2013年9月11日星期三

2010.10.22 台中 (台灣第二天)

今日行程:
Masalili → 逢甲夜市


一早起身,第一件事係揭開窗簾,睇睇天氣如何~

所謂不如意事十常八九,竟然俾我遇到淨返呢件如意事情,窗外陽光普照,yeah!!!
不過噚日市中心一樣冇雨,去到距市中心個半鐘車程嘅日月潭,天氣就惡劣得多,所以呢度陽光普照,都唔代表啲咩,聽天由命啦~

酒店係有包早餐嘅,地點就喺大堂隔離,入到去見到有四個選擇,其中一個唔知係咩,因為被撕去了~

用餐面積好細,只能容納十多人~
呢度早餐以半自助形式招待,四個餐當中選一個,另外仲有少少嘢係任食同飲品任飲~
味道 OK,不過不失,都算滿意~




食完早餐,酒店服務員就幫我哋叫車,連埋等車,唔駛半個鐘就到 Masalili~
主店開十點,約咗九點鐘喺另一舖位,而家係八點八,我過去睇吓另一舖位有人未,但度門推唔入,我估未有人啦,唯有返主店坐住等~



到差唔多九點,有個男仔泊完車走上嚟問我哋係咪影相嘅,叫我哋跟住佢~
其實佢都係去返另一個舖位,原來已經有人喺入面,仲好多人添......
計埋我哋,入面起碼有五對人做緊拍攝前嘅準備工夫,set 頭呀、化妝呀、換衫呀咁~

入面有啲差唔多人咁高嘅 locker,係俾啲客放低隨身嘅物品先去影相,其實駛唔駛咁大個......

我放好晒啲物品,有個女仔就叫我俾條鎖匙佢保管,佢叫 Donna,係幫屎塔化妝 set 頭嘅~
跟住 Donna 即時叫屎塔入去開始化妝 set 頭~

我就冇嘢做,佢哋俾咗杯水我,只好坐低等等~

坐咗一陣,有個男仔叫我,佢就係噚晚介紹我去食嘢果個,佢叫 Sky~
佢問我有冇帶皮鞋,我話有,不過喺 locker 入面,但鎖匙喺 Donna 度,佢叫我唔好攞住,就拎咗我帶嚟嘅衫叫我同佢一齊行~
佢係一個幾健談嘅人,可能係職業需要啦~
佢帶咗我去另一個舖位,有兩層,我哋上咗樓上,原來樓上放咗好多衫,佢開始同我襯衫~


佢一路幫我揀衫,一路同我傾偈,都試過幾套禮服,有黑有白,佢問我鍾意邊套,佢又俾啲意見,搞掂正式服裝就襯輕便服裝,佢好容易就為我襯咗兩套輕便服,一件我自己嘅,一件係佢哋嘅~
跟住就要試白皮鞋,不過最細果隻都係太大,的確,我隻腳唔算大,但又未至於特別細,可能啲鞋俾人著到鬆晒啦~
不過 Sky 話佢有辦法,咁我唔理啦,我有信心佢會搞得掂~

跟住又返返去之前果個舖位,開 locker 攞黑皮鞋同白襪,輪到我化妝整頭~

幫我化妝嘅係女仔,我唔知佢叫咩名:幫我整頭嘅係男仔,我又唔知佢叫咩名~
個男仔問我有冇咩喜好想點整,我話冇所謂,佢就開始動手,兩個都好快手,幾分鐘就搞掂~
佢幫我整個頭幾好睇,我連佢十分一功力都冇......

三樣準備工夫我都做齊,剩下落嚟嘅又係呆坐~

等等等,終於等到屎塔出嚟,嘩嘩嘩!屎塔好靚呀~~~
我同屎塔都準備好,坐咗一陣,見到主任出現~
Sky 帶領我哋上車,一架有 Masalili 拉花嘅七人車,主任就繼續忙佢嘅器材準備,Sky 就走咗去為我哋嘅午餐作準備,一排飲品同三文治~

我以為會有化妝師跟車,點知最後就只有主任、Sky 同我哋共四人出發,我不禁諗,外景咁耐,實要補妝咖喎,仲有個頭呢?散咗點算?

不過佢哋實有對策嘅,唔駛諗咁多啦~

沿途四個人都有傾有講,其中主任問我哋噚日去咗邊度玩,我哋話去咗日月潭,佢又問我哋點去,當佢哋知道我哋係自己揸車去嘅時候,足足 O 咗咀一秒~ @@


其實有咩咁值得驚訝呢?主任仲話「這樣利害呀!」此時,我同屎塔就真係 O 咀喇,好普通嘅事嚟姐......

我哋同樣有討論天氣問題,呢刻嘅天氣非常好,希望目的地都係啦~

我哋嘅目的地係「波瓦萊格莊園」,其實我哋完全唔知喺邊,因為呢個名係 Masalili 自己起嘅,實際嘅名,我哋唔知,所以無從查起~


沿途去都好熟識,因為頭大半段路,我哋噚日都行過~

離開咗高速公路,我哋開始留意啲指示牌,希望可以知道呢個所謂嘅莊園嘅真正名稱~
嘿嘿,我哋見到喇,其實我哋都唔確定係唔係,只係有個指示牌寫住「XXXX城堡」,似係啦,主任真係喺個牌度轉入去,實係佢啦!




(由於合約訂明不許私下拍照,以上照片是在網上隨意找來的)


一轉入去行咗一小段路就泊車,成個城堡就喺面前,心情開始有啲緊張~

其實同噚日有啲相似,越近目的地,天色就越暗,真係好擔心,不過好好彩,冇落雨,只係暗,雖然影相冇陽光一定大打折扣,但係總好過落雨連影都影唔到~

由於我倆出發前已經準備好晒,落咗車行咗幾步就正式開始,其實個心情仲未準備好~ @@

主任係操刀果個,Sky 就係佢助手,主要負責光源同其他雜項~
第一張當然比較生硬,因為未進入狀態,但佢倆個明顯係好有經驗,使出混身解數去令我哋發笑~
攝影過程沒甚特別,惟間中有雨,但雨勢不大,起碼唔需要避雨,可繼續影~

外景總共影咗三套衫,我呢,就一套白禮服、一套黑禮服、一套便服;屎塔就一套白紗、兩套晚禮服~

屎塔每次換衫都會補妝同換過個髮型,兩樣嘢都係佢兩個一手搞掂晒,真係估佢唔到!
不過其中一個髮型搞唔掂,唯有轉第二個~
而我呢,乜都唔駛搞,淨係換衫同等就得~
我同屎塔換衫嘅地方,竟然係廁所!仲要入廁格!
不過個廁所真係非常乾淨,咁都可以接受嘅~

講返主任,佢真係好俾到信心我哋,影咁多張相,要補影嘅情況印象中只得一兩張!

以前用菲林機影就話影一張就多一張成本,而家根本唔需要考慮呢個問題,佢都可以咁有信心唔需要補影,感覺上真係好專業,佢對自己都好有信心~

擺 pose 方面,多數跟足佢意思都唔駛點改,係有時跟足後,佢唔係咁滿意個效果,先要再改,但呢個情況好少~

咁樣証明咗兩樣嘢,佢對指導擺 pose 嘅經驗非常夠;成個過程唔係機械化,唔會人人都咁樣擺,係需要因應主角同環境配合,即係執生~

影到下午三點幾先影完外景,執齊嘢上車,我倆就喺車食三文治,但佢兩個就冇食嘢,主任開車返 Masalili~

返到 Masalili,屎塔即時就要變髮同補妝同換第二套白紗,Donna (髮型師及化妝師)隨即發現佢個髮型唔係佢交待俾主任同 Sky 所要整嘅髮型~
呢一點算係 Masalili 安排不周,但我會體諒,要個髮型師跟車出去大半日只為工作十多二十分鐘,其他時間都唔需要佢,又冇可能叫佢自己返公司,咁樣真係好浪費資源~

而我都需要換返套冇咁正式嘅禮服、補妝同變髮,我真係冇諗過我仲有機會變髮,以為男仕係會簡單啲,一個造型就夠~

不過今次就只有今朝幫我化妝果個女仔,佢同我做埋變髮~
當然,成毎過程我會快好多,搞掂晒又係呆坐~
等到屎塔搞掂晒就去返今朝我揀衫果度~

今朝我去到嘅時候,地下果層係冇開燈,直接走上二樓嘅~

原來地下係用嚟拍內景嘅,當中有一處係半露天,三處係室內,即係有四處內景~

一準備好就開始影相,不過影影吓我發現我條褲爆咗!

不過唔係爆胎,係褲頭調節鬆緊個扣滑咗牙,變咗冇扣,腰間露出褲內嘅恤衫,我吸口氣後再將扣扣上,咁就冇問題,好似拍戲咁~ @@

但係呢口氣可以維持幾耐呢?當然係唔耐,我試著細力呼吸嚟控制腰間嘅膨脹幅度,成功係成功,但成功都冇用,一去到要擺 pose 嘅時候就爆硬,我唯有通知 Sky 同主任,希望佢哋影嘅時候可以留意吓,唔好影到穿崩位~

其實我自己都好留意,好彩穿崩機會好少,接近冇,再加上控制呼吸,已經唔再有問題~
呢套衫又影咗兩個內景,跟住 Sky 就俾咗張菜單我哋,點選晚餐~

晚餐選擇唔多,亦唔算吸引,不過唔重要,Masalili 提供膳食只為滿足生理需要,正常入到口就 OK~


之後屎塔就換內景晚裝,我就換便服,同樣地,我倆都要變髮同補妝,一樣係果個女仔同我搞~

連我都有三個髮型,真係出乎意料之外!

講到我呢套便服,不得不提對鞋,對鞋係 Masalili 提供嘅,類似西部牛仔果種高靴,我真係冇諗過我呢一生人入面會有機會著呢種鞋!


我倆搞掂晒就被調配到食飯嘅地方食飯先,係一間房嚟~

呢間房非常簡單,三張長檯,其中一張貼牆,入到去檯面已經有兩碟飯,就係我哋叫果兩碟飯,食後評語係:唔好食......

用餐過後,Sky 帶我哋返去之前果個內景位置,奇怪嘅係,Sky 揸住部相機嘅!?佢身邊仲有個人跟住佢,但就唔見主任......

原來最後呢套衫同餘下兩個內景,由 Sky 操刀幫我哋影,由於佢冇介紹過助手,助手亦冇介紹過自己,我倆就稱那個助手為「助手的助手」

先講 Sky,佢同主任係有一定距離,分別在於信心~

擺一個 pose,比主任用多好多時間,有時我哋都未擺完佢已經改變主意,就算擺好晒,佢攞嘅角度都經常變換,我深信佢相機嘅設定都係咁變~
的確,我哋冇指定攝影師,但我覺得會換攝影師都應該先交待一聲~
不過呢樣嘢係可批評亦可包容,到現時為止,我對 Masalili 非常滿意,根本就唔願意去批評,無謂咁吹毛求疵~
其實唔只 Masalili,我對主任同 Sky 都相當滿意~

由 Sky 操刀開始,身體各部份肌肉明顯開始支撐唔住,每次擺 pose 都好想快啲影完,究竟係因為影咗成日,定還是 Sky 搞到我哋咁樣,我唔想去深究,因為,我非常樂意俾機會 Sky 去增進經驗,唔想對佢有太多嘅批評~


又講吓助手的助手,打光方面佢似係識少少嘅,但好多時都要 Sky 提,不過佢俾我最深刻嘅印象,唔係呢方面~

Sky 做助手時,扭盡六壬去令我倆發笑,助手的助手都唔例外,但佢好明顯唔識亦唔慣,佢面部沒有半絲笑容,亦睇得出佢唔算多說話嘅人~
一個唔多說話,又沒有半絲笑容嘅人,要引人發笑,太難了吧~

終於等到影晒相,其實我哋有晒心理準備,最尾由 Sky 操刀嘅實驗相未必好理想,只要唔係太差都可以~

影完相同 Sky 傾咗陣偈,佢話佢好鍾意食雞,佢知道我哋會去台北,佢話一定要食雞扒,真係好奇怪,差唔多每一個知道我哋去台北嘅人都推介我哋食雞扒,真係咁好食咩......@@

我同屎塔分別去卸妝同換衫,搞掂晒就輪到派貼紙時間,噚晚用咗一張,仲淨五張,我哋分別派咗俾 Donna、幫我變髮同化妝嘅一男一女,當然唔少得 Sky 同主任,不過主任唔喺度,我托 Sky 轉交俾佢~

今日嘅拍攝工作正式完結,Masalili 嘅工作人員幫我哋叫咗車,我哋返酒店放低晒唔需要再用嘅嘢先~

返到酒店放低晒嘢真係一身都鬆晒,唔單止身體放鬆,連精神都鬆晒,其實都不如想像般疲累,起碼仲有充足嘅體力同精神去行夜市~

酒店去逢甲夜市,步行在十分鐘內,雖然我已經有地圖喺手,不過問櫃檯攞一張佢哋嘅地圖會保險啲~

落到酒店地下望出去,好多人,原來酒店隔離兩旁都有舖頭營業中,點解之前唔覺嘅?

梗係啦,朝早又未開,成條街鬼咁冷清,呢兩晚都係搭計程車返酒店,一落車就直衝入酒店,附近環境係點,根本就冇留意過~
我哋向住啲舖頭方向行去,其實對我哋嚟講就冇咩吸引力,不過都叫行過望吓咁啦~


繼續行出去,成個旺角咁,周圍都係燈同人,明顯呢區係夜間閒逛好去處~
沿途經過逢甲大學,雖然冇咩特別,但影張相就少不得,數碼相機真係正,如果仲用緊菲林相機,夜晚咁嘅環境,根本不值一影,嘥菲林(當然,嘥菲林係同我嘅攝影技術有直接關係)


逢甲大學一個轉角,就到咗逢甲夜市喇~


逢甲夜市,係一個非常典型同普通嘅夜市,但由於心情輕鬆,同埋晚餐唔係食咗好多嘢,呢刻嘅心情好興奮~
行咗一陣,就買咗喺香港唔會食嘅臭豆腐~
豆腐本身皮脆肉滑,連同秘醬同芫茜一齊放入口,更加係畫龍點睛,正!



再嚟就隊咗個胡椒餅~
不過去到啱啱賣晒,要排隊等再出爐,足足等咗十五分鐘,係咪咁值得等呢?
Well......好食係好食,但唔係特別出色,唔食冇損失咁啦~
外皮鬆軟,內裡肉汁非常多,如果唔駛等,值得一試~




好用唔用,咁多名人可以用,你用佢?!!!我唔會幫襯你咖!


跟住就係計劃中指定要食嘅懶人蝦!
所謂懶人蝦,只係原隻蝦燒,成隻放入口唔駛剝殼,但食落都有啲刺口,條尾更加係吞不得~
佢有好多種口味,其實只係燒完灑咩粉,我哋點咗原味~
食得出新鮮,但味道不過不失,唔算出色,惟要讚一讚佢改個名,真係可以吸引到客人前來光顧,至少我係其中一個~




逢甲夜市範圍唔算大,好快就行完,隔一段路就有一堆垃圾袋,係,真係一堆,呢個放膠樽、果個放鋁罐......等等~
可供掉垃圾嘅地點唔多,但成條街都好乾淨,就連竹籤都冇一枝喺地下,台灣人嘅公民意識,由此可見一斑~

離開逢甲夜市,見到橘子工坊,走去買咗杯鮮檸檬愛玉,其實都唔知係咩嚟,一飲,嘩,真係頂你個肺,酸到爆炸~ >_<





途經一間造型蛋糕店~


跟住就行返酒店,完結今日行程~

沒有留言:

發佈留言