2013年9月16日星期一

2010.10.25 台北 (台灣第五天)

今日行程:
總統府 → 台北賓館 → 小人國 → Hello Kitty Sweets → 台灣故事館 → 恆志美容髮品專賣店 → 台北之家 → 師大夜市


今日天氣繼續放晴,真的幸運得很~

今日早餐仍然係果間咖啡店,今日點咗「鮪魚蛋沙律三文治」同「醬燒雞腿三文治」,一樣咁美味~

今日第一站,向總統府出發~

由酒店去總統府,只需步行約十分鐘,非常近~
中途我哋見到一個有趣嘅現象(圖),重點不在建築物,而係一咋機車~
每到紅燈,都會累積一咋機車在等候,就好似賽車等起步咁~

總統府附近,自然唔會有各式各樣嘅大廈包圍,烈日當空,又冇高樓遮一遮,非常曬~
總統府係一座好闊嘅建築物,對開就係一條十分寬闊嘅馬路,粗略數過,最少有十條行車線!

要正中咁影一張總統府嘅相,其實好難,雖然一早交通唔係好繁忙,但由於有交警喺度,我哋都唔敢行出馬路影相~

再行落去就係台北賓館,台北賓館係以前用嚟接待上賓嘅~
不過去到只見圍牆,但我哋又冇咩興趣入內參觀,結果經過就算~

我哋仲經過「二二八和平公園」,入去望兩望就算,本來都冇打算嚟~

下一站係今日嘅重大景點 - 小人國
我有興趣嘅唔係小人國,係小人國裡面嘅叮噹場景~

由台北賓館至小人國,要搭捷運再轉乘台聯客運~

我哋要搭捷運去到景安站,今次係南勢角線,情況同噚日一樣,又係一個月台兩條線,要睇清楚先好上車~

不過我哋似乎冇咩汲取到教訓,噚日要搭新店線就上咗南勢角線,今日要搭南勢角線就上咗新店線......

兩日都係二份一機會,兩日都中錯果邊,我都話我黑仔咖啦~
又要搭返倒頭再等返班啱嘅車~

到咗景安站出埋閘,搵到台聯客運個站,不過距離 0900 仲有一段時間~

屎塔突然話人有三急,但閘入面先有洗手間,唯有入一入閘~
就係咁,我同佢張悠遊卡嘅值就唔同咗~

我喺出面等佢就真係焦急如熱窩上的螞蟻,要知道過咗 0900 呢班車,下一班係大半個鐘頭後,遲入小人國都好小事,問題係要喺街外呆站大半個鐘!

好彩,0850 就見到屎塔出現,班車就應該係 0900 嘅,但 0855 就到咗,而且上晒客就開車,唔會等到 0900 先開車,好彩我哋早到咋~

呢架車有啲奇怪,佢只比單層巴士高少少,但就有分上下層,成架車都怪怪地咁~ @@


一路去到龍潭站,就有人上車叫去小人國嘅人要落車買飛先,咁即係叫我哋啦~
落咗車,買入場劵再買埋來回車票,跟住就上返車繼續行程~
咁樣買門票同車票真係有夠新奇嘅安排~ @@


到咗小人國,入面好多迷你嘅世界景點,其實我就興趣不大,不過呢度人唔多,同屎塔拍吓拖慢慢行吓都唔錯~

行吓行吓,突然見到好多藍色嘅嘢進入眼簾,原來嚟咗勁多小朋友,相信係小學生嚟旅行啦~

人數之多,直情好似蝗蟲咁,我真係懷疑係咪全學校嚟齊晒~ @@
有見及此,我同屎塔嗱嗱聲睇晒呢個地區,走去搭小火車先,如果唔係,俾班小學生追過,肯定有排都上唔到車~

啲小朋友同架車好襯色吓~ XDDD

貼一貼呢區啲相先~






搭乘小火車,係去第二個區域,第二個區域,一樣係迷你景點模型,不過之前係亞洲區,呢邊就係歐美區~

呢邊除咗有景點模型,仲有個大型衝浪遊戲~

話佢係大型真係一啲都冇錯,衝落嚟撞起嘅水花勁到呢,可以用誇張嚟形容,我真係未見過同類型嘅衝浪遊戲可以有咁勁嘅水花,不過我哋冇玩~







跟住就買咗杯幾好飲嘅百果紅茶,再去坐船仔~
場內有條河道,圍繞住歐美區,冇咩特別,坐吓休息吓都幾好~

呢度有個小型室內機動遊戲嘅場地,我哋就唔係樣樣都有玩~
好似呢個咁,年紀大喇,怕頂唔順,唔玩啦~

地心之旅
玩法係坐住列車喺一個非常黑暗嘅環境,附近會有啲怪獸呀、假火呀咁~
其實可以話悶到爆,唔止我哋覺得悶,就連啲小朋友都覺得悶,佢哋係咁講「很無聊哦」「浪費時間」「終於都完了」XDDD

悶爆出嚟就玩「雲霄飛車」
玩法類似迪士尼嘅「飛越太空山」,雖激刺度不及迪士尼,但亦差不遠~

再嚟就係「碰碰車」
我真係好耐都冇玩過碰碰車,雖然同成班小朋友一齊玩好似好低能咁,但同屎塔一齊低能,怎說也是一件快樂事~


玩到呢度就停一停,搵吓嘢食~
不過場內冇咩選擇,我哋揀咗章魚丸~
呢盒章魚丸真係俾到我哋好大驚喜,wasabi 加木魚夾章魚丸,勁夾,個皮仲要好脆,正!

不過事後睇返啲相,原來我哋唔係第一個享用~ >_<

見到佢哋要自拍,我哋主動上前幫佢哋影~

跟住去咗玩呢個「採礦列車」,未玩已經笑死咗~ XDDD
其實即係小型過山車,唔算太刺激,可以話冇咩料到~


隔離係「大力士」遊戲,我同屎塔講,千其唔好玩~
因為由頭到尾都要好用力,玩法係坐喺車卡入面,將車內的操控桿不停向上向下搖,利用機械原理將部車推前~
一來唔覺有咩樂趣,二來上咗車冇得返轉頭,我見個個都"被"玩得好辛苦~ XDDD

沒有開放的「摩天輪」



貼一貼呢區啲相先~










呢區都行完嘞,係時候去我期待已久嘅叮噹場景~

我哋搭返小火車返去之前果區,一落車就已經到叮噹場景嘅入口~





啲小朋友仲未玩到入嚟,所以主題館內冇小朋友~
提起呢班小朋友,由入場包圍我哋直至到呢度為止,真係嘈到爆炸,但我唔係想話佢哋,反而係想讚佢哋,佢哋玩得幾忘我幾心急都好,由頭到尾,唔好話打尖或推撞,就連掂到你都冇,個個都好守規矩好有教養,有個小朋友仲好友善咁同我打招呼:「帥哥你好~」 =P

主題館內~












完結小人國行程,而家係 1530,離開時遇到新華團入場,好奇怪,咁晏先入場?
喺門口等咗一陣就有車,去返捷運景安站~

下一站,係去食嘢,食咩唔重要,重要嘅係主題,因為係屎塔最喜愛嘅 Hello Kitty,呢間嘢係「Hello Kitty Sweets」


由景安到 Hello Kitty Sweets,搭捷運到忠孝復興站便可,所以好快就到,不過一出捷運站又落雨......


入面全店都係粉紅色,當然有好多 Hello Kitty 嘅裝飾,感覺極之夢幻,連我都覺得好鬼正,鍾意 Hello Kitty 嘅人,我真係怕會頂唔順~ XDDD





















我哋被安排坐樓上,樓上只有三個卡位,而且全部有客坐緊,我哋唯有同職員講,如果有人走,請安排我哋轉過卡位~

坐咗一陣,其中一個卡位嘅客埋單走人,我哋即時示意職員我哋要轉過去,但我左邊兩張檯(左一張冇人坐)果兩位小姐即時向在場職員提出抗議,其實我聽唔到佢講咩,但就估到佢話佢哋嚟先同排卡位隊先~


果位小姐講得有啲肉緊,不過佢講完之後,可能知道自己反應大咗啲,好友善咁向我哋講:「不好意思」,我哋當然冇問題啦,微笑點頭作回應~

好好彩,過咗一陣,又有一檯卡位客人埋單,今次真係輪到我哋喇~
其實而家仲未夠 1700,冇晚餐叫,只有 tea 食,我哋一人點咗一個 set~

香草天空



Kitty 日耳曼塔


大家都有嘅啫喱

食物方面,僅僅合格,不過不失~
但杯飲品呢......
我份人點咗嘅食物或者飲品,盡可能都會完成佢,除非飽到食唔落~
一生人當中,唔係玩嘢嘅正常飲品,難飲到飲唔落真係冇咩點試過~
呢兩杯真係上晒榜,我嘗試合上眼當苦茶咁飲,唔掂,真係搞唔掂!廿四味或者咳藥水都絕對好飲過佢!

我同屎塔都飲得好開心,因為喺一個咁嘅地方飲到杯咁嘅嘢,真係好搞嘢好滑稽吓,仲要兩杯截然不同嘅飲品都可以同樣咁難飲,我認輸喇~ XDDD

一人飲咗少少就放棄佢哋喇~
好彩只可以食 tea,因為佢個晚餐勁貴,而且我唔期望會好好食~

離開 Hello Kitty Sweets,仲係落緊雨~

其實淨係食甜品又點夠飽吖,我決定再搵嘢食~

有一間食店,係我計劃行程時都有諗過去食嘅,但後來捨棄咗,呢間嘢就喺 Hello Kitty Sweets 隔離,就食呢間啦,呢間嘢係「饌王精品牛肉麵」


間嘢喺二樓,地面入口只係一楝舊嘅大廈,上到二樓搵唔到間嘢,再細心啲睇,原來已經搬咗~

我哋決定根據佢個地址,行過去,都行咗幾條街,希望係好嘢嚟,令我哋感到值得冒雨行幾條街去幫襯佢啦~
去到發現,原來佢瑟縮喺誠品地庫嘅美食廣場入面嘅其中一個舖頭仔,即係冇自己一間舖頭~

埋去買完嘢食,佢分配咗一個叫號器俾我哋,當呢個叫號器震同亮著時,就可以埋去攞嘢食~

我哋點咗一碗紅燒牛肉牛筋麵~
不枉我哋千辛萬苦走到嚟食呢碗麵,認真唔錯,幾好食,但唔算太有特色,點講都好,水準好高~


下一站係「台灣故事館」,搭捷運到台北站便可,其實好近我哋住緊間酒店~
不過去到只係見到「恐怖故事館」 XDDD


但係搵唔到門口入,一路圍住個商場,五六個玻璃門都封咗,去到最尾先搵到商場入口,再由尾行返上頭先入到台灣故事館~
「台灣故事館」主要係一啲舊台灣嘅場景,嚟到見到實景,老實講,真係冇咩興趣,我都唔知點解會計劃嚟......




離開時先知道,正門對正大街,只係我哋去咗第二邊入~
不過我哋返到香港幾星期,網上有人話呢間嘢已經執咗......


下一站係「恆志美容髮品專賣店」,呢間嘢據聞係全台灣唯一授權賣公主李眼睫毛嘅店舖,好似好勁咁!
呢個地點,係一位幾出名嘅博客介紹嘅,佢就係 Queenie

由台灣故事館到恆志,只需搭捷運到中山站,再步行十分鐘~

步行時途經「小吃博物館」同「寧夏夜市」,其實我都有啲興趣,不過博物館咁夜唔知閂咗未,就算未閂我都冇多餘嘅時間加插景點~


到埗發現間嘢只係一間好普通嘅舖頭~


屎塔買好嘢就走,唔駛五分鐘~

下一站係「台北之家」,係同電影有關嘅地方,其實我都唔知係咩嚟,不過見門面幾靚,又開得夜,就去行一行~

今次豪啲,搭的士!否則要行十五至二十分鐘,咪搞~

我哋見有部的士泊埋一邊,於是敲窗,問一問個司機識唔識去台北之家,佢話識,我哋諗住上車,點知佢原來等緊指定客人,我哋只好再搵第二部~

等咗幾分鐘就有車,不過今次冇咁好彩,呢個司機唔多識去,俾埋地址佢都唔多知點行~
佢非常健談,係咁同我哋傾偈,可能始終係本地司機啦,最後都去得到~

台北之家,有間商店,有間食肆,有間咖啡店,有間傢俬舖,仲有間擺放攝影比賽得獎作品嘅房,冇咩特別~










下一站,今日嘅最後一站,係「師大夜市」
由台北之家到師大夜市,只需搭捷運到台電大樓站,出站行一小段路就到~

師大夜市都係一般夜市果個樣,我哋揀咗「阿鑫麵線」

其實呢檔嘢唔啱屎塔食,因為佢個麵係獨沽一味豬大腸麵線,而屎塔係唔食內臟嘅~
但啲大腸真係好香,屎塔都食咗少少,啲麵好似有一層嘢,唔識形容,好似一層睇唔到又觸摸唔到嘅透明質咁,只係感覺到,幾好食,個湯底都好好味,呢碗嘢幾掂!
不過下面係坑渠口,真係好鬼驚有曱甴~ >_<



再行落去就揀咗樣好特別嘅嘢嚟食,叫做「潤餅捲」,我哋揀咗綜合潤餅捲~
內裡有適量 wasabi,可以話係恰到好處,呢舊未見過嘅嘢都幾好食~




食完嘢就買咗杯嘢飲,檸檬+百果香紅茶,幾好飲咖,不過奇就奇在,我哋打算影吓檔嘢嘅時候,個女仔好緊張郁晒手話不可以拍照,佢真係好緊張~ @@


今日行程完結,搭捷運返酒店~

沒有留言:

發佈留言