2013年9月4日星期三

2008.03.23~24 大嶼山、愉景灣

之前我同屎塔諗緊復活節有咩做好,我提議不如過澳門或者去離島玩,最後決定過離島比較化算同相信冇咁多人。

長洲定大嶼山好呢?我揀咗大嶼山,可以搭 360 吊車,又可以上大佛。

今次全程由屎塔策劃,我一啲嘢都冇做過......=P

我哋到信和睇吓租渡假屋嘅資料,求其搵咗間就入去睇吓問吓。我哋話要租梅窩,個阿叔就介紹咗一間俾我哋,我哋都覺得 ok,於是個阿叔就打電話問屋主開咩價,對方開 $600(呢刻我同屎塔對望咗一眼......),個阿叔話,期尾喇喎,仲要咁高價咩?$500 啦,$500 合理啲。

佢收線後就同我哋講 $500,仲話:嗱,你聽到咖啦,我幫你哋講低咗個價咖喇~

我心諗:呢啲扯貓尾把戲,呃得邊個?

我哋嘅預算係 $300~$400,$500 實在太貴!我問個阿叔,唔駛咁多設備,有冇啲平啲?個阿叔就推介貝澳,佢話:貝澳啦,搭車都係八分鐘,梅窩行都要十分鐘,差唔多。佢仲話佢都係住果頭~

關我屁事咩......

佢又重覆咁介紹同打電話,最後 $350 租咗貝澳一個叫德士堡嘅渡假村......屋。


出發前一日,即係 03.22,天氣開始轉差,我哋都好擔心所有室外活動都做唔到,焗住留喺屋入面冇嘢做。我提議帶埋部 PS2 去,好彩屎塔果部要拎走好方便,仲係超薄裝,唔算好重。


出發前,我上網睇吓由東涌地鐵站,點行過去昂平 360,但竟然官方網提都冇提過,有冇搞錯......

不過相信到時都可以行到去嘅~

好,出發喇!

今日 0800 由屎塔家出發,食過早餐,就塔地鐵過東涌,再步行過昂平 360。
其實地鐵內都有好清晰嘅指示,知道點樣行過昂平 360 嘅上車位置。

行到近入口處,有個男仔行埋嚟,問我哋係咪搭吊車,我哋話係,跟住佢就拎咗兩張飛出嚟,先解釋點解會有兩張冇用嘅飛(我都唔係好聽到佢講咩),搞咗一陣,就話係來回飛,問我哋有冇興趣,我哋一聽到來回飛就拒絕咗佢,因為我哋只係搭單程~


上到去售票處,成人假日單程為 $68,我當然係買兩張啦。


中途見到一個人,原來係疑似藝人谷德昭!XDDD


出奇地,今次我又唔係好驚,我都唔知點解......

(我搭海洋公園果啲,直情好似有等死嘅感覺......)

中途經過幾次轉彎站,每次都會入一入站再出去。

$68 搭咁耐都唔係貴,都幾好。沿途風景唔講得上令人興奮,始終都係香港境內,唔會有咩驚喜嘅~






25 分鐘後就落車,到達昂平市集。
我哋行咗一陣,結論係,360 停駛果陣,真係可以想像到,市集可以有幾死!

市集離巴士站有一段距離,只有兩類人會到,一係搭 360 嘅人,二係特登過嚟行嘅人。

360 停駛,我真係唔覺得有幾多人咁神心會特登過嚟行吓。

不過咁,360 重開,相信人流係多咗,但生意額唔會上升太多,因為呢度絕對係冇嘢行,我哋都只係入過一間賣公仔同手信嘅舖頭,相信都係 360 經營嘅,因為入面有我哋坐吊車嘅相。

我哋直行直過,完全冇興趣走入其他商舖度睇吓嘢......


行完市集(其實只係去大佛必經,只係路過而已),就向大佛出發,經過地下收費亭,聽到啲姐姐話要入去睇就要喺度買飛,上面冇得賣飛嘅。

真係古怪,點解上面冇得賣呢?有啲人唔知道,上到去先知要喺地下買飛點算呢?@@

我上一次嚟好似係唔駛錢入場嘅,係開放嘅。今次我哋都冇打算買飛~
其實上大佛都唔算辛苦,因為都唔係好高。

上到去行咗個圈,到此一遊就落返嚟,冇咩嘢睇。


跟住要去心經簡林,睇暈都冇指示點去,最後估估吓,終於睇到指示。



左邊嘅指示(邊邊好多人果度),就連啲牌嘅存在都好難發現!@@
右邊嘅指示夠晒清楚,但只係角度問題,從巴士站行過嚟,係一定睇唔到果塊咁嘅布,只會留意到間茶餐廳!@@

由塊布果度行入去,大約十分鐘到就會到,途中我餓到四肢無力,好慘......

中途嘅所謂指示......

終於都到喇,老實講,冇咩特別,又係到此一遊咁啦~




呢刻,我已經餓過飢,所以已經冇咁辛苦!XDDD
行返出去嘅時候,見到稻草人同埋一架好的式嘅車。



呢區已經遊晒,可以過去梅窩碼頭果邊。
我哋搭 2 號巴士,嘩!好貴呀,成 $25 一個,痴線咖!
(平日 $16,爭好遠......)

等車時,有個大叔係咁同我哋講嘢,又問我哋係咪住梅窩,又問我哋係咪出香港,又話出香港搭船好,快過搭車......

我哋上到車即刻坐後啲,遇著啲咁「健談」又唔識嘅人,都好煩吓......

呢部車係會經我哋會住嘅渡假屋嘅,我哋都好留意每條村嘅環境,係咪吻合租屋時俾我哋嘅果幅簡陋地圖。

終於到咗一處相信係(但唔肯定係)嘅地方,我哋都認住佢。

幾經辛苦(個巴士司機好似跑緊一級方程式咁款......),終於有命到達梅窩碼頭,我哋首先去食嘢。


途中經過一檔嘢有賣兒時玩意嘅嘢,屎塔話想買嚟玩吓,於是就買咗兩支。

果支嘢係用嚟吹波嘅,喺支嘢度整啲軟膠出嚟,放喺吹筒嘅一邊,再喺另一邊吹,咁就可以將啲膠吹成波狀。

見到個梅窩熟食中心,是但啦,食乜都好。一入去就俾人挾持到佢個舖頭入面,其實都冇咩所謂,間間都差唔多。


我哋叫咗兩個茶餐,其實只係兩碗麵加兩罐可樂。


得喇得喇,冇支裝嘛,得罐裝,駛唔駛咁強調呀?@@


食完嘢,走出去後見到檔嘢,賣啲嘢都幾有創意,屎塔就拎咗部相機出嚟影,我同屎塔講:怕唔怕呀,唔幫襯但走去影人哋檔嘢......

檔主唔知喺邊度飄出嚟,我相信佢係聽唔到我講嘢嘅,但佢都講咗句:影啦影啦,影多幾張。
哈哈!XDDD

跟住我發現有兩滴雨粉,我問屎塔:仲租唔租車?屎塔諗咗一陣,就話咁多人都租,我諗 ok 嘅,租啦!我就笑言:好,一租就落大雨就真係笑 Q 死!XDDD


我哋租嘅係單車,俾完錢($18 一日至 1900 )要去另一度攞車嘅。行過去嘅時候,雨開始大,我真係打從心底裡面笑出嚟!XDDD



好彩,都唔係好大同埋只係落咗一陣。我哋都係周圍踩吓,入吓村去吓海灘咁,都踩咗個幾鐘。

我哋喺海灘旁坐埋一邊,傾吓偈咁,坐咗一陣,雨又開始大,我哋即刻開車走人,途中見到一個公園,裡面有長椅係有頂有得遮嘅,我即刻扭入去,放好兩部單車,同屎塔一齊坐低休息吓。


其實雨又唔係真係好大,同埋好快就停咗,但我哋完全冇意思離開。

就係咁,睇住啲細路仔喺度玩,就咁又坐咗個幾兩個鐘。=)

我哋終於捨得起身去交車,呢個時候,我哋發現咗樣嘢......

先前踩果時覺得部車好擺,好難定喺中間,而家先知道,呢種車係要踩得慢先可以定嘅!@@
屎塔話之前踩得好辛苦!哈哈!=D

交完車,途經一間食 Pizza 嘅食店,我哋都俾佢飄出嚟嘅氣味吸引住,我同屎塔講:如果今晚落雨唔可以燒嘢食,不如出嚟食呢間。

講到食,屎塔當然唔會反對啦~ =P

跟住我哋走入百佳買零食同買嘢飲,當中買咗熱浪,但百佳冇晒 Pizza 味薯片,我哋再行過惠康買。惠康大把貨!仲有蕃茄味,不過兩個人邊食到咁多吖,所以都冇買到蕃茄味。

平時我就唔食嘅,亦唔想屎塔食太多,始終都冇咩益,不過出去玩就唔理咁多,想食就食!=D

買完就走去麥記買嘢返渡假屋食,途經巴士總站。

租屋俾我哋個阿叔話喺梅窩碼頭搭 7 號到總站就可以去到間屋度,又或者搭 1 號,但要中途落車。(佢俾我哋幅地圖都係咁寫,我冇聽錯。)

正常唔熟路嘅,就梗係揀 7 號啦,但睇暈都冇 7 號......@@

我入到麥記買嘢食順便問吓人,個姐姐話呢度冇 7 號,佢仲話去貝澳可以搭 1 號或者 3M。
搞乜咖?係咪路咖,阿叔,仲話住貝澳!@@

買完嘢,唯有等 1 號啦,始終阿叔同麥記姐姐都話 1 號得。


上到車,屎塔請個司機到貝澳提一提,個司機嘅回覆係:第一條村第七個站,你數唔數到吖?

(佢雖然係一個反問,但語氣令人聽落並唔需要你答嘅,只係叫你自己數,數唔到就幫你唔到......@@)
每位 $4.7

上到車等開車時有一段小插曲。


有個女人同其他朋友,大約四個人啦。個女人用背囊裝住隻狗仔,隻狗就冇出過聲,但個女人嘟完八達通後就俾司機發現。司機話唔俾帶狗上車,個女人話佢唔會嘈,咁細隻唔緊要,又話放落袋唔會俾佢走出嚟。個司機就都係官方答案,巴士唔俾帶狗上車,我唔會開車,你只會累咗成車人,一係你問吓主任。雙方講嘅嘢都係差唔多,來來回回都好多次,直至有個職員走埋嚟,又同個女人講咗兩句,個女人完全唔覺得自己有問題,不停指責司機等佢俾咗錢先出聲(其實佢用背囊又冇拉拉鏈,司機等佢俾完錢先發現,都好正常吖,點會係刻意?)。又講咗一輪,個職員又叫佢問吓主任,個女人話:乜你唔係主任咩?個職員話唔係!(真係笑死我,唔係你就咪走埋嚟調停啦!XDDD)

於是個女人落車走去站長室,最後都係退錢唔俾上。執得咁緊,唔知同意外保險有冇關呢?

開車後,我哋好留意啲巴士站(頭幾個站都冇人落,我哋只係數啲站),數到就嚟第六個,屎塔話,到喇喎!我即刻按鐘,到站後,個司機一樣好粗聲咁講:貝澳

我落車時同佢講唔該,屎塔落車時都有講,個司機一連講咗兩次唔駛,我真係估唔到佢會講返唔駛,哈哈!
明明話第七個站喎,點解係第六個呢?可能個司機計埋個總站卦!?

搵到間渡假屋,做咗啲簡單手續,我哋間房係 2B,即係上一層。

間嘢分1/F, 2/F, 3/F,地下只係辦事處,2/F 同 3/F 各分 ABCD,天台可以燒嘢食,每個單位都有露台。





入房後,食咗麥記,屎塔就隨即休息!XDDD
我就駁好部 PS2 打機!



各自「活動」至 1930,都活動咗幾個鐘,雖然冇落雨,但我哋都唔打算燒嘢食,因為啲地方好污糟,真係唔想搞咁多嘢......

落到街,見隔離有間餐廳,聲稱食葡國嘢嘅,但睇真啲,都唔係好葡,最後決定出去食 Pizza。

等咗好耐巴士,原來夜晚一個鐘得兩班車!@@
每位 $4.7

落咗車後就周圍行咗一圈,都冇咩好食,所以都係走返去果間 Pizza 食店。

去到嘅時候,入面最少有七八個人排緊隊,唉,咪嘞,無謂等,我哋走咗過隔離間茶餐廳就算。

我哋揀咗兩個小菜,都幾貴,成 $40 個!

鹽焗雞、西蘭花花支片
食物質素都係一般啦,冇咩特別。



食完飯就又係等車,等到上車時,好多人,車上坐同企嘅位都滿晒......
呢刻我就好擔心,陣間點落車?@@
(旅遊巴中間企晒人,我哋坐中間位,勁難落車!)

好彩,到站後,有好多人落車,完全冇問題。

(落車後先發現,落遲一個站仲近!)

返到酒店,開著部電視,播緊早熟,我哋一路睇,一路食 Pizza 味薯片。睇完都成 2340,我哋就諗住沖涼瞓覺。

走去試吓個熱水爐,點試都冇熱水!@@

我哋就走落去問吓,點先有熱水?

個男仔一臉尷尬咁話:唔好意思呀,個熱水爐壞咗,又未搵到人整,如果你唔介意,可以落嚟沖。
有冇搞X錯!壞咗唔早通知?壞咗我今朝攞房時唔講我知?
我哋都冇即時發爛,因為仲要喺度過一晚,又有一百蚊按金喺佢度......

我哋當然介意落去沖,唯有喺房沖凍水啦,我不下數十次請骷髏頭堡賜我熱量,但都係冇用咖,唯有死頂啦!嘩!凍到我心臟都差啲停埋!@@

相信屎塔都係啦......
我唔會再幫襯呢間嘢,信和地庫轉右第一間!

第二朝九點幾先起身,梳洗完就去附近一間士多食早餐。

佢叫自己做士多,但其實係一間茶餐廳。我食腸蛋麵,屎塔食餐蛋麵。
我哋食完仲坐咗一陣,有班年青人,十個到同埋十多歲到啦,大大聲聲係咁講粗口,好似好有型咁......
跟住又有一男一女入嚟,問有咩食,個阿姐已經講咗三次未有飯同未有炒嘢食,個女仔仲要問:咁有冇芙蓉蛋飯?
真係激到命都短幾年!@@

我哋坐到 1130 就返上去執嘢,1200 前要交房。


朝早巴士比較密,好快就上到車。出到去就搵街渡搭過去愉景灣。

$10 一個,上到船自然有人走埋嚟問你攞錢,都幾特別~
只係搭咗十分鐘到。

臨埋岸時見到隻船,唔通係海盜船?

落到船就即刻見到愉景灣最常見嘅交通工具:Golf 車


我落船嘅只係街渡馬頭,係唔同愉景灣個碼頭嘅,要行一段路先去到,點行呢?咪就係跟人行囉~ =D

好快就到咗碼頭。




行咗一陣商場,果度啲舖頭寫嘅嘢都係以英文為主嘅,我係咪喺香港?


行完就搵地方坐低食熱浪,其間我見到啲巴士,我都唔知應該話係幾多號......@@



跟住就去咗海灘果邊坐。呢個時候,我哋先發現,擒日喺梅窩買嘅兒時玩意未玩,一於坐低玩咗佢。



哎吔,吹走咗......@@


就係咁,又坐咗個幾鐘,跟住就去碼頭搭船過中環。
成 $27,都幾貴。不過隻船好舒服,又靜,又闊落,唔怪得咁貴啦~
25 分鐘就到中環~


到咗中環,我哋去咗大家樂食下午茶。

食完就送屎塔返屋企,跟住就返自己屋企。

沒有留言:

發佈留言