2013年9月12日星期四

2010.10.23 台中、台北 (台灣第三天)

今日行程:
Masalili → 台北 → 泰福桔子商旅 → 良品牛肉麵 → 台北101 → 華納威秀影城 → 新光三越 → 誠品信義旗艦店 → 南港捷運站 → 五分埔 → 饒河夜市


由於今日要到 Masalili 揀相,時間方面極難控制(其實係不能控制),晚間景點預咗有機會全部取消,真係有時間先會去~


我預計噚日影咗成日相,今日會非常疲累,故去 Masalili 之前,不作任何遊覽安排,盡量休息,豈料晨早自然起咗身,仲鬼咁精神又唔覺得攰,去旅行即係去旅行,人體潛藏嘅能力終於得以發揮~ XDDD


執好晒行李就落樓下 check-out 先,再慢慢嘆個早餐~

早餐款式同噚日唔同~




慢嘆完個早餐仲有大把時間,我哋放低晒啲行李喺酒店,再周圍行吓~
其實噚日我已經有少少喉嚨痛,好彩冇影響拍攝,今日情況比噚日嚴重,決定過對面便利店買啲藥性喉片~

入到便利店行咗個圈都唔見有藥性喉片,唯有開口問店員,原來台灣只有藥房先可以賣含有藥性嘅產品,冇辦法啦,反正唔係好嚴重,陣間經過見到先買~


行咗出大路無耐就見到有間藥房,向店員說明來意,佢就俾咗排喉片我,呢種喉片我係未見過嘅,唔係我心目中想買果種,但見佢個樣都幾誠懇,信佢啦!


屎塔唔知做乜啲手指生晒倒刺,順便喺度買埋指甲鋏~





漫無目的咁 hea 遊,一啲都唔過癮!
兩隻遊魂野鬼完全冇方向咁行,「喂,不如行吓果邊囉」「哦,好呀」「都冇咩好睇,不如返轉頭行吓果邊囉」「哦,好呀」「不如返酒店坐吓囉......」「哦,好呀」

我哋行嘅呢一邊係住宅區嚟,今日係星期六,而家都成十點鐘,條街非常冷清,人影都唔多隻,仲要好鬼曬,曬到個人好攰,真係行到唔想行,唯有返酒店休息吓~

沿途都有影過吓相~

獨臭之家,究竟係咩嚟呢?有幾臭呢又?



冰火菠蘿油,點冰火法呢?同李小龍又有咩關係呢?


喺台中,經常見到呢種臭臭鍋店舖,唔知係咩嚟,又有幾過癮呢? @@

行到返酒店,喺大堂坐咗一陣,決定提前到 Masalili~
酒店職員幫我哋叫車,我哋拎埋啲行李就出發去 Masalili~
未夠 11:30 就到達 Masalili,職員安排好我哋坐低,再檢查吓我哋啲相有得睇未~
今日呢位女職員叫 ViVi

我哋早咗半個鐘有多,都預咗未必咁早有得睇~

結果真係未有~
ViVi 話要等,俾咗幾本雜誌我哋睇,都係同結婚相關嘅雜誌,我就冇咩興趣,揭兩揭就再冇睇到~
間中又手痕按吓電腦啲掣,睇吓有得睇未,未有......都係未有......仲係未有......

等到差唔多 12:00,終於都有喇!不過由於唔係 ViVi 開俾我哋睇,當然佢都冇叫過我哋自己試,所以我哋睇得好鬼鼠~

睇咗四五張,屎塔見到 ViVi 嚟緊,我哋即刻將電腦螢幕還原,咩事都冇發生過咁~ =P
ViVi 走埋嚟睇吓有未,當然係有啦,佢就開始教我哋用個軟件,要嘅又點做,唔要嘅又點做~

總共二百多張相,我哋可以擁有 45 張,其實好難揀,所以決定買多一本!

由於影之前已經買多一本,享有八折優惠,拍照過後再買相都可以有八折,而家我哋可以揀 65 張相~

要 foul 百多張相,真係好難,因為必 foul 嘅相真係好少,張張都影得好好~

我哋首先減去一定唔會揀嘅相,繼而喺效果相約嘅相當中選一張,儘管經過兩部份嘅減相過程,都只係減咗好少相......
其實剩下嘅相我哋都好鍾意,決定平均咁分配俾幾套衫~

我係一個有選擇困難症嘅人,喺屎塔嘅帶領下,經歷咗極之痛苦嘅三個小時,決定好六十張入相簿嘅相,五張只要檔案嘅相,放入十二吋相架嘅相,放入八吋相架嘅相~

其實我都唔知幾時送咗個八吋相架俾我哋,package 入面係冇提過嘅,我估計係之前加購 20 組相(即一本相簿)嘅時候送嘅~

睇完晒啲相,之前對 Sky 嘅不信任態度,一掃而空!佢影嘅過程的確唔夠專業,但影咗出嚟嘅相相當有水準,我哋都好鍾意,同樣係好難作出取捨~


跟住 ViVi 埋到嚟,記下所有資料,點知佢話仲有一個十二吋相架送俾我哋,我估計係加購第二本相簿送嘅,我哋即時又揀張相放入第二個十二吋相架~

再嚟 ViVi 就向我哋講解返整個修片(執相)程序,但首先要知道我哋嘅意向~

每張相都會經過基本修(基本修係佢哋嘅用詞)先會俾我哋睇,至於基本修,分四個級別,第一級係最輕微,佢每級都有 sample 俾我哋睇,係同一個女仔嚟,睇到第四級,我同屎塔都不約而同咁發出一吓低呼,相中人假到根本就係動畫人物嚟,ViVi 都話冇人會揀呢種程度嘅修片~

經過基本修後就會經電郵聯絡取第一教嘅相片,睇吓仲有冇咩地方要執,通知返佢,之後又會嚟第二教,直至冇嘢需要修改為止~

十二吋相架有四種款式;八吋相架有兩種款式,ViVi 帶我哋去睇實物,其實款式大同小異,主要係顏色嘅分別~


講解完之後,ViVi 俾咗幾份嘢我哋簽,都係一啲保障相方利益嘅文件,內容比較偏向 Masalili,但我認為合理,一一簽下~


今次台中嘅拍攝過程,已經告一段落,可以毫無顧慮咁正式開始我哋嘅台北之旅~

一如之前兩日,職員幫我哋叫咗計程車,而家係 1530,俾原定遲咗半個鐘,不過都已經好好,起碼餘下嘅行程唔駛減晒~
搭計程車到台中高鐵站,預計要半個鐘,交通非常暢順,差唔多 1600 就到高鐵站~

1600 果班車肯定搭唔到,下一班係十五分鐘後,就搭 1615 果班車啦~
走去售票機買票,有啲擔心唔識用,但眼見個個都自己買票,相信應該唔難用~
兩個大人台中至台北,非常容易就買咗兩張票~


高鐵列車


列車上每邊有三個座位,都幾多人,我哋搵到一排入面有兩個位冇人坐嘅,坐最外面嘅係一位中年男仕~
坐落唔係好耐,個中年男仕開口講嘢,係同我哋講嘢,講國語嘅~
內容係關於屎塔掛於頸上的單鏡反光相機,又問係咪新機嚟,佢話佢都有一部,仲講埋係咩 model,就喺佢個背囊入面~
不過屎塔又未去到發燒友嘅程度,著實冇咩好傾,佢見我哋都唔係好熱情,就冇再講落去,瞓咗覺~

高鐵上有一長方小螢幕,間有顯示現在嘅行車速度,縱使係超過 300km/h,依然非常穩定,感覺唔到好快~

一小時後,我哋到達台北喇!
天氣仲幾好添!


由車站行去飯店,只需五分鐘,識路的話......
車站對開係大馬路,我哋選擇咗由地下街通過最近飯店嘅出口,不過落到地下街,勁多人,同時,我哋亦都喺地下街迷了路~ XDDD
當然,有地圖又點會去唔到丫,問吓人就得啦~
問咗人,好容易就搵到我哋要搵嘅出口,上到地面轉個彎就見到飯店嘅招牌~

咁次呢間飯店,只係一間商旅飯店,冇咩設施,真正純粹租房,地下門口只得一扇門,一部 lift~

接待處設於三樓,對我哋嚟講算係新鮮事~
三樓出 lift 就係微型接待處,check-in 完就嗱嗱聲入房~
間房非常細,不過麻雀雖小,但五臟俱全,比想像中好,冇驚喜冇失望~

嚟到台北第一個景點,係食牛肉麵,我安排咗喺飯店附近一間幾出名嘅牛肉店 - 良品牛肉麵

由飯店步行過去,不用五分鐘就到~
良品門面普通,入面更加係冇裝修可言,啱晒我~


我哋被安排坐喺樓上,坐低睇餐牌,再睇返本旅遊書,未睇完個侍應已經推介紅燒牛肉麵,話最多人叫咁話喎~
咁我同屎塔兩個人,冇理由叫埋同一款咖,最後一人叫一碗牛肉麵,不過口味不同嘅~
- 清燉黃牛肉麵 (原味)
- 紅燒牛肉麵  (微辣)
- 一杯豆漿

清燉黃牛肉麵,味道認真唔錯,肉質腍滑,不過食到尾的話,感覺較為單調~



紅燒牛肉麵,微微嘅辣味絕對增加食慾,食到尾都仲覺得唔夠,不過對於唔食得辣嘅人來說,唔係微辣喇,算係幾辣~

兩碗牛肉麵用嘅麵都係刀切麵,闊約兩厘米,絕對唔係走彈牙路線,但咬落口感過癮,唔識形容~


杯豆漿都唔錯,幾好味~


跟住落嚟就去傳說中嘅「台北101」

去台北101,只需搭捷運去到市政府站,再轉台北101嘅穿梭巴士就掂,算係好方便~
不過我哋未買悠遊卡,喺台北捷運站買兩張先出發~
悠遊卡係類似香港嘅八達通,不過用途就冇咁廣,主要用於交通工具~

出咗市政府站,要搵穿梭巴士上車地點,唔算好容易,最後我都係要問人,點知一問,就有巴士到,個女仔指住架巴士......


以今日係星期六嚟講,真係唔算多人上車,只係僅僅坐滿,冇咩人要企~

坐咗大約二十分鐘就到,落車後就喺台北101面前~

台北101底層為購物中心,中層係辦公室,頂層自然係觀景台~

我哋嚟呢度自然唔係為咗行購物中心,一心只為上觀景台~



入到商場,指示真係唔多足夠,最後搵到觀景台售票處設於五樓,有獨立 lift 可直達,不過呢部 lift 嘅位置非常唔起眼~
上到五樓就知大鑊,好鬼多人,時間上肯定會失晒預算!
係我嘅疏忽,冇預到星期六上台北101觀景台嘅人一定多!
還幸今晚嘅行程係好有彈性嘅~
即刻走去買飛再走去排隊~

其實排隊主要係排部 lift,由 5/F 直接去到 89/F,以時速 60 公里升上去,只需 37 秒便到,已經被列入世界紀錄!


排隊其間,會經過一個影紀念相嘅地方,基本上會安排每一組人入去影,然後好快就會喺牆上螢幕出現~

構圖係被攝者會同台北101咁上下高,拍埋一齊咁樣,當然係要俾錢買啦,又當然,我哋係唔會買啦~
呢個畫面只係維持咗幾秒,我哋嘅首席學神攝影師當然唔會錯過呢一刻,掂!

等咗差唔多半個鐘先到我哋乘搭呢部世界之最,升上去嘅過程都幾靜同冇咩震盪,感覺上真係眨吓眼就上到 89/F,真係好勁~ @@

當刻大家一齊做緊嘅,除咗呼吸,相信都係不停吞口水,以調節耳仔嘅氣壓~

89/F 係觀景台,360 度都係玻璃圍牆,不過台北市中心夜景實在再普通也沒有,吸引力只屬一般~

再加上啲玻璃勁反光,影出嚟嘅相,張張都有倒影,屎塔都冇咩興趣喺度練習攝影~
不過一場嚟到,我哋都繞咗一圈,睇晒咁多個方向~

上多兩層,就可以到戶外,唔使隔住玻璃,相信影出嚟嘅相會好好多~
上到去一踏出門口,不禁徹底失望!

四圍都有高身圍欄,正常不過,但圍欄外竟然有向外及向上約 45 度圍牆,圍牆高度可以話遮擋了一半嘅景觀!

要影到較大範圍嘅夜景,必需舉機向斜下拍攝,咁樣影相實在係冇咩意思~
環顧四周,唔超過五個人,求其,真係超求其影咗兩張相,等自己有個記憶就算~

再落返 88/F 睇吓一個叫「風阻尼器」嘅物體~

在此之前,要通過一條走廊,呢條走廊地下似係螢光幕嘅東西,影像全是雲層,當有人踏上去,雲層就會在被踏處散開,形成一幅鳥瞰城市嘅圖畫,當然,就算認唔出,都估到係台北市中心~

「風阻尼器」,照字面解讀,或許可以估到大約係啲咩,正確作用為:遇上強風或地震時,能產生反作用力,減低大樓搖晃程度

對我嚟講,只係一件物件,當藝術品嚟睇都幾得意~


台北 101 附近有華納威秀影城、新光三越同誠品信義旗艦店,全部都係喺計劃行程之內~

- 華納威秀影城,原本打算入去行個圈,不過而家冇時間,經過影吓相就算~


- 新光三越,原本都冇打算入去行,經過影吓相就算~


- 誠品信義旗艦店,諗住最少花半小時遊覽,不過而家冇時間,有入去,但只係花咗五至十分鐘,叫做望一望咁啦~

不過都冇咩失望嘅,本身就諗住未必去到,而家最少都經過吓,入過吓~


再落嚟嘅景點就係其中一個捷運站,係,冇錯,就係去觀賞一個捷運站,南港站~

呢個捷運站嘅特色,就係成個站都有壁畫,創作嘅人,好多人都會聽過佢個名,佢就係幾米~

既然係捷運站,交通方面絕對容易~

捷運市政府站同南港站係同一條線,而且相差只係幾個站,唔駛十分鐘車程就到~

一去到個站,已經見到路軌上嘅牆壁全是壁畫,再上大堂、出入口,都搵到壁畫嘅蹤影,不過唔係全部出入口都有~

個站冇咩人,我哋兩個係咁周圍睇係咁狂影相,真係 free 到爆!






跟住落嚟就去五分埔,其實五分埔冇咩特別,佢只係類似旺角嘅花園街或者係女人街咁,不過因為去之後嘅景點都會經過五分埔,不妨順道一遊~
去五分埔,只需搭捷運到後山埤站便可,五分鐘就到~

去到後山埤站,我察覺到有位站務員不停注視我哋,沒甚表情,亦唔覺佢有意走近,究竟咩事呢?

當時我哋睇緊站內提供嘅地圖,我刻意同佢有眼神接觸,佢終於走埋嚟,佢係以一種友善嘅態度走埋嚟~
一埋嚟就問我哋想去邊,我哋自然話佢知我哋嘅目的地~
佢指住地圖教我哋去,又問我哋係咪住近台北車站,跟住仲講咗一句令我哋驚訝嘅說話:「你們去了就不要回來啦~」
@@!!!
發生咩事呀?
不過我哋好快就知佢嘅用意,因為我哋最終站係饒河夜市,由饒河夜市去最近火車站(松山火車站)同最近捷運站分別係五分鐘同十五分鐘,所以佢就叫我哋搭火車走都唔好行多十分鐘搭捷運~

其實事前我有諗過搭火車走,佢講嘅嘢我都知,我冇咁安排,係因為喺台灣搭火車不如搭捷運般方便,好多時要購票夾班次同目的地,我乘機問吓佢,由松山火車站到台北,可否使用悠遊卡入閘而不購票,答案係可以,既然係咁,就試試搭火車返台北站啦~


其實我估佢之前講果句說話係:你們去了就不用回來啦~

當地人講國語講得快,而我又是一個不愔國語的人,相信是我將"用"聽錯成"要"吧~

我哋"射射"完佢一輪,佢問我哋:「你們是從香港來的?」

我哋問:「你是怎麼知道的?」
他說:「我的老婆是香港人呀!」
原來如此!不過咁,一睇就知兩條粉腸係中國人,說話帶有濃厚"國語不流利"口音,都好大機會係香港人啦~
同佢傾咗兩句就繼續我哋嘅行程,向五分埔進發~

步行唔夠五分鐘就到五分埔,同花園街真係冇咩分別,我哋叫做到此一遊,左望右望就穿過咗,實在冇咩吸引到我哋~



穿過五分埔,打算向饒河夜市進發,不過,我哋迷路了~

喺台灣迷路,其實冇咩所謂,同當地人溝通到就得,不過始終唔係母語,難免會說出一個笑話來~

我哋見到三個女仔行緊過嚟,即刻捉住佢哋問吓路~

佢哋互相傾咗幾句,就教我哋搭巴士,我哋原本係打算行過去,就問佢哋行過去點行~
跟住就係幾句有趣嘅交談......
她們:「你們想用走的嗎?」
屎塔:「用跑的!」
她們一陣驚呼:「跑的?!!!」
我同屎塔:XDDD

其實以屎塔嘅國語,絕對唔會唔識走路即是步行,我諗佢只係太集中去聽,又有點緊張先會講咗句咁嘅說話,要屎塔同台灣人溝通,其實絕無問題~

最後佢哋梗係知道我哋只想行去,不過佢哋話都幾遠,但就指咗個方向俾我哋~
根據我做嘅功課,好多網友都係行去,我哋決定跟住個方向行過去~

由五分埔去饒河夜市,我哋經過松山火車站,成段路程大約十分鐘,步行真係冇咩問題~

終於去到饒河夜市嘅入口~

呢度嘅佈局,係左右有舖頭,中間又有攤檔,我哋一入去就由左面上,打算去到尾就由右落~

不過我哋好快就發現,我哋正在逆流而上!唯有搵路返過右邊~
屎塔真係好鐘意食呢種餅(圖),去到邊見到都嚷著要買要食~


又要讚一讚啲台灣人,其實現場係好多人,通度窄但又勁多人嘅情況,難免會被踩踭、會被輕碰,但喺呢度,係冇咁嘅情況,大家都慢慢咁跟住大隊速度慢慢前進,喺咁嘅環境又冇人管理都可以咁有秩序,呢啲真係人嘅質素問題~!!!

跟住就坐低 share 咗一碗「十全藥燉排骨」,我相信,所謂十全,其實唔係咩十全大補酒個十全,十全只係個店名而已~

都幾有藥材味,算唔錯~


仲有庶汁,好清甜~

行完饒河夜市,正式完結今日行程,步行到松山火車站真係好近,五分鐘都唔駛,入到去再問問職員,就咁拍悠悠卡就得,落一層已經見到有車喺月台,衝入去搭到台北站就可以返到酒店,非常方便~

又完結一日行程~

沒有留言:

發佈留言