2013年9月9日星期一

2009.02.04 北京 (中國第五天)

今日嘅行程只有一個,就係「香港」
不過,我哋同茄康搭嘅機唔同,時間亦唔同,佢哋早我哋一個鐘,茄曾經苦苦哀求我哋同佢一齊走,但我為求瞓多一陣,自私地拒絕了~

茄康真係晨咁早就要起身準備離開,時間係未夠五點......
佢哋五點幾就離開,而我哋就喺佢離開先起身,我哋唔單止可以瞓多一陣,仲可以食埋酒店嘅早餐先走~

呢間酒店嘅早餐係五點三十分開始,咁早就有早餐食,係我個人遇過最早開始嘅酒店早餐~

我哋五點四十五分就落到去食早餐,食到六點幾就搭的士走人,當時天都未光......




七點正就到機場,打俾茄睇吓佢飛咗未,原來佢仲未飛,佢叫我哋落咗機打俾佢,睇吓佢走咗未,可能一齊食晏~



去到候機室,仲個幾個鐘先夠鐘上機,個人又攰,結果兩條友坐喺度瞓著咗......


飛機餐~



落咗機第一時間打俾茄,佢仲未走,於是我哋就約定喺板前一齊食晏,延續呢份旅行嘅心情~

沒有留言:

發佈留言