2013年9月10日星期二

2009.10.31~11.01 長隆

本來屎塔生日我都冇咩點安排節目,皆因我係悶蛋中嘅三甲人馬,諗住同佢出去食餐飯就算~
但係諗諗吓,又幾日假又生日,冇理由唔搵啲地方去玩吓咖~~~

我提議(其實我都記唔起係邊個提議先嘅,不過為咗領功,我決定話係我提議嘅)搵啲玩一兩日嘅地方去吓~
腦海中諗起笨茄提過野生動物園,我就決定去長隆玩吓~
咁好嘅提議,屎塔著實冇反對嘅理由!

我哋係喺 28/10 決定嘅,我上網睇過啲資料,記低咗幾間旅行社,決定聽日親身去比較吓價錢~


行咗幾間,攞晒資料,套票所包嘅嘢都不盡相同,但都唔會爭太遠~

我哋深知時間緊迫,決定到幫襯邊間,就即打電話去講定,電話中人話要快啲上嚟做先做到~
於是我哋用咗不到十分鐘(沿途好多人),由油麻地行到去旺角銀行中心,上到間旅行社,去到櫃檯前,講好要講嘅嘢,對方(相信唔係電話中人)卻說唔夠時間做!

唔夠時間做,你又叫我快啲上嚟?爭十分鐘就由可以變唔可以?還是根本唔得,但係呃咗我哋上嚟先?

果刻我哋竟然冇開火提出質問,因為當時最重要嘅唔係為啖氣,係去長隆!

再問咗幾間都話唔得,唔係酒店唔得就車飛唔得,搭船我哋又唔想,咁點解我較早前問嘅時候冇人話唔得呢?

真係佛都有火!係,我哋實在係太遲,咁你乾脆話做唔切,乘機 sell 吓其他短線遊,咁先係做生意,到時我哋亦只好怪自己,同埋覺得你哋提供咗另外嘅方案俾我哋,好貼心~

最後,都係要靠朋友搞掂,本來都唔想搵佢搞,費事靠關係攞著數,但而家已經唔係可唔可以平啲嘅問題,係可唔可以去嘅問題~

所謂出外靠朋友,真係冇講錯,唔駛半個鐘,酒店搞掂,車飛搞掂,連冇諗過嘅電視框都有埋!
第二日上去佢分行攞就得~

我哋訂咗 31/10 0900「香港 → 長隆」嘅車飛;長隆酒店新翼狩獵房;馬戲表演門票;01/11 1800「長隆 → 香港」嘅車飛

車程要成三個半鐘,即係話,01/11 要夜晚九點半先返到香港油麻地~

就喺呢一刻,我醒起一樣嘢!01/11 我約咗屋企人食飯,仲約咗 1800!@@

唯有逐個打電話認衰同改晏啲啦~
幸好,個個都得,改咗 2100,食住等~
(我預計我哋 2130 先到)

到咗第二日,我都成差唔多夜晚八點先上到去攞飛,點知,佢哋打錯咗我個名......

呢間酒店要兩個人嘅身份証 check-in 嘅,但係我相信佢哋可以搞得掂~

經過一個電話嘅溝通,佢哋話到時拎住張收據再同佢哋講聲就可以~

我當然問定佢哋,有咩事可以打咩電話求救,佢哋俾咗兩個電話我,同埋個副經理好識做,俾咗張卡片我,上面有佢手提,佢話有咩打俾佢就得~
我都仲係唔放心,想打俾個朋友(高層)報定案,但我諗深一層,我只係為求安心一點,就可能令到落手做嘢果位同事(即入錯名果個)受到處分......
所以我打消咗呢個念頭,到最後關頭搞唔掂先搵佢出馬~

今日(31/10) 0900 要到油麻地搭直通巴士到長隆,我哋大約八點半就去到~

職員提我哋填健康申報表,我哋先嗱嗱聲坐低填,不過有樣嘢更加緊急嘅係,我哋冇兌換人民幣!
真係大鑊,晨咁早銀行都未開門,去邊度換呀~~~
返到上去先換,對於我呢啲咁少返大陸嘅人嚟講,實在係太危險~

好彩,就喺隔離就有間找換店,但係就未開門,聽天由命啦,開車都未開門就唯有上去先兌~

兩條粉腸完全冇準備~ XDDD

九點五十分,我終於成功用念力令個老闆返到嚟開門,兌換到人仔~

兌完人仔就上車等,我哋搵返自己嘅編號(我初時真係冇諗過搭巴士要跟編號......),結果係坐尾二,總好過坐最尾嘅,冇咁危險~

我同屎塔講:無論點都好,唔好瞓!

唉,講就易,佢固然一定會瞓,我自己都瞓吓醒吓咁~

呢部車係經深圳灣過境嘅,落車時,司機話過完境要上第二部車,其實咁,係咪已經唔算直通車呢?

過完境,搵返部車,繼續車程~

大約 1245 就到祈福新村,又要轉車到長隆,其實我對直通車嘅意思係咪有誤解呢?

若果有人安排轉車,都算入直通車嘅定義?我唔知道~

轉車後,好快就到長隆,check-in 時,職員對錯名有啲疑惑,佢離開咗一陣,返嚟就當冇事發生咁繼續搞手續~

一切順利,但要到 1400 先可以入房,我哋唯有去食飯先~
食飯前,仲去兌換咗兩張馬戲團入場劵~

我以為可以出去市區搵嘢食,但原來出去係好遠嘅,我放棄咗呢個念頭,喺酒店範圍搵嘢食~

跟隨指示,有個地方叫「蝴蝶谷美食廊」,是旦啦,食咩都冇所謂~



入面環境算幾好,感覺乾淨;食物方面可謂乜都有啲~



天花吊住好多假蝴蝶,驟眼望落都幾靚,但望真啲,其實有啲恐怖......
佢恐佈在做得太像真,蝴蝶始終係昆蟲,昆蟲嘅主體點都唔會被大多人覺得係美麗嘅,實在冇需要做得咁仔細~


我哋求其點咗啲嘢,所謂求其,真係一啲都冇講錯,我哋點咗揚州炒飯、皮蛋瘦肉粥、叉燒包




以酒店食肆嚟講,一啲都唔貴~
不過服務就認真麻麻~
佢哋嘅服務態度,唔可以話差,但感覺就一啲都唔誠懇,僅僅受過訓練而已~

本來都冇乜嘢,唔差就可以,但發生咗一件好平常嘅事,但佢哋嘅表現完全係不知所措咁~

碟揚州炒飯好耐都未到,就同個侍應講,叫佢跟一跟,佢冇咩特別反應就行開咗~
但我留意咗佢一陣,佢唔似有處理我哋嘅訴求~

又隔咗一個我哋認為應該再追嘅時間,就同另一個講,呢個又係冇咩反應就行開咗~

不過,呢個就有做嘢,佢走埋櫃檯,同第二個講,佢似乎唔知點處理,其他人又好似唔知點幫佢咁,佢好苦惱,唔知點算~
其實有咩咁難呢?我未做過食肆,唔知應該點做,但我真係唔能夠相信一個侍應會唔知點處理追單,一個唔知,就連其他人都幫佢唔到?

啍!又過咗一陣,冇人接觸過我哋,當然,碟飯仍然唔知去咗邊!

我哋又催過,如果有人接觸吓我哋,等我哋知道咩情況,根本就唔會係咁追~
今次我哋直情話,未整就唔要喇!
同呢位侍應講完,佢拎張單睇吓,就喺呢個時候,碟飯到喇,不過胃口早就跑到老遠去了~
冇法啦,都要食埋佢咖~
食物質素一般,不過不失~

食完之後,屎塔話想行吓隔離嘅「長隆潮街」,反正冇咩做,當然冇問題啦~

入面其實真係冇咩好行,主要係公仔~
呢隻大老虎都算賣得平,細果啲比成年男人拳頭還要大一些,大果隻嘅售價僅為人民幣三百多元~


酒店大堂予人感覺非常寬敞,就連房門口嘅走廊都非常寬闊~
房算幾大,又新淨,幾舒服~






參觀完房間,我哋都諗唔到有咩做,酒店範圍內會遊嘅地方,一係未到時候,一係就唔夠時間,我哋決定好好咁瞓一陣~

幾個鐘後,我都唔知係鬧鐘鬧醒定係自己醒,呢覺真係瞓得好好~

下午喺酒店瞓,記憶中就真係未試過~
係時候準備出門,去睇馬戲表演~
其實我哋咁得閒,好應該早啲去搵個好位坐,不過,呢個想法,係我等緊車嘅時候先醒起,太遲喇~

由酒店去馬戲團表演嘅場地,係有穿梭巴士去嘅,我哋去到酒店門口,就已經見好多人排緊隊,心知不妙~

等咗一陣都未有車,我走去問啲工作人員,行過去遠唔遠,要幾耐,對方回覆要二十分鐘,唔太遠~
我問嘅時候未到 1900,而馬戲係 1930 開始嘅,我哋決定 1900 都上唔到車就行過去~

其實車唔係冇,只係酒店唔係總站,好多車都滿晒人,每次都唔係上得好多~

其實呢啲黃金時間,點解唔安排一架空車呢? (我將自己準備不足嘅結果歸咎於酒店嘅安排......)
最後我哋未到 1900 就上到車~
(其實我都幾質疑 1900 上唔到車,我哋係咪真係會行過去~ XDDD)

車程約十分鐘,我慶幸我哋冇選擇行過去,因為我相信步行的話,會超過二十分鐘~

嚟到入場位,人山人海,我諗都冇咩好位剩喇......


經過看台頂,有人兜售貴賓飛,我梗係唔會買啦~
向前行多幾排,不停掃描邊度有啲好啲嘅位,最後,都算好好彩,搵到個幾滿意嘅位~
面對舞台,偏右偏高,但其實個位真係唔差,因為偏右角度唔算大,而高度就算幾好,最理想係低多幾行,但太低就反而差,因為表演者時高時低,又有時高低都有,更有啲後過最前嘅位,坐得太低,有啲就要扭轉頭睇,有啲要望向上睇,有啲,就只能揀睇上或下~

坐低咗等開場,有個家庭搵緊位,停咗喺我哋側邊,佢哋望住左前方最好嘅位置,以為係俾酒店住客坐嘅~

當然,我都唔知果啲位係俾邊個坐嘅,我只係覺得,果度嘅位唔多,但都冇乜人坐,我有理由相信唔係俾住客坐嘅,而係俾購買咗貴賓飛嘅人坐嘅~
最後,佢哋都喺我哋附近坐低咗,但就派一個人去睇吓,結果,我相信如我所料,唔係俾住客坐嘅~
(佢哋講嘅時候,我都心郁郁想去睇吓~ =P)
成個表演可謂精彩絕倫!比想像中好睇百倍!物超所值!

















2100 散場後就搭返穿梭巴士回酒店~
又到食晚餐嘅時候,都係冇選擇,去「蝴蝶谷美食廊」食嘢~
呢個鐘數,人唔多,冇食晏果時咁嘈,舒服得多~

今次我哋叫小菜食,不過我都唔記得叫咗咩,睇返相先有啲印象~

好似有碟回窩肉(好似係)、雞(忘了煮法)、牙帶魚(好似係)
食物質素僅為合格,不過環境清靜加心情好好,只要唔難食就算滿意~




食完飯就返酒店,到沖涼時先發現,原來浴室個花灑頭好大,天花亦有垂直出水嘅巨型花灑頭,用咁嘅設備沖涼,真係好舒服~

今日(1/11)又係一早起身,食完早餐就去「廣州番禺香江野生動物世界」
食早餐前就去交房先,同埋寄存行李~
早餐又係喺「蝴蝶谷美食廊」食 @@
好一般嘅西式自助早餐,冇咩特別~

酒店職員同我哋講,動物園開 0900,所以我哋食完早餐就等車去動物園~

第一班去動物園嘅穿梭巴士係 0900,食完早餐都未夠 0900,唯有喺候車處等吓~

大約 0920 就到門口,但係售票處仲未開門,我去其中一個窗口位排隊~

售票處附近嘅牆壁都係動物園相關嘅資訊,由於實在太過無聊,呢啲資訊就成為我呢刻嘅娛樂~
睇吓睇吓,先發現動物園係開 0930 嘅,唔怪得未開門啦~

等多一陣,見到有工作人員埋位喇,不過佢哋對出面排緊對嘅人視若無睹,慢條斯理咁執吓檯面,斟吓水,咁又等咗十幾分鐘~

等到近 1000 先開始售票~


入咗動物園,同去其他樂園一樣,地圖在手,樂園通行~
呢個動物園分兩部份,一部份係步行嘅,另一部份係車行嘅~

步行部份佔整個動物園三分二,剩下嘅三分一,就係車行嘅~

動物園設有車行區,對我嚟講,係一件好新鮮嘅事,可惜,喺呢度,我冇租車玩,到時唯有坐園內設有嘅遊覽車~
成個園,全部都係動物,而且地方仲好大,肯定有排行......

一路行,一路影咗好多相,動物嘅名,可以話全部忘記晒,其實就連當時都冇話逐隻動物去認識佢嘅品種,純粹觀看,因為實在太多~








一路行,見到前面有好多人圍觀,我哋自然都去睇吓有咩好睇~
原來係白老虎仔,仲可以抱住佢影相,當然係收費項目啦~
我哋對隻白老虎仔極有興趣,但就冇咩意思抱住佢影相(因為要錢嘛 =P)
隻白老虎仔真係好可愛,可愛到我哋睇咗好耐都絕冇離去嘅意思~


但係始終都係要離開咖,跟住去睇其他動物~


由於場地設計嘅問題,之後我哋又經過隻白老虎仔嘅表演場地~
白老虎仔嘅天然吸力,再次將我哋吸咗過去~
今次,佢走近人群,我哋乘機抽水!
佢啲毛有啲粗「鞋」,佢一啲都唔抗拒俾人摸~



本來去洗手間就冇咩好記敘,不過呢次小便真係驚心動魄!
一入到去,地下好多蟑螂,隻隻都咁大隻!不過都係死嘅,但係都已經好夠嚇人~
好戲在後頭,轉入廁格,嘩,今次呢啲係生咖~~~
不過,生果啲全部都喺個廁所入面游緊水,我喺進行過程中,死命盯住佢哋嘅一舉一動~
其間,有一隻爬到上嚟離開水面,我自然有辦法令佢落返去~ =P

繼續行程~































行咗大半個行人區,由於順路關係,我哋決定坐遊覽車先,跟住再行埋剩返嘅行人區~
去到乘車處,人山人海,又有分兩邊,一邊好多人,一邊都唔知叫唔叫有人~
最後搞清楚,右邊係乘電車嘅,十人一部,要收費嘅,一個人都冇~
先前排左邊嘅人太多,又排得唔夠好,排到歪晒,所以睇落右邊都好似有人排~
左邊先係免費嘅遊覽車,梗係特別多人啦~
部車係點嘅呢?呢刻仲未見到,希望一車可以載好多人咖啦,如果唔係有排等......

等咗十多分鐘,終於放行,不過放行咗仲要行一段路先可以以去到真正嘅乘車處~

到咗乘車處,見到好多部車,原來係搭呢種「卡車」,一架車有四卡,每卡有七行,每行有四個位~
經過一輪複雜嘅算式,得出嘅答案係,一車有一百一十二個位,掂晒,唔駛再等,我絕對可以上到第一架車~

想就梗係想坐第一卡第一行,如果唔得嘅,退而求其次,第四卡第七行都好~

不過我哋排得好後,起碼係第幾十個,邊有得揀吖~
不過都好好彩,坐到第三卡第一行,視野唔錯~
都唔知係我定係屎塔俾人覺得有傳染病,啲人望一望我哋都冇上嚟我哋果行,成架車坐咗唔少人,但到開車時,我哋果行只得我倆~
當然,咁仲好啦,我樂於被視為傳染病患者~ =P




成個過程都有導遊講解,附近都有好多私家車同行,但就一架收費嘅電車都唔見~
條路可以容納兩車平排,不過間中有啲司機唔聽話,封晒路~

我明白,駕車入嚟梗係要慢慢行睇吓嘢,咁唔該你睇吓環境,同其他車停埋同一條線,唔好打斜停甚至平排停車~

呢啲咁嘅嘢真係要人提要人教?
幸好,唔醒目嘅人都唔係好多~

入面劃分咗幾個區,每區代表一個地方~

坐住一部行緊嘅車影相,真係好難,而且,掛住影相,又怎能細意欣賞眼前嘅動物呢?
屎塔,辛苦你喇~~~


































呢個設計真係好好,感覺無阻隔,但絕對安全~
坐完車,係時候醫肚~
場內嘅食肆真係間間一樣,數量都算幾足夠,我哋隨意揀咗間就坐低~


食物種類同賣相可謂非常差,但係冇計啦,根本冇選擇~
我同屎塔喺幾種食物裡面,稍為可以接受嘅就只有炒粗麵~

買嘢食時,係有一條隊嘅(先買飛後取食,不同位罝的),但有條友逼埋嚟就係咁叫:「我要兩罐啤酒咋,俾咗我先啦~~~」

佢都叫咗起碼五六次,但人實在太多,有隊等於冇隊,果條友就喺我隔離係咁逼,我深知同呢種人講道理係多餘嘅,我唯有融入佢嘅文化,同佢鬥逼~

自然,我知道嬴面唔大,人家「逼」嘅經驗,可能已有五十年,我算是甚麼?佢係咁叫,我又跟住佢叫;佢係咁俾錢個收銀,我又係咁俾錢個收銀~

就喺呢個時候,有人向收銀大駡:「究竟駛唔駛排隊咖!」
有個屁用咩,邊個得閒理?

一個二個繼續逼,我俾邊個打尖都唔可以俾個大叔打尖!

最後我爭嬴咗!哈哈~~~
去到取食處,又要爭,好攰呀~~~
你班粉腸排吓隊得唔得呀!.\!!/.

我逼咗一陣都未俾到飛個職員,果條大叔又過嚟嗌:「我要兩罐啤酒咋,俾咗我先啦~~~」

@%$&@#$^($&$^(!你條友咁 煩咖!
今次我冇同佢逼,因為我喺龍尾......其實根本冇龍,總之我同佢一東一西~
今次佢成功喇,而我呢,終於都俾到飛個職員~
不過,當個職員搞掂我盤嘢,嗌:「兩個可樂兩個炒麵」
我即時遞手,不過遞手嘅唔只我一個,我隔離果個唔止出手,仲出埋口,真係佛都有火!

以下係我哋嘅對話:

我:「你飛都未俾,點會係你咖!」
佢:「我叫咗兩個可樂兩個麵喎~~~」
我:「我都係,但我俾咗飛先!」
佢:「咁俾你先囉,冇所謂,俾你先啦~」
我:「唔係你俾我,係應該我先!」

佢仲喃喃自語係咁話冇所謂,咁嘅情況下,真係要收起禮讓,盡快攞完嘢食轉身就走~

將麵放咗上檯,食一啖,嘩,油膩嘅程度遠超所想所見,早知買一個頂吓肚就算~


原本諗住遊完動物園就去鱷魚世界,不過遊動物園所需嘅時間,多過我哋原先預計嘅,我哋決定放棄鱷魚世界~
唔去鱷魚世界,時間就變得好充裕,我哋決定行埋餘下部份就搭多次遊覽車~












場內有多場表演,但礙於時間同興趣關係,我哋只係選擇睇「白老虎表演」

表演 1430 開始,我哋準時入場,已經見到好多人坐低咗,幸好,我哋都搵到位置不俗嘅座位~
表演都算唔錯,起碼唔會覺得嘥時間~











由於遊覽車 1630 為最後一班車,睇完表演,縱使未有行完整個動物園,我哋都決定坐多次遊覽車先,之後先完成未完成嘅部份~
今次搭遊覽車就冇影相,專心遊覽~

搭完遊覽車,繼續餘下行程~

我哋曾經掙扎過行唔行埋佢好,因為只係淨返熊貓未睇,老實講,真係冇咩興趣~
不過一場嚟到,行埋佢啦~



要睇嘅已經睇晒,仲有時間剩;今次嘅旅程亦將完結,仲有少少人仔剩~
基於時間同人仔都有剩,我哋決定搵返隻白老虎仔影相~

行返去今朝見到白老虎仔嘅地方,冇咩遊人,即刻要求影相~

今次攞正牌抽水,影完合照,我哋繼續舉機狂影~
其後,工作人員忙於執拾東西準備收工,竟然疏忽咗隻白老虎仔,任由佢周圍行,行咗去隔離檔口~

隔離檔口咁蹺又整跌咗部裝雪糕嘅雪櫃,成地都係水,隻白老虎就係咁舔啲水~

當個工作人員發現時便一路行過去一路大叫:「老虎~~~」
我同屎塔都覺得好笑,原來隻老虎仔係冇名嘅,又或者,隻老虎仔個名就係叫「老虎」~






正式結束動物園之旅,搭返穿梭巴士返酒店~
同樣,要睇嘅已經睇晒,仲有時間剩;今次嘅旅程亦將完結,仲有少少人仔剩~
我哋利用埋訂房時送嘅免費飲品劵,到指定餐廳坐低飲嘢,仲就住剩低嘅人仔,叫咗個「藍梅芝士蛋糕」~




其間我走向前方落地玻璃,想睇吓外面嘅風景,原來係對住幾隻白老虎嘅~


食完嘢就去排隊等車~
1800 及 1805 都有車返油麻地~
根據當地直通車嘅工作人員所講,我哋被編排乘搭 1805 班車嘅,但 1800 果班車有位剩,問我哋上唔上,又話,1800 果班車係直接返油麻地,唔經祈福新村,而 1805 果班就會入一入祈福新村,兩班車都經皇崗口岸~
照正路,又早啲,又直接啲,我哋又趕趕哋(約咗屋企人食飯),真係冇理由唔上 1800 果班車~
同屎塔商量咗一秒,決定上 1800 呢班車~
亦係惡夢嘅開始!

坐我前面嘅係一對母子(我相信係),坐我右邊(我與他有走廊相隔)嘅係爸爸(我相信係)~

三個都係類似印度籍嘅人種,所以,我由頭到尾都唔知佢哋嘅談話內容~

車程大約兩小時,個小朋友就嘈足起碼個半鐘!

個半鐘內不停係咁大聲講嘢又叫囂~
雖然我聽唔明,但我感覺到佢媽媽有嘗試控制佢,不過唔成功~
後來個小朋友走咗過爸爸度,情況一樣,個爸爸亦試圖叫佢唔好咁嘈,亦告失敗~
後來個小朋友終於瞓咗~
而個媽媽,成程車係咁咳,我都為佢感到辛苦,我亦覺得好煩~
煩又點吖,人哋唔舒服佢都唔想,佢仲戴埋口罩,仲想佢點吖~
其實我好攰,但我成程車都瞓唔到~

終於到咗皇崗,臨落車前,司機提我哋要拎埋行李過關,過完關坐返呢架車~

到我哋過完關,見到部份同車嘅人已經企喺度等緊,就企埋一齊~
過咗一段時間,雖然我第一次搭呢啲過境車,但都有少少覺得等咁耐唔係好正常~
後來個司機終於出現~
我講個司機出現,而唔係架車出現,係因為真係只係個司機出現,架車係冇出現嘅~
佢一出現就好急咁問:「你哋有冇見過果幾個阿叉?佢哋冇拎行李,部車過唔到關呀~~~」
睇返現場人嘅反應,好明顯,冇人見過佢哋~
唔知又等咗幾耐,見到部旅遊巴駛過嚟~
好囉,可以起程囉~

由皇崗過落馬洲,我都唔記得幾耐,總之就好快~

入境時,每人都要遞交健康申請表,我同屎塔係唔知嘅(或者可以話唔醒起),不過交表前有個地方可以俾我哋填,我哋填完就交表~

老實講,咁嘅手續。真係有用?

假設阿甲身體不適,但又怕麻煩,要騙過關員可謂絕無難度~
就算事後被發現入境時身體已經不適,只要阿甲死口話入境時冇唔舒服,又或者有填唔舒服,咁關員又奈佢咩何呢?

一次過成過百人(甚至更多)不停經過收表嘅關員,關員真係睇得切交表人是否需要特別處理咩?我好懷疑~

而且就我自己所睇,佢哋只係收表,根本就冇每張都望吓~
當然,咁多人,點可能睇得切~
佢哋唔單只不為,同時亦係不能~
此舉作用不能被發揮,最後只係浪費人力、浪費資源~
當然,批評總係容易,不過做得高官,賺取高薪厚祿嘅同時,唔該做返啲實際嘅嘢,唔好只做表面功夫~

過咗關,同上次唔同,唔係人等車,係車等人,一出關就可以上返部旅遊巴~

不過上咗車好耐都唔見個司機,亦唔見有人遲過我哋上車~
我真係覺得好奇怪,成車人一齊過關,就算有先後時間,都唔應該相差咁耐~

由於出呢個關後,乘客唔一定一樣,因為會有幾部車作分流去唔同地方,所以坐返呢架車嘅人唔一定見過,之前見過嘅亦唔一定上返呢部車~

所以我哋根本唔會知齊人未,只知司機唔見咗~
(司機不在但旅遊巴中門大開,係因為在場有其他人控制分流)

又過咗一陣,司機出現,佢同空氣講:「果幾個阿叉真係麻煩,証件有問題過唔到關,唔等喇!」

跟住就開車走~

我絕對有理由相信,搭 1805 果班車走,會快過搭呢班車~

不過世事難料,果班車會唔會有咩事發生,事前冇人會知~

跟住一切順利,大約 2130 就到達食嘢嘅地方~

沒有留言:

發佈留言