2013年9月25日星期三

2010.10.28 台北 (台灣第八天)

今日行程:
木柵動物園 → 深坑老街 → 貓空 → 金峰魯肉飯 → 西門町老天祿 → 良品牛肉麵 → 桃園機場 Hello Kitty 候機室


今日仍然有雨,求神拜佛唔好咁大呀~~~

不過今日未出發已經有個壞消息,屎塔肚痛呀~ >_<
希望佢痛一陣就冇事啦~

晨咁早就走去 check-out 先,再寄存行李~

屎塔真係一隻奇怪嘅動物,最唔舒服果日,竟然有為早餐影相~




由酒店到動物園,搭捷運到動物園站就到~
喺搭車之前,我去咗增值先,增值完先如夢初醒!
其實我點解要走去增值呢?完全係一個迷!增值完先發現入面本身已經有百多元,增乜鬼嘢值呢?仲兩張一齊增......@@
唯一解釋,就係噚晚搭巴士時拍卡失敗之後第一個諗法太根深柢固,搞到個人成日諗住要增值......

今日撞啱人哋返工時間,喺忠孝復興站轉車時非常多人,多人到一架車都上唔晒~

去動物園站果條線叫木柵線,我哋搭果幾個站都係架空嘅,啲列車相信係無人駕駛,兩邊都唔見有駕駛室,但就有工作人員揸住個 remote control 咁嘅嘢,而且列車兩端都望到出邊咖~


去到動物園,又係佢哋,又係佢哋呀!成班小朋友~ @@

Plan 行程時睇到啲人話動物園好大,通常一次玩唔晒,要分兩次去~
但我只有三小時,我就預咗嚟到只睇有興趣嘅動物,選擇性遊覽。但我睇張遊園地圖又真係唔覺得係咁,冇理由一日玩唔晒~
以我嘅判斷,除非每個項目都注足觀賞,俾盡你玩大半日乜都睇晒,就算要同時間競賽,三小時行晒都唔係唔可能,咁當然啦,完成咗能被稱為壯舉就話姐,否則就冇咩意思~

雨勢開始大,我哋又要著返件雨褸先起程~

首先去嘅係昆蟲館,不過去到館外,屎塔坐低咗,因為......佢捱唔住喇~ >_<
我陪佢坐咗一陣,佢就叫我自己入去昆蟲館,佢就坐喺度等我~
屎塔,你唔好死呀~ >_<

其實我知道我陪住佢都冇咩意思,肚痛就係肚痛,旁人又可以幫到啲咩?

我只好聽佢說話去做,自己入去昆蟲館,但我會盡快返返出嚟~

昆蟲館,都係果啲啦,冇咩特別~

話時話,我喺香港或者去旅行時接觸過嘅昆蟲館,都冇見過介紹曱甴嘅?

我遊完昆蟲館出返嚟,唔見咗屎塔,屎塔,你去咗邊呀?其實肚痛一係休息一係洗手間嘅姐,我估佢係去咗洗手間~

等咗佢一陣就見到佢慢慢行緊返嚟,佢話我知佢去咗洗手間,我好希望佢去完會好啲,點知佢話冇,唉~

休息咗一陣,屎塔話好啲喇,可以去行吓~

我知道佢所謂好啲都唔算係真係好,只係可以捱得到嗟~
佢係咁同我講對唔住,話佢破壞晒個行程,我心諗:你知就好啦~ XDDD

呢區都冇咩想睇,諗住去搭小火車,但去到附近,屎塔病情又開始變壞,要坐低休息吓~

屎塔,你唔好死呀~ >_<

我哋就坐喺度,望住搭小火車嘅人,等少人啲先去搭~

不過,一批一批小朋友不停咁進駐車站,我哋都等咗差唔多半個鐘~
其實人多定人少都冇關係,最緊要係俾屎塔休息吓~

眼見車站冇咩人,屎塔情況又可以,我哋就走去搭小火車~

小火車冇咩特別,只係方便由南面到北面嘅遊人,因為南至北係上斜位,可以選擇搭小火車上,由北而下咁遊~

坐到上上面,行咗幾個館,有爬蟲有企鵝,冇咩特別~

又搭返小火車返嚟正門離開~
之前紙上談兵,只係睇地圖就覺得大半日要行晒冇問題,而家都叫做行過吓,大約知道有幾大,我要改口嘞,根本唔駛大半日,半日就夠!













下一站係「深坑老街」,深坑老街又名深坑豆腐街,以豆腐聞名~
Plan 行程時,見佢都幾近動物園,所以決定前往,反正預咁多時間喺動物園我會覺得太悶,去多一個景點似乎比較充實~

由動物園去深坑,有幾架巴士可到,其中一架巴士可以話係點到點,一落車就到,但呢架班次最疏,非常難預算~

其他巴士落車地點唔理想,落咗車要行最少十分鐘先到,今日係最後一日,1900 要到機場,時間要控制得好啲,反正唔遠,我決定搭計程車~
到咗目的地,一落車就見到一檔檔夜市咁款嘅環境,我哋相信已經到咗深坑老街~


的確,差唔多每個檔口舖頭都同豆腐有關,但係由於屎塔今日咁嘅狀態,掃街興致肯定大減,再講,其實啲檔口賣嘅食品真係一啲都唔吸引~
我哋事前已計劃好會到「古早曆」食嘢,坐低睇吓餐牌,打算叫啲細份又冇咁油膩嘅食品,不過就冇咩選擇,好多都係一窩或者一煲咁,兩個人可能食唔晒,更何況好有可能只有我食~

佢又奇怪,臭豆腐又只有辣味提供,就連俾屎塔試一口豆腐都唔得,最後叫咗紅燒豆腐煲,算係最細份,有可能食得晒~

屎塔只係食咗少少,其餘嘅就係我包辦晒,食物品質幾好,但唔係特別出色,有點名過於實,我就唔相信喺台北要食呢種質素嘅豆腐,要嚟到呢度先有~
再加上店員態度麻麻,唔嚟真係冇損失~




繼續行落去,我哋到咗「顏藝德興」,顏藝德興係專賣豆腐冰淇淋嘅,我哋試咗一杯,的確好有豆味,但亦唔算特別,至少雪糕在口腔溶化過後,已經忘記它的味道~





計劃嚟深坑老街,不為豆腐本身,只為那種老街情懷~




下一站係「貓空」,我哋自然係搭返計程車往捷運動物園站,途中我問屎塔不如唔好去貓空,免得舟車勞頓加重屎塔病情~
不過我知道這是廢話,因為屎塔病情睇落稍有好轉,雖實質可能只係身體習慣了或對這種不適麻木,但我知道佢唔會取消,再講,佢本身已經有種無謂嘅歉疚,如果再因為佢取消行程,除非佢好唔舒服啦,否則就應該唔會~
到咗捷運動物園站,再步行二三百米就到達貓空纜車動物園站~


坐貓空纜車可以用遊悠卡,總共有四個站,中途站係可供上落嘅,有中途站嘅纜車真係第一次坐,有趣~





上到貓空,環境一般,計劃好上到嚟除咗觀光,仲會到「美加茶園」食嘢,美加茶園距車站都有一段路,以屎塔嘅胃口同體力,其實去嚟都冇咩意思,我再次建議取消食嘢嘅環節,閒逛貓空便算,屎塔掙扎咗一陣,話一場嚟到,都想去,行到唔想去先折返,我冇異意,一切照佢意思去做。不過行咗二三百米到,屎塔就話唔得喇,唔係好掂,只好取消~

取消景點就好閒,我寧願可以代屎塔受苦,屎塔,你唔好死呀~ >_<

吃不到的葡萄是酸的,既然去唔到美加茶園,我哋打趣說呢間嘢一定唔好食嘅~ =P
我哋隨即離開貓空,搭返纜車落山~





落山時,我哋討論剩返嘅時間去邊好,首先,我要再去一次西門町,因為阿媽指定要我買鴨舌俾佢,但鴨舌唔可以喺室溫存放太耐,所以我要喺最後一日安排時間~

我又記起,屎塔食完良品牛肉麵後講過,希望呢次旅程再有機會食多次,我知道以屎塔而家嘅狀況,冇胃口又唔想周圍去,但我唔想自己諗完就代佢決定埋,所以我提出可以再到一次良品~

又,我自己想食多次金峰魯肉飯,我又提出~

屎塔認為,搭車行路問題不大,但食嘢就真係唔係好得,但其實心理上係想食嘅,只係生理上未必受得到,唔緊要吖,到時你食唔到咪我食晒佢囉,最緊要唔好死頂,真係冇問題至好~

為咗隔開兩餐,我放咗西門町喺第二位,而家先去金峰~

去完金峰就去西門町,屎塔就坐喺月台度等我,我自己去買嘢再同佢會合~

跟住就去捷運台北站退返兩張遊悠卡,再步行去良品~

屎塔都有食少少,我哋想叫杯豆漿,可惜賣晒,我走過對面買咗杯「消除疲勞」,其實係橘子飲料,不過呢杯嘢真係超爆咁難飲,甜到飲一啖都想嘔,但屎塔有少少脫水,佢都唔理得咁多,飲!




食完嘢就返酒店攞返行李,再步行到搭巴士嘅地方~
買完巴士車票,已經有部巴士等緊,上咗車唔係好耐就開車,正!
巴士車程路途漫長,我終於都頂唔住瞓咗,反正時間非常鬆動,再講吖,去到總站,我就唔信我唔知醒都冇人叫,原車車我返台北市中心~ XDDD
不過我都唔係瞓得幾好,瞓吓醒吓咁,到站時我係清醒嘅~

到咗機場,整理一下行李,就去辦登機手續~

我哋去到華航登機處,一個人都冇,不論乘客還是職員,一個都冇~
我哋開始懷疑呢度係咪正確辦登機手續嘅位置,我哋走去詢問處,佢指咗我哋去第二度,都係華航嘅,過到去,又指我哋去第二邊,今次應該啱喇,因為有人排緊隊~
但係啲職員喺櫃檯入面開緊會,完全無視排緊隊嘅顧客,或者真係未夠鐘做嘢啦~

辦完手續,仲有好多時間,我先前喺九份李儀餅店睇到機場好似有分店,諗住嚟到再買少少嘢做手信,不過我哋搵極都搵唔到,後來再問閘入面嘅職員先知機場係冇嘅,只好隨意挑選一啲啦~


今次台灣嘅行程仲未完,仲有下一站,下一站係「Hello Kitty 候機室」

Hello Kitty 候機室位於 C3 位置,直程喺第二邊 tower,步行過去要大約十分鐘,好容易就搵到~
屎塔,你頂唔頂得住呀? XDDD








屎塔病情時好時壞,但總算比今朝好,距離上機仲有成兩個幾鐘,我哋就留喺度休息吓~
初時嚟到只係有少少人,時間一分一秒咁過去,由少少人變好多人,開始變得嘈吵,再由好多人變到只剩我哋兩個,個個上晒機,變得好靜,感覺好奇妙,世界不停在變,但自己就兩個鐘前同兩個鐘後都冇變過~

眼見時間差唔多,就叫醒屎塔,去埋洗手間就行返過 A9 候機室上機,原來 C3 去 A9 係好遠嘅,我哋全程跑住去都用咗十五分鐘,真係失晒預算!最後去到閘口遲咗六分鐘,不過啲人仲排緊隊作最後檢查,好彩咋,真係急死我,上唔到機就真係大件事~ @@

華機嘅短程飛機餐只得一款,冇得揀~

沒有留言:

發佈留言