2013年9月5日星期四

2009.02.01 北京 (中國第二天)

今朝早要去「天安門廣場」睇升旗,我哋好好彩,多數時候,只有每個月一號先有軍樂隊現場伴奏嘅大型升國旗儀式,咁都俾我哋遇到!

出發前,上網睇過,二月一日嘅升旗儀式會喺 0723 開始~
http://www.tiananmen.org.cn/ flag/index.asp

我打算 0630 出門口,0700 就去到鬥逼,逼返個好位~

其實升旗有咩咁好睇呢?我都唔知,反正嚟到,咪湊吓熱鬧囉~

呢日教鐘教咗 0530,不過未聽到鐘響就自然咁醒咗,仲聽到啲聲,啲聲係來自洗手間嘅,我即時就已經發現我身旁嘅屎塔唔見咗,咁當然,佢係入咗洗手間啦~


我望一望手提電話,0540,心諗,屎塔真係乖,咁早就自動自覺起咗身~

我好瞓到鐘響都唔知......

突然,我好懷疑自己有冇睇錯!咦?唔係喎,真係 0540 咩?點解我又好似睇到係個 6 字唔係個 5 字嘅?

咁我就再睇多次個手提電話啦,嘩!0640???咁咪遲咗個幾鐘起身?四個人輪個洗手間,點都趕唔切睇升旗啦!結果大家都放慢晒手腳~ =D

最後大約 0730 先出發,行去永安里地鐵站,搭地鐵到天安門東站,未夠 0800 就到。


我哋求其上咗個出口,上到去已經係故宮門口,即係毛澤東像嘅門前~

如果去天安門廣場,呢個出口係錯嘅,因為天安門廣場喺對面馬路,但係都冇所謂,當前急務,梗係影相啦~


後來我哋見到有個軍人企喺燈柱下站崗,兩位少女都心思思想同佢影吓相,但又唔係好敢,最後,勇敢嘅屎塔走上前,鼓起勇氣企埋去,可惜,果個軍人講咗句嘢:「 不許拍!不許拍!」咁冇計啦~~~

後來屎塔同茄趁佢隔離冇人,離遠就位同佢影咗張,係康揸機嘅,因為要就位嘅問題,我就諗住等康影完先用我部機再影。好嘞,康影完,咁我就埋位啦,我都未舉機,就見到右邊有隊軍人操緊過嚟,一路向我嗌:「走開!走開!」我唯有聽聽話話走開啦~


事後屎塔得知我影唔到,就有少~~~~~~許微言,內容唔係咁方便公開,總之就......唉~~~

我梗係有反駁啦,之後佢仲同我講對唔住,話唔應該怪我,係佢唔啱。哼,肯認句錯就算啦,我又唔係咁小器嘅,哈哈哈哈
(幻想永遠是美好的......)

其實我同屎塔嘅性格真係火星撞地球,一個堅持、有原則,一個固執、拗到底,我就梗係有原則果個啦~XDDD

(呢編嘢一出街,睇怕我都要跪玻璃...... )

不過屎塔又好好嘅,講完就算,唔會一路係咁講,亦唔要求你做啲咩去補償,更加唔會黑口黑面,講完繼續有講有笑,一啲都唔小器,呢啲女仔真係好難得~


影飽相就諗住落地鐵過對面嘅天安門廣場,落到地鐵,有兩個軍人守住條路唔俾人過,只可以出,唔可以入,呢條路正正係通往天安門廣場嘅......


我哋正喺度思索點先去到天安門廣場之際,有兩個似係當地人嘅女仔走埋去個軍人度,講咗幾句嘢,然後就可以同個軍人合照~


掂喎!我哋又走埋去講幾句嘢咪得囉!跟住屎塔走埋去想話合照,對方嘅回應係:「不許拍!不許拍!」

有冇搞錯!大細超!大家都係中國人,駛唔駛咁呀!李露眉小姐出場吖唔該!!!

地鐵唔過得,唯有返上地面睇吓有冇得過啦~

上到去左望望右望望,見到前方好似有得過,見到有人過馬路,於是我哋就向住果個方向行~
首先,我哋經過「國家博物館」,其實就算唔經都會走過去影吓相~


有啲嘢就係咁,去到一定要影,到此一遊,但係咪真係咁需要同想咁做呢?又唔一定係咖喎,就係唔知點解要影,國家博物館係其一,之後仲有大把嘢都係咁,為影而影......

喺國家博物館門前左影右影,又見到有軍人操過,今次我冇阻住佢哋,自然唔駛俾人喝~

跟住行過對面馬路準備入天安門廣場,但原來進入天安門廣場要做安檢嘅,茄仲話見到好多打火機被沒收,好彩佢冇帶噚晚買嘅火炬形火機喺身,否則益晒啲公安~ =D

我哋無驚無險就入咗天安門廣場~
其實都冇咩好行,不過嚟北京,冇理由唔入嚟行吓姐~

入到嚟冇耐,茄就發問:咁多鷹嘅?
其實真嘅鷹就唔多嘅,只係有啲魚目混珠,係紙鳶嚟姐~ XDDD
不過真係好似係真嘅,直至見到好扁先知係假嘅~ =D

嚟到呢度,真係勁凍!係隻手好凍,戴咗手套都仲係勁凍,好辛苦,屎塔就拎咗佢個妹俾佢用嘅暖包出嚟,可惜等咗好耐都唔暖,啲暖包已經失咗效......
唯有死頂啦~

周圍行吓,行過「人民大會堂」、「毛主席紀念堂」同「人民英雄紀念碑」,所謂行過,只係喺門口行過~

上次去人民英雄紀念碑,係冇嘢欄住嘅,今次唔止欄住,仲有軍人駐守~

記憶中,人民英雄紀念碑上面,有好多子彈痕跡,今次唔俾靠近,當然睇唔到~

整個天安門廣場嘅環境,同上次去真係好唔同,上次去好似比較自由,冇咁多關口,冇嘢圍~

廣場雖大,但值得細味嘅地方,可以話係冇乜,速速行過就算~
人民大會堂


毛主席紀念堂


人民英雄紀念碑


下一站係到「國家大劇院」
我哋離開天安門廣場時,唔知點解會有部車喺內裡駛出大馬路,啲公安移開啲欄俾部車出,指導交通嘅仲趕我哋喺行人紅燈嘅時候過馬路......

繞過人民大會堂,離遠見到國家大劇院,由於我哋時間上比原定遲咗好多,所以只係影張相就算,唔打算入內參觀~


下一站就去「故宮」,故宮係我哋嚟北京必遊地點之一,不過時間唔係好夠,都唔會行得晒~

進入故宮前要過一條橋,橋嘅兩旁都有人企喺度,著便服又冇掛牌,每邊五六個到啦~
成個故宮都有條小河圍住,河面已經結晒冰,我哋想影吓個河面,但就俾兩旁嘅人趕走:往前走!
屎塔就一路行一路影,咁就唔怕俾人趕又可以影啦~

入咗大門,仲未到售票處,我哋見到有嘢食,係一間快餐店,一於食咗嘢先繼續行程!

呢間嘢叫「天苑快餐廳」,喺大陸叫得快餐店,我真係唔會對佢有咩期望,但大家都未食嘢,反正就腳嘛~


內裡一如所料,非常一般,主要係賣一餸或兩餸飯,選擇唔多,但亦唔算難揀~


話明快餐店,好正常,都係先付款後取食。經過噚晚茄大人溫柔嘅溫馨提示,我唔會再一疊錢咁拎出嚟,我將一百蚊同其他紙幣分開兩疊放喺袋~

由於怕收到假嘅紙幣,對於冇信心嘅地方就俾散紙,對於有信心嘅地方就俾大紙,希望佢找多啲散紙俾我,等我需要時都有足夠散紙用~

由於身上都冇咩散紙,唯有用一百蚊紙,不過我相信都安全嘅~

我伸手入褲袋,從一疊一百蚊紙度,只係拎一張出嚟,點知......

我只係拎咗十蚊出嚟,係一張一百蚊紙嘅十份一,我搣爛咗張銀紙呀~ T.T

好自然,掹埋果九十蚊出嚟,諗住問個收銀姐姐有冇膠紙,就喺我準備開口問之際,個姐姐一手搶咗我果九十蚊同十蚊紙,同時講咗句:「沒事!」

嘩!好型呀!真係型到爆!
又幫我解決咗問題,堅係型!

俾完錢就去揀嘢食~
我同屎塔揀咗排骨同牛肉丸~


茄康就食牛肉片同排骨~


揀完之後,我就去買嘢飲,買咗康師傅冰紅茶~
返埋位時,見到茄康同個職員好似有啲拗撬咁,原來茄康問個姐姐攞匙羹,但個姐姐只肯俾筷子,經過來來回回嘅刀光劍影,個姐姐好唔願意咁俾咗隻匙羹我哋,仲好唔忿氣以半罵方式咁話:「買湯才會給調羹!」茄康有匙羹喺手,話之你再講啲咩吖,轉頭就埋位食嘢啦,唔該晒茄康~

真係奇怪,兩餸飯成二十五蚊,一個湯都只係八蚊,話晒都幫襯唔少吖,買平嘢就俾羹,買貴嘢就死唔肯俾......

如果用碗裝,用筷子扒都冇問題,但係用碟裝,用筷子扒就真係有點兒那個......

食物質素呢,一定唔會話直豎拇指咁好食,但又未去到想像中咁差,睇環境同碟嘢,幾肚餓都唔會覺得好好胃口,但又未到難食,算係咁~


真係好求其咁填吓個肚,差唔多走人,望吓人哋,唉,真係慘,用筷子喺碟上夾啲好多汁嘅飯,諗都諗到,啲飯一夾就跌,再夾都係跌咖啦~
夾極都夾唔到,唯有扒啦。唉,又唔係同你乞,點解唔肯俾匙羹呀,文明啲啦!

離開咗天苑,又要過一度門,呢度門,相信有睇開電視嘅人都唔會感到陌生~

過咗呢度門,再行百多米就到售票處,未到售票處,有幾座大炮喺度,其中一座,更加係有粒炮彈喺炮咀度~



除咗大炮,唔少得嘅梗係售賣紀念品嘅檔口,我當然都係唔會感興趣嘅~

去到售票處前,茄就好似個小朋友咁嚷著要租個講解器,好啦好啦,就租俾你啦(陣間你就知味道,嘿嘿~)

排隊買票時,有個女人不停叫賣故宮地圖,$10 一份,都幾貴,不過我哋總共有兩本旅遊書,都有故宮地圖,所以唔駛買~



入場每位 $40,部講解器租金 $10 + $100 按金,按金喺離場時交回講解器就可以攞返~



部機個設計好精,只有一邊耳機,一機同時只能一人用,我哋有諗過攞自己個耳機出嚟試吓,不過最後都係不了了之......

好,真正進入故宮喇~

第一度門,呢個名,實在係響噹噹!
經常喺電視劇聽到:「拖出午門斬首!」
我哋已經到咗傳說中嘅「午門」,午門對開正正就係收入場票嘅地方~



過咗午門,眼前嘅景象,係幾咁熟悉,呢條咁嘅橋仔,又係喺電視劇見慣見熟,呢條橋叫「內金水橋」


故宮實在太大,所以旅遊書分咗三條路線去行(有理由相信係參考自官方網頁 http://www.dpm.org.cn/Big5/C/ C1/cindex.html),主要分兩小時、半日同一整日咁行,我計劃好跟半日路線嘅~
不過計劃時冇預早餐,而我哋又確實花咗啲時間去食早餐,我對於可以行半日嘅信心開始有啲動搖......
其實心中有數,一定行唔晒,唔理咁多,邊行邊計劃跟住嘅路~

我哋依然跟住原定嘅半日路線去行,過咗內金水橋,感覺有啲宏偉,亦有啲普通~

宏偉,自是必然;普通,因為喺電視睇得太多,感覺就好似參觀電視城嘅廠景咁,又怎能講得上特別?
不過我相信隨住我哋睇得越多越深入,感覺會好唔同~

故宮入面人山人海,我哋仲見到美麗華有人帶緊團,一邊行一邊講解,如果可以混入去聽埋一份就好喇~ =D


過咗橋,到達「太和門」




冇咩特別,到此一遊又再向前行~
先前講過,茄要租部講解器,我仲心諗佢陣間就知味道,究竟係咩?機就得一部,點先可以令四個人都享用到呢?就係由聽果個做廣播嘞! XDDD

向前行,就到咗「太和殿」




近睇啲咁嘅建築,真係唔識形容,好靚好宏偉!!!


乾隆御筆


宮殿係唔開放嘅,所有人都只係從外圍窺探內裡環境,亦只有正中門口位先可以睇得清楚,要影靚相,就更加要企正正喺中間位,仲要唔好俾人撞先影到。男仕逼入去當然冇所謂,女仕就唔係幾好,隨時蝕底晒,但我揸機技術差又手震,只好由屎塔代勞,我就做護花使者~

再嚟就係「中和殿」




跟住就係「保和殿」




行到呢度,發覺每一處要停留嘅時間都唔多,我就懷住一份渴望同希冀,希望可以依照原定計劃,行晒半日嘅路線。

正前方係乾清門,不過我哋唔行呢個住,行向左邊許許多多大大少少嘅宮同殿,行到最後再倒轉行返轉頭,再行右邊嘅宮同殿。

嚟到呢度,我又有返啲信心,因為其實唔係想像中咁費時~

經過「大石雕」




四圍都有呢啲缸,原來係防火設備~



向左行,首先到達「軍機處」


睇完軍機處,康想去廁所,望兩望,見到洗手間嘅指示牌,就跟住去,但行嚟行去都搵唔到,康話邊行邊搵,可以睇住嘢先,咁我哋就順住行,順住搵~

再落係「養心殿」




呢張嘢真係唔知佢想點,坐又唔係瞓又唔係......@@


再嚟就係「永壽宮」


咁細個就要去選秀女......


瑾妃......正呀~ @@

妃、嬪宮分食物一覽表


一個人一日食十二斤豬肉???仲有其他都好誇張!!!

上面大標題有英文翻譯,下面細節嘢又冇,真係奇怪~

睇完永壽宮,大家都覺得度度差唔多,就喺大家有共識嘅情況下,決定唔行啲細嘅宮,淨係行返啲大嘅就算~


先前講過,行落唔係想像中咁費時,只係我估錯晒,主要費時嘅係啲細宮,而我先前只係行過啲大嘅,同埋唔入得嘅,梗係快啦~


既然大家都冇大興趣行落去,時間方面又唔係咁鬆動,一於略過啲細宮。但當前急務係搵廁所!


我試過問人,跟住佢講嘅方向都係搵唔到嘅,唔通個廁所曉隱形嘅?

一路行到去最後近出口位置,終於搵到廁所。個廁所咁難搵,有理冇理,有冇需要都去咗先~

個廁所保留北京公廁一貫嘅臭同污糟,好唔容易先從呢個嘔心嘅環境逃出......

廁所少,遊人多,成個廁所對開空地,擠滿晒人,天氣又凍,衣衫又多又厚,環境著實令人難受~
解決咗廁所問題,就行返去中間,再慢慢行返轉頭睇嘢睇到出口。

茄同我哋講,個講解器會叫佢行快啲,又會叫佢唔好行咁快,同埋到過同講解過嘅地方會熄燈,都幾有心思,唔錯~


逆行行到有個位有一排長椅,屎塔話不如休息吓,其實我哋大家都攰,又點會唔同意呢?


坐咗都唔係好耐,又繼續行程,就喺呢個時候,康有啲唔舒服,想去廁所~

有時真係唔舒服都冇辦法,明知係地獄都要返去,唉~
康真係慘~

我哋約定喺返離開嘅地方等,即係乾清宮。

再前啲係乾清門,反正要等人,乾清門又冇咩人有意思去望望,我就一個人走去影幅相,屎塔又想休息吓,於是我就向前行, 屎塔就向後行,順便行埋中途嘅景點,全部人喺返頭先休息果度等,茄就原地等康,同康行埋中途嘅景點,再去集合地方匯合。
我影完相就都係行埋中途嘅景點先去匯合點。

「乾清門」



「乾清宮」





「交泰殿」




「坤寧宮」



我睇完呢啲景點,就喺坤寧宮後面見到屎塔休息緊,等咗一段短時間,就見到茄康喇~
康睇嚟冇咩事,好彩咋~
大家又休息咗一陣~

繼續落嚟係「坤寧門」同「天一門」



再落係「欽安殿」(我稱之為「陰乾殿」)



「順貞門」


「神武門」



咁就行完故宮,當然只係一小部份而已~

跟住落嚟就係醫肚,原本打算搭地鐵去嘅,但係由於時間都相當緊迫,所以決定搭的士去~

好容易就等到的士,亦都唔係坐咗好耐就到目的地~
喺北京搭的士真係好平!
途中見到好多電車用嘅電纜,又令我想起二十年前......

落咗車之後就睇吓間嘢喺邊,初時以為間嘢冇開,因為牌下面間嘢係閂咗門,再仔細啲睇,原來要行過一條巷仔先到嘅~

呢間嘢叫「花家怡園」,門面都幾靚~



食就係食中菜嘅,梅艷芳都幫襯過~
店內環境優雅,我同屎塔一入到佢,異口同聲:「嘩!」
真係估唔到咁靚咁舒服,我諗終於有返間似樣啲嘅食店,唔駛好似噚晚咁......

裡面好光猛,主要係因為天花係透明頂,陽光直射入內,但又唔覺刺眼,好舒服~

入面格局井然有序,企企理理,一入到去就覺得舒服同靚~
不過冇咩點影入面......


菜牌非常精美~



隻碟都好靚~


環境清優,檯邊仲有個有蓋大竹籃,可以放啲隨身行李入去,同埋會有椅套套住啲外套,非常細心。
不過咁,一間咁注重賣相嘅飯店,侍應嘅態度可以話係差,個個木口木面,好多香港茶餐廳嘅伙記都好態度過佢哋~
但我又相信佢哋唔係刻意嘅,可能真係文化問題~

另外仲有樣好奇怪嘅事,我哋一旦開始點菜,佢哋就好似一定要一次過落晒為止咁,講咗落住咁多先,佢哋都唔會行開,仲係咁等我哋點其他菜,已經講咗唔止一次,佢都依然係咁企定定......@@


我哋點咗書有介紹嘅幾味菜~


「怡園霸王雞」





呢味菜係有故事嘅,故事如下:
梅艷芳零二年來訪時,指明要吃雞,不過白切雞太淡、口水雞又太辣,希望吃一種介乎兩者之間的菜式。為此,廚師設計出一道新菜:冰鎮三黃雞配麻辣汁,梅艷芳吃罷雞肉,還另點蔬菜、麵條等,放入剩餘汁料弄成冷麵,品評「此雞霸道」,故名「梅姐霸王雞」,成為店內招牌菜。
梅姐逝世後,菜式便改名為「怡園霸王雞」。
麻辣汁材料:辣椒、薑、蒜、蔥、辣油、麻油、豉油、芝麻醬、糖、醋、鹽

初時唔知要拌勻啲醬,面頭果浸好鬼辣,後來拌勻咗就冇咁辣,仲幾好味,啲雞都唔錯~

仲有跟埋嘅麻花都幾好食~

「花家排骨王」,可以啦,但唔係特別出色~



「鮮蝦竹笙湯」,好清,飲落好舒服~


「魚腐扒時蔬」,呢個唔錯!


「花家白菜」,呢味係加入紅椒炒嘅白菜,樣子普通但幾好食!


嚟北京一定要試片皮鴨,當地人叫烤鴨,呢度菜名叫「八爺烤鴨」
正呀!好好食!


「八爺」一字嘅來源:

老闆花雷在家排行第八,人稱八爺,由他改良的招牌菜皆以「八爺」為名。

食完賣單走人,價錢合理,唔算好貴,咁當然,於當地而言,已算係一間中上等嘅飯店啦,內裡客人嘅衣著,亦俾人一種時尚嘅感覺。


離開咗花家怡園,本來係要去鐘樓同鼓樓,不過時間實在係晏咗好多,只好取消~

其實鐘樓同鼓樓唔去都冇咩大損失,我都只係諗住去到影吓相,到此一遊咁嗟~
鐘樓、鼓樓:古人在城內報時或廣發消息,慣用撞鐘和擊鼓兩大方法。

由於時間關係,我哋要坐的士去「水立方」同「鳥巢」

坐的士途中,我發現車裡面五個人,有三個都神志不清,瞓鬼咗~
唔駛講,一定唔會係司機,既然係我發現嘅,又一定唔係我,其他三人精神上都出現咗少少問題~
我唔係唔攰,其實我都攰到死咁滯,但係我坐人車(巴士除外)好少瞓,係唔敢瞓,去旅行就更加唔可以瞓,何況四人當中,一定要有一個清醒,否則醒咗都唔知去咗邊!講到醒,非我莫屬啦~ XDDD

差唔多到(我估),醒果個梗係要叫晒精神出現問題果幾個啦:你哋醒吓啦!


落咗車,見到鳥巢同水立方喺遠處,似乎仲要行一段路。

根據資料顯示,水立方比鳥巢早收,收 1700,1630 就停止售票,所以我哋決定去咗水立方先~
一路行我個心就一路急,因為真係遲咗好多。

行咗一陣,見到間酒店成支火炬咁


又有一排排嘅雙層巴士,唔知擺到幾時先再用得著~



行行行,行咗好耐,一心諗住到水立方入口買票,點知售票處唔喺水立方入口!
其實一路行,都有好多人手持門票兜售,$25 一張(官方正價為 $30),但為免受騙,我哋係唔會買呢啲票嘅~

既然售票處唔喺入口,唯有繼續搵,搵搵搵,已經圍住水立方行咗差唔多一個圈,仍然未見售票處!天呀,個售票處喺邊呀~~~!


又行行行,茄康已經行快我哋五十米,我見茄康前方轉角有人群聚集,心諗一定係售票處!由於我係負責俾錢嘅,我打算行快少少,屎塔實在太攰,佢叫我行先,佢會跟上嚟。咁好啦,一眼見晒,都唔怕走散嘅~


去到轉角位,我同茄講:「你喺度等屎塔,唔好走開,我同康去前面睇吓。」

我同康走去人群處睇吓,最後發現都唔係售票處,係入口,但不售票,真係火都嚟!

其實佢又唔係冇指示,指示有兩種,一種就有個箭頭,我哋當然有跟住箭頭走,但第一個指示之後,可能要跑一次馬拉松先可以見到第二個指示。另一種呢,就話售票處在西北方,真係唔該晒!本地人可能知西北方喺邊,遊客知個屁麼!



問人咩,個個答法都一樣:往前走
我哋唔係冇跟呀,問題係往前走都係搵唔到售票處呢!

我同康繼續行,行到一處,唔知點解,我好似知道前兩條街就係咁,但其實前兩條街係離開咗水立方嘅,唔理咁多,過去睇睇~


過咗兩條街轉左,見到好多矮鐵欄,十足十排隊咁嘅位置,我同康再行前睇睇,原來真係售票處!

但係,我哋見到啲人買完票就直接向前走,如果買完票一定要向前行,我哋當然唔可以即刻買啦,我哋要匯合咗屎塔同茄先。

我同康返轉頭去返個轉角位打算同佢哋匯合,但行到去唔見佢哋!唉,點解會咁咖,咪叫你唔好走開囉......


我同康就唯有周圍搵,跟住就分頭搵,約返喺轉角位等。搵咗一陣都仲係搵唔到,我同康估佢兩個可能諗住上前搵我哋,於是我哋又上前去睇見唔見到佢哋。

結果去到售票處都唔見佢哋,我決定打俾茄,響咗一次冇人聽,再打就已經打唔通,再打,再打,再打都係唔通!唔通唔通唔通,真係急死人!你兩條粉腸去咗邊呀~~~~~~

由於我講過俾大家知今晚會去邊度食飯,所以我更加唔知,如果真係搵唔返,今晚去邊度匯合會好,去食飯果度好,還是返酒店好呢?因為我只係講過一次,佢哋唔一定記得喺邊度食,記都都未必知點去......

呢刻真係好徬徨,點算好點算好!雖然始終會滙合到,但點都唔想到呢日嘅終結先一齊返,嘥咗半日~

我哋又由售票處慢慢咁行返去個轉角位,今次用雙眼配合極緩慢嘅步伐精密咁掃瞄一次,唉,都係搵唔到!

正當我哋都想放棄嘅時候,果兩條粉腸出現喇!我即刻車巴阿茄,問佢帶咗屎塔去咗邊!(此動作純粹虛構,切勿模仿!)

我壓制住我嘅怒火,好溫柔咁話:「我咪叫咗你唔好走開嘅,你去咗邊呢?」

原來茄聽到我話:「你喺度等屎塔,跟住去前面搵我哋。」( 大意係咁上下)

言語上嘅誤會,又唔怪得茄,可能係我講得衰呢,不過誰是誰非都好,得啖笑,我哋彼此都唔會怪對方嘅~


屎塔中途試過打俾我,不過都係打唔通,真係奇怪,長途都係麻鬼煩~

(屎塔本來冇開電話嘅,所以我都冇諗過打俾佢)

原來我哋搵緊佢哋嘅時候,佢哋喺對面馬路見到我同康,仲大叫過我哋,只係我哋聽唔到~

話時話,我哋一路向前行都未過過對面馬路,亦冇任何理由促使佢哋要過對面馬路,點解佢哋會過咗對面馬路呢?呢點真係耐人尋味,不過我冇打算追問,反正一啲都唔重要,眼前最重要嘅係,買票入場!

我哋向前急步疾走,嚟到售票處嘅側面,見到有人將鐵欄移動,心知不妙......

不幸被我估中,停止售票了,望一望手提電話時間,1601,就只係遲咗一分鐘,係一分鐘咋!咦,咪住,根據資料,停止售票時間係 1630 喎!唉,梗係又係資料唔夠 update 啦!

之前有個朋友托我幫佢買啲嘢,只有水立方入面先有得賣,我仲拍晒心口話我會入去,可以幫佢買,而家冇啦!好彩我個朋友明白事理嘅,絕對唔會怪我,不過心理上梗係想幫到佢啦~


入唔到水立方,對我嚟講,冇咩損失,因為我本身就唔諗入嘅,係茄想入,所以我先安排入,我諗茄有少少失望,不過都冇辦法啦,一如政府官員咁,冇人需要負上責任,一係就集體負責~ XDDD


就喺售票處門口,見到有人兜售水立方門票,而家要 $50 一張!真係識做生意~

其實我哋都有啲心郁,我哋猶疑嘅,已經唔再係門票嘅真偽,係時間同票價~
1630 就閂門,而家係 1602,得幾個字,但就要花上二百大元,我問茄,係咪真係好想入,如果係嘅,我會陪你入,一場嚟到,唔緊要~
我又話,如果嫌太貴,你一個入去參觀吓,影啲相嚟睇吓,我哋喺出面等你~
茄最後決定係唔入,好,冇問題~

我哋唯有轉移到下一個景點:鳥巢

行去鳥巢嘅途中,我哋四個,都用盡生平可能嘅粗言,去炮轟售票處嘅選址同指示不足,其實我哋係憤怒多於失望!

我同茄講:「最衰都係你,唔係你,我哋都唔會踏上奶嘢之旅,食又冇啖好食!」

在場嘅人都唔會懷疑我呢句說話嘅認真性,有人話,上機前已經踏上咗奶嘢之旅,亦有人話買 package 果時已經奶嘢,更甚嘅,話上 yahoo 睇嘢已經衰咗,無論點都好,繼續行啦~

我又戲言,鳥巢嘅售票處,又唔知喺邊度,又要行幾多冤枉路,更可能要搭船過對面海先買到票~


去到鳥巢附近,我哋唔搵喇,問人啦!

搵咗一個似係工作人員嘅人問,但係我哋聽唔明佢講咩,聽多幾次,原來佢話喺 H 果邊~

但確,附近係有啲有蓋地方有英文字母嘅,我眼見前面有 A 有 B,心諗,今次都應該好易搵,順住落好快到 H!



依照佢所指嘅方向行,一路搵 H,但 AB 過後,又係 A,跟住就係 M,咁 H 呢?
不過今次好彩少少,但唔係因為搵到 H,而係未見 H 已經見到售票處!


咁,H 究竟係咩呢?@@
唉,唔理咁多,嗱嗱聲走去買票先~
呢個售票處都神秘過人,有兩條路落,就好似香港啲行人隧道咁~


$50 一個人,唔知有咩睇呢?一樣啦,我個人就唔係話一定要入去睇嘅,茄話想入,咁就梗係一齊啦,我都冇咩所謂,一齊入開心啲~
近睇嘅鳥巢,真係唔覺得有咩咁靚,遠睇都幾特別嘅~

好嘞,入場喇,係人手收票嘅~

入到去,首先要上電梯,上到去已經係看臺嘅中層位置, 跟住我哋就去探吓個洗手間~



呢個洗手間都算幾乾淨,而且仲好大添~
之後,大家就坐咗喺看臺啲凳度休息~

休息嘅時候,傾起後日會分開玩,所以我哋就試吓啲通訊設備:SMS

我 send 俾茄,佢收唔到,佢 send 俾我,我又收唔到,咁就弊啦!
試吓用屎塔部機,好彩,大家互相都收到,咁都 OK~
不過,我話晒都一卡雙號,有咩理由唔得吖!哼!

由平台望出去,老實講,唔覺有咩特別,入場睇,只係滿足一下到此一遊~

不過話分兩頭,一個運動場,你又想有幾特別呢?
休息完之後,就落去周圍行吓~




場中間有兩隻吹氣福娃,當然會成為大家嘅影相目標,不過有樣嘢我就唔係好明,個場咁大,點解唔放齊五隻呢?
要知道,你又影我又影,大家都唔想相中有其他路人甲乙丙,但得兩隻,你想冇其他人都難啦~

除咗吹氣公仔,仲有由人扮成嘅福娃,不過呢五隻由人扮成嘅福娃,喺我哋動身落去時,閃咗......@@


行到落去,茄指住個出場位好興奮咁話:喂,落去果度扮出場吖~

見佢咁興奮,費事推佢啦~ XDDD
於是我哋就落去揮手扮出場......
真係好有趣呀~ @@!!!

繼續行,見到跑道上有啲保護膠舖咗上跑道面,不過有好多都移咗位~

劉翔踏過嘅,我哋都踏過!


跟住就同果兩個吹氣福娃影吓相,周圍行吓咁~
見到某方座位上有一排福娃公仔,齊晒五隻,循例都要吓相啦~

上上吓見到原來有兩排福娃公仔,一排喺中座位,一排喺平台頂座位~

較低果排勁多人影,一影完就有人埋位,一影完就有人埋位, 好難先霸到位影相~
較高果排就冇咩人,點解呢~
因為果排冇陽光照到(其實天色都開始變暗),平台上亦冇乜燈光,梗係冇咩人影啦~

好喇,要行嘅都行晒,其實一入到去已經行晒~ XDDD

睇埋精品店就走人~
精品分兩邊,一邊只有扣針式嘅精品~


一邊就乜都有,我見到其中一個幾別緻嘅,買就唔會喇,影低佢就會~


睇咗都有一段時間,反正跟住嘅行程非常鬆動,慢慢嚟都得~
睇完就走人,見到門口又有人賣精品,但係呢啲人,好明顯唔係官方人......

竟然喺精品店門口賣老翻(我認定咗係老翻),仲大模斯樣咁擺檔,點解會冇人理......@@

我真係有啲意外,雖然喺中國都冇咩唔可以發生,但話晒鳥巢都係極受國民重視嘅地方,亦係國家邁向世界嘅一個里程碑(奧運場館),咁都唔好好管理,著實令人費解~

離開咗平台,落到地面,我哋都好想搵個人揸機,一齊影幅合照,不過我哋唔敢隨便搵一個路人甲幫手,搜尋咗好耐,見到有兩個人蹲下不停咁調教部相機,佢哋都教咗好耐吓,我哋覺得佢哋係香港人,於是膽粗粗咁走埋去示意,想搵佢哋幫手揸機影相~

結果,佢哋真係香港人嚟,搞部相機搞咁耐,都係想影到島巢一邊嘅全景,真係好心機!

影完睇相,影得唔錯,喺咁暗、冇腳架嘅情況底下、仲要 hold 住部機咁耐(因要曝光),影出嚟都算清,真係好嘢!

我哋當然連聲道謝先離開啦~
佢仲問我哋係唔係自己嚟玩,原來佢哋都係自己嚟玩嘅~

穿過出口,先發覺外面氣溫好低,又好大風,但係我哋梗係要影吓夜晚水立方同鳥巢先肯走啦~




其實喺遠處都仲有一楝嘢,我就唔知果楝係咩,只係知道奧運至而家只有短短半年時間,就已經有一格壞咗......

影完相,係時候去食晚飯,今次我哋會搭地鐵去~

今次搭地鐵要轉兩次車,即係三程地鐵~
離開時,都只係依照直覺,估到地鐵站喺邊個方向,其實係唔會錯嘅,多數人都行果邊,再加上我睇過地圖,所以好有信心~

不過真係又凍又大風,感覺已經行咗好遠好遠,但係都未見地鐵站,亦冇見過任何指示,見到有啲工作人員,又走去問吓,答案係:往前走

我對呢個答案已經麻木,但都只好信佢~

一路行一路行,真係行咗好遠,有人提議不如搭的士,不過照現場情況,你係想搵部的士都難,大家都打消咗呢個念頭~

好明顯,有人計劃得唔夠好,先會令到大家咁辛苦......
唉,當汲取經驗啦~

繼續行,又行咗一段路,終於見到似係地鐵站嘅物體,但大家都仲未好肯定,因為環境好暗,而且前方係向下斜嘅,所以唔係睇得好清楚~

好快,我哋就肯定到果度就係地鐵站,我哋終於都到喇!呢次長征,絕對係喺我計劃之外......

地鐵嘅奧運線非常新淨,仲有種好現代嘅感覺~

我哋要搭三程地鐵先可以到食飯嘅地方,分別係:
奧運線:奧林匹克中心 → 北土城
地鐵 10 號線:北土城 → 惠新西街南口
地鐵 5 號線:惠新西街南口 → 北新橋

順順利利就到咗北新橋站,不過出口方面就同睇地圖嘅有少少出入,唔理咁多,斷估冇痛苦!

憑直覺,我信有出路(年輕嘅朋友未必知呢句嘢嘅出處~=P)

認定咗一個似係正確嘅出口,出到去竟然係條巷仔!

不過站啱的話,我諗要行都唔會話行好遠卦......
我哋行返出大街先,諗住再問吓人~

由於今晚食嘢嘅地方同今日晏晝嘅花家怡園係同一條街,同埋只係隔幾個舖位,於是我就直接問人花家怡園點去,因為我相信兩間嘢相比,花家怡園會出名好多~


我哋行行吓,見到有一對情侶,於是我就拎住我自己嘅 notes,好唐突咁開聲問佢哋~

個女仔俾我嚇到成個跳起咁滯,我連忙說:bu 姣依斯 同 堆 bu 遲
佢就回應返我:味斯味斯

咁我就拎張 notes 俾佢哋睇,指住花家怡園,再問佢哋點去,個男仔就完全唔知,個女仔就好似知道,佢諗咗一陣,就話咗個方向俾我哋知~

不過溝通上出現咗一個極小嘅問題,我哋講嘅「轉右」,佢哋會講「 右拐」,第一次唔係好明,佢講咗三次,我哋終於明佢講咩~ XDDD
我哋「射射」完佢哋一輪就向住佢講嘅方向行,行咗一陣就見到似層相識嘅環境,就係花家怡園附近嘅環境~
行到花家怡園門口,再行落去就到我哋今晚食飯嘅地方「小青島」


小青島係食海鮮嘅地方,本書有介紹,又話平又話正,咁就試吓啦~
不過,由於北京遠離海邊,我對北京嘅海鮮,唔會抱有太大嘅期望~

入到去,以北京嘅地方嚟講,算係幾整潔,服務態度算幾好,甚至比花家怡園都要好~

入面燈光比較昏黃,好普通嘅圓檯,一張一張咁填滿整個空間,冇咩特別~
一坐低,引起我注意嘅係臺面嘅食具,有啲膠包住,上面寫住已消毒~
看似好衞生,不過,我係唔會信嘅......


諗咗好耐,叫咗以下幾樣:
「豉沖蒸扇貝」,肉質可以,但味道一般,而且仲有沙~


「辣炒蟶子」,肉質可以,但味道一般,而且仲有沙~


「清炒西蘭花」,冇乜特別,唔會唔好食~


「蒜蓉油墨菜」,我一向唔多鍾意食油墨菜嘅,但係呢碟嘢真係好得!好食!


「魚肚蛋花羹」,呢個羹就真係麻麻地,不過又未到唔好食嘅~


「椒鹽魷魚鬚」,非常惹味!幾好食!不過佢整得好辣~


「薑葱蒸青斑」,正!好食!


一間專門提供海鮮嘅食店,竟然最唔得嘅係海鮮!係咁蹺今日個廚有啲心事,還是大家口味唔同呢?
海鮮就只有條魚好食,著實令人失望,好彩價錢合理,否則真係影響晒旅遊嘅心情~

食完嘢,離開前就去個洗手間先,由於店內不設洗手間,要到店外隔離嘅公廁,但我相信公廁內非常污糟,並且唔會好寬闊,如果著住件咁肥大嘅褸去,著實令我擔心,但外面又好凍,仲好大風,唔理喇,死就死啦,我同屎塔一鼓作氣咁衝出去,好彩公廁就正正喺隔離,嗱嗱聲搞掂就返返入去~

一如我所料,勁臭勁污糟勁難受!真係聞一聞,寧舍醒神;索一索, 舒筋活絡!@@

下一站係去「什剎海」行吓,睇地圖,係可以用合理嘅時間行過去嘅,但佢哋(其餘三位團友)就有啲懷疑,怕行得太遠,想話搭的士過去, 最後我哋就問吓啲職員~


初頭幾個都唔知什剎海喺邊,最後問到一個,佢話都幾遠,我就梗係主觀同盲目地覺得冇理由,純粹因為想捍衛自己所計劃嘅一切,但我就冇太過堅持,原因係佢哋講嘅嘢都不無道理~


最後當然係搭的士啦,上咗的士開咗車,我好希望好快就到,但事實話俾我知,如果我堅持行過去,北京會出現四隻僵屍!


佢哋首先就呢件事開腔,話好彩搭的士,大家係好朋友,絕對唔係俾說話我聽,只係純講出心底說話,但聽進我耳,當然不是味兒,呢啲就正正係言者無心,聽者有意......


我情不自控咁講咗一句悔氣話,半秒內,車廂內只剩下車外傳入車廂嘅聲音,跟住,就係大家安慰我嘅說話,我知道佢哋唔會怪我,但我就有點自責,事實就係事實,無論你事前做咗幾多功夫,事實係唔 work 就係唔 work,冇理由要盲目咁跟住去做,只係我自己有點不忿,明明做足功課,明明睇完旅遊書嘅地圖再上 Google 地圖,只係數百米,明明唔係太遠,明明......

唉,接受現實啦,其實換個角度,係佢哋救返我~

其實個的士司機都唔知喺邊度落俾我哋,求其去到附近就算,都係嘅,就好似喺香港咁,上咗的士話要去旺角,又講唔去旺角邊度,咪求其喺旺角放低你囉~


落車地點正正係「煙袋斜街」,係我計劃好要行嘅地方之一, 咁好自然,就由呢條街開始~


呢條街好暗,好少人行,不過賣嘅嘢比較時尚,同時有啲藝術性嘅產品,講吸引力,絕對吸引到遊人逐家逐戶去搜索。







去到一間店舖叫「創可貼」,專賣一啲熨畫圖案嘅產品,而我呢個守財奴,竟然都會大破慳囊,買咗一件 T-shirt!(其實係屎塔送俾我!)

買滿 $80 蚊,就可以抽獎一次,其實有咩抽我都唔知,不過是但啦,抽就抽~

結果俾我抽中嘅嘢,令大家都有點興奮,興奮嘅,並非單純獎品本身,係同我買咗果件 T-shirt 有絕對嘅關係~

我買咗果件 T-shirt,有一個好大嘅 8 字,8 字以粗線條構成,線條內盡是中式嘅花紋,而我抽中嘅,係一隻水杯,水杯嘅圖案,同 T-shirt 上嘅圖案係一樣嘅!

初時以為抽到隻杯好開心,點知,隻杯嘅用料同款式,正正係兒時返鄉下所用嘅漱口杯,只不過換上咗呢個 8 字作圖案而已,觀感還是不令人感到興趣~

繼續行,去到一間專賣皮具嘅店舖,喺當地係有一定名氣嘅,名叫「 食草堂」。

茄同康左揀右揀,最後都買咗同一款同一色嘅銀包,送俾自己嘅媽媽。



買完銀包出咗間舖頭,見到有兩個男人企埋一邊食煙,令到身上冇火機又想食煙嘅茄有所行動,上前借火。

呢條街其實好短,去到街尾,抹一個彎角,另有一番天地!

彎角後嘅前方,係一條橋,橋身短而闊,帶點微拱,橋後可左可右, 附近滿是酒吧酒廊,有的細小只有百多平方尺,有的高兩層,有的在店外放置喇叭同影像,各式其式~

歌者所唱嘅,有啲耳熟能詳,都係一啲為人熟悉嘅台灣歌曲,有啲聽都未聽過,好多都係自彈自唱,不過有一點可以肯定嘅係,歌者嘅聲底同歌唱技巧絕對不會令人覺得係噪音,因為大都有一定水準,是音樂,不是噪音;是動聽,不是吵耳~






我原先定下入一間叫「后海5號」嘅酒吧,可能大家都有點累,想入酒吧嘅意慾都唔係太大。而我,同大家都一樣,睇吓見唔見到間吧,見到就入,見唔到就算~
咁多間吧,點解揀呢間?書裡講嘅呢間算係比較舒服嘅一間,係請人返嚟自彈自唱,唔會太嘈~
最後都係搵唔到(根本就唔係搵,係求其望吓),一直行落去就算~

什剎海,係一個地方名,亦係一個湖嘅名,一個好細嘅湖(其實我都唔知可唔可以用湖嚟形容),湖水喺冬天係會結冰嘅,我哋今晚就見到湖面上放咗好多冰上單車同冰上座椅,亦都有人喺冰上面玩緊冰上單車同滑冰,不過我覺得都幾危險,又黑又好似冇咩管理人員咁,出咗事都未必有人知~



一直行到落街尾就完成咗今日嘅旅程,大家都好攰,所以選擇搭的士返酒店。
喺的士上面先醒起,我哋唔記得買杯麵作為明早早餐......


每日點滴:

今日竟然因為遲起身而錯過一個景點,真係......唉~
天安門俾我最大嘅感覺,始終都係二十年前嘅子彈痕跡~
北京的士真係好平,我哋四個人搭,每程每人都係幾蚊,正!
花家怡園嘅烤鴨真係好好食!
兩大奧運場館嘅售票處,真係唔可以指示得好啲咩?
北京人嘅說話語氣,同香港人真係好唔同,我相信佢哋又唔係刻意嘅,只係文化差異嗟~

沒有留言:

發佈留言