2013年9月4日星期三

2009.01.31 北京 (中國第一天)

終於等到出發呢一日,又可以同屎塔去旅行,好開心~
一如計劃般 0930 出門口,打算 1100 到機場,中間要返一返屎塔舊居攞個旅行用嘅隨身袋,我又可以探吓妹豬,其實我真係好鍾意妹豬,雖然佢令我同屎塔都留下不少永不磨滅嘅傷痕......

未夠 1100 已經進入機場範圍,一路留意長期停泊車位喺幾多號停車場。同上年一樣係二號,顯示牌顯示仲有車位。其實我都冇擔心過車位問題,泊咁多次機場都未試過冇位。

去到二號停車場,離遠見到「滿」呢個字,不過個滿字係喺短期呢項隔離,嚇得我吖,冇得長泊逐個鐘計咪好甘......@@

行到埋去,有個警衛截停我哋,話俾我哋知長期都冇位,但可以轉泊博覽館,價錢一樣。

咁我都安心啲,佢仲派咗張地圖俾我哋,不過我同屎塔都睇唔明,但係我又唔擔心嘅,相信睇路牌都可以去到,反正時間方面好鬆動~

如我所料,好容易就搵到博覽館嘅停車場,埋到去睇吓收費,又俾個收費嚇親!
$80 一日?五日咪 $400......
上年嘅收費,五日只需 $340,唔通加咗價?
咁我就問個職員長泊點計啦,原來都係頭三日 $200,之後 $70 一日,即係同上年一樣~~~

入到去,緊係搵個最近出入口嘅車位啦,不過都泊咗唔少車。泊完車後就留意返個車位編號,方便返嚟時記得部車泊邊,細看之下,呢個編號同我哋兩個都有關係,亦同我個篋用嘅密碼係一樣嘅,實記得啦~
跟手就上咗架穿梭巴士去客運大樓。

我哋搭南航,都知道唔會喺大 counter,睇顯示牌睇到係 J,嘩,好鬼遠呀~~~
不過就唔係好多人,到呢刻我醒起我唔記得做網上 check-in,其實都冇咩所謂,人少時間又早,都唔算係咩問題~

排隊時有段小插曲,我哋前面有兩個人,左面就有兩位客人同兩位職員,正前方 counter 當然都有一位職員啦,左面果兩位職員係咁同 counter 果位職員講嘢,counter 果位職員又拎住個電話係咁講,根本三個職員都處理緊左面兩位客人嘅問題,我哋條隊就冇郁過又冇人理~

其實我都未知發生咩事,因為我都唔係排咗好耐同冇乜留意~

直至前面果位女仕頂唔順開聲,內容大意都係話,如果有特別事情要處理,係咪應該另外搵人做,唔係阻住成個 counter 停晒喺度!

佢又講得啱,如果要 counter 果位職員先處理到,就應該掉一掉人分開處理,不過咁,我又唔清楚發生咩事,啲職員係咪處理得唔好,我又唔敢罔下判斷,我淨係知,經果位女仕講完條隊先郁返~


唔知係因為細航空公司定因為有事煩緊,果位空姐全程冇笑容,的確,人家不是賣笑的,但至少都要俾人感覺有善才是,係咪我要求太多呢?
今次去程行李為 13 KG,算係輕啦~

check-in 完就走去食嘢,我哋決定唔會食中餐,因為新年已經食唔少,去北京,當然亦離唔開中餐,今次我哋揀咗味千拉麵~

由於時間好充裕,即使有兩檯客遲過我哋入但早過我哋有嘢食,甚至其中一檯食完走埋我哋都仲未有嘢食,我哋都冇催~

唔催唔怕漏單咩?唔怕,因為飲品一早嚟咗,我哋覺得漏單嘅機會不大,續以輕鬆嘅心情繼續等~
我點咗個豚肉拉麵~


屎塔就點咗個雞肉冷麵~


因為北京天氣好乾燥,屎塔就準備咗包裝枇杷膏,而我就比較抗拒,並且覺得冇咁方便,於是我就去買咗盒喉糖~

閘口係 30 號,爭啲就要搭無人列車~
過海關時,屎塔有支潤手嘢係 100ml 嘅,但冇用袋入住,海關職員就主動拎個密實袋出嚟入住佢~
有時都覺得幾無謂,有袋同冇袋入住支潤手嘢,真係可以同恐襲扯上一丁點關係嗎?不過法例係咁,海關職員咁做當然冇問題~

等咗唔係好耐就可以上機,好彩冇 delay。經過行人通道時我先醒起,check-in 時唔記得同個空姐講要窗口位,希望有編到啦~

好彩,編咗窗口位,不過就喺廁所前面,椅背只可以向後移好少,其實都冇咩所謂,廁所外其實冇咩味,可唔可以瞓後啲亦冇乜相干,反正如果後面有人坐,我都唔會瞓得太後~

起飛時,空姐介紹機長有豐富嘅飛行經驗,仲講埋有成二十三年,咁下次唔提幾多年經驗嘅,咪即係冇咩經驗?@@

由起飛至一小時後,都覺得好定,可能係大機啦,亦令我對南航有返啲信心~

不過大機還大機,前方椅背係冇螢幕嘅,少了一點 kill time 活動~

咁究竟有冇飛機餐呢?
答案係有嘅,有雞肉麵同豬肉飯,我哋梗係每樣要一款試試啦~




老實講,不比大航空公司嘅差,當然,飛機餐唔會預佢好食,我只係覺得,機又定,餐又唔算難食,價錢又唔貴,都幾好吖~

不過呢,又俾我預到啲唔顧人感受嘅人,前面個女人,係一位年輕婆婆,佢瞓後嘅程度對我食嘢係有少少影響嘅,我要拎起啲嘢先食到,如果唔係個頭就要頂住前面椅背先得~

飲品方面,今次我冇點愛喝嘅茄汁,揀咗椰汁,都 ok 好飲。

突然間,「嘭」一聲!我同屎塔都嘩咗一聲,前面果位年輕婆婆,將椅背放返直,但佢放直嘅時候冇用身體頂住慢放,導致椅背一下子「撞」回原位!杯椰汁震咗一震,喺杯中浪咗幾嘢,好彩冇濺到出杯外~

我唔否認,我果一聲「嘩」,當中除咗真正嘅驚嚇,伴隨住嘅仲有刻意表示我嘅不滿,屎塔係咪都係咁我就唔知喇~

我所發嘅牢騷算多餘嗎?是我缺乏容人之心嗎?是我問題嗎?

好不容易瞓到降落,感覺上算係好平穩,成個人放心晒~
其實我都幾怕搭飛機......

未到入境位時,就見到一啲好古中國嘅擺設,同機場好唔夾......


入境方面好順利冇咩人,等緊嘅時候見到櫃檯前方有排按鍵,睇又睇唔到係咩嚟,但個個人離開前都會襟一襟,我哋有少少擔心唔識襟......

車~~~

原來啲掣係對入境職員嘅評分,我同屎塔都俾咗非常滿意,雖然都係冇咩笑容,但人家不是服務性行業嘛,笑乜鬼唧~
好快就攞到行李,過海關又冇人理,GOOD~~~

過埋海關就正式到達北京機場開始自遊行之旅,一出大堂,梗係影吓相先啦~
我哋見到有部車放咗喺度,再睇吓個牌子,係 Skoda,呢個牌子對香港人嚟講有另一個稱呼......=P


跟住就要搭機場快軌出市區,我眼見好多出口都有機場快軌嘅指示,個個出口都啱,咁我相信呢個機場快軌係貫穿機場嘅,唔係點會咁多出口都話啱吖~


出咗門口,諗住實有指示啦,點知係乜指示都冇!咁我就是但向一邊行,我諗實搵到嘅,行咗一陣都仲未見有指示,擰轉面,就俾我見到有條電梯係向下嘅,上面有個指示牌,呢個指示牌係單向嘅,我唔擰轉面係見唔到啲字嘅,上面有機場路軌呢幾個字,我都係博吓佢係指機場快軌咋,所以決定落去睇睇~
落到去就知我哋冇估錯,但係點解入面同出面唔一齊用機場快軌呢?奇怪~

好,買飛搭車,售票機係好容易用嘅 touch screen 方式,相當簡易,$25 一個,有個掣可以揀一次過買兩張,揀好站同張數,再按照佢入錢嘅方式指示去入錢,以為實搞掂啦,但點入佢都係彈返張錢出嚟。見到上面有個求助掣,咪襟吓佢囉,等咗一分鐘都唔見到人打救我哋,再細看螢幕,原來佢唔收一百元紙幣嘅......

成 $25 一個,連一百蚊紙都唔收?@@

但係我哋嘅旅程先啱啱開始,又點會有散紙吖,唯有睇吓邊度可以有人肉售票處啦~

行幾步轉角位就有,順利買到兩張飛,由機場 T2 搭到去三元橋站~

買完飛我先醒起唔記得幫屎塔買「一卡通」,不過唔緊要啦,陣間轉地鐵前買都得嘅~

上咗車就 send sms 俾茄,話佢知我哋到咗北京。
車廂就冇咩特別,都係一般格局~
隔咗一陣,仲未收到茄嘅 sms,於是我又 send 多個俾佢。

二十分鐘就到三元橋站,跟住我哋要轉地鐵嘅 10 號線去國貿站。一路跟指示,好容易就到咗三元橋嘅地鐵站。

去到地鐵就睇吓去國貿要搭邊個方向嘅車,地鐵嘅換乘指示好清楚,我哋要搭向勁松果邊~
勁松,個名好似怪怪咁~~~

咦?咪住,簡體喎!係勁鬆先啱,哈哈,勁鬆仲怪~XDDD


好,搭地鐵前,要同屎塔買張一卡通先,我揸住我自己果張,走過去幾十米外嘅售票處,同佢講我要一張一卡通,睇書講要 $20 按金 + $20 值嘅。走到埋去,佢同我講要去第二邊買,佢向自己後面指一指就話:那邊

剛才一落地鐵口就見到中間有個冇開嘅售票處,我心諗,你唔係指我去果度下化?!

點都好啦,我又行返過去,經過屎塔身邊,同佢講返我要搵第二個售票處......

三元橋地鐵站好細,我就見唔到第三個售票處,但係點都好,行晒搵唔到先再算啦~

向住反方向行,行咗一陣,原來真係有第三個售票處,我諗冇問題嘞呱~

我又做返同一樣嘅嘢,講同一樣嘅話,佢反問我入幾多錢,我幾乎冇任何反應俾佢,我冇諗過 $20 值唔係預設嘅,呆咗半秒,我好下意識咁答佢二十塊~

買到喇~~~


好快就等到有車,上咗車我又望吓手機,仲未有茄嘅消息,我決定打俾佢!
電話通咗,響咗一陣冇人聽去咗留言。都好,起碼証實我係打得到俾佢嘅~
既然去咗留言,即係計咗錢啦,梗係照留啦!

差唔多落車都仲未有茄嘅消息,不過我又唔太擔心嘅,再夜啲佢都實會主動聯絡我嘅~

臨落車前再打一次俾佢,今次有人聽喇,係阿茄呀~~~
原來佢見到冇來電顯示所以唔聽,留言又以為係推銷電話,笨茄即係笨茄,呢個鐘數,我打嚟嘅機會都好大啦,聽咗先算嘛~~~

佢話我知佢喺王府井大街,叫我 check-in 完過去搵佢,地鐵站口等,佢話只得一個出口,所以一定見到。

咁我就放心晒啦~

到咗國貿站,從 Google Map 上獲得嘅資料,我要喺 A 出口出。但落咗車之後只有 EFG 出口,冇 ABCD......
我同屎塔左望右望都真係搵唔到 ABCD 出口嘅指示,唯有睇吓地鐵站嘅地圖。地圖上都只係有講 EFG 出口附近嘅環境,我將地鐵站嘅地圖同旅遊書嘅地圖對照一下,假如真係要喺 EFG 出口當中揀一個,E 係最近嘅,咁我哋只好利用 E 出口啦~

上咗地面,再睇吓啲街名,認定咗一個大方向,希望冇錯啦~
不過我對屎塔嘅方向感係有信心嘅,佢同我都覺得前方係啱嘅,唔好諗咁多,去吧,屎塔兵團~~~

2009 年嘅北京街頭,絕對唔能夠令我有任何似曾相識嘅感覺,畢竟都快二十年了~


比較有印象嘅係呢種兩截公車,依然存在~


其實喺 E 出口附近,我哋就見到第二個出口,呢個係 B 出口......
一路行一路行,我哋經過中國國際貿易中心,就喺呢個中心嘅大門嘅側邊,有一個出入口,細看之下,原來呢個就係國貿站嘅 A 出口,錯過咗呢個 A 出口唔緊要,至少呢個出口話俾我哋知,我哋嘅方向係啱嘅~
好快就見到酒店嘅外貌~


攞咗電子鎖匙(典型一張卡咁款),就搭 lift 上去,但係部 lift 襟極都冇反應,我見到有個位係用嚟拍卡嘅,咁我估係要拍咗卡先可以襟啦,結果真係~
房門都係用拍卡形式開嘅,間房都算幾大,仲有兩張雙人床~

放低咗行李就出發往王府井大街會茄康。酒店去王府井大街非常方便,一程地鐵就到。
由酒店行去永安里地鐵站,只需數分鐘。站前泊滿車,仲有個公安喺度寫紙仔攝落啲車嘅水撥度,上面係有時間嘅,唔知有咩意思呢~


落到去發現要做安檢,不過我哋冇大袋,所以冇人理我哋,我哋亦都冇理人哋~XDDD
仲見到大大個字,寫住環保廁所,唔知點環保法呢......
(據消息透露,入邊滿是便便,唔通環保即係連沖水用嘅水都慳返?o_O!)

我哋只需搭幾個站到王府井站就可以去到王府井大街。

上咗車,第一樣嘢引起我注意嘅,就係手挽,上面寫住「我們都是愛國者」

唔駛咁洗腦下化......@@

睇真啲,原來係廣告嚟嘅~XDDD

落咗車,記得茄話得一個出口,我幾乎乜都唔理只往前走,但又見到有 ABC 出口喎......
跟住我見到王府井大街可以利用 C 出口,咁茄都冇錯,只係我誤會咗嗟,得一個出口,咪就係得 C 出口囉~ =D

一路跟住 C 出口,去到一條走廊,牆身係全白色嘅,乜都冇寫,冇牌冇指示,就好似個「二」字咁,左上右上左下右下都有出口,邊個先啱呢?又話得一個出口......@@

其實都冇咩問題嘅,逐個睇吓囉~

逐個睇之前,我見到有啲小販擺賣,賣嘅係福娃同一啲小玩具。
「十塊十塊十塊十塊」$10 一個福娃,都有唔少人幫襯~
「十塊十塊十塊十塊」,那人只需一秒就發晒咁多個音,如果係廣東話「十蚊十蚊十蚊十蚊」,我都可以,國語我就真係唔得,屎塔都試過係唔得嘅,好鬼難讀,條脷又伸又縮,果個人仲唔只叫一次,係不停咁叫,利害利害~

每個出口處轉角都有指示呢個出口去邊(未行到係睇唔到嘅),但四個出口都冇講王府井大街......
咁唯有是但揀個上去睇睇啦,上到去,未到過嘅都可以估到邊個方向係王府井大街,最光猛,最燈火通明就一定係啦~
雖然我哋上錯咗,但係有個大方向就一定去到~

到咗王府井大街嘅街頭,真係幾凍,但我唔知而家係幾多度,有著羽絨,身就唔係好凍,係個頭同對手,仲有對腳......

上到去唔見茄康,我又出動我嘅手提電話,打俾茄。
佢話我知佢喺我同佢講過嘅小食街,有間 KFC,咁就易啦,就行過去搵佢~

就喺呢個時候見到部咁嘅嘢......

個司機仲望鏡頭笑添~ =D

我同茄講過嘅小食街係「東華門夜市」,我知道東華門夜市同我而家嘅位置係有一段距離嘅,起碼係幾條街之後,但我行咗唔夠一條街就見到 KFC,唔通王府井有唔只一間 KFC?唔理啦,過到 KFC 望一望先再算~

過到 KFC,都唔見茄康,諗住上去睇吓之際,有兩隻鬼咁嘅嘢企喺度望住我同屎塔!

撞鬼囉,原來茄康就喺我哋隔離~
終於都 meet 到喇!

茄向背後上面指一指,原來佢話我知佢講緊嘅小食街係「王府井小吃街」。咁就一定唔係我話佢知有呢條街,因為書冇提過我亦唔知有呢條街嘅~
茄話仲未試過入面啲嘢,等埋我哋先一齊試~ =D

茄又話我哋知佢冇去滑雪,因為一起身已經係十二點幾,諗住去天津,去到火車站,睇吓啲班次又發覺趕唔切,結果就成日喺王府井大街行,仲搭遊覽車遊埋有錢人住嘅胡同。
呢個消息真係好意外......

好啦,係時候食嘢,打算去食「狗不理」,茄康即刻話帶我哋去~
佢哋遊咗一日,真係好熟路~XDDD
行咗一陣就到狗不理~


門面好似好靚咁,入面就好一般,人多檯多,通道窄,職員態度差~
睇睇重點嘅食物先~
食物方面主要係包,有豬肉包、三鮮包、香菇油菜包、山野菜包,全部都係以餐嘅形式咁叫,一個餐有包有綠豆粥仲有風味鹹菜。

由於講好咗我做管錢嘅,一人夾相同嘅錢,公家錢就我俾。我買嘢嘅時候就成疊錢拎咗出嚟,茄即刻喝住我,話我咁樣好危險!
呢吓我又真係笨咗啲,喺香港就鬼咁小心,反而去旅行就咁鬼大意,真係抵鬧!在此要多謝阿茄嘅當頭棒喝!

我哋點咗兩個精品,即係乜包都有,總共九個包、一碗綠豆粥同一小碟風味鹹菜,綠豆粥係可以任添嘅~

茄話碗綠豆粥好難食,我試過又覺得未到難食嘅,只係唔好食同唔會再添......
包就 ok 啦,都係一般包咁嘅味道,飽就唔飽咖喇,不過陣間仲可以食嘢~
食緊嘢嘅時候,隔離檯有位小姐左手揸住兩串冰糖葫蘆,右手就食其他嘢,真係怕佢會唔小心隊咗兩串嘢過嚟......@@

狗不理正對面就係傳說中嘅「全聚德」,雖然好出名,但今次旅程冇編排到去食,因為根據情報搜集所知,有間更好食嘅~

喺全聚德側邊,有個人擺賣緊一啲小玩意,睇真啲,原來就係今次旅程第三日希望會遇到嘅叔叔!

呢個叔叔,只係用口吹,就可以將啲糖吹成十二生肖咁,仲幾靚咖~

書講佢會喺南鑼鼓巷(在第三日行程之內)不定期同不定時擺賣嘅,估唔到今日就喺呢度見到,真係好彩!

不過呢個叔叔個樣唔係好似書講果個,咁我相信唔只一個賣呢啲嘢啦~

我哋都停咗好一段時間去睇佢表演,不過唔好話買,就連睇嘅人都好少~

最大問題係唔會食!隻隻都經過有機處理呀大佬~@@

跟住就向王府井小吃街進發!
一入去第一個檔口,真係嚇一嚇,一串串蠍子同海馬,仲有蟬蛹,我真係唔敢食~



不過茄就好想試一隻蠍子,睇嚟康都可以接受到。一串有四隻,啱啱好一人一隻,茄係咁慫恿我同屎塔。
係冇用嘅~

我喺香港都唔會掃街,又點會喺北京食埋啲咁嘅嘢吖~

屎塔呢,佢更加唔會食,啲嘢凍咗佢都怕變壞,望落唔夠熱佢亦唔多願食,一個食嘢咁小心嘅人,又點會喺北京食埋啲咁嘅嘢吖~

我哋點都唔掣,茄當然冇計啦。唔係一齊食,又真係冇咁壯膽嘅,仲要食兩隻喎,最後都冇買到~


跟住經過一檔土耳其烤肉,茄康就點咗一客~
所謂土耳其烤肉,其實係一條轉緊嘅柱,上面有一大舊肉,有人要就用刀削幾片落嚟,再加上檯面嘅菜,咁就完成~
茄話幾好味,但菜就係凍嘅~


繼續行,又有一檔賣蠍子嘅,但今次同第一檔好唔同,一隻隻大嘅黑色蠍子、蟋蟀、蜈蚣同埋啲唔知咩嘢嚟,好恐怖吓......@@



價錢牌上就有:蠍子、海馬、海狗、海星、海龍、海燕、蜈蚣、金蟬、蠶蛹
全部我都唔會試嘅~

跟住擰轉面,就見到有人揸住「吹糖」嚟食!乜真係有人食咖???

喺小吃街入面,最難避嘅,除咗人之外,就係痰!

雖則又未到一地都係,但又真係幾多,我相信我都踩唔少......
人又多,街又黑,點避吖~

當地人喺有人阻礙前路時,最常用嘅方法就係推開你,初頭我好唔慣,但都知呢個係呢度嘅文化,冇計咖喇~

我只好融入佢哋,鬥推!

行行吓,有個女仕就喺我面前隨地吐肉!雖然唔算係啲咩嘢,不過真係有點兒那個囉~

過晒啲小食檔,有間類近百貨公司咁嘅嘢,只有地下一層,門口擺賣冰糖葫蘆。屎塔行埋去,叫我幫佢影張相,點知賣嘢果個人趕我哋走話:不許拍!不許拍!
咁我哋唯有出矛招啦!企開啲 zoom 埋去~XDDD

茄康已經入咗去,我哋影完相就入去搵佢哋。
我拎咗頂帽戴上頭,屎塔幫我影相,不過又俾人趕,今次係唔俾我哋戴住嚟影,其實都可以理解嘅~ =P

都成功影咗兩張~

一張係軍綠色北方人常戴可以蓋埋耳仔嘅方帽~
一張係皇帝金黃色細小圓帽~
離開咗呢個位,康又攞咗頂帽戴,係一頂有辮嘅皇帝帽~

跟住茄就睇中咗個火炬型嘅打火機,經過一輪激烈嘅講價行動,成功以一個幾平嘅價錢買入咗兩支~

我同屎塔就睇吓有咩嘢可以買嚟做手信,不過睇嚟睇去都唔係好買得落手,啲嘢係送俾你都唔想食嘅,點用嚟做手信呀~~~

茄康話出面有間食品中心,可能會多啲嘢揀,於是我哋就即刻放棄眼前揀唔落手嘅禮品~

嚟到呢刻,開始覺得凍到有啲辛苦,但都冇計,頂硬上啦~

離開咗呢間嘢,走入橫街,賣嘅全部都係一啲我哋唔會有興趣嘅物件,而且十檔有九檔賣嘅嘢係一模一樣,唔通係同一個老世嘅?
仲有一邊未行姐,呢邊主要係食店,唔係小食,係可以坐入舖頭嘅食店~

舖頭唔多,有一間個名,我同屎塔見到後相視而笑,呢個係我哋之間先會知嘅。點知咁鬼蹺,茄康都有差唔多嘅故事,哈哈,於是我哋就揀咗呢間~


呢間舖頭個名係「荷葉飯」

入面非常簡陋,又污糟,不過算啦,我諗間間都差唔多~
坐低咗睇吓食咩,冇咩特別,乜都有啲,有鍋貼有炒嘢有飯有麵咁啦~

我哋好理所當然咁點咗荷葉飯,見到人食鍋貼,我哋又點咗一碟,屎塔話想試吓酸辣湯,又點咗一碗~

落單果條友,好似落得好辛苦,好有困難咁,我哋講完,佢都寫咗成分鐘先落到單,仲要皺晒眉頭,根本就係俾面色我哋睇~

係,四條友點三樣嘢,係就係少啲,咁又點嗟,係咪唔得呀?真係有啲嬲親~

食物好快就到~




先講個荷葉飯,只係一個濕炒飯,啲荷葉嘅作用只係裝飾,冇荷葉味嘅......

再嚟鍋貼,冇咩特別,唔係好食亦唔算難食,層皮足有兩三毫米咁厚,仲有佢碟上嘅油就肯定夠炒一碟菜!


最後係酸辣湯,只係一碗有辣油喺面嘅豆腐菜湯,我哋四個加埋飲唔夠一個普通飯碗嘅份量就唔想再作賤自己~


呢餐真係差差差!環境差態度差食物差!都唔知食乜叉!


自殘完之後,就諗住去食品中心買手信,出返去大街,見到食品中心冇晒燈,原來已經閂咗門。唉,又要去返果度揀啲唔想揀嘅嘢......

返到去,間嘢都落咗少少閘,關門在即,我都仲諗緊買唔買好,但我又諗,嚟緊呢幾日都冇咩機會買到手信,我亦相信第二度賣嘅嘢唔會好得幾多,所以都係揀咗幾盒,做個交待咁啦~

唉,我個人呢,就唔係好鍾意為咗要有手信俾人而買手信嘅,睇啱先買就最好!睇唔啱都買,真係好無謂~

我都同啲 friend 講,去玩就玩得開心啲,唔駛買手信俾我~
我都預咗今次未必會買嘢俾同事食~
但係點都要買啲嘢俾阿媽呢,佢咁在意呢啲嘢......

康康又走埋去買火炬打火機,不過今次未能進一步講到更平嘅價錢,結果都買咗兩個,同茄同價~

買完手信,出返大街行吓,其實咁夜都冇咩好行,真係行街,行吓條街咁啦~

見到有 apm,個 logo 同香港嘅一樣嘅~

一路行都冇咩特別,行行吓就到咗東華門夜市~

東華門夜市,係一條約百五米長嘅街邊檔口,正正就喺馬路邊,叫賣誇張,個個大大聲,仲好似想擒出嚟質你要咁款,著實有啲恐怖~


食物嘅吸引程度唔高,不過天氣咁凍,見到啲熱嘢就梗有興趣嘅~
最後買咗個菠蘿飯、蝦餃同菜肉餃,四個一齊食嘅~

茄康就買咗餡餅同粟米,條粟米熱辣辣,我哋係咁話康康條嘢好暖~ XDDD

茄康就一路行一路食咗個餡餅,粟米就返酒店先食~

其間又見返果啲蠍子呀、蜈蚣呀咁啦~
不過今次係未整熟嘅,仲恐怖~@@
有啲橢圓形嘅,真係好驚嚇,都唔知咩嚟嘅,真係有人食嘅咩?@@



其實大家都已經好攰同好凍,我十隻腳趾已經冇晒感覺,但係我仲有一撻地方想去嘅,就喺夜市落兩條街,有座教堂~

唔知點解,我對教堂情有獨鍾,但其實我係無神論者~
不過喺北京,富有宗教色彩嘅事物,相對上係冇咁自由嘅,自然少有~

去完教堂後係要返轉頭嘅,無謂大家陪我行,於是我建議我自己嗱嗱聲行過去影相,影完返嚟先一齊走,等佢哋冇咁辛苦,不過佢哋話唔緊要,一齊行,咁好啦,就一齊行啦~

兩條街其實又唔算好遠,不過又攰又凍,難免覺得好似長征咁辛苦~
差唔多去到,準備好相機,我只係諗住淨影景,有冇人都冇咩所謂,所以都唔打算行得太近影~
頂!差唔多到埗,教堂嘅燈突然熄咗......
咁樣影相梗係失色好多啦......
我都冇行埋去正面,打斜影咗就算,冇心機呀~
呢間教堂叫「東堂」


回程 lu~
今日嘅行程完晒,係時候返酒店~
我哋拖住無力嘅肢體,頂住刺骨嘅寒風,由街頭行到街尾~
去到王府井地鐵站,一齊搭去建國門站,茄康返凱萊飯店攞返啲行李先,我同屎塔就喺月台等佢哋~

喺地鐵見到某啲幾值得欣賞嘅設施~
立體雙柱式嘅扶手


門側腰墊~


都真係等咗好耐吓,耐到我哋認為係唔合理嘅,不過咁,我哋又唔知凱萊距地鐵站有幾遠,又唔知個地鐵站多唔多樓梯上上落落,更加唔知佢兩個有幾多行李~

兩邊嘅列車川流不息,埋站落客開車埋站落客開車埋站落客開車......

如果可以錄低晒,再播個快鏡,相信會係一件幾有趣嘅事情,因為當中有兩條友行行企企,每當落客時,個個都匆匆忙忙,唯獨呢兩條友企定定,十足十拍緊 MV 咁~ =D

最後當然係等到茄康返嚟,佢哋話個地鐵站冇電梯又多樓梯,行得好辛苦。唔怪之得咁鬼耐啦!大家都辛苦喇~

跟住就一齊再搭多個站到永安里站,再行返酒店~


返到酒店,我就用早前煲好嘅熱水嚟助熱啲嘢食,雖然唔係真係好熱,但至少唔係凍都好啲~

本來屎塔話唔食嘢嘅,因為佢實在太攰,再講吖,啲食物一啲都唔吸引,唔食真係冇損失~

喺我哋再三要求下,佢求其食咗個菜肉包作為交代,刷埋牙就即刻倒頭大睡,就喺佢「瞓」落床呢下,喺中途已經進入咗熟睡嘅狀態~XDDD


咁我食埋佢果份啦,我食咗蝦餃先,再食菜肉包~
菜肉包就冇咩特別,蝦餃就認真麻麻~
再嚟菠蘿飯,嘩,頂吖,咁鬼難食嘅!
我食咗一啖真係要講粗口:好X難食呀!

跟住康康又試一啖,佢嘅食後感係:真係好X難食!

最後到阿茄,佢竟然覺得好食,仲成個成晒!勁!佩服!@@
屎塔有幸逃過一劫,唔駛自殘多嘢~@@


每日點滴:
南航俾我嘅印象相當唔錯
北京好多嘢都指示不足,情況仲幾嚴重吓
當地人推人嘅文化,我真係覺得好難接受
北京嘅街頭,比我想像中乾淨
對間酒店非常滿意
好多恐怖嘢食
今日覺得食在北京,好似冇啖好食咁,希望之後可以遇到啲好啲嘅食肆

沒有留言:

發佈留言