣嘢,就係底部連住一串爆仗,上升中途就會爆,不過唔係好大串,幾下就爆晒,可能因為太重,盞天燈飛得唔高,感覺佢上到半空就冇再升高,只係向橫飄~
放天燈果對情侶就似乎冇我哋咁興奮,企定定望住佢飄,視線受阻都冇話行出兩步望多兩眼,只係睇到睇唔到就算......

今次呢班車比起之前算係多人搭,一路搭到去瑞芳就落車,向九份進發~

由瑞芳去九份,搭巴士上去就得,而我仲記得上次喺邊度上車,離遠仲見到有部巴士喺上車嘅地點,急步走過去,部車係去九份咖,即刻上車啦~



唔駛半個鐘就上到去,間中有雨,但都係細雨,一落車,果種似曾相識嘅感覺即時出現,都話九份就係有咁嘅魅力,尤以微雨嘅九份,更具一種 blues 嘅情調~

一落車,就拉屎塔去果個所謂嘅觀景台影相,雖然我都唔覺得果度影落去好靚,但係有啲嘢就係有佢嘅模式,個個都會做嘅模式~




屎塔影完相就見到「亨利家族」同「李儀餅店」,成個人拍咗嘢咁,超級亢奮!出發前佢已經同我講,要減咩行程都得,但一定唔可以減李儀餅店!呢句說話,出發前已經聽過大約二十次,絕冇作大,二十次已經係保守估計~
佢只不過係食過一次定兩次李儀嘅太陽餅之嘛,都唔知佢諗乜嘅,嗱嗱嗱,又一次唔知佢諗咩喇~
不過冇理由咁早買定咖,前世未拎過咩,我走去問定佢哋幾時閂門,預返時間就得,不過都唔係冇壓力咖,趕唔切返嚟買的話,我諗屎塔就喺九份推我落山都似~ @@


下一個指定動作 - 閒逛九份老街



買咗條日式牛奶棒,都幾好食咖,不過呢啲嘢食多條都會覺得膩~



經過「九重町」,有位女仕叫佢老公幫佢影相,佢老公揸住佢老婆部單反機,影完先發現冇開閃光燈,諗住開返再影,但阿老公就唔識點開,阿老婆就開始有啲不滿咁話(廣東話):我咪同你講過好多次囉,你記住佢啦,咁蠢咖你~~~
阿老公脾氣真係好,默默忍受,等老婆話完佢再教佢點開,語氣方面又唔算好鬧,但怪責味甚重~
雖則話人哋嘅嘢唔關我事,我亦唔會多事到去干涉,但我自己就覺得人要面樹要皮,唔需要當眾鬧個老公蠢,又唔係咩大件事,點解要講啲傷害人嘅說話?
當然,可能係人家嘅相處之道,我唔應該胡亂去作出批判,但表面上睇著實不該~
嗱,屎塔,我唔識用你部機咖,就算教完我唔識,我只係冇心學,唔係蠢~ XDDD
(我同屎塔喺呢度影咗七張相,只有一張冇果位女仕嘅樣,其實如果唔係有人遮住,第七張都會有佢嘅樣~ XDDD)



下圖中呢位阿姐,佢自己本身就係招牌,夠晒爆!
我哋就喺度買咗兩串綜合腸,包括:飛魚、墨魚同原味,幾好味咖~




再喺隔離舖買咗醬爆燒丸子,味道可以啦,冇咩特別~



繼續行,又係食,漫無目的咁就入咗呢間嘢,叫咗碗招牌「五味綜合魚丸湯」同一碗魯肉飯~


成間嘢都貼滿相,不過有啲係重覆嘅~ =P


碗魚丸湯啲丸勁大粒,味道一般,都係冇咩特別~



呢碗魯肉飯直達難食級數!我都因為難食而食唔完,罕有!


再行落去就就見到第二間亨利家族,又係亨利家族......
呢次旅程已經見過四間亨利家族,偏偏我計劃好會去果間總店就未見,我哋問店員點去,不過聽完都唔係好明,佢俾咗張卡片我哋,有幅簡單地圖~



經過泥人吳,打算入去睇睇,原來要收費嘅,我哋即刻出返嚟~


行完九份老街,仲有一處係九份區內必遊嘅地方 - 豎崎路
佢係一條唔齊整嘅長石梯,我個人覺得有一種落寞嘅情懷~
此石梯為當年《悲情城市》取景地方之一





「海悅樓」係今晚食飯嘅地方~



「昇平戲院」
1914 年開業,為台北第一家戲院,於 1986 年結業~
旅遊書上仲見建築上有「昇平戲院」四個字,但到現場睇已經見唔到~


終於嚟到亨利家族嘅總店「亨利屋」
其實賣嘅嘢大同小異~


另一面嘅九份風景~


完成九份嘅行程,可以向金瓜石進發~
經過噚日嘅壞天氣,本來好擔心今日會唔會上唔到金瓜石,因為如果今日大雨,平溪線同九份行程都肯定會受到影響而延遲~
算係好彩,今日嘅雨勢對行程冇影響,時間上同我所計劃嘅差唔多~

我哋喺豎崎路下面嘅橫街,向住巴士站方向行,其實我哋都唔知啱唔啱咖,只係懶行返上石梯,希望循住啱嘅方向就會有路行,後來問過吓人,係行得到嘅~


行到某處上樓梯,上到頂就已經係觀景台個位,正!

等咗十分鐘車,就見到去金瓜石嘅車,即刻上車啦~

我一直以為金瓜石比九份仲要高,但架巴士一路行,一直都係迂迴嘅平路,直至到站都一直係平路,即係話,金瓜石只係喺山嘅另一邊而已,不過地形就好似凹咗入山中咁~

一落車就到咗黃金博物館入口~


之前睇過啲資料,以為園區好大,但我嚟到旅遊中心問過,最遠嘅主館,步程都只係十分鐘~
一路落共有七個館,不過唔係個個都有興趣,隨心而行~










去到最後嘅「黃金博物館」先係我哋上嚟金瓜石嘅目的~
顧名思義,入面講嘅全部都同黃金有關,仲有舊金磚可以供人觸摸,其實都唔知有咩好摸,不過我都有去摸~ XDDD







其實成個博物館區(即係金瓜石區)對我嚟講就好普通,不過唔知點解,我都幾鍾意呢度,成個環境真係好舒服,可能就係比九份少了一份繁囂~

完成咗博物館嘅行程,開始有啲雨,我哋搵個地方休息咗一陣,其實我心裡面另有想法~


一場嚟到,想去嘅地方都會盡量去完成佢,呢一刻,我仲想去「報時山」

報時山離黃金博物館有好一段距離,亦可以想像到唔會多人去,起碼我哋休息咁耐,可見去報時山嘅路,不論往返,一個人都冇,其實好可能沿路都冇人~
落緊雨又大風,步行去一處一公里以外零人煙嘅山頭,著實唔係一個明智決定,不過同屎塔商量過之後,決定出發~
首先要過一條橋過對面山,再沿路行落去,路面係鋪好咗嘅路,唔係果啲未開發嘅路,唔會好危險~


一路行落去,見到間大屋,好似係民宿嚟~


再行落去經過「勸濟堂」


一路係咁行,真係驚行錯路,行極都未到,仲要一路都冇人,好彩最後都到喇~


觀景位置有兩個,一個就係上圖所見到嘅山頂,另一個就係過咗個頂再向下嘅好似山谷咁,落完再上,冇之前個咁高,但因為夠出,所以兩個位置望到嘅景係會有分別~

嚟到呢個位,我哋猶豫咗一陣,究竟我哋到此一遊算數,定真係向上行呢?

有咁嘅考慮,係因為怕梯面濕滑,好易跣倒,更加因為呢度啲風非常強勁,更更更加因為喺強風之中夾雜住超強烈陣風,成個環境根本唔適宜上去~

突如其來嘅超強烈陣風,絕對會令人失平衡跌到,如果上到頂被強風吹倒,有咩事會發生真係難預計!雖然現場係有欄桿嘅,但高度連腰間也未及,失平衡至跌出欄桿外並非絕無可能!

不過就好似上次去登別地獄谷咁,我哋深信只要小心啲,唔會有事,所以決定前往~

上去嘅時候,我哋要"烏"低身快步向前行,以減低風阻從而避免被風吹跌~

睇返呢張相,我自己都覺得好笑,GoGoGo~ XDDD


平平安安到達第一個觀景點~


上圖左首嘅木梯就係通往第二個觀景點~
我同屎塔講,好喇,唔好再去喇~
因為現場實在太大風,誇張啲講句,件雨褸隨時會俾啲風撕破吞噬~
木梯中段兩旁都係斜坡,現場望落去有點怵目驚心~
屎塔還價,話落少少影張相就返上嚟,我唔反對,但就講咗不下一百次「小心啲呀,捉實欄桿呀~」

屎塔落到最低處仍然唔停步,直至到達第二個觀景點......

我就知道你會咁做,我太了解你喇,X你個X,我就知道你會咁做! >_<


不能同年同月同日生,只求同年同月同日死,要死一齊死,衝呀,我嚟喇!
我過到去,兩條友蹲低,一隻手扶住對方,一隻手扶住欄桿,要影相就兩手穿過欄桿,後臂以欄桿借力,前臂揸穩相機~
由報時山望出去,可以見到「陰陽海」同「舊日礦業工廠遺址」


我哋逗留咗一陣,其實有少少唔捨得離開,我哋都好享受呢種冇人打擾,天與地都好似屬於我哋嘅感覺,呢個世界就只有屎塔同我~
現場風雨交加,但我感覺寧靜,如果唔係趕住天黑前離開,我實在非常樂意同屎塔在此促膝長談,實在是人生樂事~

離開時同樣要好小心咁"烏"低身向前行,直至落返地面先鬆一口氣~

落到地面,我哋兩個同樣感到暈眩,可能實在太大風,吹到頭都暈埋就係呢種~
沿路行返返去,冇咩特別,由金瓜石影返過去九份......我估係九份呱......


行到近黃金博物館附近,見到博物館外牆著咗燈,係個金字~


一路行返落博物館出口等車,過返去九份食晚飯~
等咗一陣就有車,唔算太多人搭,巴士開動,突然又停低,原來有班學生衝出嚟上車,班學生係咁入係咁入,直至逼到再上唔到人,陣間都唔知點落車@@

左面係人牆,右邊窗外都係黑漆漆,我真係怕到咗九份都唔知,希望會有好多人落車啦~


到咗九份,我真係唔知已經到咗,我帶點猶豫咁問屎塔,屎塔都唔太肯定,有一部份人落車,但又唔算多,前面有位女仕就提我哋這裡就是九份,我哋即刻動身連聲道謝擠出車外~


落咗車,第一件事去李儀餅店先,過到去,完全冇諗過其他產品,淨係買咗幾盒太陽餅~




買完太陽餅,我哋行返今朝上嚟果條樓梯去海悅樓,避開熱鬧嘅九份老街~
不過呢條路又真係太過僻靜,成條街都好暗,又冇咩人,不過我都覺得安全嘅~
途中仲見到幾隻貓~
揀中海悅樓,純粹係因為本旅遊書嘅推介~




我哋點咗兩個餐一個菜~
韓式海鮮泡菜鍋~
村料新鮮又豐富,好實在,食極都有,唔會夾兩夾就淨返啲配菜~
村料咁新鮮,都好難唔好食啦,正!


蘋果咖哩雞~
冇咩評語,不過不失,料唔算多~


炒地瓜葉
味道特別,幾好食~


下午嘅九份唔算太大風,但夜晚就唔同,我哋一路食嘢一路聽到強勁嘅風聲,出面柱位上仲有把掛扇係咁搖,我真係怕佢會被吹跌繼而破窗而入~
食完嘢出出面影吓九份嘅夜景,真係勁大風,我哋捱咗一陣就算,反正九份嘅夜景冇咩特別~



我哋行經九份老街返出大街搭車,而家只不過係 1910,但係絕大部份九份老街嘅店舖已經閂咗,剩返嘅都收緊工~
突然聽到啲好嘈嘅聲,原來有部小型垃圾車駛緊入嚟,但佢嘅響聲真係好勁,估計係要話俾啲人知佢嚟緊,有咩掉好拎出嚟喇~

我哋走咗出李儀餅店門口等車,但嚟咗兩架車都係去瑞芳嘅~

七點幾嘅九份真係靜得出奇,成條街都係黑色嘅~
等咗成二十分鐘,終於等到去基隆嘅巴士,屎塔上車先,到我上車拍遊悠卡時,點拍都係紅燈,即係唔成功,仲以為冇晒錢,但又冇理由吖,屎塔張卡仲少錢過我~
諗住俾現錢啦,但係又冇散紙喎,司機大聲問其他乘客有冇散紙可以同我換,車上面啲人個個都好幫手,好快就成功換到合適散紙~

車上空位唔多,淨返啲單邊位,屎塔見到我果邊上方有小小強,我即時坐過第二邊啦~

襯司機停燈就請司機到咗基隆夜市提一提我哋落車~
呢個司機揸車都幾危險,又落斜又多彎仲要落緊雨,係咁怒劈九份,返到落平地先安心啲~

坐車坐咗成五十分鐘,感覺非常漫長,司機終於都開聲提我哋落車,我仲以為佢唔記得咗添~

佢態度一般,但絕對係好人一個,佢教我哋落咗車要點行,真係唔該晒!

落咗車發現雨勢不輕,真係麻鬼煩,又要狼狼狽狽咁遊夜市~

跟住司機嘅指示行,見到前方有車仔檔,估係啦~

由於大雨關係,基隆夜市人真係唔多,但話晒係夜市,點都唔會冇人嘅~

其實都有晒心理準備,賣嘅食品大同小異,不過今次俾我哋見到其他夜市見唔嘅食品,就係螃蟹粥同油飯~
不過我哋諗住再行吓先,所以冇坐低~
基隆夜市分兩部份,前段都係一般夜市咁~


轉個街口嘅後段同其他夜市好唔同,好工整~


嚟台灣咁多日,到過唔少多人嘅地方,今晚都係第一次俾人撞,呢個人係明知會撞上都唔縮,我就算縮咗都依然被撞上,佢竟然對我怒目而視~ @@

行到街尾又見返同一間螃蟹粥同油飯舖頭,原來之前果間係分店,呢間係總店~

最後都係食咗螃蟹粥同油飯~
螃蟹粥好足料,唔係蟹柳,係真嘅蟹肉,唔錯~
油飯可能只係糯米飯,屎塔一向唔多好糯米......




離開夜市先見到夜市招牌~


今日行程去到尾聲喇,原本我準備好地圖,由夜市去火車站嘅,不過因為落雨關係,懶得拎地圖出嚟睇,直接問人火車站點行~
問咗一個人,佢表現好似好難話到俾我知咁,好明顯,唔係三言兩語教到點行,佢教我哋去到見到大鐘就要再問人~
跟住指示行,都唔見大鐘,不過唔緊要啦,路在口邊嘛,再問~
原來火車站遠在天邊,近在眼前,就喺對面馬路,不過呢度地理環境有啲複雜,就算有人指埋俾你睇,你都唔係咁易睇到個火車站,一定要經行人天橋行到過去先睇到~


過去對面之前,見到麗星郵輪~


去到火車站問一問,又係唔可以用遊悠卡,唯有買票~
基隆火車站好細,可以話一眼見晒,售票處、入閘口、月台都喺同一層,入閘時已經有部車喺度等緊~

上到車見到有個人手上揸住杯勁大珍珠奶茶,我真係未見過咁巨型,裡面可能有數百粒珍珠,我同屎塔笑到收唔到聲~ XDDD


呢架係區間車,站站停,返到台北火車站係用咗五十分鐘......

返到酒店,準備入 lift 嘅時候, lift 門打開,又見到果兩個男仔~ XDDD
夠晒有緣呀~!

沒有留言:

發佈留言