2013年9月7日星期六

2009.02.02 北京 (中國第三天)

由於噚晚唔記得買杯麵,所以今朝早就去咗食麥記~
麥記就喺永安里地鐵站隔離,我哋步行過去就可以~
我以為喺大陸食麥記會平好多,原來唔係,只係比香港平少少~





由於今日係去長城 - 八達嶺段,怕天氣太冷,所以我哋喺衣著方面都做足準備!

由麥記去長城都幾轉折,首先要搭地鐵 1 線到建國門站,跟住轉 2 線到積水潭站,出站步行約五分鐘到德勝門(一個地方名)嘅巴士站搭 919 號巴士往八達嶺~


搭地鐵當然冇問題,點轉車都唔會係一件好難嘅事,但係出咗站口要步行五分鐘,我就唔敢講一定識行,因為從地圖睇,只係見到大約方向,但實際環境必然係複雜得多~

用邊個地鐵出口,都只係估估吓,出咗站之後,猶豫咗一陣,憑環境憑方向,我選定咗一個方向就起行~

越行越對路,最後都嚟到 919 嘅巴士站!

根據我自己嘅資料搜集,919 都有分好多支線,我要搵一部寫住「919 大站快車(下行)《德勝門西 → 延慶路》」嘅車先至最快最方便~
部部都寫住 919 直通車,但就點睇都冇上述所講嘅巴士~

最近有部 919,有個人聲稱即將開出、直通、豪華,就連個票價都一樣豪華,成 $40 蚊一位!

老實講,去得旅行,$40 真係濕濕碎,但冇理由做傻仔咖!

跟住行多個圈,有部 $12 ,車上又坐咗好多人,又冇人硬銷(心理戰乎?),就戰戰兢兢咁決定上呢部~

好好彩,我哋仲可以坐埋一齊,前後相連座位。坐咗一陣,就有人走埋嚟收錢,佢係拎住部機走埋嚟嘅,我依稀有啲印象,用「一卡通」付款乘公交巴士,有四折優惠!$12 四折即係 $4.8,唔係下化,搭個幾鐘車只需 $4.8?其實就算冇折,$12 都好合理~

付款後睇吓扣咗幾多錢,嘩!冇花冇假,真係 $4.8!正!$40 VS $4.8!(我主觀相信 $40 果部唔會提供任何優惠!)

好嘞,開車喇,開咗車之後,早前收錢果位女仕,拎起咪開始講嘢,原來佢係呢車嘅導遊。實在太過奇幻喇!超低嘅票價,仲要有導遊!我係咪發緊夢?


個導遊講咩,我唔太在意,只係知道落咗車要跟佢行,同埋我哋無啦啦跟咗團......@@?
喺車上佢有佢講,我哋有我哋瞓,其實真係唔應該瞓,但無奈敵唔過睡魔!都唔知瞓咗幾耐,突然俾人嘈醒,嘈醒我嘅人係導遊,佢當然唔係走過嚟嘈醒我,而係用咪講嘢,講到好大聲,當然,佢係故意嘅,因為距離目的地唔到十五分鐘,佢又有嘢要講要交代,只好出招~

落咗車,望吓環境同地圖,出事喇!同我計劃嘅有出入,我計劃好搭吊車上,滑車落,但如今我身在滑車售票處,亦睇唔到有任何吊車相關嘅事物,唯有走去問導遊。遊導答覆如要搭吊車要行好遠,唉,唯有搭滑車啦~


大家都買好票後,導遊就開始帶隊,佢仲話一定要跟好,如果唔係好易走失,其實我就有少少奇怪,點解會走失?照計買完票,跟住要去入口,唔會好遠同埋唔會好難搵又或者冇指示,不過咁,身處中國境內,有時啲嘢真係會意想不到,可以的話,都盡可能跟住佢行~


開始時都跟得到,行行吓就有啲要追而唔係跟,佢講得啱,唔跟住佢真係會走失,因為指示不足,亦因為真係要行好遠,遠到有啲不可思義,仲要好多都係向上嘅斜路,追得好辛苦~

幸好最後都跟(追)得到,不過,正所謂追得到也未必好,就因為趕成咁,可憐嘅笨茄,差點不支倒地,佢面色蒼白,腳步浮浮,我提議大家不如休息吓先繼續行程,笨茄話唔需要,當然,佢唔想掃大家嘅興,先堅持不需休息,我個人亦唔喜歡推翻人家嘅決定,佢自己知自己事,佢決定得,就當佢係得~
去到入口處,人唔太多,但係啲欄放得好密好窄,有少少難行,亦同啲唔識嘅人好 close,好唔自然......

行到上嚟,大家都有啲喘氣,加上成身都係厚衣,又焗又熱,大家都要稍為除返少少外衣,一邊排一邊等,笨茄已經稍有好轉,我哋都安心啲~

終於到我哋上車,但係啲車唔會停定等我哋上,而係以一個好慢嘅速度前進,上呢啲車真係有啲難度,啲工作人員又半拉半扯咁「幫」你上車,其實好易受傷~


滑車,淨係聽個名,覺得車速唔會太高,但原來一啲都唔慢,車速比想中高,同埋有啲位都幾斜~



到咗落車處,又俾啲粗暴嘅工作人員扯返上嚟,唉,可唔可以斯文啲呀~~~

滑車出口係「北四樓」,我哋打算行到上「北八樓」就折返。行長城,其實就冇咩好講,一味行,有啲好平,有啲好斜,我哋都休息咗好多次~

傳說「北八樓」有個碑,叫做「好漢碑」,好自然,上到去一定會拍照留念,以紀念到此一遊~

一路向前行,以為一定唔會行錯路,但原來行長城都可以迷路~

一路向前行嘅結果係,會行到盡頭!

盡頭係一個好似堡壘咁嘅建築,要行樓梯上,上到去再向前行就有樓梯落,我好猶豫落唔落好,因為就咁望,係望唔到落咗去之後仲有冇路行,同埋我亦相信此路不通,原因係好多人落咗去嘅都好快就上返嚟~

除咗相信冇路行之外,呢條所謂嘅樓梯,實在難行,梯面淺,但級距非常高,應該面向前行,還是轉背爬?最後我選擇落去睇睇,只要小心一點,相信不是問題~

接近直立式嘅高梯級,每落一級都對腿及股關節帶來極大考驗,重心要控制得好才不致直墮地面~

落到底,証實已達盡頭,但可以看到外面還有路,但點樣先可以行到眼前看見嘅路呢?憑著我過人嘅智慧,我相信我可以帶大家走出呢個困局~ =P

返返上去比落嚟嘅考驗更大,半行半爬先可以上得返嚟,好彩呢條路係盡頭,否則叫屎塔如何平安著陸?

既然直行去到盡頭都未到我哋要去嘅地方,可以好肯定咁宣佈我哋行錯路!
唯有原路折返,再留意吓有咩分岔路再決定~

折返途中,途經一條樓梯,落到底有一個洞口,從洞口望出去係荒山般嘅沙草地,但由於我哋曾經行錯嘅關係,唔會放過任可一個可能性~

而且有兩點令我覺得呢個洞口就係通向北八樓嘅洞口!
1. 有唔少人進進出出
2. 依照地理環境嚟睇,就連我呢啲方向感唔係特別強嘅人都可以推斷個方向係啱嘅!

其實沿路唔係冇指示,但就一定係容易令人誤解同埋非常唔清楚嘅指示,否則在盡頭處就唔會聚集咗咁多探路嘅人~

我哋好有信心咁走出洞口,越行越對路,終於去到先前盡頭處向下望嘅道路(圖上方為先前之盡頭),我深信我哋已經行對路~

一路行前去,又去到盡頭,不過今次係到咗北八樓嘅盡頭,我們到了~
第一件事梗係搵「好漢碑」拍照留念啦~
不過,四條友左望右望,點都唔覺有類似嘅物體,冇就算啦~

喺上面逗留咗一陣,搵咗個香港人幫手影相就起程返落去~

其實沿途都好多人,當中不乏外國人~
不過有一點真係令人憤怒,長城牆上佈滿被人用硬物雕上的文字及圖畫,究竟點解要咁做?究竟點可以咁做?

今日認真捉蟲,以為上長城會好凍,咩都著晒上身,點知,今日係最熱嘅一日,根本唔需要著羽絨,我哋就個個著晒厚衫加羽絨,就算除咗羽絨都仲係咁出汗!

中途見到有個狀似管理員嘅人,我哋走去問佢個「好漢碑」去咗邊,原來因為奧運關係,搬咗去南一樓!
不過其實兩者有咩關係?相信係一個謎~







上嚟冇搭到吊車,落去搭返都好,反正茄唔係好想搭滑車落~
不過諗吓好喇,因為山腳吊車站距旅遊巴有一段距離,行唔行到同識唔識行係其中兩個因素,更重要嘅係,時間上比計劃嘅行程遲咗好多,根本唔容許我哋冒險去嘥時間~

即係話,唔會搭吊車唔會搭火車,來回都係旅遊巴同滑車~

笨茄萬般不願意咁行去滑車站,搭車前,我哋一人買咗一條腸食,由於我哋都好肚餓,呢條腸喺當時絕對稱得上人間美食!

口講話好驚嘅笨茄,竟然大膽到唔扣安全帶,我真係佩服到佢五體投地!仲有就係,落嘅速度絕對快過上,呢條粉茄真係唔要命!


落咗車後途經「八達嶺熊樂園」,笨茄對住啲黑熊係咁叫 Gary,唔識佢嘅真係以為佢痴線~

去搵返部車,不過剩返好少位,我哋唯有坐前排打橫嘅座位,打橫坐已經好唔舒服,仲要有少少吊腳~ @@

半睡半醒咁捱到落車,即刻轉的士趕去天壇買飛先!

天壇 1700 就關閉,關閉前一小時停止售票,其實就唔會買唔到票嘅,不過就算買到票,食飯加遊園,時間相當緊迫~

差唔多三點先到天壇,嗱嗱聲走去買飛先~
我哋買嘅係聯票,即係門票 + 祈年殿 + 回音壁 + 圜丘,每位 $30

本來計劃好今日食「郭林家常菜」,睇相同菜名就真係好吸引,蔥爆羊肉、香辣牛筋,真係睇相都食指大動!

不過時間關係,冇得食啦,唯有喺天壇附近賭大細啦~

最近有一間快餐,隔離有一間中菜館,我哋揀咗中菜館,叫「天美苑」,聽名的確麻麻,冇計啦~



坐低嗱嗱聲叫餸,我哋叫咗:
一碟台式牛肉咁嘅嘢
味道合格


清炒西蘭花
冇咩特別,唔錯



豆豉鯪魚油墨菜
我一向都唔食油墨菜,不過碟油墨菜真係好好食,從始我就開始愛上油墨菜~


齋炒飯
睇樣已經可以知道白飯會更美味


湯,唔記得咩湯,只係記得有紫菜
麻麻地,唔算好飲



炸唔知咩魚
呢碟嘢真係全餐嘅精髓,我哋已經唔記得咗佢,後尾先醒起仲有碟魚未嚟,但係大家都食飽晒,諗住同佢講,未整就唔要~
不過太遲喇,想提出要求之際就見到有人托住碟魚出嚟,冇計啦,唯有食埋佢啦~
就咁睇賣相,真係唔覺吸引,可能覺得咁樣整會比較難食到魚嘅質感同味道,再加上食飽後嘅胃口,會直接影響味覺,導致吸引力大減~
但係當我咬上一口之後,果種唔想食嘅感覺即刻冇晒,外面脆就唔駛點講,食到魚肉,又滑又好味,雖然已經好飽,但係我都忍唔住食完一舊又一舊~



食完飯嗱嗱聲俾錢走人入天壇~
入天壇時已經係 1600,只係剩返一個鐘就閉園,要好好控制時間先得!
一入到去就見到地下有條藍線,似係帶領遊人方向咁,但又唔係好似,亦冇任何指示講呢條線嘅作用,所以我哋都冇理到,睇地圖實際啲~


搵咗個京B做模特兒~



第一站直闖「祈年殿」
建築風格真係好特別,點特別我當然講唔出,但我真係覺得好靚~




睇咗一輪,我睇睇時間,真係有啲緊~
我開始用各種方法,好讓佢哋幾個知道時間緊迫,此地不宜久留~

我深深明白去玩果時俾人催住晒果種掃興,但係都冇辦法,錯過咗今次,都唔知仲會唔會再嚟,再講,一生人有幾多時間金錢同機會可到同一地方遊覽?又,一個景點,若干年後,還會如現在的一樣嗎?

當然,呢個只係我個人法,但我亟希望大家想法一致,不過唔理得咁多,佢哋反對先再算~

經我一番催促,終於離開「祈年殿」,往下一站,「回音壁」

「回音壁」呢個字,喺呢 20 年嚟,不定時入侵我嘅腦海,但只限國語,我一直都想不出原因~

呢個「回音壁」,當年我覺得好神奇,兩個人走在直徑的各一端,只需耳語般嘅聲量,對方都可清楚咁聽到另一方講乜嘢~

今日,我再次嚟呢幅「壁」,唔知點解好期待,我究竟期待啲乜呢?

我唯一諗到嘅係,同失憶嘅人一樣~

我對童年嘅印象可以話係接近零,唔知係咪曾經被洗腦,我對童年一啲記憶都冇,我曾經一度以為我由石頭爆出嚟果時已經係十八歲~
當一個人對已失去嘅記憶,依稀仲有丁點印象,總係想重臨舊地,藉此喚醒沉睡了嘅記憶~
我想我大概就是這樣吧~

入到「回音壁」,同當年很不一樣,當年壁旁冇任何阻隔,可貼壁而立~

今天,壁旁多了一圈圍欄,鼻尖碰不到牆壁,會否影響到這個「回音」呢?
經我實測,回音是有的,但不像當年般強,唔知係因為 20 年後嘅結構變化問題,還是鼻尖碰不到牆壁問題~
壁內還有另一建築物,叫「皇穹宇」,我對呢舊嘢完全冇印象,但我估計唔會係我上次嚟之後先有嘅嘢,唉,咁後生就有嚴重嘅記憶力衰退......>_<






喺我呢個凡(煩)人嘅催促底下,好快就到下一站「圜丘」
我對「圜丘」同樣係零印象,「圜丘」上有舊叫「天心石」嘅東西,據說企上去講嘢特別洪亮~
車~~~
塊牌咁講,個個企上去都用力啲講嘢,實洪亮啲啦~

影相就當然係指定動作,但係想影呢個「天心石」嘅全相,難呀~

因為實在太多人企上去影相,呢個影完,後腿仲未離開舊石,第二個就將前腿踏進,根本就冇機會影全相~
四圍嘅人唔係太多,要等一個機會本來唔係咁難,但可惡嘅係,有兩個小朋友輪流企上去,呢個走果個嚟,不停循環!
我揸住部傻瓜機,像個傻瓜般等待兩個傻瓜,只要其中一個有半秒遲緩,我就會即按快門!
我等到喇!







其實「天壇」地方好大,可遊嘅地方唔止咁少,不過我認為遊重點已經夠~
離開時,見到有人喺地下寫大字,好奇停低睇吓,原來有位大叔用巨型毛筆寫緊字,啲字好靚呀~~~

笨茄即係笨茄,佢話支筆應該可以自動泵水~

學黎明咁講,「這世上,誰人像你一樣傻」才會相信~ XDDD
(其實啲墨係水嚟,人哋有帶埋嚟)

果位大叔仲好大方咁俾支筆我哋自己寫,咪嘞,我手字真係......有時啲同事問我啲字係唔係我嘅,我會話:「如果你睇得明,即係代表唔係我嘅~」

作狀影相好了~



真正離開「天壇」,打算搭地鐵到食飯嘅地方,行咗一小段路,我相信,大家諗緊嘅嘢都係一樣:地鐵站真係近?
為免重蹈噚晚嘅覆轍,我亦深知佢哋有懷疑亦難以主動開口提議,就由我去開口提議:不如搭的士~

呢個提議,如我所料,支持率達百份百~

上咗的士,見到一樣嘢令我哋好驚訝~
的士嘅行車哩數為 3xxxxxx,即三百多萬公里!
真定假呀!我肯定冇睇錯,我數咗幾次,唔係三十幾萬,係三百幾萬!@@

今晚我哋到「大董」食嘢~

喺北京食片皮鴨(當地稱烤鴨),有名而老字號嘅,一定係「全聚德」
但我在網上得到嘅資料顯示,「全聚德」已經過氣,店舊而食品不怎麼樣,反而很多人會攞「大董」嚟同佢比~
「大董」比「全聚德」新得多,烤鴨品質亦較好,價錢亦自然較貴~
旅遊書上,「大董」比「全聚德」所佔版面亦較多,所以我決定到「大董」

一到埗就見到「大董」,門外唔覺得有啲咩,但係一推門就知係非一般~

完全係高級食府嘅格局(再一次強調,自己見識少才這樣大驚小怪),地下招呼嘅職員有禮但沒笑容,感覺機械~
室內裝潢華麗,主廳設在二樓,經一條寬大嘅樓梯上,主廳唔算大得好誇張,但感覺寬闊,非常舒服~







點菜方面就真係頭痛,樣樣都想叫,但樣樣都貴~ @@
啲職員嘅態度同現場環境格格不入,每位職員都係咁 COOL,木無表情,唔通個個入職時都要打大量 BOTOX?

唔單止木無表情,仲唔用心聽人講嘢,同一問題,問咗三次,三次都答非所問!

唔講格調,唔講價錢,咁嘅態度去到咩級數嘅食店都一定係唔合格!
不過佢哋講嘢又唔算冇禮貌,你又吹佢唔脹......

最後點咗:

醉雞
呢碟係屎塔點嘅,其佢我知係點俾我食,因為佢知我好鍾意食醉雞~
呢碟醉雞真係正!酒味夠濃夠香,以冷盤方式烹製,酒汁凝結成晶狀,但絕不硬身,入口後酒汁開始溶化,滲進雞肉滑進喉嚨,惟雞肉本身不見特出~
多謝屎塔~



一杯有參味嘅飲品,唔錯~


佢哋三個點嘅湯
我都有試少少,幾好~



我點嘅湯


我本來點果個係有海膽,好特別,不過佢哋話海膽賣晒......
呢個呢,用料算珍貴嘅材料(menu 聲稱),材料名真係未聽過~
碟就大呀,湯嘅份量真係少得驚人~
味道亦唔錯~

宮保雞丁

呢碟係最唔受歡迎嘅,賣相就唔錯,但味道確一般~



油墨菜
都唔知發咩神經,北京啲油墨菜特別好食!


唔記得乜菜

揸機果個好離譜,咁都收貨!



蜜汁燒鰻魚
呢個認真唔錯!通常食鰻魚食幾舊就開始膩,呢碟就唔同,我食咗好多舊仍然有再食嘅衝動,一啲都唔覺得膩,仲幾好食!



烤鴨 (連鴨湯)
最期待嘅烤鴨出場~
師傅推住部車仔嚟到我哋身邊,即場片皮~
老實講,你片完先出嚟同片俾我睇,我個人冇咩感覺,最緊要食果吓嗟~
調味料規定按人頭計,每人一碟,碟碟計錢,咁如果我唔食鴨嘅呢?
品質好好,但味道就以「花家怡園」略勝一籌,但我仍然會話係好食!







甜品及生果





總結呢一餐,雖然略貴,但非常豐富及滿足,惟職員一貫京式態度,實在係美中不足~

下一站到「南鑼鼓巷」閒逛,本來計劃係步行,當然,都係搭的士好了~

離開大門時,門口職員問我哋要唔要的士,跟住佢就主動幫我哋截咗一部~

「南鑼鼓巷」真係一條巷而已,兩旁有各種店舖~

成條巷都好黑好暗,其實幾個人咁樣行,氣氛真係唔錯~
不過呢度比什剎海靜得多,始終只係行街為主,冇咩夜店~
本來要搵一間 MAO 嘅清吧坐吓,不過大家都好攰,就協議唔會刻意去搵,但如果經過見到就會入,最後都係見唔到~
我哋仲買咗杯麵做明早嘅早餐~









仲有另一間食肆要去試吓嘅,呢間嘢叫「文宇奶酪店」
顧名思義,以奶為主,係一間甜品店~
條巷好暗,我哋主要留意有燈嘅舖頭,直至行晒都唔見呢間嘢,再睇吓地址,真係過咗籠,唯有返轉頭以門牌號碼查找~
終於俾我哋搵到!不過好可惜,已經關門,雖然未到關門時間,但呢間嘢一向都係售完即關,冇辦法啦~


行完「南鑼鼓巷」就打的返酒店,今日行程告終~

沒有留言:

發佈留言