2013年9月11日星期三

2010.10.21 台中 (台灣第一天)

今日行程:
香港 → 台中 → 格上租車 → 日月潭 → 格上交車 → Masalili


一般嚟講,屋企到機場我都會預多啲時間,不過今朝發生咗少少意外,導致遲咗出門口,唯有揸快少少......
其實我知道遲少少問題不大,不過如果我唔趕就會遲好多,最後都算趕得到~
今早嘅意外,其實未解決,最壞嘅情況,會一直拖到今晚先可能可以解決到......
為咗唔好將問題拖到去台灣,我哋嘗試喺機場就地解決~

呢個問題就係有個笨人,諗住將個篋嘅密碼改一改,但就喺改緊密碼嘅時候甩手,結果,密碼係就係改咗,但就秘密到連改密碼嘅笨人自己都唔知個密碼咩......


唉,最壞打算就係去到酒店爆篋,不過都未必要去到呢一步嘅,試勻一千個密碼總會開到嘅,除非今早嘅意外整壞咗個密碼系統啦,我諗唔會咁兒戲啩!?@@


去到機場,見仲有五分鐘先到最後 check-in 時間,一人做事一人當,我開始逐個密碼去試,諗住試一百個先,但試完唔成功,但覺得比想像中用嘅時間少,唔理咁多,一千個就一千個,試晒佢先 check-in!


反正遲少少冇問題,我哋深知已經過咗五分鐘仍然埋頭苦幹咁去試,兩人交替咁試,試到手指都紅晒,我本來想忍痛自己試晒佢,唔想屎塔試密碼試到傷晒,但實在冇辦法,時間緊迫,唔容許休息,只好繼續交替嘗試~


去到最後一百個,輪到我試,唔通真係解鈴還須繫鈴人?

二人加埋重覆試咗九百次嘅動作,其實去到中段已經麻木,變成機械動作,我好擔心因為過於機械嘅關係,就算撞中咗密碼都唔知~
最後呢一百下,我好小心去試,故事好正常咁發展,終於俾我試到!一千個密碼,試咗超過 950 個,天呀,六合彩唔見我中?
撞中果吓心情,用一個興奮嘅「YES」,可以表達到~
事不宜遲,嗱嗱聲走去排隊 check-in~

排咗一陣,就有個男職員叫出我哋要搭嘅航班編號,原來時間開始有啲緊,佢叫我哋出嚟,指咗我哋過隔離櫃檯 check-in 先~


跟住就去搵啲嘢食,去咗大快活,一個餐,二人 share~




關於拍婚照嘅準備,我做漏咗一樣嘢,就係唔記得拎皮帶,雖然我覺得問題不大,但我都盡量去補救~
喺機場只搵到一間有賣皮帶嘅舖頭,不過最平果條都要 $300,太貴喇,唔買~

今次係我第一次搭華航(其實去程係華信)




第一次唔係直接上機,要搭呢種特別嘅接駁巴士~

架機非常細,左排兩座位,右排兩座位,係咁多,飛機餐只得一款~

台灣呢幾日都受颱風「梅姬」(港譯鮎魚)影響,雖然唔係吹正,但都好受外圍雨帶影響,我哋固然有晒心理準備,但都祈求影相果日順順利利,唔好落雨~

「鮎魚」被港稱為史上最強颱風,又會咁蹺俾我撞中,都係果句,六合彩唔見我中?

不幸中之大幸係,冇吹正台灣,雨帶影響亦唔算好嚴重,希望冇事啦~
去到台灣上空,有啲雲,但冇咩雨,個心就滿懷希望。直至到咗機場,啲窗上面出現一劃劃嘅雨絲,唉......

台中「清泉崗機場」,好似好荒蕪咁,四圍都係雜草~

架飛機降落咗之後,轆咗好耐好耐先停低。
跟住就有廣播,係空姐嚟,佢一開聲就講「各位 baby」,我心諗,咁親切?XDDD
事實當然唔會係咁,其實佢係講緊「各位貴賓」,我同屎塔笑到咀都爆埋~ XDDD
台中機場入境處嘅地方好細,行李輸送帶更只得一條~

順利入咗境,就跳上計程車去格上租車~

台中交通唔算方便,旅遊書就有列出機場至市中心嘅各種交通工具,但就推介搭計程車,大約 400 蚊新台幣~
如果大約 100 蚊港幣,就可以唔駛等唔駛拎唔駛搵又點到點,抵啦!

上咗計程車,司機開價 450 蚊新台幣,我問佢 400 蚊得唔得,佢話唔得,其實 450 我係冇問題嘅~

個司機好多嘢講,而且非常唔守交通規則,不停衝燈,不過佢係去到路口見冇車先行,都唔算太危險~
個司機唔係好識路,再三要我哋俾個地址佢睇,去到附近見到格上喺對面,佢就喺一處非常多車並且不准掉頭處掉頭......
我哋終於安全抵達格上租車~


關於台中租車,主要有和運同格上,由於格上車款比較多,所以就揀咗格上,好好彩,格上啱啱做 promotion,可以以租日本車嘅價錢租歐洲車,於是我哋就租咗 VW Polo(當然係出發前在網上搞掂啦),車牌仲好靚仔添~


我同屎塔上咗車,職員就喺我隔離(車外)不停講解保險細節,聽到我釣晒魚,我雖然深明佢有責任講,我更加有責任聽,不過真係搞唔掂,好眼瞓,只係聽到七成左右~
喺日本租車,取車時係滿油嘅,但今次喺台中呢度,取車時只得半缸油,當然,交車時嘅油量最少要同取車時一樣啦~
GPS 一早喺網上預留,見到個樣就對佢冇咩信心......


我知道用 GPS,有目的地電話就最好,但係日月潭又點會有電話呢?所以我搵咗個碼頭嘅電話,作為目的地,呢個碼頭叫朝霧碼頭~
但係職員幫我輸入電話號碼時,就顯示冇呢個電話,我哋就唯有同佢講我哋想去邊,睇吓佢有冇其他方法可以諗吓~
最後佢就喺 GPS 入面利用景點推介搵到日月潭其中一個地方,而呢個地方同碼頭係非常近嘅,佢仲同我哋講附近有個大型停車場~
咁就掂晒啦,我原先仲諗住去到泊車要睇環境執生添~

根據 Google Maps 嘅資料,台中市中心去日月潭,車程要大約兩個鐘,搞掂晒啲手續就嗱嗱聲出發~


開車唔係好耐,已經俾個 GPS 玩咗幾鑊,五分鐘內上到高速公路嘅路段,因為佢嘅指示唔清,白白喺市中心行咗好多冤枉路,最少浪費咗三十分鐘!


以前用過一次 GPS 係喺日本嘅北海道,唯一問題係指示比實際情況有少許遲緩,但好易適應,適應咗之後完全唔係問題~

但呢個 GPS 就唔同,佢指嘅大方向係啱嘅,但佢會分段指示,成日叫你靠左,但去到靠左係要轉左,佢去到路口先再計算下一段路,話你知要直行!

佢冇錯呀,佢叫我靠左咋,冇叫我轉左,最弊最左果條線要轉左呢,冇車就可以偷雞直行嗟,唔係次次都得咖~

有時落咗橋底直情冇晒訊號,都唔知點算~
有時佢所顯示嘅路同實際環境又唔同,原來只係佢有啲遲緩,但佢嘅遲緩可以遲成五六秒,一架行緊時速 30 公里嘅車,五六秒足以錯過一兩個路口啦,有時多車仲唔可以行得咁慢......
本來喺橋底收唔到訊號都唔怪得佢,但我喺日本試過冇問題呢吓令我不得不怪佢~
今次自駕遊,靠 GPS 之餘,仲要靠睇路牌,夠晒過癮~ @@

台灣同香港揸車最唔同嘅地方,係左軚,真係極之唔慣,我更曾多次忽略咗右邊車身而差點撞壆,真係好彩每次都有驚無險~

如果攞台中同香港及大陸嘅駕駛文化比一比,我會話;香港切線要人讓,肯打燈肯遞手,一定有人讓;大陸切線只要夠位入就可以入,一般嚟講後車都收得切;台中,以上兩種都唔適合,你打燈或遞手,唔會有人讓!你睇準時機入線,就算後車可輕鬆收得切,都一定砵到你爆!喺台中揸車切線,都係停喺度,比多啲耐性等冇車先好入線~

時間非常緊迫,仲要浪費咗半小時遊花園,幾經辛苦先上到條啱嘅高速公路,好衰唔衰,台中嘅駕駛文化裡面,係冇慣性超速呢回事,條路限時速 110 公里,但 99% 以上嘅車都係行緊 100 左右,我真係唔好意思左穿右插同揸得太過快~



行咗唔係好耐,終於離開咗主車群,剩返兩線單程嘅車道,車亦唔多,雖然話趕時間,但其實以安全為先,都唔會開得太快,再加上一路行,我更加留意到一樣嘢,香港好多揸開車嘅人好怕遇到 fastlane blocker,但喺台中,可能冇呢種想法,兩車平排頂住晒後車嘅情況時有發生,後車亦唔會喺號或閃燈催促,只會乖乖地跟隨住,有機會先至扒頭~
我喺香港遇著呢啲情況都唔會催人,喺呢度更加唔會,只好忍耐一下~

一路 keep 住咁嘅情況行,不停出入隧道,大約一個鐘到,終於都離開高速公路,第一件事係搵廁所,最方便嘅梗係油站啦,順便入埋油~

呢間油站叫中潭石油~

我入 400 蚊新台幣,俾 500 蚊紙佢,佢送咗支水俾我,我同屎塔都好口乾,呢支水真係及時雨!跟住見佢放好錢但又冇打算找錢,唔通果 100 蚊差額係稅嚟嘅?我落車去問佢,佢先恍然大悟,原來佢唔記得咗找錢...... ~_~!

屎塔去完廁所就到我去,我去緊嘅時候聽到門外有人大聲講嘢,我冇咩為意繼續我做緊嘅嘢~

完事後出到嚟就有個大嬸好急咁同我講嘢,我啲國語唔係太好,佢講得咁急我真係唔知佢講咩,我用心聽多次就知道,原來我架車頂住後面架車,真係唔好意思,嗱嗱聲開車走人~

離開咗高速公路,係一條四線雙程嘅來回道路,多彎而且路面不平,再加上左軚車,好冇安全感~

由開車到而家,天色都唔係幾好,一路都係陰天,而且越近日月潭就越暗,但就冇落雨,希望一路 keep 住咁樣唔落雨就好嘞~

台中有一種燈號,我真係點諗都唔明,就係不停閃動嘅黃燈,我見個個都唔停繼續行,我當然照跟,不過就冇俾油,腳掌放在 brake 上方,以防有突發事情~

究竟呢種燈號代表啲咩呢?我有諗過係要慢速通過,但又眼見架架車都冇收慢過......

又行咗一段時間,不幸地,開始落雨,一直落,落到我哋到咗目的地都仲落緊~

根據 GPS 嘅指示,我哋需要穿過一條街,呢條街人唔算多,當然係因為落雨!其中一旁泊滿車,不過,呢條路係俾來回嘅車穿過嘅,條路亦唔係由頭到尾都係直嘅,啲車又唔係泊到貼晒邊,結果,一架車行都可以嘅,但有啲位係要偷位偷得好好先過到,長啲嘅車絕對要幾手軚先過到~
GPS 就帶到我哋嚟呢度,其餘路程就要靠自己~

穿過咗呢條街,我見到個大型停車場,直行有條路,但係好窄,唔多似係俾車行,我好慢好慢咁駛前睇吓個環境,我睇到前路係條樓梯,唯有倒車啦,我倒車時就有人話我知停車場點去,真係尷尬~


去到停車場入口,冇閘又冇人走埋嚟,原來個場係免場咖,我最鍾意呢啲場~ =P



泊好車睇睇時間,用咗 1 小時 50 分鐘,唔計行錯路,唔駛個半鐘就到,早咁多,相信係 Google Maps 嘅計算比較保守之故,咁嘅設定都啱嘅~

泊好車望一望,雨唔算太大,但一啲都唔細,有一刻閃過不如揸架車周圍行吓就算,其實自己都深知唔會咁做,一場嚟到,冇理由唔用腳四圍行吓,雨之嘛,算得啲咩?

因為時間關係,本身都諗住只係散步式遊覽,食吓嘢消磨兩小時,但落咁大雨,難免掃興,就連日月潭都看不清,只係隱約見到日月潭嘅景色,海面能見度好低~


走出碼頭,原來成個碼頭都係浮於水上,影完一輪相就去返先前果條窄街搵嘢食~


首先放入口嘅,係雪糕,香菇雪糕~
我就覺得一啲菇味都冇,唔好食嘅~

再行落去,都搵唔到一間令我哋有興趣嘅食肆,行返出大街再往前走,多數舖頭都冇開,都係落雨累事,不過其實我哋都唔肚餓,可以話冇咩胃口,決定唔食嘢住,四圍行吓影吓相~

日月潭......



日月潭燈柱


總統魚 @@?


見到條友揸住把遮開機車,單手濕地兩個轆,簡直係特技~ @@
雖然仲有時間,不過留喺度都冇咩意思,決定先去交車,再去 Masalili 附近食嘢~

開車唔係好耐,雨勢細咗好多,又咁啱見到有一處地方比較能夠睇到清楚啲嘅日月潭,我哋決定落去睇睇~

其實我已經過咗落去嘅路口一個車位,好彩後面冇車,我就倒後少少落返去~
景都唔係好好多,不過一場嚟到,影多幾張相留念都要嘅~




一路回程,天色就開始好返啲。我負責駕駛,屎塔負責瞓覺~ XDDD
個多小時後就到市區,台中嘅機車(電單車)真係多得嚇人,無處不在,機車同汽車嘅比率可能係 3;1  甚至係 4:1,真係好誇張~
喺台中揸車,要極其小心突然殺出嚟嘅機車,不過有度好,佢哋主要行慢線,印象中好少見到機車行中快線~
不過咁,佢哋可能真係訓練有素,不論男女,又或者係阿嬸阿叔,儘管四處亂竄,手車都唔錯,可能係環境造就一身好駕工~

跟足 GPS 嘅指示,去到一條小路,小路盡頭係 90 度左轉嘅街角,街角處外圍係停車場,根據指示,過咗街角就即刻要右轉,但現場環境,根本就冇路可以轉出去,除非......除非穿過個停車場啦!

我又怕一入個停車場,佢就以為我泊車,繼而開始計時收錢~

我即時倒車,停埋一邊,打算落車問吓停車場嘅人,不過我一落車就有車喺停車場對面大廈駛出嚟,直接穿過停車場到出面大街,哈,二仔底死跟啦~

結果真係可以就咁樣穿過,又係過路處又係停車場,真係好奇怪~

好輕易就到達格上交車,租一日但只駕數小時嘅客,睇怕都唔會好多~

泊好車後,想話開車尾廂攞返個篋,不過我試極都開唔到,唯有向職員求助~
佢一邊驗收,一邊同我傾偈,問我跟住去邊度玩,我就話去 Masalili~

我唔知 Masalili 喺當地名氣有幾大,會唔會好似香港啲大型婚照公司咁,多數人都會聽過,但係結果,佢唔知我講咩......

我話佢知係影婚照嘅公司~

搞掂晒啲手續,職員問我哋要唔要叫車,如要佢會幫我哋叫,真係細心~

不過佢話呢個鐘數好難叫車,但佢依然打電話碰碰運氣,結果真係冇車,唯有出街截~
佢哋真係好好,好主動咁出街幫我哋截,好彩只係等咗幾分鐘就有車~

的確,呢個鐘數,真係好多車,眼見嘅每一條街都係車,非常繁忙,仲有少少塞車~

而家係五點幾,個天已經好暗,條街仲暗,因為街燈仲未開,相比香港,咁嘅天色,一早就著晒燈~
坐咗半個鐘頭計程車就到 Masalili,個天亦都已經黑晒,街燈亦已經亮著,不過啲燈唔算好光,只係好過冇~

唔知當時做乜鬼,張張相都影得好差,可能因為拖住個篋,心情又緊張啦~


去到門口已經有人開門,門口有成四個人,我哋入到去,佢揸住份表即刻講咗一個名字,其實佢又點會知我哋係邊個,之前做嘅溝通全部都係電郵同電話~
好明顯,因為我哋早咗成個幾鐘到,佢睇時間嚟認人,當然係錯晒啦~

我哋話唔係,跟住就喺佢份表度指出我哋係邊個~

揸住份表果個係個小肥仔,不過佢係大隻果種肥,個樣仲幾可愛,佢嘗試用廣東話讀出屎塔個中文名,都算 OK 讀到~
呢個小肥仔勁似日本人,屎塔忍唔住問吓佢,佢笑笑口咁話唔係~

我哋說明來意,想放低行李去食嘢先,佢哋好熱情咁即刻幫我拎行李,放埋一邊,另一位工作人員仲介紹我哋可以去邊度搵嘢食,個個都好友善~

放底行李梗係輕鬆晒,即刻去搵嘢食~

根據果位職員講,附近有兩條街都好多嘢食,一條大街,一條小街,直覺上好似小街會比較地道,一於向住小街方向行去~

穿過一條冇人嘅暗巷,出咗大街(即係好多嘢食嘅小街),好多機車又好多人,好彩冇落雨,可以慢慢行吓~

駛唔駛咁大個招牌......

10 蚊新台幣一件壽司?平就梗係平,但係咁樣擺法我哋真係唔敢食~

經過一間拉麵舖,好香,不過最後都係揀咗「龍品魚丸店」

食物種類唔算多,求其叫咗兩碟飯同兩個餸(字眼跟足餐牌):
- 招牌飯:包括魯肉飯、排骨、二條蝦捲
- 綜合飯:包括魯肉飯、蝦捲、花枝
- 燙青菜
- 蝦仁湯

呢間嘢嘅點菜形式係喺餐單上 tick 你要嘅嘢,之後呢?我都唔知,見到阿姐就問吓佢,佢指一指出面,咁我就拎住張單出出面檔口俾出面個阿姐~

阿姐收咗我張嘢,就遞過隔離個阿姐,咁我好自然就移過隔離個阿姐前面,點知收單果個阿姐好豪氣咁同我講嘢,我唔知佢講咩,佢又再問一次,原來佢問我要甚麼~

我咪 tick 咗喺張單度囉,仲問?我叫佢睇返張單,佢揸住隻碟指一指前面怒吼:「選三個」

佢前面有七八樣小菜,我明喇,除咗我哋 tick 嘅,仲可以揀三樣,早知咁多嘢就叫少啲啦~ @@
我又求其每碟揀咗三樣~




睇個樣就真係麻麻地,不過味道比想像中好得多,尤其係果碗蝦仁湯,彈口有鮮蝦味,好食!
食到飽一飽,見仲有時間,就兜去外邊大街慢慢行返 Masalili~

行咗一圏,唔難明白點解台中機車比汽車多,仲要係多好多~

因為機車幾乎可以停泊喺街上任何地方,就連行人路都俾機車盡佔,非常方便,再加上台中公共交通如公車,班次唔密,至少我就好少見到公車嘅蹤影,又冇鐵路,揸機車可謂經濟又方便~

我覺得台中嘅行人路,基本上唔係為行人而設嘅,全部擺滿機車,其實諗諗吓,喺台中揸機車完全可以點到點,啲人邊駛行路?

行喺台中嘅路上,非常冇安全感,好多時都要行馬路,隨時隨地有機車近距離喺身邊飛過~

返到 Masalili,照例受到熱情嘅款待,首先被邀請上一層,樓梯係開放式嘅,二樓只得一樓(即地面)一半面積,一樓係可以望到二樓天花,而且每層嘅樓底亦非常高,形成一個空間感極其強烈嘅感覺,一入到去已經好舒服~

上到二樓要再上半層,上呢半層之前要除鞋,並附有拖鞋~
內部裝潢唔算華麗,但就予人一種非常舒服嘅感覺~

帶我哋上去嘅係一位小姐,名叫曉曦,佢第一件事就問屎塔有冇帶 Nu-Bra,有係有,不過喺樓下個篋度,我梗係即刻落去攞啦,但係冇理由曦地下咁多人同客面前爆篋咖,唯有成個篋拎上去,攰到爆~ @@


其實屎塔準備咗 Nu-Bra 同 Girdle,我哋估計台灣唔興 Girdle,因為佢提都冇提過~

跟住曉曦就帶我哋再行入啲,入面係一條樓梯,上咗兩層,嚟到一處明顯係放衫嘅地方~
兩邊盡頭係試身室,兩旁放滿衣袋,加埋其中一間試身室入面嘅衣袋,粗略估計,有成百五至二百件,全部係晚裝,而且全部可以揀,唔會話某啲要加錢先可以揀,真係好多選擇~

屎塔嘅任務係要揀三件晚裝,簡直係一個挑戰~

成個區域就只有我倆同曉曦,真係夠晒自由,可以慢慢揀~
屎塔一路睇一路嗌攰,梗係啦,件件都咁重,仲要逐件拉出嚟睇,又要不停推移,我都已經有幫手,等佢唔駛一次過推咁多件,不過依然係好攰~

曉曦叫屎塔睇啱就拉一拉件衫出嚟,佢見到就會成件拎出嚟放入試身室,其實我哋都唔算得係啲咩,佢一日都唔知要服務幾多個客,日日係咁做,肯定好辛苦,難怪佢要戴護腕開工~

不過曉曦好專業,全程沒有一絲不快表情,一直係微笑友善同樂意,值得讚賞~
屎塔揀衫途中,曉曦都有嘗試幫手,問屎塔有冇咩喜好或者有冇啲咩顏色或款式一定唔會揀,佢再因應屎塔嘅喜好而作出推介~

最後揀咗好似都有八件,曉曦同屎塔就入咗試身室,逐件試,試完再俾我望一望~


試第一件係最耐嘅,因為屎塔唔識用 Nu-Bra,曉曦要幫佢~

試身過程我就最冇嘢做,只好呆坐~

每試一件,就要用心用力記住佢,到最後要決定要邊三件~

佢揀嘅咁多套入面,只得一兩件著咗上身唔係咁鍾意,咁就頭痛,真係好難揀,件件都咁好睇咁鍾意~
最後當然決定到要邊三件,仲決定埋邊兩件用喺外景同邊一件用喺內景~
其實我哋可以決定揀少一件白紗(即婚紗),將個 quota 俾埋晚裝,但係我哋唔會咁揀,我相信多數人都唔會咁暕~

決定咗晚裝,輪到白紗,落一層就到揀白紗嘅地方,白紗選擇較少,大約有六七十件,其實都已經好多,屎塔要揀兩件~

屎塔又開始挑選嘅工夫,不過今次冇咁頭痛,揀中嘅只有五六件,其中一件唔係放喺衣架嘅,係放喺類似茶几嘅檯上,曉曦話呢件好重,唔可以放衣架上~
呢件睇落幾可愛,所以都會試一試~

結果呢件一著上身,真係同就咁睇爭好遠,即 foul!

另一件就望落一般,但著咗上身就認真唔錯,就要呢件~
再另外有一件,屎塔著咗上身成個阿嬸咁~ XDDD
唔係好難咁就揀咗兩件,決定埋邊件用於外景同內景~
成個過程用咗唔夠兩個鐘,我覺得算幾快~
跟住就要落返地下,同攝影師溝通~

攝影師其貌不揚,但風趣幽默,氣氛輕鬆,他叫主任,其實我搞不清「主任」呢兩個字係職級還是別名,反正他自我介紹自己做主任,我哋以主任去稱呼佢點都唔會錯~


嚟台灣之前,已經透過電郵收到一份問卷,大致係想了解一下我哋對婚照嘅喜好,有冇啲咩形式嘅照片比較不喜歡咁,主任手上就係揸住呢份問卷去同我哋再深入啲咁傾~

佢問咗好多問題,例如是否喜歡懷舊照、是否喜歡跳脫......等等

經過一輪溝通,又輪到另一位小姐同我哋傾,佢係客戶服務部嘅 Elly

佢係同我哋傾返我哋買果個 package  嘅內容,當中當然包括收費~

佢詳細講解返個 package 嘅內容之後,就開始講優惠,講嘅,係再加錢買嘅優惠~

我哋個 package 只得 20 組(佢哋叫一張相做一組)相片,其實真係太少,我哋都預咗會加相,經過一輪答問,今日加多一本相簿,可以有八折,聽日先加就冇折~
我哋即場決定加多一本,即 20 組~

而我哋之前參加過 Masalili 一個活動,取得 3000 蚊新台幣嘅 coupon,但唔可以用喺 package 本身同運費,亦唔可以同其他優惠共同使用,所以決定買多幾張相~

傾完一輪,加相入相簿一定要以 20 為單位,咁又係嘅,唔通幾張相同你開一本新相簿咩,最折衷方法係買相但唔入相簿,只要檔案,沒有固定單位,600 蚊新台幣一張,3000 蚊 coupon 剛好可以用盡買到 5 張相,就咁決定~

Masalili 嘅收費模式,如果俾現金會平少少,而且唔會一次過收晒,三日服務就分三日收,非常均真~

不過第一日通常都會俾埋第二日嘅錢,因為第二日出外景,唔方便帶咁多錢喺身,我哋都係咁做,第一日俾埋第二日嘅錢~

去到尾聲,佢俾咗六張貼紙我哋,作用係送俾值得加許嘅服務員,我哋即時送咗一張俾 Elly,佢好開心咁連聲道謝~

完成晒今日嘅溝通,盡快返酒店休息,今晚一定要有充足嘅睡眠,避免聽日冇精神同殘殘地咁去影相~
Elly 幫我哋叫埋計程車,服務真係好好,成個過程都好愉快,好滿意~

今日坐過兩種計程車,發覺呢度啲司機手車真係唔錯,要同無窮無盡嘅機車爭路,入到啲小街先利害,多人又多機車,佢哋都可以以超乎想像嘅速度前進,我揸車經驗都快有十年,而且差唔多日日都揸,自問真係冇佢哋咁勁,佩服!

經過二十分鐘驚心動魄嘅歷程,終於嚟到酒店 - 黎客商旅 Le Parker

呢間酒店係拍婚照個 package 包埋嘅,包兩晚,其實個 package 仲有另一個選擇,係一晚長榮桂冠(二晚要額外自己俾),我哋對酒店嘅要求,係價錢、地點同清潔,酒店是否高級及多設施,唔係好重要,所以揀咗黎客商旅~

沒有留言:

發佈留言