2013年9月28日星期六

2010 日本 - 事前準備

屎塔趁自己辭咗職,打算去完台灣再去多次旅行,反正搵到新工頭一年內要請假未必咁方便,其實我都同意嘅,但去完台灣仲影埋婚照,用咗唔少錢,出年仲要結婚,呢次唔可以去啲要用太多錢嘅地方~

我自己當然鎖定亞洲區,主要係諗星馬或者泰國,不過屎塔就興趣不大,老實講,我都興趣不大......
後來見到廣告,東歐 11 天都唔駛一萬蚊,好似好吸引咁,不過咁,計埋啲雜費同導遊費,兩個人三四萬走唔甩,而且我哋都唔想跟團~
唔跟團,咁東歐唔駛諗啦,錢同時間都唔容許~

衝唔出亞洲,又有吸引力嘅,唔駛講,梗係日本啦~

又話要去啲唔駛用咁多錢嘅地方,但又諗去日本,真係夠晒矛盾!
好啦好啦,日本就日本啦......

日本咁大,去邊呢?首先剔除咗唔去嘅區域先~

北海道,太貴,上次又去過,今次唔去啦~
沖繩,冇興趣~
東京‧唔算冇興趣,但又未到好雀躍~
仙台,我自己去過,但屎塔就未,其實可以諗吓,但肯定唔係首選~
最後入圍嘅係「京阪神」同「立山黑部」

屎塔呢,只要係日本就得,所以我就自行決定咗去立山黑部~

開始上網睇吓資料,初時都覺得好好彩,因為上立山黑部嘅交通會喺十一月中停止運作,我哋可以安排到十一月初上,仲趕得切~
但越睇得多資料就越唔對路,因為想睇高雪牆的話,要等初春雪未開始溶先有得睇,其餘時間去到只係兩旁好矮嘅雪牆~
立山黑部,呢生人仲會唔會去第二次呢?如果唔會,咁梗係留返初春先去啦~
我唔係好甘心,再睇多啲資料,又去書店同圖書館搵書睇,但係我發現圖書館講立山黑部嘅書好少,書店出售嘅旅遊書就更少!我哋甚至去埋書展搵,一樣徒勞無功。打埋去出版社問,出版社話個多月後有新版~
初時都諗住等吓,但其實事實擺在眼前,所有資料都講緊同一樣嘢,立山黑部唔會終年都大積雪,呢個世界邊有咁多奇蹟,而且冬天落雪至初春恢復交通,成件事合情合理,十一月初都未開始有大雪,何來高雪牆?我諗我都係時候清醒,京阪神成為不二之選~

決定咗去京阪神,發現十一月係當地嘅楓葉季節,但月中打後會好啲,於是我哋就定咗日期在月中打後~

日本嘅櫻花,我都算睇過,但楓葉就真係未見過,而且楓期一般為三星期,唔似得櫻花咁難追,能遇上楓葉機會應該相當大~
開始做功課,梗係去圖書館借返三五七本書先啦~

講講吓京阪神,屎塔話想去埋和歌山探一隻當地好出名嘅貓 - Tama,呢隻貓又點止當地出名,其實喺香港都好出名,好多香港人都係慕名而去,屎塔嘅前上司就去完返嚟唔係好耐,所以今次除咗京阪神,仲會去埋和歌山~

又,屎塔個妹上次去日本,睇返佢啲相,有兩處地方都想去,一處係奈良公園,可以零距離餵鹿;另一處係京都伏見稲荷大社內的千本鳥居~
呢兩個地方唔係本本書都有介紹,就算有介紹嘅都唔及得上睇親友去完返嚟嘅靚咁吸引,所以如果唔係屎塔個妹去過,我哋可能會錯失呢兩個咁好嘅景點~

再上網做吓功課,有網友介紹如果有時間可以去埋琵琶湖,圍繞住琵琶湖有非常多嘅景點,可以就住自己喜好同時間揀啲嚟行吓~

除咗京阪神最中心同第一次到必去嘅景點之外,竟然仲想去咁多地方,其實我估計去唔晒嘅,不過攞晒資料返嚟慢慢做吓功課先算~

除咗睇圖書館借返嚟嘅書,自己當然都要買返本書啦,上次去台灣睇果本都幾好,所以我哋買咗同一出版社出嘅京阪神~

書裡面提到有間博物館叫「発明記念館」The Instant Ramen Museum,其實係講杯麵嘅歷史,屎塔叫佢做「杯麵博物館」,我係唔會忘記呢間嘢......
台北有「李儀餅店」,關西就有「杯麵博物館」,plan 咁耐行程,俾屎塔"提"足咁耐,減咩行程都唔可以減杯麵博物館!真係煩死人喇!

跟住屎塔又 sms 咗一段蔡瀾嘅文章俾我睇,話喺黑門市場飲過一杯豆漿,係佢從未飲過咁濃豆味嘅!蔡瀾喎,梗係跟啦!


和歌山再落就係白濱,果度有個島仔,中間有個窿,據說太陽落山時會跌落個窿度,聽落幾有趣,屎塔又好有興趣喎,好啦,加埋入去啦~

屎塔又唔知喺邊度睇到關西有個垃圾站嘅建築外型好特別,又話想去,我睇過啲相又真係幾靚幾過癮,好啦,安排到就去啦~

京阪神中心以外嘅景點大致定好,再睇吓書,最後決定用盡八日,以上所提到嘅景點,竟然俾我安排到塞晒入行程入面,睇嚟今次又要考驗一下我倆嘅體能~ XDDD


開始做功課時,見到關西嘅鐵路公司,真係頭都痕埋,花多眼亂,有啲又共用鐵路,又啲又唔相通,真係睇到人都癲!不過幸好,睇得多熟習咗都仲可以應付~

和歌山果日,景點與景點之間都好遠,交通又極為不便,決定自駕,反正去台灣申請咗國際車牌有一年限期,正!

近排日元不斷上升,我哋都唔係好捨得唱住,但日子越來越近,唔捨得唔捨得都要唱,結果,等咗幾星期,匯率上落都唔係好大,是旦啦,都要唱咖啦......

唱完之後,由於我個人嘅黑仔指數一直都係高企,個匯率一星期後開始跌,這就是我的命運~ >_<
機票方面,我哋訂咗凌晨機,清晨六點就會到關西機場~ @@
仲可以揀關西機場或者名古屋機場走,但名古屋實在太遠,所以唔會考慮~

酒店方面,第一次唔經旅行社訂,自己上啲日本酒店網訂,真係平好多,留返啲錢去玩去食好過啦~

チサン イン 大阪ほんまち
Chisun Inn Osaka Hommachi
http://www.solarehotels.com/chisun/inn-osaka-hommachi/?nid=KIN_CIHom
地點唔算好好,但可以接受啦,行去鄰近四個地鉄都喺十分鐘內~

早知道日本交通費貴,做功課時就知道有各式各樣嘅交通優惠票,最後我揀咗 Kansai Thru Pass~

http://www.surutto.com/conts/ticket/3daytw/index.html
我哋去八日,每人買兩張三日同一張兩日就掂晒!其實有一日散買車飛會平啲,不過唔理咁多,用埋呢種飛會方便啲,反正唔係爭好多~
雖則話香港都有好幾間旅行社可以買得到,但經我查詢過之後,有啲冇賣兩日票,有啲冇賣三日票,有啲有賣但冇貨......
其實可以去到關西機場先買嘅,但係如果可以出發前做到嘅嘢,我又唔想過到去先搞,適逢屎塔待業中,呢份苦差,非佢莫屬啦~ XDDD

幾年前我去過清水寺,但印象唔深,因為係跟團去嘅,就係因為跟團去,先會出現以下呢句說話:
我同屎塔講:「我去過清水寺,但未去過京都~」 XDDD
跟團跟到渾渾噩噩,連自己去過京都都唔知!真係好離譜! XDDD

一切都準備好晒,出發~

沒有留言:

發佈留言