2013年9月17日星期二

2010.10.26 台北 (台灣第六天)

今日行程:
士林官邸 → 淡水 → 十三行博物館 → 八里 → 漁人碼頭 → 美麗華百樂園 → 士林夜市 → 喵喵館


今日冇咁好彩喇,一起身就見到落緊雨,不過就唔算好大,希望就算落都唔好大過而家啦~


一出酒店門口就知奶嘢,氣溫比噚日低起碼三四度,有風又有雨,大約只得十七八度,但我就只係準備咗短袖衫,而家係朝早七點幾,根本搵唔到地方買衫,唔通買份報紙圍住自己咩,唯有頂硬上啦,反正我就未聽過十七八度會凍死人~ @@


今日早餐點咗法式黃金三文治同陽光鮮蔬沙拉,三文治之前試過啦,個沙拉都 OK,不過返食嘅興趣就唔大 lu~



今日第一站係士林官邸~
士林官邸係蔣介石同佢嘅夫人宋美齡嘅住所,園內分多個區域,包括官邸正房、凱歌堂(禮拜堂)、玫瑰園、生態園、西式及中式庭園、生活園藝教室及後加設嘅士林官邸庭園咖啡餐廳~
餐廳只提供 A B C 餐,售價分別為 350 180 130 (新台幣),相當昂貴!我梗係唔打算試啦,食咗蹺飛咩~ @@

由酒店到士林官邸,又係捷運啦,搭到士林站行五分鐘就到,不過地理環境比一般街道複雜少少,都要搵吓先去到~

去到士林官邸,落緊微微雨,我哋都冇咩點理到,反正好細,仲時雨時停,冇問題~
一入到園首先見到嘅係「法輪大法好」@@


一路行入去,有指示去各個區域,不過地方雖大,但一啲都吸引唔到我~
原先我冇計劃嚟嘅,不過見有個現成大花園,就安排呢個地方俾屎塔玩吓影相,不過天色唔好再加上環境唔吸引,又碰著其他人食煙同大聲說話,咩興趣都冇晒~
冇興趣冇興趣都行咗大半個鐘,因為地方實在太大,嚟到又冇理由唔行吓~













下一站係淡水,係今日行程嘅重點,可以話由朝玩到晚~

由士林官邸到淡水,搭捷運到淡水站就得~
呢條線中途會經架空路軌,即係可以俾我哋望到車廂外嘅環境,亦俾我哋望到失望~
因為大雨咗好多呀~ >_<

到咗淡水站,真係要嗌救命,氣溫明顯比台北市中心仲要低,加上臨海又大風又大雨,溫度起碼爭兩三度~

屎塔見到有間 7-11,提議買件雨褸,擋風擋雨一舉兩得,呢個提議簡直可以問頂諾貝爾獎!
雖然屎塔有兩件衫,其中一件係長袖衫,但唔係厚衫,我相信佢都好凍,比我好不了多少~
間 7-11 好細,我心中不禁懷疑會唔會有雨褸,結果係有嘅,雖然放得極唔起眼~
件雨褸只係用完即棄果種透明 0.3 mm 薄雨褸,動作大啲都會整爛果種~

唔理咁多,兩條友出咗門口就喺出面啲檯度著咗佢,難免惹嚟旁人嘅好奇眼光~
最過癮嘅係,兩條粉腸著好晒雨褸,準備起程,阿風同阿雨小休中,玩咩~ @@

於是我哋又除返佢,摺得靚靚哋放返好,其實被玩唔緊要呀,可以冇風冇雨,玩多幾鑊都冇問題~ XDDD

不過世事就係咁,放好晒再次準備起程,佢又刮風又落雨!
今次我哋決定著返之後,除非有一段時間停雨啦,否則都唔會除!激死人喇!

著返件雨褸,真係起程嘞,由於我係嚟過嘅,憑記憶搵到淡水老街,相信由於天雨關係,路中心車仔檔一間都冇開,舖頭嘅就九成都冇開,開咗嘅都只係好悠閒咁準備緊開檔,成條街非常冷清~

唉,真係掃興~


落雨除咗令旅遊熱點變得冷清,亦令我哋變得狼狽,屎塔怕整濕部相機,影相時要搵嘢擋住啲雨,咁樣好難影得好,我又要睇住啲路線同行程,要好小心咁喺雨褸內伸手去拎旅遊書同筆記,真係好麻煩~
不過去旅行一定要盡興,落雨其實又冇咩大不了~

經過「搜奇博物館」,就好似「信不信由你」咁,專門擺放奇奇怪怪嘅展品,不過據講範圍好細,但入場費要 $180 新台幣,兩個人加埋差唔多成舊水港幣,我又覺得唔係好值,所以冇打算入~



「童玩反斗城」係刻意安排去參觀吓嘅,上次嚟台灣都有到過一間類似嘅店舖,啲玩具非常懷舊,真係唔知佢哋啲貨喺邊度嚟,而家仲有人生產呢類玩具咩?
隨住時代嘅進步,真係買少見少,想藉住呢次機會同屎塔去行吓~
不過今次呢間舖頭賣嘅玩具,雖然唔算好現代,但亦唔算太懷舊,可能真係賣一件冇一件啦~
不過呢間舖一定有返咁上下歷史,由地面嘅痕跡可見一斑~






跟住係屎塔指定要到嘅「阿婆鐵蛋」,佢話一定要買嚟食同做手信,我都唔明有咩咁緊要,非到不可,不過佢啲嘢,我有好多都唔明~ XDDD

由於落緊雨,有多個袋遮吓部相機會方便啲,我問店主(我估係)攞多個袋,店主好友善,好好笑容同好樂意咁俾多個袋我~




跟住就去搵食,搵一種非常地道嘅食品,至少喺香港係未聽過(當然係因為我孤陋寡聞),呢種食品叫 - 阿給
阿給係咩嚟呢?根據旅遊書所講,將油豆腐從側面切開,釀入粉絲,再用魚漿封口,蒸好後澆上特製醬汁,係淡水獨有嘅小食~

個名就真係夠怪,而呢間舖頭個名,亦都係叫「阿給」,旅遊書話呢間嘢好唔起眼,有啲難搵,但就話呢間嘢係冇名嘅~

其實有名定冇名,真係任你講,總之如果搵到間賣阿給但有店名嘅就唔係佢啦~

阿給離阿婆鐵蛋有一段距離,而且地圖唔算清晰,最鬼衰又落好鬼大雨,唔能夠正常咁抬頭望吓啲環境,又有件雨褸阻擋視線,就算俾你冇遮冇擋,咁鬼大雨,出面都係白朦朦咁咩都睇唔清楚,地圖隔住盡是流動嘅雨,勁難睇得到~

種種困難都令我難以覓路前進,我同屎塔都好鬼狼狽,但又好鬼開心,反正都係一種經歷,一份回憶~

離開咗淡水老街,雨勢好似越嚟越大,根據地圖,要上一條冇行人路嘅上斜馬路,我好擔心屎塔,佢份人好鬼論盡,我又怕佢跣親,又怕佢俾車撞親~

雨水就從馬路面傾瀉而下,我哋就著住對 converse 碎步而上,過咗段斜路,再睇睇地圖,我推斷目的地就喺附近,面前有一條好闊嘅大馬路,同我哋一齊等過馬路嘅有好幾十個著住黃色雨褸嘅小朋友,由幾位大人帶住,相信係師生關係~
為免被班小朋友圍住,一轉綠燈我哋就快快起步,過咗對面有條小路,我估計上咗條小路嘅平路就會到~

果然冇錯,但又啱唔晒,因為一上到平路就見到阿給,不過係有店舖名嘅,即係唔係我哋搵果間啦,而且門牌都唔啱~

再行前幾間舖,終於都到喇!


沿途經過見到賣阿給嘅都坐滿晒人,多數都係小朋友,我哋搵嘅呢間都唔例外,相信又係小學旅行啦~
店內環境極普通,我哋點咗一人一個阿給,加杯豆漿~
我哋一份加辣醬,一份唔加,交換試吓,結果係加咗辣醬好食啲,不過啲所謂辣醬唔係好辣,只係有少少辣味調吓味,開吓胃~
阿給本身嘅味道唔錯,但可以想像得到,主材料係豆腐同粉絲,基本上你放咩醬汁就係咩味~
作為淡水獨有小食,真係幾有特色,我哋離開咗之後仲回味緊,後悔冇叫多兩客~




下一站就係「十三行博物館」,位於對面岸八里~
行去碼頭時途經「亨利屋家族」,其實之前喺西門町已經睇過,不過呢間嘢係屎塔指定要去店舖之一,今次再經過,佢又點會錯過再遊覽一次嘅機會呢~
其實喺我安排入面,係上九份先去睇嘅,但未到九份已經睇第二次~  ~_~!
不過呢間只係開咗半閘,我哋只可以喺門口裝吓裝吓~



過對岸嘅八里,要搭渡輪,首先梗係去買飛先,售票處設於海皮,我哋沿海皮一路行過去,成個畫面好似打緊風咁,而家唔算好大雨,但就幾大風,九成九嘅舖頭都冇開,海面又一片朦朧~

好容易就搵到售票處,講到售票處,不禁諗起我朋友嘅故事,一個難以置信嘅故事~


我朋友同佢自己嘅朋友一行四人,上年又係台灣自由行,我朋友本身不暗國語,但佢啲朋友應該冇問題,我朋友返到嚟同我講冇去到八里,原因係搵唔到渡輪嘅售票處~

真係一百歲唔死都有新聞!

今次係我第二次嚟淡水,上次同今次嘅售票處地點都唔一樣,兩次都係我去搵售票處,根本冇可能搵唔到,兩次都係喺碼頭附近,上次係喺舖頭入面,今次就似樣啲,真係一個售票處~

我唔係想講我好叻,因為只係一件極普通嘅事情,一切都係咁理所當然~
搵唔到售票處,已經係極難置信,搵唔到都唔問吓人?我相信喺現場問咩人都好,多數人都答到你,真係冇計都可以走埋去渡輪度問收票果個吖,點會過唔到岸呀?簡直係世紀懸案!冇可能!冇可能!冇可能呀~~~






過到八里仲要搭一程巴士先可以去到十三行博物館,巴士方面,我哋已經知道搭邊架先啱,去到巴士站發現仲有其他路線都啱,最後搭咗 704,上咗車請司機到咗提一提我哋落車~


落車時,司機仲俾咗把遮我哋,把遮已經殘破不堪,相信呢把遮係其他人留底嘅,其實我哋有雨褸,都唔會用把遮......


落咗車之後,見唔到有類似博物館嘅嘢,放眼都是工業村咁嘅環境,附近又冇咩人,同我哋一齊落車嘅人亦已經遠去,我哋唯有跟人行,行到中途有個人喺間廠度行出嚟,我抓緊時機去問一問佢,原來繼續向前行就會搵到~

穿過呢條橫街,過埋個停車場就見到間博物館,為免整濕晒人哋啲地方,入館前我哋咗件雨褸袋好佢先入去~



十三行博物館所展示及介紹嘅係此處嘅遠古文化,此館內亦係一個古蹪所在地~
不過對我嚟講,吸引力只係一般,而且有啲悶,不過山長水遠咁樣過嚟,本身已經好夠樂趣~




對開係南中國海,非常大浪~


八里渡船頭附近都有一間童玩店,就係我上次去果間,冇話特別想去,只係去到碼頭未有船的話,不失為攝時間好去處~

回程我哋行返去先前個巴士站,上咗「紅13」,原來佢會兜一兜十三行博物館先再去八里渡船頭,早知慳返啲腳骨力......


到咗八里渡船頭,見未有船,就入咗「五○年代童玩」,比我上次嚟,啲玩具現代咗好多......




搭返船到淡水後,仍然落緊大雨,我想講嘅係,我真係好凍,如果冇件雨褸擋擋風同保保暖,我都唔知會唔會頂唔順,都係屎塔嘅功勞~

喺海皮,唔計大間啲嘅食肆,只得一兩間舖頭有開,其中一間係我哋計劃好要光顧嘅,算係好好彩~

呢間就係「巨無霸冰淇淋」



碼頭附近有個地方係有蓋嘅,有幾排櫈,我哋就坐喺度慢慢嘆我哋嘅雪糕~
我開始思考今日餘下嘅行程,嚟緊有三個地方都係啲歷史建築,要步行過去,仲要係全露天嘅,落緊咁大雨,呢啲景點又唔係一定要去,我決定唔去,屎塔都同意咗~
行程有變,交通安排亦有變,好彩係我自己一手一腳做功課嘅,還可以應付得嚟~
刪咗三個景點,時間就變得多咗,反正今日唔會有日落睇,我會安排早啲到漁人碼頭,可以慢慢行,行夠就走~

做完一輪思想家,返回現實,我哋返返去淡水老街,試一試「可口魚丸」

我哋點咗餛飩湯同魚丸湯,餛飩味鮮,魚丸超彈呀,正呀!
不過環境同謝謝魷魚羹一樣,有小小強喺牆度行! >_<





再嚟就係到此一遊式咁影吓「紅樓」



下一站係「漁人碼頭」,搭「紅26」巴士就最好~
中途上車唔係唔得,但就要研究吓個站喺邊,反正總站唔算太遠,我打算行過去,順便經多一次今朝嚟嘅時候冇人果條街~
今朝嘅死城變得較為熱鬧,但始終都唔算好多人~


紅26總站喺淡水捷運站對開~




好多人都會去漁人碼頭,因為係睇日落嘅絕佳地點,仲有條情人橋,又可以遠望南中國海~
今日,我哋只做到後兩樣~
一到埗,我哋就入咗「魚藏文化館」,都係講啲捕魚歷史同文化~
啲職員好友善,但就有啲煩,不停 sell 佢哋啲手信~ @@


再行吓個所謂商場,地下係攤檔,上層係食肆,我哋就只係行過吓地下,其實都係啲小食同手信檔,冇咩興趣,行過就算~



跟住就係傳說中嘅「情人橋」



橋頭(商場那邊)係梯級,橋面係階磚,由於落雨關係,階磚面極之濕滑,我千叮萬囑屎塔要小心~
有好多年青人喺橋面玩溜冰,有人跌到有人跣腳,真係睇見都牙煙~

到落橋位,左右兩旁嘅梯級細而淺,每邊大約有一米闊,中間嘅梯級就同橋頭嘅一樣係正常梯級~

我個人覺得呢個設計係唔合理嘅~
落斜、濕階磚、淺而短梯級(不夠放一隻腳掌),全部都係為仆街而設嘅!
落斜位用階磚面冇舖防滑物料仲要用淺而短梯級,腳尖落地先,向前跣;腳踭落地先,向後跣!仲唔係為仆街而設?
就算好小心咁行都好難行,我索性扶實扶手跣落去,同時同屎塔講:「不如你俾我扶住啦」,佢又唔鍾意......
阿屎塔,話時話,我扶你都唔鍾意,你都算係一個好奇特嘅女仔嚟......

呢頭講完,果頭就聽到屎塔哎呀一聲,重重咁跣低落梯級,不幸中之大幸,落點唔係梯級嘅邊緣,係成個屁股墊住咁平坐落梯級面~

唉,好一條濕滑嘅公路,一個粗心大意嘅司機,痛在佢蘿,亦痛在我心~
我二話不說走埋去扶佢起身,睇佢表情仲笑得出,我相信唔會好大鑊~
佢話只係屁股肌肉痛,腳呀腰呀都冇事,咁都好啲~
唔只係我講佢,佢自己都承認自己輪盡,你條粉腸小心啲啦!
我都話啦,專為仆街而設~ XDDD

好小心咁行埋條橋,之後係一條木棧,其實環境就唔算得上有咩咁吸引,不過對開係大海,啲風真係特別勁,海面仲要勁大浪,真係好似感受到大自然嘅強勁威力~


行完條橋,係碼頭嘅上層,下層有一排舖頭,不過又係多數都冇開~


地下呢一層,就只有碼頭同舖頭,我哋見到傳說中嘅「豪大大雞扒」,本來諗住今晚去士林夜市先食嘅,不過見呢度有,我哋又有少少肚餓,時間又早,就喺度挑戰佢啦!
叫咗一塊,仲大過我隻手~
店員送咗張飲品優惠劵俾我哋,一於買埋杯嘢飲~




舖面大大隻字講明不設切雞服務~


我哋問店員附近有咩地方可以坐低食,佢向右指咗一指話果邊有啲櫈~
隔離係餐廳,再隔離唔覺有櫈,都係算啦,自己諗掂佢~

買完嘢沿路行過去,一路行,直至見到樓梯底有張長椅,我哋就坐低諗住開餐,不過都係頂唔順,好大風好鬼凍,我哋唯有厚住面皮,走咗入一間便利店~


呢間便利店叫萊爾富(內衣褲?XDDD),入面有一角係咖啡店嘅格局,不過冇客人亦冇開燈,我哋好離譜咁坐低食嘢,店員嘅眼光唔多友善,所以我哋就光顧吓,買咗包香口膠,算叫做好睇啲~

不過我哋都唔係好過到自己,又再去買咗隻茶葉蛋,今次可以光明正大咁坐低食嘞呱~
其實個店員都算係咁,開頭冇幫襯都冇趕我哋走,出面風大雨大,俾我哋"匿"陣啦......


講返塊雞扒,啖啖肉,又唔會油得好犀利,幾好食,但就未必會食第二次,始終係噱頭多於味道~
食到尾聲先知原來係有骨嘅......
出面風大雨大,入面就風平浪靜,非常悠閒咁歎我哋嘅雞扒,真係人生一大樂事~

飲飽食醉又暖夠身,係時候離開,離開前,整返乾淨人哋啲地方先~

本來計劃好下一站係士林夜市嘅,不過啱啱食完嘢,又凍到死死吓,我決定去美麗華百樂園買件衫著同夜啲先再食嘢~

由漁人碼頭到美麗華百樂園,要搭巴士返捷運淡水站,我哋上咗紅26,再搭捷運到劍潭站,再搭美麗華免費穿梭巴士~

喺等穿梭巴士到美麗華百樂園時,後面有一對男女,個男嘅用廣東話係咁講其實而家唔係好凍,果時喺英國點凍點凍都頂得住,真係聽到我煩,大佬呀,我好鬼凍呀,入夜比下午仲要凍,我等車等咗十幾分鐘就吹足十幾分鐘,你就係咁講個凍字,又話而家一啲都唔凍,我真係想殺人呀!(其實人哋自己傾偈根本就唔關我事,只係我呢刻對個凍字太敏感喇......)

到咗美麗華百樂園,第一時間睇水牌搵吓便服喺邊層,上到去我人有三急(其實人有邊三急?),我哋唯有分頭行事,我去辦事,屎塔去睇衫~


我搞掂之後再搵返佢,佢已經有心水,就帶咗我去睇~
佢真係知我心意,完全符合我買衫嘅要求,不過咁,呢件嘢一啲都唔平,一件超薄外套之嘛,要成 $1300 新台幣,真係好唔值!
不過屎塔話而家做緊 promotion,買兩件只收貴果件錢~
咁又唔同!反正屎塔都會買一件,咁就抵好多啦~
最後揀咗件 99% 相同嘅,但就唔同色,一件 $1300 新台幣,一件 $1100 新台幣,而家可以以 $1300 新台幣買到兩件,抵!
俾錢時仲有個小驚喜,原來唔係只收貴果件,係半價,又慳 $100 新台幣,一餐飯咖喇~ =P
久違了嘅溫暖感覺,又再返返嚟~

本來嚟呢個商場,純因為佢頂層有個摩天輪,所以買完衫就走上去~

因為天雨關係,售票處同輪候處一個人都冇,就連摩天輪上面都唔覺有人~
屎塔同工作人員講咗兩句,再話我知要等十分鐘,我覺得好奇怪,冇人排隊,摩天輪上盡是空位,而且轉動得非常咁慢,相信係果種一路轉一路可以俾人上嘅,不過可能我估錯啦,可能係轉完晒到停先可以上落啦~
最後原來我諗錯晒!屎塔係等緊摩天輪上嘅特別座廂,而呢個座廂有客人喺入面,要等佢離開我哋先可以上~



呢個座廂有咩咁特別呢?就係成個座廂都係透明,包括個底都係!

天呀,正常摩天輪我都嚇到死咁濟,仲要全透明?今次死梗......
坐咗入去,我成個人僵晒,郁都唔敢郁,好似一郁就會死咁......
其間因為影相角度問題,要同屎塔對掉座位,我感覺就好似玩緊空中雜耍~ @@
我不停祈求快啲玩完,但係都冇用嘅......
坐咁多次摩天輪最驚呢次!



死過返生,有驚無險,我諗我個心臟應該冇乜問題~
下一站係傳說中嘅「士林夜市」,相信好多未去過台灣嘅人都會聽過呢個咁出名嘅夜市~

由美麗華百樂園到士林夜市,搭返架穿梭巴士到捷運劍潭站,行幾分鐘就到~

不過估唔到天氣咁差都有咁多人~



好求其咁揀咗間「忠誠號」,點咗蚵仔煎同花技焿~
上次嚟士林夜市都食過蚵仔煎,我就覺得唔好食,仲有啲抗拒,不過台灣名物,我試過姐,屎塔未嘛,點都要試試嘅~
今次好食好多喎!但仍然唔算有咩咁特別~
至於花枝焿,不過不失,算唔錯~




由第一日嚟台灣,已經成日見到「大腸包小腸」呢種小食,我哋喺第二檔見到有,就買嚟試吓~
其實都係冇咩特別,有腸有糯米,最特別只係香港未見過~



行行吓,屎塔突然大叫!
原來有隻巨型老鼠從天而降,我眼尾都望到,真係好大隻!隻老鼠一落到地就走咗入間玩具店消失咗~
就係消失咗先驚,好彩我哋都行得七七八八,即時離開呢個範圍去另一邊,買咗杯「檸檬愛玉」飲~


夜市過後,仲有下一站,就係「喵喵館」,顧名思義,同貓有關,佢係一間以貓為主題,產品多元化,有衫有杯等等~
佢總共有三間舖,除咗上面講果間,仲有「汪汪館」同「汪汪喵喵館」,三間舖頭位置都好相近~

由士林夜市到喵喵館,只需搭一個站捷運到士林站就得~

不過失望嘅事情發生喇~
書講呢三間嘢 2300 先閂門,事前我都打算上網查証,不過佢冇官網,唯有信本書~
而家係 2100,我哋見到三間其中兩間落晒閘但仲有燈,剩返果間都落咗大半,擺明就係啱啱收舖!
豈有此理,原本見佢收咁夜,將佢放到最後,點知......!
不過算啦,唔係啲咩大景點,冇咩損失嘅~



本來仲有下一站嘅,就係文林路同基河路,都係夜市,不過我哋又唔肚餓,玩咗成日又有啲攰,最最最主要原因,係因為落雨!唔去喇~
喺附近行咗陣街,行到攰就搭捷運返酒店,完結今日行程~

沒有留言:

發佈留言