2013年9月12日星期四

2010.10.24 台北 (台灣第四天)

今日行程:
烏來 → 袖珍博物館 → 天成飯店地下雪糕店 → 金峰魯肉飯 → 西門町 → 華西街夜市 → 黃金海岸


今日天氣唔錯,真係幸運得很,可能「梅姬」嘅影響已經散去~

訂酒店時已經知道酒店本身係冇餐廳嘅,真正純粹租房,但酒店又有包早餐咖喎,就係喺酒店附近嘅咖啡店 - 丹堤咖啡
步行若兩分鐘,非常近~


早餐唔係大酒店果種自助餐,係一 set set 咁叫,其實咁都冇所謂,夠食就 OK~
餐單方面,都算有幾多選擇,不過主餐其中一項隱形咗(主餐七選一,但選項只有六項),我哋有同職員反映,佢只係尷尬一笑~ =P


我哋主餐點咗法式黃金三文治同鮪魚蛋沙拉三文治~
我預期只會係一般品質,點知非常意外地,兩樣都很美味!
份量嚟講算幾好,唔太多亦唔算少~


由酒店去烏來,要搭捷運到新店站,再轉烏來客運到總站~
本來真係非常簡單,但係我哋就連咁簡單都搭錯車!
台北去新店嘅月台,同時亦都係去南勢角嘅月台,兩條線頭幾個站都係一樣嘅,但中途就會分道揚鑣,所以上車前一定要睇清楚架車係去邊嘅~


由於感覺上搭捷運就好似喺香港搭地鐵(硬係唔慣講港鐵)咁,月台啱就見車上車,所以我哋都唔醒起要對號入座,睇吓架車嘅目的地,見有車嚟就上~
二份一機會,以我嘅黑仔指數,先嚟呢班車,梗係唔會係我哋要上果班車啦~
初時都唔知道上錯車,但架車去去吓去咗頂溪站,我就知道出咗事~
因為去新店線嘅車係唔會經頂溪站嘅......
我哋即刻喺頂溪站落車,搭返回頭車去上一個站,金晴火眼睇清楚來車係去新店站嘅先上~

去到新店一出站就見到一排巴士站,同時亦見到好多人等緊車,等咗十分鐘到就有車喇~



唔駛三十分鐘就到烏來~



相信係因為時間尚早,條街啲舖頭都未開~
不過我嘅計劃係上咗上面先,晏啲先返落嚟行吓,所以而家未開都冇咩所謂~

烏來只係一個地方名,一般嚟講,遊客都係為咗「烏來瀑布」同「雲仙樂園」而來~

我計劃好先上烏來瀑布,再上雲仙樂園~

上去瀑布,可以選擇步行六公里或者搭台車,即使有選擇困難症嘅我,都可以很容易作出決定~ =P




落咗車行前少少就見到傳說中嘅「烏來瀑布」
老實講,瀑布?我只係覺得係有個位穿咗個窿咋喎......


上雲仙樂之前,去個洗手間先~
嚟到台灣,去親嘅洗手間都唔太污糟,亦冇咩異味,烏來呢間,算係第一次接觸到有異味嘅洗手間~

上雲仙樂園,係要搭纜車(吊車)嘅,之前睇過朋友去烏來嘅纜車相,感覺相當簡陋,不過今次到嚟親身目睹,又冇咁嘅感覺~



纜車開始運行,屎塔見我兩手空空,問我:「支綠茶呢?」
係喎!支綠茶呢?原來我上車前買咗支綠茶唔記得攞......

突然間,緩緩上升緊嘅纜車一下子就完全停止咗,成部車喺空中吊吊揈,有些微畏高嘅我梗係嚇個半死啦,不過好快就聽到廣播話電力超出負荷,導致停電,纜車好快就會開返咁話~

的確,停咗一分鐘到就開始運作返,不過都夠嚇死,原來真係咁簡陋~ @@
幸好路程唔算太遠,好快就到~
上到上面向下影咗張相~


究竟雲仙樂園入面有啲咩嘅呢?其實我到而家都仲未知,淨係知道嚟烏來就要上嚟~
離開咗纜車站,見到一個地方,似係遊樂場中嘅遊戲之一,坐小火車入內,裡面可能會有啲嘢嚇吓你咁~
不過唔好講裡面,就連外面都係死氣沉沉,如果唔係見到有個管理員向我哋招手,我哋仲以為已經荒廢咗~
不過可能年紀大咗,對機動遊戲嘅興趣真係唔大,唔玩啦~


向前行就只見望唔到盡頭,分開幾段嘅樓梯,再睇吓地圖,要行晒雲仙樂園肯定會花唔少時間,好彩我都預咗有好幾小時俾佢~

上晒所見嘅樓梯,我漸漸發現,雲仙樂園,只不過係一個非常簡單嘅樂園,可以租船仔遊湖,亦有一個看似供小朋友玩碰碰車嘅地方,又有一個水上嘅舞台,仲有可供射箭嘅場地~

不過除咗租船同射箭呢部份有工作人員外,其他地方都唔見有工作人員,就連遊人亦只有三數個~
成個所謂樂園真係可以話超級 hea,為咩要上嚟?唔知!上嚟有咩做?唔知!@@

我哋都圍住主要部份行咗一圈,好慢好慢咁行,又休息吓咁,以一個超級 hea 嘅心情去配合返呢個超級 hea 嘅樂園~

不過咁,呢度嘅環境真係好好,空氣清新到恍惚去咗另一個世界~

中途有一小插曲:

屎塔行行吓大叫咗一聲,我好好奇,究竟咩事呢?屎塔見到嘅嘢,同我見到嘅嘢冇理由唔同~
前面係石屎地,兩旁係草地加樹木,我問屎塔做咩,佢又冇答我,我望一望佢個樣,依然係驚魂未定~
我再問佢一次做咩事,佢先答我話見到有蛇~
我循佢所望嘅方向望去,又唔係好見到有蛇,佢再指一指俾我睇,我睇到喇!
屎塔咁大反應,我又覺得唔係好驚,佢都唔似係咁細膽,我俾佢嚇親多過俾條蛇嚇親~


成個雲仙樂園,行咗一半就冇興趣再行,不過就算預先知道個環境係喎,都會計劃上嚟行吓~
簡陋嘅纜車、從未呼吸過嘅清新空氣、地靈人傑嘅仙境,足教人心神嚮往~
對呢個樂園都冇咩特別好描述,貼吓圖紀念吓咁啦~




係時候落返去下面行吓同食晏~
搭纜車落去嘅過程好順利,冇再遇到停電情況~
落到去,啲舖頭開晒,遊人亦多,似返個旅遊區~
不過我哋對啲舖頭賣嘅嘢興趣不大,慢慢行過就算,途中經過一間賣杏仁粉嘅舖頭,就算你冇望到,都會知道呢間舖頭嘅存在,因為撲鼻而來嘅味道,真係極之杏仁~ @@


由街尾行到街頭,就到咗我哋今日食晏嘅地方,賣點係民族菜式,名叫「泰雅婆婆」


我都係睇旅遊書介紹先決定食呢間,而事實上,呢條街正式食店唔多,而呢間算係較為有特色嘅~
坐咗入去,左睇右睇,都係決定叫書介紹過嘅菜色~

原味竹筒飯

唔算有好香濃嘅竹味,味道可以~

炒魚香山蘇

啲菜味唔係一般食到嘅菜味,唔係一食就覺得好好食,亦唔難入口,但感覺幾新鮮,越食越有味道~


山胡椒生木瓜雞湯
個湯就幾好,好在胡椒味冇蓋過個湯嘅鮮味,難得~


炸溪魚溪蝦拼盤
個魚幾好,蝦就一般~


炒山豬肉
呢個真係好有豬味,好食~


總結一吓呢間嘢,只可以話有特式,可以一試~
跟住落嚟就要去「袖珍博物館」,呢個景點係屎塔做功課時搵到嘅,我睇咗咁多本書都冇提過呢間嘢,都唔知屎塔係點搵返嚟嘅~

顧名思義,梗係同袖珍有關啦~

呢間嘢係一對夫婦,喺世界唔同地方搜集到嘅袖珍物件,日積月累落嚟都有好多件,於是就作公開展覽~

由於地點唔近捷運,今次搭完捷運仲要搭公車~

公車同客運唔同,烏來客運,就明顯同烏來有關,公車就要自己慢慢研究搭幾多號,喺邊搭,又搭到去邊咁~

鳥來去博物館,要搭返客運去捷運新店站,再搭捷運到中山站,再轉公車~

一切順利去到捷運中山站,一出捷運發覺落緊雨!
不過雨唔算好大,冇遮都冇咩問題~

根據功課搜尋個公車站,搵係搵到,不過係對頭車~ XDDD

我哋即刻過返對面線,見到有一咋公車站,之前睇定嘅公車號數全部喺晒度,有啲係功課以外嘅公車都去到我要去嘅地方,選擇咁多,好快就有車,我哋上咗 282~

由於車上面有顯示下一個站係咩站,只要知道目的地個站名,就可以輕易到達,唔怕落錯車~

我哋嘅目的地站名係 - 南京建國路口
搭咗十多分鐘,就見到顯示牌寫住「下一站:南京建國路口」,我哋當然按鐘示意下一站落車,架車行咗一個街口就停車並且開門,其實我覺得好奇怪,咁近就一個站?於是就問一問車長,係咪南京建國路口,車長當時同緊街上一名行人對話,但佢有望向我哋回答是,咁我哋就喺呢度落咗車~
落咗車睇睇地圖,唉,落錯車啦,呢度根本就唔係公車站,唯有行過去啦~
阿車長,同你無仇無怨,做乜咁玩我哋呀?
行咗幾條街又問吓人,終於都搵到袖珍博物館~


入面都幾多人,要影相有時都要等~
關於袖珍博物館都冇咩好描述,所有展品都係喺玻璃櫃入面,影相又反光,但又冇理由唔影,最後都影咗超多相,紀念一下~
入面藏品非常豐富,如果要仔細咁睇,相信最少要花上三小時,甚至更多時間~
多謝屎塔,呢個博物館真係好值得嚟,好好睇!





跟住呢個景點就真係有啲無謂,佢唔係咩景點,唔會有人慕名而來,佢只係一間喺天成飯店地下開設嘅咖啡屋~
今次計劃要嚟,全因為我上次嚟台灣時嚟過食嘢,屎塔又要試埋一份咁話,其實都唔知仲喺唔喺度......

由博物館去天成,一程公車便可,同樣地,去到公車站,邊架啱就上邊咖,我哋上咗 307~

好快又可以落車,但其實落咗車冇晒方向,唔緊要,路在口邊嘛,天成飯店一定有人識~
問吓人,原來轉個角就到,都好近吓~
行到埋去飯店,間咖啡屋仲喺度,但環境就有啲唔同,擴充咗~


坐低諗住點返上次食過嘅嘢,點知原來係季節限定,唯有叫其他嘢食啦~
叫咗個雪糕,諗住 share 食,點知店員話每位客人有 min charge,我好辛苦先揀咗杯嘢飲~
質素呢,又貴又普通咁啦~



食嘢期間隔離檯有三個操純正廣東話嘅男女,一人拎住一部手提電腦,其中一個睇緊賽馬,仲好肉緊咁嗌 6 號、6 號、6 號......
間嘢雖然係擴建咗,但都仲係好細間,只得六七張檯,有啲仲係二人檯,空間非常有限,條友係咁嗌,當正自己屋企咁,真係離晒譜!

跟住就到傳說中嘅「金峰魯肉飯」,呢間嘢舖頭細細,環境一般,但傳聞一年做成千萬生意!

能夠做到遠近馳名,全靠一碗魯肉飯!
天成去金峰,捷運直達,非常方便~


去到仲要等位,不過好多人都係一飯一湯,流轉速度好快吓,等咗一陣就有位~
睇睇餐牌,選擇唔多,唔駛講,魯肉飯就叫硬咖啦~
不過由於我哋都仲有少少飽,叫個細嘅試吓先~
一啖咬落去,真係好好食,果吓豬嘅羶香味唔算好濃,恰到好處,加埋汁同飯一齊放入口,真係有一種好幸福嘅感覺~


油豆腐
好食,就係簡簡單單好好食嘅豆腐~


人參雞
唔錯,但參味唔算濃,不過咁,45 蚊新台幣咋喎,想點呀~


燙青菜
一般新鮮嘅青菜,唔會有問題~


真係好想叫多碗食,不過實在食唔落~
跟住就係閒逛西門町,由金峰去西門町,只需搭捷運到西門站就得~
一到西門町,就見到一班人,個個揸住支長炮對住個擺緊 pose 嘅女仔,好明顯係籠友做緊嘢,屎塔都唔執輸,即刻拍埋去扮籠友~


跟住就去影吓「紅樓」


西門町咁多嘢行,我就唔打算行啲商場,主要行吓條街,睇吓啲特色商店~

菓風小舖

第一次嚟西門町,呢間嘢可以話係必到,所以我就帶咗屎塔嚟行吓~





亨利屋家族





鴨肉扁
鴨肉扁鴨肉扁,梗係以為食鴨嘅地方,其實佢係賣鵝肉嘅~
本來計劃入去食吓嘢嘅,不過我哋暫時實在再食唔落嘢,到一到便算~


謝謝魷魚羮
嚟到呢一刻,我哋仍然係未飽完,不過都食得落嘢,再加上屎塔鍾意食魷魚,所以就決定入去試吓~
店舖環境,喺我接觸過嘅台灣食店嚟講,佢算係罕有咁污糟,佢唔係污糟在檯凳或者食具,而係有曱甴!
煮嘢食嘅地方有,店內牆壁又有,不過都係啲好細隻嘅,但都夠恐怖啦~
講返碗嘢先,又真係認真唔錯,魚肉包魷魚夠晒彈牙鮮味,個羹用柴魚同大白菜熬煮,鮮味濃郁,再加上適量胡椒同芫茜,正!好好食!推介!



飲咗杯白苦瓜汁



保險套世界


老天祿滷味
唔少香港人都識嚟西門老天祿滷味買鴨舌,又真係幾好食嘅~


嚟到呢度,我哋嘅體力都用得七七八八,但今日嘅行程仲未完~ XDDD
跟住落嚟會去行華西街夜市~

由西門町去華西街夜市,可選擇步行或捷運加步行,兩者所需時間都係十五分鐘,我選擇咗步行~

其實搭捷運行上行落又要等車,出咗站都仲要行,倒不如直接行過去,又可以睇吓嘢~

不過呢十五分鐘就認真攞命,沿地圖行去,一路都係非常暗嘅路,又一路都冇人,但又唔覺得行錯,兩條粉腸拖住疲累嘅身軀爬過去,好彩最後都去到又冇行錯路,不過就有少少說話聽咁啦~



我相信我哋係去咗街尾,不過冇所謂啦,咪行返上街頭囉~
由尾行返上頭,冇食過嘢,原因唔單止因為唔肚餓,更因為冇興趣~
華西街夜市有別於我哋行過嘅夜市,冇咩小食,以正式食店同其他舖頭為主~
我哋真係就咁行過到此一遊就叫做嚟過~


兩條友攰到就嚟爬都爬唔郁,我問屎塔:「咁鬼攰,不如唔好去黃金海岸啦~」
屎塔就係咁倔強,唔會咁易認輸,佢決定去埋今日最後呢一個景點,好,我就捨命陪屎塔!

最後一個地方係黃金海岸,其實係一間食肆嘅名稱,主要食蝦嘅,係一位同事極力推介我去試嘅~


由華西街夜市到黃金海岸,要行一段路到捷運站,搭到大坪林站,仲要行一段路~

由華西街夜市行去龍山寺捷運站,我哋經過啲街仔,見到好多濃妝中年婦,成個環境都好似好雜咁,我哋都唔敢多望,行快兩步~
出咗大坪林站,行咗幾條街,兩條人乾終於搵到黃金海岸~




一入到去,完全唔似食店,個老闆仲喺度食緊晚飯,冇其他客人~
我自己呢,就好鍾意食蝦嘅,但我又知道屎塔好想食螺,老實講,兩個人,又唔肚餓(仲可以話飽飽地),冇可能食得晒一碟螺加一碟蝦,我大膽問問老闆可唔可以兩溝,不過老闆話唔可以,因為煮嘅時間唔同,要分開做~

在商言商,想俾一份錢食兩樣嘢,仲要老闆收一份錢做兩樣嘢,拒絕你都好應該啦,冇辦法啦,二選一,我梗係點螺俾屎塔食啦,再講,蝦,幾時都有得食啦~

就點咗個胡椒鳯螺~

等緊螺嘅時候,我走去四圍參觀吓,又影吓相咁,我行埋去個養蝦池度影相,老闆專登閂咗個水泵,佢話咁樣先影得到啲蝦,真係好人!


兜胡椒螺終於都整好,上檯喇上檯喇~



老闆問我哋識唔識食螺,我哋都唔知點答佢好,佢笑笑口咁攞咗我哋一隻,教我哋食~
首先,取肉。
就係用小叉叉住個螺頭,一邊轉一邊拉,咁先可以成舊肉取出嚟~
講就易,我就唔係次次都成功嘞~

繼而,咀嚼後深呼吸及閉氣。

果然陣陣胡椒螺嘅香味慢慢滲進每顆味蕾,周邊嗅覺都完全被呢種香味侵襲,好過癮!
好食還好食,兩個人食咁多隻,都幾厭,食到最尾梗係冇開頭咁過癮啦~
正式完結今日行程,又行幾條街返捷運站搭車返酒店~

沒有留言:

發佈留言