2013年9月4日星期三

2009 北京 - 事前準備

北京,係我同屎塔都想去一次嘅地方。

我差唔多二十年前去過,冇記錯係六四之後。

其實同未去過分別不大,因為印象係接近零。( 我一向冇乜童年回憶......)

當年跟媽媽去,細舅父仲係喺北京工作,當年長城仲修葺緊, 當年長城冇纜車,當年長城冇滑車,當年更加冇水立方、冇鳥巢~

有日,屎塔同我講,$600 來回北京機票,問我有冇興趣~
去旅行,興趣總是有的,但來得太突然,要好短時間內決定, 總唔能夠好似買盒飯咁易決定~

點解佢會知有咁荀嘅優惠呢?
原來係茄話佢知嘅,茄同康仲已經買咗添,係茄問我哋有冇興趣去嘅~
既然係咁,一於一齊去啦~

我要攞假就好容易嘅,係爭屎塔姐~

等屎塔 confirm 攞到假之前,我一路都有上網 check 住平價機位嘅情況。
茄康訂咗嘅係 30/1 ~ 4/2
一路睇一路睇,只係一日,30/1 平價機位已經滿咗......
個心就開始急,唯有改變計劃!

茄康 30/1 係夜晚機,過到北京都差唔多係凌晨,31/1 佢哋會去天津,咁如果我哋 31/1(都係咁夜機)先去,只係去唔到天津,1/2 開始就可以一齊遊北京,我又覺得冇乜所謂,反正我都冇諗住去天津~

好,一於咁話!

第二日又一直 check 住啲機位,一直都話仲有少量,但屎塔未得我又唔敢 book......

屎塔同我講,唔理咁多,book 咗先算~
咁好啦,就郁手搞啦,點知,表面話仲有少量平價機位,實質到 book 嘅時候就要 $4999!有冇搞錯!我經旅行社買早去晚返都唔駛咁貴啦!

跟住我同茄都好努力咁用 e-mail 同電話查詢究竟仲有冇平價機位,e-mail 冇人覆,電話冇人聽,真係冇晒辦法。

咁我唯有諗吓其他方法啦~

我打俾旅行社朋友,有幾個選擇,但無論邊個選擇都太貴, 我知道我唔會揀~

跟住再打俾另一個旅行社朋友,佢話如果跟到團一齊去,可以平啲, 但一定唔會 $600 咁平~
咁我都知嘅,我對 $600 來回已經唔存有任何希望,只求唔好貴太多就可以~

不過佢話要遲多一個月先有答案,同時佢又問我有冇興趣搭火車去, 火車?係喎,點解唔諗吓呢!

跟住我又上網睇吓火車嘅資料,嘩!成廿四個鐘一程,好辛苦姐~~~
平又真係幾平,起碼平過茄康~
而且我相信會係一次好特別嘅旅程~
不過最後都係唔諗火車啦,怕危險又嘥時間,就連假期都未必安排到,又唔係日日有車,假期都係錢啦~

跟住阿茄話打電話搵到航空公司問,但要等航空公司覆, 我嘅希望又返返嚟~

等等等,阿茄打俾我,話 confirm 冇位......
唉,真係煩死人~~~
唯有等一個月,睇睇個朋友果邊點啦~

茄康只訂機票,即係話酒店要另外搞, 佢哋諗住住果啲由四合院改建而成嘅青年旅舍,貪其夠平同有特色。

平同有特色,都令我有興趣試吓。

直至年尾我要續領回鄉卡,去旺角中旅社搞手續, 搞完手續走果時經過旅遊部,不如走過去問吓啦~
由於我未曾睇過酒店資料,而買 package 一定要知住邊間先計到數, 我就叫佢介紹一間近市中心同唔太貴嘅酒店俾我, 佢介紹咗京倫飯店俾我,同埋係搭南方航空嘅~
我又問咗佢港龍價錢,不過個價真係差好遠,但就早去晚返, 南航就午去早返~

南航個價,同我朋友跟團個價只係差好少,但就唔駛自己另 book 酒店,於是我同屎塔商量完就決定買中旅社嘅 package,反正朋友果度都唔一定得~


酒店方面距天安門廣場幾個地鐵站,我認為可以接受,問過啲近啲嘅就貴好多,所以都係維持住京倫飯店。


我哋都未搭過南航,冇咩信心,上網一問,個個都話服務差同成日 delay,又話有時會冇飛機餐,唉,都 book 咗就唔諗咁多,反正親身經驗點都實在啲~

某一日,屎塔突然話我知買咗本旅遊書,我知道,我要開工喇~
睇完本書先發現,成本書冇介紹過鳥巢同水立方,只係地圖上有講而已~
真係令人驚訝!

由於睇書嘅資料唔係好夠,再加上屎塔話想去周口店,又要搵吓鳥巢同水立方嘅資料,我唯有上網搵吓料啦。

結果發現,上網搵料,北海道嘅資料可謂多到睇唔晒,而北京呢?真係有用嘅,就只有好少好少~~~
上網問咩,唔係冇人答就有唔同答案,真係想死~ @@

五日四夜但午去早返,實質只得三日半,果半日仲要係夜晚, 睇過資料,北京係冇乜夜生活嘅,而且景點早收,太陽亦早收,即係話所有必到景點都要朝早同下午 1700 前完成,而且我哋只得三個白天!
最煩係好多景點都收得早......

經過細心思量,唯有放棄路程最遠車程最多換乘最複雜嘅周口店,對唔住呀屎塔,上次一個大阪一個東京我都安排到, 今次同在北京境內我就安排唔到......

茄話過想去滑雪同浸溫泉,呢兩樣我都冇咩興趣嘅( 屎塔就有少少想浸溫泉,但我唔去佢實唔去),所以我建議茄康喺 31/1 我哋未到之前去滑雪同浸溫泉。

茄又話想去一個藝術區睇吓,老實講,藝術區,如果喺歐洲, 我會有好大興趣,唔係話中國嘅唔得,呢啲好睇人嘅,外國月亮唔一定特別圓,問題係氣氛,去北京睇藝術?我就真係冇咩興趣~


出現分歧點算好?冇問題,難得去旅行, 最緊要去到自己想去嘅地方,分開玩就冇問題~

所以我安排咗第四日嘅下午去啲佢哋冇興趣去嘅地方,咁樣大家分開行都唔會有損失~

後來佢話我知個藝術區星期六日係最多嘢睇嘅~

不過我實在掉唔到,除非某啲景點遊覽時間縮短一半,呢樣連茄都唔想,所以最後都冇掉到~

跟住我哋約咗一日一齊入東涌行,睇吓有咩好買,最後屎塔同康買咗對行山鞋。
去北京真係需要行山鞋咩?答案可以係需要亦可以係唔需要~

根據我搜集返嚟嘅資料,北京市內並冇落雪,長城就只有少許,但呢啲資料講緊係十二月尾至一月頭,相信二月頭落雪機會更微,不過上長城著返對行山鞋都好嘅,平日著又可以保暖,反正呢次旅程多數喺室外同埋日日都係行行行~

晚飯就一齊傾吓有咩要買同邊個負責帶啲咩咁~

其後某日我同屎塔就出咗花園街買護耳罩同帽。
而電話卡同當地用嘅一卡通(用於交通付款),我有朋友俾我,正!
萬事俱備,只待出發!

茄康一直都未有 book 酒店,又擔心去滑雪要拎住啲行李周圍走好麻煩,經過反覆計劃,最後決定頭一晚 book 一晚酒店 - 凱萊飯店,地點位於京倫飯店(即我哋入住果間)附近,check out 後寄存行李於酒店後先去滑雪。
之後果幾晚就......呢個想法好邪惡,唔係好方便講......=P

我哋約好茄康 31/1 晚喺北京王府井大街等。

突然,我發覺我成個行程裡面缺少咗一樣好重要嘅嘢,就係早餐嘞!
完全冇預時間食早餐,更加唔駛講去邊度食......
但最後都係算數,因為根本唔可能再有時間食早餐,唯有到時邊行邊食~

30/1 晚茄上機前打俾我,佢話唔記得帶泳衣,所以唔會去浸溫泉。

今次旅程雖然貴過茄康,但實際上都唔算貴,合理啦,只係茄康更平而已~

沒有留言:

發佈留言