2013年9月3日星期二

2008.02.24 東京 (日本第八天)

最後一日喇,如常都係要早起,冇計啦,我編啲行程編得幾密, 好彩屎塔覺得冇問題~

不過今日時間上嘅緊,係呢八日嚟最勁緊嘅一日!


因為今日要搭 1630 機離開日本返香港,即係話 1430 要到機場。
出發前,旅行社仲同我講,星期日成田機場會勁多人, 千其唔到諗住遲少少冇問題,叫我一定要準時 1430 前到!

好嘞,1430 要到機場,喺新宿去機場,最快嘅方法就係搭 NE'X(屬 JR 一種),要一個鐘多少少,而且班次唔會好似一般列車咁密。


好好彩,1242 有班車由新宿去成田機場,1350 到達,時間上係早咗少少,但搭遲一班已經遲好多, 差唔多可以肯定趕唔切班機(每位 3110 日元)。


好嘞,咁 Hello Kitty Land 返去新宿市中心又點呢,要搭京王列車(唔知有幾驚惶呢......@@)。
1130 有車,但呢班車要轉一次車先可以到新宿,1203 到達。
1144 有車,呢班車唔駛轉車,但要 1221 先到。
點揀呢?

Hello Kitty Land 1000 先開,搭早一班車,回程預埋步行買飛搵月台嘅時間,只可以玩到 75 分鐘,但又怕轉車時出問題;搭遲一班車,可以玩到 90 分鐘。

以一個咁嘅樂園嚟計,75 分鐘真係太少,儘管 90 分鐘都係太少,但呢十五分鐘相對地變得好重要。但問題係,1221 先到京王線新宿站,21 分鐘內要出閘攞行李,再的住 18 KG 去搵 NE'X 月台,真係有啲冒險。
唉,到時先算~

今日 0600 起身,不過今日早餐唔係喺酒店食,係走在街上,邊行邊睇邊決定。

離開酒店,向 Hello Kitty Land 進發!

由酒店去 JR 新宿站,都有一段距離,我哋發現想搵間食肆入去食早餐都幾難,可能太早喇......

於是我哋就打算去到先算,反正搭車方面唔係咁熟, 早啲出發都好嘅好~

由新宿市中心去 Hello Kitty Land,要搭一條叫京王線嘅鐵路, 由新宿站搭到去京王多摩センター站,每位 330 日元。


要搭京王線,要入咗 JR 閘先,再行去入京王線閘。

呢個站複雜到呢......真係唔識形容!
幸好指示尚算清晰,都唔算太難搵。

喺好亂但又唔太難搵嘅情況下,我哋上咗京王線嘅列車, 並且好順利咁到達目的地。


步行五分鐘就到 Hello Kitty Land。

途中,我哋發覺天氣異常寒冷同好大風,不過都冇咩計, 我哋啲帽同手襪唔喺身邊~

到埗後,我先發現一樣嘢,呢樣嘢令我好震驚!

離遠我哋已經見到好多人,我先醒覺,今日係星期日, 我竟然冇預到會有好多人,我竟然冇諗過,我竟然失策成咁!

呢一刻,我真係好自責,我哋時間上已經緊得無可再緊, 竟然犯下如此不能犯嘅錯!
講乜都冇用,排啦~~~~~~
不幸中之大幸,我哋喺市中心搵唔到嘢食,早咗到, 否則排得隊嚟都夠鐘走!@@
(呢刻係 0845)

一路排,一路都有啲職員維持秩序,並且拎住啲唔知咩係咁講, 係互動嘅,對排隊嘅人有物件上嘅交流,我完全唔知做乜, 到我哋嘅時候,知道我哋唔識日文,佢就 skip 咗我哋~XDDD


咁啱隔離有間哈迪斯,我哋就決定食哈迪斯。

屎塔繼續排,我就去買嘢食。
(其實呢一刻,我哋手同個頭已經凍到痴線......)

我入到哈迪斯,感覺真係彷如隔世,好 warm 呀~~~

買完嘢嗱嗱聲標出去同屎塔一齊食早餐, 同時都希望食完嘢個人可以暖啲~

一路排一路食嘅時候,睇到好多慘劇,真係,聞者心酸,見者流淚, 慘不忍睹!

成條隊都充滿喊聲,啲細路仔凍到喊過不停~
有啲有 BB 車,啲大人都唔放落去擋吓風!
有啲細路更離譜到著住短褲!

父母們,你們是癲的嗎?

我著住件羽絨都凍到死咁滯,你同個細路著短褲???

食完嘢,我主動問職員門票種類嘅事情,佢叫咗另一個人嚟, 果個人就叫我到最前嘅售票處買票先,我心諗, 唔通前面排隊果啲人全部都有飛嘅?@@


唔理啦,佢叫到我咪做囉,我帶住接近零度嘅身軀, 好不容易先捱到去最前售票處,點知售票處又未開, 個職員就叫我企喺度等(即係吹)陣......


等等等......呢刻嘅感覺,真係想死......

我必須強調,我真係好&很凍呀......@@

彷彿過咗一個世紀,售票處有人喇!

買完飛我就返去搵屎塔,一齊研究吓場內嘅地圖同設施。
我哋必需要諗清楚方向同遊玩次序,因為我哋實在太少時間!

就嚟到 1000,我心諗,如果可以提早少少放啲人入去就好嘞~

結果真係早咗少少,大約十分鐘到。

老實講,Hello Kitty Land 其實唔多 Hello Kitty,係 Sanrio 嘅 product 系列都有。


我哋首先坐船遊覽一吓小小世界,冇乜特別。

之後就係周圍行吓睇吓嘢咁,比較特別啲嘅可以話係 Hello Kitty House,屎塔咁鍾意 Hello Kitty,佢當然開心啦,即時變成一個可愛嘅小朋友~=)

勉強叫做行晒(只係計最想行果啲咋),我哋就匆匆咁離開 Hello Kitty Land。

呢一刻係 1115,咦,趕得切早果班車喎!
不過隱憂係要轉車......
點都好,有早就搭早果班!

我哋成功登上 1130 班車,但就好猶豫轉唔轉車好,因為我哋上車時見到班車寫住「新宿方面」,照計我哋唔轉車都去到,咁點解要轉車呢?


到咗"需要"轉車果個站,好多人出,我就伸個頭出去裝吓, 對面線班車都係寫住「新宿方面」,不過,對面線果架係特急列車, 即係話,唔好諗咁多,轉!仲要,快!因為啲車好鬼快就閂門......@@


結果,冇轉錯車,又一次証明我係一個充滿智慧嘅男人~XDDD


特急列車飛好多個站,同本身果架車真係爭好遠,本身果架係第二慢嘅,只有一兩個站會飛。


我哋成功喺 1205 就到咗新宿,要趕 1242 班 NE'X,相信冇問題。


我哋沿住指示行返去 JR 站,記得入閘時係先入 JR 再入京王線,但出閘時就只需出一個閘口,而呢個閘口係屬於 JR 定係京王嘅,我就唔係好知喇~


嚟到整個行程最擔憂嘅時刻,就係搵返行李跟住趕去搭 NE'X。


出咗閘,面對一個咁鬼複雜嘅鐵路站,真係唔知從何入手, 我同屎塔都未能肯定邊個方向先係啱嘅, 我哋又走到站內地圖度研究,喺 60% 肯定嘅情況底下,就向住果邊行,去到都係搵唔到......


我個心真係急死,唔通要我喺行李同搭得切飛機之間揀一個???

唔係咁大鑊下嘛......@@

直覺話俾我哋知已經到咗附近,但時間亦開始逼近,個心真係好急, 但我哋知道急係冇用嘅,最緊要冷靜!

基於直覺,我哋唔再考慮其他位置,集中搜索附近, 但我哋唔可以分開,所以冇得分頭行事......
結果,搵到喇!不過而家係 1230,仲有十二分鐘咋!

我哋撗衝直撞咁走走走,我都顧不得隻手可能已經斷咗, 一路的住個篋走,最後喺 1240 趕到!

點知班車遲咗十幾分鐘!

上咗車,真係好攰,檢查吓隻手,好彩未斷。呢一刻, 真係要好好休息吓。

1330 醒咗,無所事事,等到站落車,沿途都冇咩特別,冇耐屎塔都醒咗,我哋發現已經過咗 1350(原定到達機場時間),但仲未見到任何機場嘅跡象,心又開始急起嚟,會唔會過咗呢?冇理由吖,1330 到而家,架車都未停過,NE'X 一定係去機場嘅,而且個個都有行李跟身。但係根據資料顯示,日本嘅火車可以話係分亳不差嘅......

不過咁,都遲咗十幾分鐘先到同開車,時間上當然會順延,只係我估唔到遲到唔只十幾分鐘嗟,即係話連行車時間都比正常長咗~

大家都咁遲,我相信都冇咩好擔心,繼續睇完全冇變化嘅景...... 

1420,終於都到喇!

由於我哋喺函館已經在網上辦妥咗登機手續,去到 counter,我哋只需排一條較短嘅隊,不過都有唔少人,我講過啦,淨係你識咩......

不過排還排,最慘係要俾好多人合法打尖,因為佢哋唔能夠再慢慢排,排得嚟就趕唔切上機,冇計啦,呢啲情況,實要讓嘅~

搞好手續後,當然要去食 lunch 啦!


食完嘢行咗一陣就入閘、上機、食飛機餐,預計 2045 會到香港。





每日點滴:
我好唔明白點解啲父母會帶小朋友去玩,但就唔俾佢穿得暖,呢一點真係令我覺得好奇怪。
呢個旅程,真正令我有「慌」嘅感覺係搵唔到行李果刻。新宿站之大,真係有機會喺入面迷路......

沒有留言:

發佈留言