2013年9月9日星期一

2009.02.03 北京 (中國第四天)

今日準時起身,本來諗住食噚晚買好嘅杯麵做早餐,不過我哋發現酒店早餐劵有個好大嘅漏洞,令一啲心懷不軌嘅人可以利用呢個漏洞得到利益,不過酒店方面就唔會有咩大損失嘅~
呢個漏洞造就咗我哋四個可以一齊落去食酒店早餐,我哋差唔多七點就落到去~

酒店嘅早餐係非常極之一般嘅西式酒店早餐,冇期望亦冇失望~


食完早餐,出發去「圓明園」
「圓明園」其實可去可不去,不過唔去又覺得有遺憾,去咩,有咩好去?真係唔知~
不過,唔去或者會遺憾,去遊一遊亦冇理由後悔,該如何決擇,明顯不過~

去「圓明園」,計劃中係地鐵 → 城鐵(地鐵支線) → 公交巴士,不過最後都係由的士代替尾程嘅公交巴士~


由地鐵行去城鐵,以轉車嚟講,都算行幾遠,感覺就好似香港嘅旺角地鐵站行去火車站咁遠~

由於「一卡通」已經冇乜值,唯有買車票~



搭城鐵搭到五道口站,再轉乘的士到「圓明園」南門
南門對開地方好大,又放咗好多嘢~
門票 $10 + 西洋樓 $15,即係每位 $25






我對當年有冇到過「圓明園」一啲印象都冇,只係答到好似有,但完全唔肯定~

一入去就見到個湖,湖面已經結冰,彷如陸地~

我就只敢用「彷如」去形容,不過,屎塔竟然當正係陸地,行出去影相!真係離晒譜!
跟住仲話想行過對面,我當然唔批准!


見到遠處有人喺度唔知玩緊乜,我哋就走過去睇吓~
行到埋去只見佢用繩綁住舊磚,不停打碎橋下面湖面嘅冰,點解要咁做呢?
八卦嘅XX(唔方便公開,我未想死住......)訪問過佢,我都喺佢身邊,個男人好樂意接受訪問,不過溝通方面出咗少少問題,唔多明佢講咩~ @@

經過條橋向前行,有一座建築物,叫「鑑碧亭」,俾我哋見到一個有趣嘅修葺痕跡,就係用紙板扮真門~ XDDD




樹盆面啲水已結冰~


座嘢冇咩嘢睇就折返再向前行~
前面有條破爛不堪嘅橋(睇完典故先知佢係一條穚),原來呢條已經係當年園內受侵襲後,保存得最完整嘅石拱橋!

當年園內有約二百條石拱橋,就只有呢一條得以保存至今~

現被命名為「單孔殘穚」

真係激死人!呢個屎塔成個細路仔咁,聲都唔聲就衝咗落去「橋孔」話要影相,我嗱嗱聲係咁二影完就叫佢返上嚟!


「圓明園」內風光









「圓明園」內最出名嘅係「西洋樓」
亂石一堆,實在慘不忍睹,當年嘅亂況真係難以想像~


















就喺行緊「西洋樓」嘅途中,屎塔唔小心拗柴,仲要唔係輕微嘅扭傷,好一段時間行唔到,其後仲要一拐一拐蹣跚地要我扶住行~

唔知係咪泳池嚟呢~



有棵樹啲紋好似著咗迷彩服咁~ @@


可能我對當事嘅歷史認識唔深,行完「圓明園」,都唔會有太大感覺,仲有啲悶,只不過不可不遊而已~

下一站係「頤和園」,我哋都係搭的士過去,行就遠,搭的士就好近,落車地點係東門~

門票 $20,仲有其他收費,但我哋冇時間行晒咁多地方,所以唔需要買聯票~


我哋用 $10 買咗一張地圖,真係好貴~


「頤和園」真係好大,一睇就知我哋一半都行唔到,就喺地圖上面,擬好一條路,行完就算~
我哋決定由東門向北行,經昆明湖直達北門就算行完~
所經之處都係差唔多嘅建築,實在冇咩興趣行落去~




唯一叫做令人醒神啲嘅係昆明湖,因為真係好鬼凍~ @@
為咗避免血液凝結,我哋走咗入一間商店避寒,阿茄仲買咗明信片~




蘇州街




呢座建築物令我想起西藏~ =P


出口見到有隻金牛,老實講,我就覺得同現場格格不入,簡直係不倫不類~


行就行咗好耐,不過真係冇咩值得記吓,真係到此一遊便算~
跟住就要去食午餐~

本來講好食「康師傅牛肉麵」,唔知點解講講吓去咗食「李先生加州牛肉麵大王」

個名夠晒駕勢!
由於都係屬於同區,所以搭的士就最方便同化算~

喺搭緊的士嘅途中,發生咗一件事!

喺一個轉左大路口,的士喺快線(大陸最左線為快線),右邊有部旅遊巴,部旅遊巴逼到部的士左後輪上晒壆先不至撞車,阿的士司機已經著著地響號以示不滿,以為冇撞就冇事啦,點知阿旅遊巴司機仲起勢係咁夾我哋,阿的士司機終於著晒火,衝前截停部旅遊巴,雙方下車理論,其實都唔係理論咖喇,互小會比較貼切啲,佢哋講咩我真係聽唔到,一來喺的士入面又冇開窗,二來北京人同北京人互小,台灣人都未必聽得明啦~ @@
不過都俾我聽到一句,就係:「操你媽!」
有人話學語言,通常學識粗口先,不無道理~ XDDD

不過事情嘅發展出現咗新變化,所謂「初則口角,繼而動武」,兩條友竟然就喺路中心打起上嚟!

不過好快就分出勝負,的士司機絕對唔算細粒,不過旅遊巴司機無論高度同件頭都嬴晒,旅遊巴司機一拳打落的士司機唔知邊度,阿的士司機完全先勢「嘭」一聲撞返落自己部的士尾,大勢已去,不過旅遊巴司機仲未肯放過佢,好彩,唔知邊度走條友出嚟,應該係識嘅,拉住旅遊巴司機,最後半推半拉咁同佢一齊上返部旅遊巴~

阿的士司機當然極度不忿,但又打唔過人,唯有喺臨上車前攞返個尾彩,鬧返幾句:「過了年你就死!」連續鬧咗幾次~

咒人都可以咁厚道? XDDD

去到附近,見塞塞地車,就喺塞到停果度落車,主要係因為想盡快離開部的士~

一個人懷著憤怒嘅心情揸車,可以好危險,快啲落車為妙~

落咗車回頭一望,原來部旅遊巴就喺部的士隔離!佢哋各自喺車再開戰,不過講咩就真係聽唔到,亦唔想咁多事,當見唔到當聽唔到......


過一條馬路就到「李先生」




「李先生」其實係一間快餐店,先買票後取食~
選擇就唔係咁多,其實都冇咩關係,一場嚟到,梗係食牛肉麵啦~
不過阿茄有啲胃痛,冇叫到牛肉麵,叫咗手撕雞麵~


我哋三個就食牛肉麵~
唔講得上係好好好好食,但絕對唔錯,俾咁嘅價錢,食到咁嘅食物,完全係物超所值!


跟住叫咗青瓜前菜、菜、鴛鴦雞
前兩樣不過不失,碟雞呢,以快餐店嚟講,算係一流~




一早約定食完呢餐就分道揚鑣,茄康原本去朝陽區「798」藝術區,不過阿茄嘅情況唔多好,打算返酒店休息,再睇情況決定去唔去~

我哋就有我哋繼續行程~

下一站係「大鐘寺古鐘博物館」

我哋搭地鐵由「五道口」站去到「大鐘寺」站,落咗車唔多識行,睇地圖都唔係好肯定,估吓大約方向就試吓行~
由於要搵洗手間嘅關係,我哋入咗「大鐘寺家居廣場」行咗一陣,好似好悠閒咁~ =P


只係行咗一陣廣場就離開,途中見到張巨椅~


行吓行吓,估吓估吓,又俾我哋行到~
入場費每位 $10
(連大門口都冇影一張正常啲嘅相,都唔知邊個揸機嘅~  =.=!)


門口廣場~




內裡有好多間房,每間房都係一個展廳,放滿林林總總唔同時代嘅古鐘,對我嚟講,分別唔大~






不過有一個就幾吸引到我,設計以龍為主題,相當漂亮~


嚟到呢度,竟然會發現一座擺設,同北京機場嘅一模一樣!


每一間房都有一個人看管,每個人都有一間細小嘅看管所,同樣,每一個人都在看書,因為遊人實在少得可憐,唔睇書真係冇咩好做,佢哋冇瞓著已經算好勁~
就以當日為例,計埋我倆,都只係得兩個人~ XDDD

唔計工作人員同我倆,仲有一隻貓,呢隻貓都真係幾污糟,佢係咁圍住屎塔嗲,好似識咗好耐咁~




館內一座最大嘅古鐘,係「永樂大鐘」,6.75 米高,46.5 公噸重,要用多支粗大嘅支柱同橫樑先可以支撐得住~
鐘身刻有二十三萬多字,上百種嘅佛教經咒~

呢個鐘喺 1733 年被搬至現址,究竟當時係點搬呢座咁重嘅鐘嘅呢?

『古人以巧妙方法先移鐘、後建殿:挖水道,趁冬季結成冰路時把鐘滑行到目的地,再興建大鐘樓』
真聰明!
我哋竟然冇影到全相~ @@




穿過密集式嘅展館,去到一片空地,空地上有幾個亭,每個亭內都有一古鐘~




其實我對古鐘興趣不大,只係俾一座建築物吸引咗我嚟,就係放「永樂大鐘」嘅「大鐘樓」




再嚟到下一站,「中國古動物館」,都係搭的士去~
古動物館,主要係展示史前動物,包括人類~
入場費每位 $20




館高三層,都算幾多嘢睇,用心睇一定要花好多時間,我哋走馬看花都覺睇咗好耐~

















跟住就搭的士到「西什庫教堂」,其實呢個教堂完全冇咩特別之處,純粹因為我有「教堂強迫性綜合症」,一定要去望望影吓相咁~




跟住就搭的士去「牛街禮拜寺」,個的士司機唔多知道喺邊,最後停咗喺附近,我哋落車再搵吓問吓人就搵到~

入場費每位 $10

呢十蚊(兩位即係廿皮啦)真係俾得唔值,入到去冇咩嘢睇,但當初我又點解會計劃到來呢?

咪又係因為建築物~
呢座建築物,係混合咗中式同伊斯蘭式嘅風格,好似好特別,咪嚟望吓望影吓相咁囉~

座嘢就喺外面,如果單純嚟睇呢座嘢,根本唔需要入去,入咗去反而睇唔到~

入面完全冇嘢睇!
不過要影佢全相都唔係咁容易,座嘢對開係馬路,行到盡頭仲要蹲下以低炒角度嚟影先勉強影得晒~


係時候同茄康會合,不過打俾佢打極都唔通,真係激死人!
試吓 sms 俾佢,又等極都冇覆,點算好呀~~~
不過又真係唔怪得佢,因為個問題其實喺我度,原來我張電話卡冇晒值......

好彩,有個好朋友喺我出發前俾咗張充值卡我,大派用場呀!

增值完再打俾佢,通就通喇,不過落咗留言呢!
又試吓 send sms 俾佢,又係等極都冇覆~

開始入夜,條街亦開始大風同氣溫明顯下降,我哋唔可以再企定定喺度等茄回覆,因為我哋都覺得好凍,如果再唔搵個地方避吓,隨時凍死!


一路行一路搵可以避寒嘅地方,附近就只有伊斯蘭教嘅超級市場,我對伊斯蘭教冇咩認識,真係唔多敢走入去,最後搵咗條柱避一避風,只係稍為好少少~


我哋一路等,當然有啲焦急,聯絡唔到茄康點算好呢?最正路當然係照計劃進行,期望佢哋都會咁做~

後來唔知點解,神推鬼擁咁,屎塔下意識咁拎個電話出嚟睇,原來阿茄有 send sms 俾屎塔(後來先知茄都搵我唔到,安全計 send sms 俾晒我哋),最後知道佢哋而家喺「798」,十五分鐘內會離開,前往食飯地點~
一天都光晒!(明明係天黑......)
我哋都唔再等,即刻截的士走人~

不過個的士司機唔識路,俾地圖佢睇,佢又睇唔到,我估佢有老花,佢搵個放大鏡放大嚟睇都唔多睇到,不過咁,佢都有信心去到附近,好啦,見步行步~

行行吓,佢又問我哋附近有啲咩,其實附近真係咩都冇(當然係地圖冇顯示),跟住佢又問我哋攞地圖,佢停埋一邊,一路自言自語,一路研究地圖,又再開行,途中見到公安,佢就停低問公安,嘩,佢哋啲對話真係......我哋一粒字都聽唔到~ @@
結果去到某一個位,佢話就喺附近,但實際喺邊,佢真係唔多楚~
算啦,佢係唔識,磨落去對大家都冇好處,希望真係到咗附近,咁就有希望搵到~

落咗車,最好梗係搵個人問吓,問咗幾個,終於有答案,佢求其向我哋嘅十一點方向指一指就冇理我哋,但我哋仍然抱有一絲希望,走過去睇睇~

過咗對面馬路,行到第二條街就搵到我哋要搵嘅「翠花胡同」!

胡同內非常暗,亦冇咩人,雖然搵到同名胡同,但我仍然冇十足信心可以搵到間食肆~

不過,行到過咗一半,我哋見到個招牌喇!


喺條咁暗又冇咩人嘅街(胡同外嘅大街都一樣冇咩人),有間咁嘅嘢,除非真係遠近馳名,否則邊有生意咖~ @@

既然搵到,刻下最緊要嘅,緊係聯絡茄康,今次好順利聯絡上,知道佢哋十五分鐘內會到,等埋先入去~

不過條街咁難搵,佢哋都係搭的士,喺電話度亦知道佢哋個的士司機唔多識路,最後唯有叫佢停喺「王府井大飯店」,再行過嚟~

路程的確唔近,但起碼我哋可以教到佢哋點樣由「王府井大飯店」行過嚟~

佢哋行過嚟起碼十至十五分鐘,我同屎塔就打算行出大街等佢,順便睇吓附近有啲咩睇吓~

途中遇到有個當地人問我哋路,佢問我哋呢度係咪「翠花胡同」,我哋話係,佢又問「悅賓飯館」喺邊度,我哋指一指入面,佢「射射」完我哋就走咗入去~

其實我哋都係知道咗唔夠三分鐘~ XDDD

大街附近有一間酒店,都幾大間同埋唔係低級酒店,但書同地圖都冇提過,否則用呢間嘢做地標,一定好易搵到間食店~

我哋亦叫茄康留意有間咁嘅酒店,因為附近最燈火通明嘅建築,就只有佢~

見到茄康後,就過去「悅賓飯館」,推開門入去,嘩!原來好鬼多人!真係估唔到一條咁僻嘅胡同,一間與世隔絕嘅食店,內裡竟然擠滿了人!

成間舖多人到容不下我哋四個人,最後職員帶我哋到另一間舖頭入座,但名稱不同,叫「悅仙美食」,話係同一間,咁緊係冇所謂啦~
不過書就講係唔同舖頭,仲叫讀者唔好搞錯,究竟係邊個搞錯? @@


人有三急,知道坐邊之後就搵廁所,我有晒心理準備,咁僻嘅胡同,開放俾人用嘅廁所,可能係我去過最差最臭最多昆蟲嘅廁所,不過有時啲嘢就係咁,硬係同你所諗嘅差天共地~

個廁所當然講唔上氣味清新環境舒適,雖則簡陋程度說得上數一數二,但勝在冇咩味,冇咩昆蟲,只係因為好暗,因為簡陋,所以絕不予人乾淨之感,但亦不能用污糟嚟形容,誇張啲講句:有驚喜! XDDD


去完廁所返埋位,茄康正在考屎塔,佢手上嘅係咩嚟~

我自問 IQ 零蛋,但仍然加入靠估行列~
最終都要阿茄開估,原來係原筆~

店內環境不過不失,簡簡單單,冇咩特別裝修,感覺整齊,只係啲檯放得比較逼~

我哋點咗:

唔記得乜嘢卷~

第一件冇包嚟食,好食!第二件用薄餅包嚟食,更好食!



糖醋排骨
正!味道調得啱啱好!

蒜蓉油墨菜
好味!


又唔記得乜嘢魚
呢碟係店員推介嘅,一樣係好食!


蒜泥肘子
呢間食店佔本旅遊書嘅篇幅非常少,攞放位置亦唔起眼,呢道菜係本書唯一推介嘅菜式~
結果,大失所望,肉質雖然唔錯,但冇味嘅,試過之後都唔想再食~


呢間嘢非常值得推介!!!

跟住就要行去「王府井大街」買烤鴨做手信~

途經返第一日都經過嘅「東堂」,今次有著燈喇,我又再次病發......
今次睇真啲先知「東堂」係文物保護建築~





到達「王府井食品店」,發覺唔係幾揀得落手,我哋就轉戰「全聚德」,去到發現只出售禮盒裝,其實我哋都係送俾屋企人,實在唔需要花錢喺包裝上面,又走返出嚟,見到對面有間「北京烤鴨」嘅食品店,又入去睇吓~

入到去都有幾多選擇,比較出名嘅就只有「全聚德」嘅普通裝,對我哋嚟講,其實都係冇得揀,冇理由揀啲唔識嘅~

一隻要八十幾蚊,是旦啦,又唔係買得多~

揀好咗,店員反而手執另一品牌推介俾我哋,佢話出名就梗係「全聚德」,但係講好食,就呢隻最好食,又抵食~

一隻只需四十幾蚊~

我唔理佢背後有咩原因,係利潤高啲定係真心推介,反正未試過,就試吓佢推介嘅,當然,平咁多係其中一個推動力~ XDDD

買埋包鴨用嘅薄餅,搞掂!


跟住阿茄話要去「同仁堂」買藥酒,我哋就拉隊一齊走返入商場,商場入面有一角係「同仁堂」嘅檔口,但唔係自家舖頭,售賣物種一定會少啲,結果真係搵唔到茄指定要買嘅藥酒~
不過,問咗店員,附近係有一間自家「同仁堂」嘅舖頭,梗係即刻走過去睇睇~

途中阿茄又搵到心頭好 - 福娃

我對福娃真係零興趣......
話近唔近話遠又唔算遠,終於搵到間嘢~

入到去搵咗一陣,指定嘅牌子始終搵唔到,幸好店員非常落力,又不失誠意咁推介,茄康同佢哋傾咗好耐,屎塔都唔執輸,大手入貨護膚用品~ =P


間舖頭空氣非常唔流通,焗到頭暈,我同屎塔開始頂唔順,尤其係我,真係好似呼吸唔到咁,全身發熱冒汗,真係唔知啲店員係點樣生存到~


其實我見到茄康都覺得熱,但佢哋可能有任務在身,集中力放晒喺啲藥酒同店員度,我哋兩個又冇咩做,買完自己嘢就同茄康講,我哋頂唔順,行出去先~

不過茄話佢都要俾錢走人喇,一來揀好咗,二來佢都好唔妥,當然係因為焗嘅關係啦~




跟住齊齊一袋二袋搭的士返酒店~
返到酒店,睇吓屎塔拗柴後嘅傷勢,嘩!又腫又黑,爆晒微絲血管!仲行咗成日,陰公囉~~~
嗱嗱聲打劫阿茄啱啱買嘅藥酒搽兩嘢先~

阿茄喺「798」買咗本「護照」,其實係避孕套嚟,佢仲提議玩啤牌,邊個嬴咗,就可以取得呢本「護照」~

結果佢自己嬴咗攞返......




茄康喺「798」影嘅相~










沒有留言:

發佈留言